ALİ MEYDAN
PROFESÖR

ALİ MEYDAN

NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

Eğitim Bilimleri Temel Alanı Sosyal Bilgiler Eğitimi Sosyal Bilgiler Eğitimi meydan[at]nevsehir.edu.tr
Araştırmacı ID : 55620

ORCID:0000-0002-1278-096X

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2017
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • 2012
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • 2012
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • 2009
  • MERSİN ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • 2007
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • 1998
  • NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ

    AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2017-2021
  • NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ ARKEOLOJİ BÖLÜMÜ
  • 2013-2021
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ
  • 2001-2004
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ COĞRAFYA ÖĞRETMENLİĞİ (DR)
    Tez adı: Sosyal bilgiler dersi coğrafya ünitelerinin işlenişinde öğrenmeyi öğrenme stratejilerinin öğrencilerin başarı ve tutumlarına etkisi
  • 1999-2001
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: İlköğretim birinci kademe sosyal bilgiler öğretimi coğrafya ünitelerinin işlenişinde laboratuvar ve görsel-işitsel materyal kullanımının öğrencilerin niteliksel gelişimine etkisinin değerlendirilmesi
  • 1993-1997
  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)