Halkla İlişkiler için arama sonuçları Arama sonucu: 1360
351. Halkın polis algısını etkileyen sosyal faktörler Safranbolu örneği Social factors affecting the public perception of police case of Safranbolu

BURHAN ÖKSÜZLER (2011). , Yapıldığı Yer: POLİS AKADEMİSİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUHİTTİN KARAKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi , Sosyoloji
352. Sponsorluk etkinliklerinin marka değeri üzerine etkisi ve uygulama örneği The effect of the activities of sponsorship on the brand equity a sample practice

DUYGU DUMANLI (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. YONCA ECE İNAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
353. Belediyelerde halkla ilişkiler uygulamaları: Erzurum Büyükşehir Belediyesi örneği Public relations practices in municipalities: a cone study for Erzurum Metropolitan Municipality

CENAP ÖZDEMİR (2011). , Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YAKUP ALTAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
354. Kültürlerarası iletişimde dış göç olgusu ve kimlik sorunu: 1989 yılında Bulgaristan'dan Türkiye'ye gelen Türk göçmenleri üzerine bir çalışma (İstanbul-İkitelli örneği) The outer migration fact and identity problem in intercultural communication: The study about the Turkish immigrants who came to Turkey from Bulgaria in 1989 (the sample of İstanbul-İkitelli)

GÜLCAN ER SAVAŞ (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
355. 2008 Amerika Birleşik Devletleri başkanlık seçimlerinde Demokratik Parti ve Cumhuriyetçi Parti'nin kampanya faaliyetlerinin karşılıklı incelenmesi The mutually analysis of the Democratic and The Republican Parties? campaign activities of the 2008 Presidential Election of the USA

EMRAH AYDEMİR (2011). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HAKAN AYDIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
356. Yerel yönetimlerde sosyal sorumluluk faaliyetlerinin seçmen davranışlarına etkileri: Kayseri Büyükşehir Belediyesi örneği The effects of voter behavior in local government social responsibility activities: example of Kayseri Metropolitan Municipality

MEHMET GÜL (2011). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi , Siyasal Bilimler
357. Siyasi partilerin halkla ilişkiler ve kamuoyunu bilgilendirme çalışmaları: Türk Basınında 29 Mart 2009 Yerel Seçimleri Public relations and informational activities to public opinion of the political parties: 29 March 2009 Local Elections in Turkish Press

NURAL İMİK TANYILDIZI (2011). , Yapıldığı Yer: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SELMA KARATEPE
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
358. Halkla ilişkiler ve spor otellerin bir pazarlama stratejisi olarak kullandığı golf sporunun halkla ilişkiler açısından yeri ve önemi Public relations and sport the significance of golf sport, used as marketing strategy by hotels, in terms of public relations

AYŞEGÜL ÇANKAYA (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HASRET AKTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
359. Persuasive strategies used in social media: A case study on Turkcell, the leading Turkish telecommunication company Sosyal medyada kullanılan ikna stratejileri: Lider telekomünikasyon şirketi Turkcell üzerine bir vaka çalışması

ZEYNEP ÇOLAK (2011). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BANU BIÇAKÇI
Yüksek Lisans   İngilizce   Halkla İlişkiler
360. Kurumsal bağlılık ile iletişim doyumu arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi ve bir uygulama örneği Evaluating the relationship between organizational communication and communication satisfaction-an application sample

ÖZLEM GÜLLÜOĞLU (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BAŞAK SOLMAZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
361. Doktor-hasta iletişimi açısından hastanelerde hekim seçme uygulaması: Karşılaştırmalı bir çalışma Practices of choosing physician at hospitals in terms of doctor-patient communication: A comparative study

AYHAN ULUDAĞ (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Hastaneler , İletişim Bilimleri
362. Reklamda cinsellik kullanımı (otomobil reklamları örneği) The use of sexuality in advertisements (the case of car advertisements)

MEHMET AKKAYNAK (2011). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ASLIHAN DOĞAN TOPÇU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
363. Ankara'daki vakıf üniversitelerinde uygulanan halkla ilişkiler çalışmalarının değerlendirilmesi Assesment of public relations practices in foundation universities in Ankara

VOLKAN ARMAĞAN (2011). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. TÜLAY UĞUZMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
364. Sosyal sorumluluk projelerinin halkla ilişkilerin işlevselliği üzerine etkisi (örnek olay incelemesi) The effect of social responsibility projects on the functionality of public relations (case study)

MURAT KOÇYİĞİT (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
365. Tüketiciyi korumaya yönelik halkla ilişkiler faaliyetleri: Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü örneği Public relatıons activities of consumer protection: General Directorete of Consumer Protectıon and Competition

NİLÜFER CANÖZ (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ABDULLAH KOÇAK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
366. Üniversitenin halkla ilişkiler faaliyetlerine öğrencilerin bakışı: Amasya Üniversitesi örneği View of the students about university's public relations activities: Example of Amasya University

ABDULLAH YILDIRMAZ (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖMER BAKAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
367. Şikayet yönetiminin kurum imajı üzerindeki etkisi The effects of complaint management on corporate image

ÖZGE MUTLU (2011). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EVRİM PELİN BAYTEKİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
368. Postmodren tüketim kültüründe pazarlama yönelimli halkla ilişkiler Marketing oriented public relations in postmodern consumer culture

GÜLSELİ AYGÜL ALAN (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. YONCA ECE İNAN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
369. Kurumsal sosyal sorumluluğun kurum imajına etkisine yönelik bir araştırma A study of the effect of corporate image of corporate social responsibility

TANER TAŞKIRAN (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
370. KOBİ'lerde pazarlama iletişimi ve markalaşma Marketing communications and branding in SMEs

ARZU ÜNAL (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
371. Kurumsal sosyal sorumluluğun tüketici tutum ve davranışları üzerine etkisi: Türkiye İş Bankası örneği Corporate social responsibility, impact on consumer attitudes and behavior: Example of Türkiye İş Bankası

ÖZLEM YILDIRIM (2011). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. PEYAMİ ÇELİKCAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
372. Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin kurum imajına etkisi The effect of corporate social responsibility activities on corporate image

NEVAL AYLİN ALBAYRAK (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
373. Özel sağlık kuruluşlarında bir halkla ilişkiler uygulaması olarak internet kullanımı: Kayseri örneği üzerine bir çalışma The use of the internet in private healt institutions as a practice of public relations: A study on the example of Kayseri

SILA YILMAZ (2011). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
374. Politik halkla ilişkiler faaliyetlerinden örgüt içi politik halkla ilişkiler: Ak Parti örneği Organisational politic public relations of political activities of public relations: Ak Parti model

TALAIBEK MUSABAEV (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KADİR CANÖZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
375. Gösterişçi tüketim üzerine teorik ve uygulamalı bir çalışma: Pamukkale Üniversitesi örneği A theoretical and applied study on conspicuous consumption: A sample from Pamukkale University

PINAR GÜNER (2011). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SERDAR ÖZTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
376. Kent markalaşması sürecinde iletişim temelli faaliyetlerinin analizi: İstanbul 2010 Avrupa kültür başkenti The analysis of communication based activities in the process of city: İstanbul 2010 European capital of culture

BURCU VARLI (2011). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. PINAR ERASLAN YAYINOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
377. Halkla ilişkilerde yeni eğilimler: Sosyal medya New trends in public relations: Social media

PINAR ASLAN (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
378. Postmodernite bağlamında bireyselleşme ve marka ilişkisi: Sinema filmlerinde Starbucks Coffee tüketicilerinin kimlik analizi Individualization and brand relationship in postmodern context: Identity analiysis of Starbucks Coffee's consumers in movies

DİLGE KODAK (2011). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FİLİZ OTAY DEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
379. Türkiye'de polis algısı ve algılama yönetimi Police perception and perception management in Turkey, a case study

SELİM KINACI (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA C. ŞİMŞEK
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
380. Çalışan personelin kurumsal imaj oluşumuna etkisi The effect of staff to the formation of corporate image

MUSTAFA BAL (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KADİR CANÖZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
381. Kurumsallaşma sürecinde halkla ilişkilerin rolü: İstanbul-Ankara ve Sivas-Aksaray KOBİ'leri üzerine araştırma The role of the process of institutionalization of public relations: A research on Istanbul, Ankara and Sivas SME's

ÖZLEM MÜTEVELLİOĞLU BEKKİ (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDA MENGÜ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
382. Belediyelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin algılanması: Afyonkarahisar Belediyesi örneği Municipalite of public relations activies perceptions: An example of Municipalite Afyonkarahisar

KÜBRA YAMAN (2011). , Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YUSUF KARACA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
383. Kurumsal iletişimde sosyal medya yönetimi: Kurumsal blog odaklı bir inceleme Social media management in corporate communication: A review focusing corporate blog

KORHAN MAVNACIOĞLU (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SERRA GÖRPE
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
384. Tüketim kültürü ve ideolojinin yeniden üretildiği bir alan olarak halkla ilişkiler yönetiminin eleştirel bir değerlendirmesi A critical account of public relations management as an area in the re-production of consumer culture and ideology

FUNDA YAĞLI (2011). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. Z. BERİL AKINCI VURAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
385. Sivil toplum kuruluşlarının kurumsal itibar yönetimi sürecinde halkla ilişkiler uygulamalarının rolü The role of the public relations practices in corporate reputation management process of non-governmental organizations

EYYUP AKBULUT (2011). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GAYE EDİZLER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
386. Sosyal medyada marka farkındalığı oluşturma Creating brand awareness in social media

HİCRAN BURCU YİĞİT (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BETÜL ÖZKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
387. Örgütiçi kişilerarası iletişimde ikna ve izlenim yönetimi Persuasion and impression management in the interpersonal communication in organization

ASLI KASAR (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
388. Kriz iletişimi bağlamında hızlandırılmış tren kazasının gazetelere yansıması Evaluation af accelerated train crash?s reflections on newspapers, in the context of crisis communication

BAHADIR AYHAN (2011). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. CANAN ÖZTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
389. Sağlık kurumlarında toplam kalite yönetimi ve müşteri (hasta ve hasta yakını) memnuniyetine etkisi üzerine teorik ve uygulamalı bir çalışma (Akdeniz Üniversitesi Hastanesi örneği) A theoretical and practical study on influence of total quality management and satisfaction of customer (patient and patien?s relative) in health institutions Akdeniz University Hospital sample

GÜLSÜM ERKAN (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
390. İşletmelerde kültürel farklılıkların yönetiminde halkla ilişkilerin rolü ve Türkiye'deki işletmeler üzerine bir uygulama The role of public relations in management of cultural diversity in the corporations and an application on the Turkey business

SEFA ERBAŞ (2011). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. N.SERDAR SEVER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
391. Türkiye'de basın özgürlüğü ve demokrasi söylemi Discourse of press freedom and democracy in Turkey

FATİH DEĞİRMENCİ (2011). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ESER KÖKER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
392. Müzakere yönetim sürecinde kişilerarası iletişimin rolü ve önemine ilişkin bir değerlendirme An assesment of the role and importance of interpersonal communication in negotiation management process

ÇİSEL KALFA (2011). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. RECEP TAYFUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
393. Büyük alışveriş merkezlerinin ideoloji ve tüketim ilişkisi çerçevesinde incelenmesi: Denizli örneği Investigation of big malls on the basis of ideology and consumption relation: Denizli instance

ÖZLEM AKGÜÇ ÇETİNKAYA (2011). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYHAN BİBER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
394. İyi niyet geliştirme aracı olarak sosyal sorumluluk: Jandarma Genel Komutanlığı toplumsal gelişime destek faaliyetleri örneği Social responsibility as a tool for goodwill development: Gendarmerie General Command of the social developmental support measures

MUSTAFA ÇINAR (2011). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
395. Futbol endüstrisinde markalaşma ve bir ulusal futbol takımı analizi Branding in football industry and analysis of a football team

EBRU GÖZCÜ (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
396. The factors affecting social network platform engagement for online information search and collection Online bilgi araştırması ve edinilmesi için sosyal mecralara bağlılığı etkileyen faktörler

ÇİĞDEM MUTLU (2011). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. ELİF KARAOSMANOĞLU
Yüksek Lisans   İngilizce   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
397. TSK'nın iletişim stratejisi içerisinde halkla ilişkilerin rolü ne olmalıdır? What should be the role of public relations in Turkish Military Forces' communication strategy?

ŞEREF UĞUR MAĞ (2011). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YONCA ECE İNAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
398. Politik psikoloji bağlamında Ermeni kimliğinin siyasallaştırılması (Haytoug dergisi örneği) The politization of the Armenian identity: A study on political psychology (case study on Haytoug magazine)

BAHAR SENEM ÇEVİK ERSAYDI (2011). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖZLEN ÖZGEN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
399. Bağımsız Türk Topluluklarından Kazakistan'ın lobicilik algısı Independent Turkish Community, Kazakhstan?s perception of lobbying

MALIKA ZHANBURSHINA (2011). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
400. Yeni iletişim teknolojilerinden internet ve halkla ilişkilerdeki yerinin incelenmesi: Talas Belediyesi örneği Searching the internet from place of the public relations and internet which is a part of new technology: Sample of Talas Municipality

SÜLEYMAN ÇAVUŞ (2011). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler