401.
Turizmde bilgisayarlı havayolu rezervasyon ve biletleme sertifika eğitim programının algılanan kalite boyutlarının belirlenmesi
The determination of perceived quality dimensions of computerized airline reservation and ticketing certificate training programme in tourism
OSMAN ÇULHA
(2014).
, Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. OSMAN ERALP ÇOLAKOĞLU
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
402.
Gelişmekte olan ülkelerde sürdürülebilir turizm politikaları ve toplumsal katılım ilişkisinin kurumsal bakış açısıyla incelenmesi: Türkiye örneği
Examining the relationship between sustainable tourism policies and community participation from an institutional perspective in developing countries: The case of Turkey
EYÜP KARAYILAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ŞEHNAZ DEMİRKOL
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
403.
Araç kiralama sektöründe rekabet belirleyicilerinin işletme performansına etkisi: Turizm destinasyonlarında bir araştırma
Impact of competition determinants in car rental sector on operation performance : A research in tourism destinations
BAYRAM AKAY
(2014).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. OĞUZ TÜRKAY
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
404.
Destinasyon aidiyeti oluşturulmasında destinasyon imajının ve kişiliğinin rolü: Kış turizmi örneği (Palandöken Kayak Merkezi)
The role of destination image and personality on establishing the destinastion attachment: The case of winter tourism (Palandöken Ski Center)
İLKER TÜRKERİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN SAĞLIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
405.
Sessizleşen örgütlerde öz yeterlilik algısının rolü: Alanya'daki konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma
The role of self efficacy perception in silencing organization: A study on accommodation enterprises in Alanya
AYSEN ERCAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ENGİN ÜNGÜREN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
406.
Kızkalesi'nin turizm destinasyonu olarak marka algısı
Brand concept of Kızkalesi as a destination of tourism
NAZLI ÇETİN
(2014).
, Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. KAMİL UNUR
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
407.
Isparta ili Sütçüler ilçesi turizm potansiyelinin kırsal kalkınma açısından değerlendirilmesi ve yerel halkın rolü
The tourisim potential of the province of Isparta Sütçüler rural development evaluating and the role of local people
İPEK ÜNAL
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ALİ YAYLI
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
408.
İnanç turizminin turistik destinasyon pazarlamasındaki yeri ve önemi: Göbekli Tepe örneği
The place and importance of faith tourism in tourist destination marketing: The example of Göbekli Tepe
TOLGA FAHRİ ÇAKMAK
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FÜSUN İSTANBULLU DİNÇER
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
409.
Otel işletmelerinin yiyecek içecek bölümü çalışanlarında tükenmişlik sendromu: Kuşadası örneği
The burnout syndrome of food and beverage department employees in hotel: The case of Kuşadası
MELTEM KIRKAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÜLKER ÇOLAKOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
410.
Türkiye imajının turizm talebine etkisi: Arap turistler üzerine bir araştırma
The impact of Turkey's image on tourism demand: A case study for Arap tourist visiting Turkey
ANAR ALİYEV
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. KURBAN ÜNLÜÖNEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
411.
Alman, İngiliz ve Hollandalı turistlerin algıladığı alışveriş değeri ve memnuniyetlerine etkisi: Antik Side örneği
Perceived shopping value of German, British and Dutch tourists and the effect of satisfaction: A case of the Antique Side
NESLİ ÇÖMEN
(2014).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TAHİR ALBAYRAK
Yüksek Lisans
İngilizce
Turizm , İşletme
|
|
|
412.
Kültürel farklılıkların yönetiminde kültürel zekânın rolüne ilişkin konaklama işletmelerinde bir araştırma
A research on the role of cultural intelligence in the management of cultural differences in hospitality industry
ASLI ERSOY
(2014).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. V. RÜYA EHTİYAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
413.
Turizmde ürün farklılaştırılmasında sualtı kültürel miras alanlarının turizm ürünü olarak kullanımı, replika gemi batığı projesi: Side örneği
Product differentiation in tourism that using of underwater cultural heritage areas as tourism product, a project of replica shipwreck: Example of Side
ÇAĞLAR BİDECİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YILDIRIM YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
414.
Yerel yemek tüketim motivasyonlarının turistlerin tekrar ziyaret niyetlerine etkisi: Gaziantep'i ziyaret eden yerli turistler üzerine bir araştırma
The effect of tourists' local food consumption motivation on revisit intention:A study on domestic tourists in Gaziantep
SELMAN BAYRAKCI
(2014).
, Yapıldığı Yer: MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRKAN AKDAĞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
415.
Kent yerleşimcilerinin turizm pazarlamasına yönelik tutumunu etkileyen faktörler: Erzurum ili örneği
The factors influencing residents' attitudes towards tourism marketing : The case of Erzurum
BÜŞRA SÖNMEZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
416.
Aksaray-Ihlara Vadisi'nde ekoturizm
The ecotourism in the Ihlara Valley Aksaray
KUTTUSİ ZORLU
(2014).
, Yapıldığı Yer: ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Coğrafya , Turizm
|
|
|
417.
Türkiye'den medikal turizm kapsamında hizmet alan hastaların memnuniyetlerinin belirlenmesi: Ankara ili örneği
Determination of satisfaction level the patients who get service within scope of medical tourism in Turkey: Ankara province example
DEMET TAŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: ATILIM ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. DİLAVER TENGİLİMOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Sağlık Kurumları Yönetimi , Turizm , İşletme
|
|
|
418.
Yerel halkın turizmin etkileri ile ilgili algı ve beklentileri: Edirne İli üzerine araştırma
The expectations and perceptions of local people regarding tourism impacts: An investigation upon Edi̇rne province
AYDEMİR AY
(2014).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN TAŞKIRAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
419.
Konaklama işletmelerinde çalışanların örgütsel vatandaşlık davranışlarının iş doyumu ve öznel iyi oluşlarına etkisi
Organi̇zati̇onal ci̇ti̇zenshi̇p behavi̇or of employees i̇n hospitality impact on job satisfaction and subjecti̇ve well-bei̇ng
GÜLSEREN YURCU
(2014).
, Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÜLKER ÇOLAKOĞLU
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
420.
Frigya bölgesine alternatif konaklama tesisi önerisi: Karavancılık
Proposal of an alternative accommodation for Phrygia: Caravanning
ECE DOĞANTAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. OKTAY EMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
421.
Konaklama işletmelerinin rekabet gücünü belirleyen faktörler üzerine Nevşehir ilinde bir uygulama
A practical study on accommodation companies in Nevşehir about determining factors of competitive advantage
VİLDAN YILMAZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. EBRU GÜNEREN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
422.
Yerel halkın turizm algısı ve turizme katılımı: Antalya Konyaaltı ve Kepez ilçesi örneği
Resident perception of tourism and participation in tourism: A case study of Antalya Konyaalti and Kepez district
NİLGÜN GÜNEŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET AKIN AKSU
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
423.
Otel işletmelerinde mobbing, iş stresi ve işgörenlerin işten ayrılma niyetleri üzerine bir araştırma
A research into mobbing, work related stress and employees' intentions of leaving their jobs in hotel industries
RAMAZAN AKÇA
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TAYFUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
424.
Profesyonel turist rehberlerinin liderlik yönelimleri: Aydın Turist Rehberleri Odası'na kayıtlı olan profesyonel turist rehberleri örneği
Leadership orientations of professional tourist guides: the case of professional tourist guides members of association of Aydın Tourist Guides
VEDAT ACAR
(2014).
, Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ABDULLAH TANRISEVDİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
425.
Çamlıhemşin için Cittaslow Model önerisi: Karşılaştırmalı bir analiz
Cittaslow Model proposalfor Çamlıhemşin: A comparative analysis
ELİF ACUNER
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TAYFUN
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
426.
Türk mutfağının gelişiminde gurmelerin rolü üzerine bir çalışma
A study on the role of gourmets in the development of Turkish cuisine
HANDE TÜRKOĞLU
(2014).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MERYEM AKOĞLAN KOZAK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
427.
Konaklama sektöründe faaliyet gösteren stratejik ittifaklarda
örgütlerarası ilişki unsurlarının bilgi paylaşımı aracılığıyla örgütsel yenilikçilik üzerindeki etkilerinin araştırılması
Research of the effects on organizational innovativeness via the knowledge sharing of the interorganizational relation elements in hotel managements within strategic alliance formation
NİLÜFER VATANSEVER TOYLAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FATİH SEMERCİÖZ
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
428.
Turizm sektöründe teşvik veren kurumların AHP ve ANP yöntemi ile belirlenmesi: Kastamonu örneği
Determining the corporations investing in tourism with the AHP and ANP methods: Kastamonu sample
HÜSEYİN PAMUKÇU
(2014).
, Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUSTAFA SANDIKÇI
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
429.
Turistlerin sosyo-demografik özelliklerinin algıladıkları destinasyon imajına etkisi: Ankara'da bir uygulama
The effect of socio-demographic specialities of tourists to the destination image that they perceived: An application in Ankara
YUSUF DÜNDAR
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EVREN GÜÇER
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
430.
Ulusal kültür, örgüt kültürü, örgütsel politika algısı ve sendika üyesi olma eğilimi ilişkisi
Interrelationship between national culture, organizational culture, perception of organizational politics and intention to join a union
DEFNE AKDENİZ AY
(2014).
, Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. OYA AYTEMİZ SEYMEN
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
431.
Çalışanların duygularını yönetme becerilerinin örgütsel vatandaşlık davranışı üzerindeki etkisi: Sabiha Gökçen Havalimanı çalışanları üzerine bir uygulama
The effect of employee's emotions management skills upon organizational citizenship behaviour: A research on employes of Sabiha Gokcen Airport
TÜLAY GÜNEY
(2014).
, Yapıldığı Yer: DÜZCE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN TAŞKIRAN
Yüksek Lisans
Türkçe
İşletme
|
|
|
432.
Sürdürülebilir kültür turizmi algısının nesillere göre tekrar gelme niyetine etkisi
The effect of sustainable culture tourism perception on revisit intention according to generation
ELA NAZLI KÖZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CİHAN SEÇİLMİŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
433.
Yeni medya kullanımındaki akış deneyiminin risk algısı ve online turistik satın alma niyetine etkisi
The effect of flow experience in new media usage on risk perception and online touristic purchase intention
AKAN YANIK
(2014).
, Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ATİLA YÜKSEL
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
434.
Veri zarflama analizi yöntemiyle faaliyet denetimi: Alanya'daki konaklama işletmeleri üzerinde bir uygulama
Operational auditing with the method of data envelopment analysis: An application on hospitality businesses in Alanya
MEHMET ALIŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SÜLEYMAN UYAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
435.
Tek başına seyahat eden kadın turistlerin seyahat kısıtlayıcıları
Constraints of women tourists travelling solo
MÜESSER CESUR
(2014).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. FERAH ÖZKÖK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
436.
Turistlerin güvenlik algısı üzerine bir alan araştırması
A field study on safety perception of tourists
İSA BAYHAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. KURBAN ÜNLÜÖNEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
437.
Gastronomi turizmine yönelik turist görüşlerinin kültürlerarası karşılaştırılması (Kapadokya örneği)
Catering for tourism tourists intercultural comparison of opinions (Cappadocia sample)
AYŞE BELPINAR
(2014).
, Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDAN BEKAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
438.
Konaklama işletmelerinde teknoloji kullanımının müşteri tatminine etkileri
Effects of technology amenities on hotel guest satisfaction
ZEYNEP MİL
(2014).
, Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. OSMAN NURİ ÖZDOĞAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
439.
Yabancı dil öğretiminde ihtiyaç analizi uygulaması: Turizm ön lisans örneği
Needs analysis in foreign language teaching: The case of tourism associate degree programs
AKİF GÖKÇE
(2014).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ORHAN BATMAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Turizm
|
|
|
440.
Personel memnuniyeti ile müşteri memnuniyeti arasındaki ilişki: Aydın' da faaliyet gösteren yiyecek- içecek işletmeleri örneği
Relationship between employee satisfaction and customer satisfaction: The case of food and beverage businesses in Aydın
FAHRİYE GENÇ
(2014).
, Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ABDULLAH TANRISEVDİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
441.
Aziz Yuhanna'nın Vahiy Kitabı çerçevesinde Yedi Kiliseler ve bu kiliselerin Hıristiyanlık tarihindeki yeri
The Seven Churches in the framework Revelation of Saint John and important of these churches in the Christianity history
SİNEM KUNT
(2014).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ İSRA GÜNGÖR
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
442.
Turizm destinasyonu yöneti(şi)minde kamu yönetiminin rolünün tespiti üzerine bir araştırma
A research on the role of public administration in tourism destination governance
SERKAN POLAT
(2014).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. MEHMET SARIIŞIK
Doktora
Türkçe
Kamu Yönetimi , Turizm
|
|
|
443.
Yeşil pazarlamanın turizmde satınalma davranışlarına etkisinin incelenmesine yönelik organik oteller üzerine bir uygulama
The effect of green marketing on customer purchasing behavior in tourism: an application of organic hotels
FATMANUR KÜBRA CELİLOĞLU
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. METE SEZGİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
444.
Otel işletmelerinde çalışan işgörenlerin örgütsel bağlılık düzeyinin iş tatmini ve çalışma performansına etkisi
The effect of the organizational commitment level of workers employed at hotel enterprises on the work satisfaction and working performance
MERVE ÖNEĞİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TAYFUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
445.
Örgütsel adaletin duygusal emek üzerindeki etkisi: Antalya'daki beş yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma
The effect of organizational justice on emotional labor: A study on five-star hotels in Antalya
YASİN KELEŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MUHARREM TUNA
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
446.
Gastronomi turizminin Çanakkale turizmine katkısı
The contribution of gastronomic tourism to Çanakkale tourism
UFUK ATEŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TURGAY BUCAK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
447.
Sosyal medya kullanımının müşteri tercihleri üzerine etkileri: Konaklama işletmelerinde bir inceleme
The effects of social media on customer preferences: A study based on accommodation companies
BURAK ERYILMAZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BURHANETTİN ZENGİN
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
448.
Sürdürülebilir turizm kapsamında yatırım projelerinin değerlendirilmesi; Konya'da yeşil yıldız-çevreye duyarlı termal otel yatırımı örneği
Sustainable tourism in the scope of evaluation of investment projects; Green star in Konya-environmentally sensitive thermal hotel investment in the example
MURAT GÜMÜŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. F. ATIL BİLGE
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
449.
Turistik merkezlerin sosyal taşıma kapasitesi: Beypazarı örneği
The social carrying capacity of touristic centers: Beypazarı case study
AZADE ÖZLEM ÇALIK
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AZİZE TUNÇ HASSAN
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
450.
Turizm sektöründe fiyatlandırma stratejilerinin incelenmesi:
Güneydoğu Anadolu Bölgesi örneği
The investigation of pricing strategies: Example of Southeastern Anatolia Region
MURAT KARAHAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET EMİN İNAL
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|