Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 475
351. İşletmelerde reklam giderlerinin oluşumu ve maliyetlere yansıtılamsı Formation of advertising cost in companies and reflecting it to the cost

FATMA ULUCAN ÖZKUL (2006). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. OSMAN ALTUĞ
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
352. Televizyon reklamlarında toplumsal cinsiyet Gender in television advertisements

AYDA SABUNCUOĞLU (2006). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
353. Kültürlerarası mizah anlayışının reklama etkisi Humour conception of intercultural and influences on advertisement

YASEMİN TORUN (2006). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
354. Reklamda cinsiyetin kullanımı Using gender in advertisement

TUBA YILDIZ (2006). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
355. Reklam planlaması ve etkinliğinin ölçülmesinde kullanılan istatistiksel yöntemler Advertisement planning and the methods that using to measure the effect of an advertisement

TİMUR ERTEN (2006). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HAKAN YILDIRIM
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İstatistik
356. Geleceğe yönelik pazarlama anlayışında reklam-çocuk ilişkisi An association of future marketing with special approach to advertising and children

SEÇİL UÇKUN (2006). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
357. Etkileşimli reklam planlama ve yaratım süreci Interactive advertising planning and creation process

ZEYNEP GÜNEY (2006). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
358. Tüketicilerin reklamlara yönelik tutumları-karşılaştırmalı bir araştırma (Türkiye-Rusya) The consumers' attitudes directed towards advertisements -comparative research (Turkey-Russia)

AYGÜL SADIKOVA (2006). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İNCİ VARİNLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
359. Sponsorluğun markaya etkileri ve bir uygulama The effects of sponsorship on the brand and one application

GÜLŞAH MARMARA (2006). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MÜGE ARSLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
360. Yeni ürünlerde mizahi reklamlara yönelik tüketici tutum ve davranışları ve bir uygulama Customer attitudes and behaviours for humorous advertisements for new products and an application

SEVCAN ACAR (2006). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA MÜGE ARSLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
361. Otomobil sektöründe basın ilanlarının stratejik kullanımı ve sektörel dergi analizi The strategic usage of print advertisements and the analysis of sectoral magazines in the car industry

YUSUF ÇAĞLAR GÖZÜAÇIK (2006). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
362. Televizyon reklamlarında yaratıcı yapım uygulamaları: Türk televizyon reklamlarında (2005)yaratıcı yapım bileşenleri Execution in television advertisements: The execution components in Turkish Tv Ads (2005)

ÖMER KUTLU (2006). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FERRUH UZTUĞ,YRD. DOÇ. DR. MİNE OYMAN,YRD. DOÇ. DR. R. AYHAN YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
363. Siyasal kampanya sürecinde medya ve siyasal reklamcılığın rolü During political campaign the role of the media and political advertising

SEVİNÇ ENGİN (2006). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MÜMTAZER TÜRKÖNE
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler
364. Türkiye'de reklam müziğinin folklorik anlamda temsiliyeti Submission of jingles in folkloric sense in Turkey

BURAK PEKÜN (2005). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALAEDDİN ASNA,DOÇ. DR. ATİLLA GİRGİN,DOÇ. DR. FUNDA GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Müzik , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
365. Yeni ürün geliştirme sürecinde markalaşma çalışmaları ve reklamın etkisi "Pınar Hindi'nin markalaşma çalışmalarının incelenmesi" The effect of branding and advertisement for new product development, an evolution of Pınar Hindi branding process

EBRU AKÖZEK (2005). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. IŞIL KARPAT AKTUĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
366. Inside advertising: The influence of commercials on society Reklamın içinden: Reklamların toplum üzerindeki etkisi

İPEK UZAL (2005). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİN DOĞAN AYDIN
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , Sosyoloji
367. Reklam yazarlığı ve yaratıcılığı üzerine bir profil araştırması A Profile research on copywrites and advertising creativity

MEHMET SİNAN ERGÜVEN (2004). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HALUK GÜRGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
368. Türkiye`de siyasal reklamcılığın gelişimi ve 2002 genel seçimleri yazılı basın reklamlarının analizi The development of political advertising in Turkey and in 2002 general elections the analysis of advertisement on writing press of the political parties

AYŞE CİRİT (2004). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FÜSUN ALVER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler
369. Sosyal reklamların halkla ilişkiler uygulamalarındaki önemi The importance social advertisings in public relations practises

BELKIS ULUSOY (2004). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ŞERMİN TEKİNALP
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
370. Televizyon reklamlarının lise gençliği üzerindeki etkileri The effects of television commercials on high school youth

MUSTAFA BİLGE BİLGEOĞLU (2004). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYLİN NAZLI
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Sosyoloji
371. Globalleşme sürecinde reklamın değişen boyutu The changing dimensions of advertising in the globalization process

GÖZDE ORTANCIL (2004). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HİLMİ MAKTAV
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
372. Görsel bir ileti olarak basın reklamlarında fotoğrafın kullanımı (Örnek olay: 2004 yılı otomobil reklam fotoğraflarının gösterge bilimsel analizi)

METİN KASIM (2004). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÇAĞATAY ÜNÜSAN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , Sahne ve Görüntü Sanatları
373. Reklam için etkili bir ortam olarak ürün yerleştirmenin James Bond örneğinde incelenmesi Analyzing of product placement ın James Bond practice as an effective tool for advertisement

EYLEM ARSLAN (2004). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMET GÜREL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
374. Yerel reklam kampanyalarında açık hava reklamlarının etkileri The effects outdoor advertisement on the local campaings

SERPİL YAKUT (2004). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MEHMET FİDAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
375. Televizyonda görsel okur-yazarlık ve anlamlandırma: TV reklamlarının anlamlandırılmasında görüntünün rolü ve göstergebilimsel çözümlemesi Visual literacy and signification of TV advertising and semiotic analysis

ALEV FATOŞ PARSA (2004). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. KONCA YUMLU
Doktora   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
376. Reklamda algı yönetimi Perception management in advertising

MEHMET YAKIN (2004). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GAYE ÖZDEMİR YAYLACI
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
377. Reklamda "Tüketim ve bastırılmış güdü etkileşimi"nin kullanımı-"Bastırılmış cinsellik" güdüsü üzerinden bir inceleme Commercial usage of interaction between consumption and suppressed motives-a study about "Suppressed sexual motives"

YASEMİN ALEV ERDEM (2004). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. IŞIL KARPAT AKTUĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
378. Televizyon reklamlarında yer alan ideolojiler ve toplumsal cinsiyetin inşası Ideologies and gender construction in television advertisements

NESRİN KULA DEMİR (2004). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NİMET ÖNÜR
Doktora   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık , Sosyoloji
379. Tutundurma faaliyetlerinin reklam ve halkla ilişkiler çalışmaları kapsamında değerlendirilmesi Evaluation of promotion activities in studies of advertising and public relations scopes

ÖZLEM AŞMAN (2004). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
380. Üniversitelerin kurumsal iletişim yönetimi: Anadolu Üniversitesi örnek olay çalışması Corporate communication management in university: Anadolu University case study research

GÜVEN İÇEL (2004). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FERRUH UZTUĞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
381. Ülke orijini etkisi Country of origin effect

ATILIM ONAY (2004). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. R. AYHAN YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
382. Uluslararası reklamcılıkta kültürün etkileri

CANDAN ÇELİK (2004). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SUAT GEZGİN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
383. Konaklama işletmelerinde reklam aracı olarak internetin kullanımı ve Ankara ili örneği

SELAY ILGAZ (2004). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MİTHAT ÜNER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Turizm , İşletme
384. Televizyon reklamlarının çocuklar üzerindeki etkileri: Tüketici tutumlarının değerlendirilmesi The Impacts of television advertising on children: Evaluating the consumer attitudes

AYBİKE PELENK (2003). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MİNE OYMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İşletme
385. Televizyon reklamlarına yönelik izleyicinin şüpheci eğilimi ve ikna bilgisi: İkna Bilgi Modelinin yorumlanması Specticism toward TV advertising and persuasion Knowledge Model Interpretation

NÜKET ELPEZE ERGEÇ (2003). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. İLHAN ÜNLÜ
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
386. Yazımsal imge ekseninde kitap reklamlarının çözümlenmesi Analyzing the book advertisements in the axis of literary image

ÖMER ŞİŞMAN (2003). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
387. Using concept in advertisement and analysis of approach Reklamda kavram kullanımı ve yaklaşım analizi

ÇİĞDEM DEMİR (2003). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ŞENGÜL ÖZERKAN
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık
388. Turizm pazarlamasında kent imajı ve reklam tanıtımın stratejik kullanımı Tourism marketing, the image of destinations and the strategic usage of advertising and promotions

ELİF BALCI FİSUNOĞLU (2003). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Turizm
389. Televizyon reklamlarında kadına yönelik oluşturulan toplumsal kimlik: Görüntülü reklamlar üzerine bir toplumsal çözümleme örneği TV commercials role in formation of social identity in women: A social analysis on TV commercials

SEDA MENGÜ (2002). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SUAT GEZGİN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
390. Televizyon reklamlarının marka imajı yaratmada rolü ve önemi Importance and role of television advertisements on creation of brand image

AYŞE FUNDA ÖNÇAĞ (2002). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEYİDE PARSA
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
391. Advertising self-regulation a comparative study between the united kingdom and Turkey, with reference to the European Union Reklam özdenetimi: Avrupa Birliği`ne referans vererek İngiltere ve Türkiye arasında karşılaştırmalı çalışma

GÜLÇİN KURAL (2002). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , Uluslararası İlişkiler
392. Reklam mesajlarının hedef kitleye ve medyaya yönelik olarak farklılaştırılması ve dergi reklamcılığı örneği Differantiation of advertising messages to target audience and medium and magazine advertising sample

ÖZKAN ULUKÖK (2002). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MÜGE ELDEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
393. Televizyon reklamlarının kadın tüketiciler üzerindeki etkisi (Çamaşır detejanı reklamları üzerine bir araştırma) The affect of television advertisements on the women consumers (The research on the laundry detergants advertisements)

SERPİL KARABULUT (2001). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. ŞÜKRÜ KÜNÜÇEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
394. Politik reklam filmlerinde anlam inşası The Construction of meaning in political campaign film

YUSUF DEVRAN (2001). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NACİ BOSTANCI
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
395. Turistik tanıtma amaçlı uluslararası düzeyde verilen reklamların turistler üzerindeki etkisinin araştırlması An Investigation of the effect of international advertising deriveded towords inceresing tourism publicty upon the tourists

EYLEM AKARSU (2001). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BAHTIŞEN KAVAK
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Turizm
396. Banka reklamlarında imaj Image in the bank advertisings

MEHMET NURİ GÜLTEKİN (2001). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HALE OKÇAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Sosyoloji
397. Karadeniz Ereğli'de yaşayan kamuda ve özel sektörde çalışan kadın ve erkeklerin reklam mesajlarına ilişkin ahlak anlayışlarının tesbiti The Determination of the ethical point of wievs of the men and women who work in the public sector and in the private sector in Karadeniz Ereğli for the messeges in advertisements

ATAKAN ATASOY (1999). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÇEVİK URAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
398. Duygusal çekicilikli reklamların iletişim etkileri Communication effects of emotional advertising appeals

R. AYHAN YILMAZ (1999). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HALUK GÜRGEN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
399. An investigation on the attitudes of the Turkish advertising agencies towards advertising self regulation Türkiye'deki reklam ajanslarının reklamcılıktaki öz denetime karşı tutumlarının araştırılması

İSMAİL CEM ATALAY (1998). , Yapıldığı Yer: BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MUSTAFA DİLBER
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık
400. Global reklamcılık ve yerelleştirme akımları

NAZLI KARA (1998). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUAT SELEBİOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık