×

Detay

Adı: Pazarlama 4.0 Açısından Doğal Reklamların İncelenmesi ve Marka Farkındalığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma (A Research on the Investigation of Native Advertisements in terms of Marketing 4.0 and Its Effect on Brand Awareness)
Yazar(lar):ÖZLEN ONURLU,SALİHA UYAK ÇELİK
Kapsam:Ulusal
Hakem:Hakemli
İndeks türü:TR DİZİN
Tür:Özgün Makale
Yayın Yeri:Journal of Business Research - Turk
Yıl:2021
ISSN:1309-0712
DOI:https://dx.doi.org/10.20491/isarder.2021.1299
Anahtar kelime(ler):Doğal reklam,Pazarlama 4.0 ,Marka Farkındalığı,Marka Ederi

  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • BibTeX
Kapat