151.
Gezi Parkı eylemleri örneğinde sembolik şiddete ilişkin medyatik temsil
Representation of symbolic violence in the context of Gezi̇ Park in media
GÖRKEM GÜLAY DOĞAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
152.
Kent belleği mekanlar: Ankara pasajları
Realms of city memory: The passages of Ankara
NİHAT ÇOLAK
(2014).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ŞEBNEM PALA GÜZEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
153.
Üniversitelere ilişkin itibar algısı ile sosyal sorumluluk faaliyetleri arasındaki ilişki: Üniversite öğrencilerine yönelik bir alan araştırması
The relationship between perception of reputation and social responsibility activities regarding universities: A field study for students
MEHTAP TUNÇ ZENGİN
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
154.
Türkiye'de halkla ilişkiler uygulayıcılarının rolleri
Roles of public relations practitioners in Turkey
FATİH ÖZKOYUNCU
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
155.
Çokuluslu şirketlerin reklamlarını yerelleştirme stratejileri: Türkiye'deki bireysel emeklilik reklamları örneği
Localization strategies in advertising for multinational corporations: The sample of personal pension advertising in Turkey
AYSEL TAPAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYHAN BİBER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
156.
Digital sovereignty: Study of political parties' twitter account according to dialogical communication in 2014 local elections
Di̇ji̇tal egemenli̇k: 2014 yerel seçi̇mleri̇nde si̇yasi̇ parti̇leri̇n twi̇tter kullanımlarının di̇yalogsal i̇leti̇şi̇m açısından i̇ncelenmesi̇
NAZLI ÇETİN
(2014).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BANU AKDENİZLİ UZTÜRK
Yüksek Lisans
İngilizce
Halkla İlişkiler
|
|
|
157.
Kişilerarası iletişim sürecinde İzafiyet Teorisi'nin rolü
Role of the Theory of Relativitiy on the inperception communication process
YUSUF KARADERE
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
158.
Hükümetlerin uluslararası hedef kitlelere ulaşmalarında stratejik halkla ilişkiler faaliyetlerinin etkisi: Alman toplumunda Türkiye algısı üzerine (2010-2013) ampirik bir araştırma
The effect of strategic public relations activities by governments to reach international target masses: An empirical study on the German nation's perception of Turkey (2010-2013)
HATİCE BURCU ÖNDER
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYDEMİR OKAY
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
159.
Deneyimsel pazarlamada marka iletişimi öğelerinin kullanımı: Coca Cola Mutluluk Çadırı örnek olay incelemesi
Use of brand communication items in experiential marketing: Coca-Cola Happiness Tent case study
KEMAL KADİRHAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: YAŞAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FERAH ONAT
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
160.
Kurumsal sosyal sorumluluk kampanyası kapsamındaki eğitim projelerinin katılımcılar üzerinden topluma sağladığı katkı:Anadolu Sigorta bir usta bin usta örneği
The contribution that educational projects in the frame of corporate social responsibility campaigns provide to society through its participants: Example of Anadolu Si̇gorta bi̇r usta bi̇n usta
MERAL EKİNCİ KARADENİZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BURAK ÖZÇETİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
161.
Farklılığın anlatısı: Türk romanında Kürt kadının temsili
The narrative of differences: representation of Kurdish women in Turkish novel
NAZİME CEREN SALMANOĞLU
(2014).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ESER KÖKER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Türk Dili ve Edebiyatı , İletişim Bilimleri
|
|
|
162.
Sivil toplum kuruluşlarında sosyal sorumluluk kampanyalarının duyurumunda sosyal medya kullanımının stratejik önemi
The strategic importance of using social media on publicity of social responsibility campaigns in non-governmental organisations
GÜLHANIM BİTER
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLAY ÖZTÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
163.
Kriz yönetimi ve hermeneutik
Crisis management and hermeneutics
ERKAM TEMİR
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
164.
Halkla ilişkiler kapsamında jandarmanın güvenlik hizmetinin toplum üzerindeki etkisi
Impact of the security service of the gendarmerie on society in the scope of public relations
YÜKSEL AKBAŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENĞİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
165.
Marka 2.0 stratejileri bağlamında global markaların sosyal medyada gündem belirlemesi: Markaların 2.0 gündemi
Global brand agenda setti̇ng on soci̇al medi̇a in terms of brand 2.0 strategy: Brand 2.0 agenda setti̇ng
EMRE Ş. ASLAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
166.
Üniversite öğrencilerinin gözünde İstanbul Üniversitesi'nin imajı
The image of İstanbul University in the eyes of university students
ÖZER SİLSÜPÜR
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AHMET TARHAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
167.
Belediyelerde halkla ilişkiler faaliyetleri
Public relations activities in municipalities
KÜBRA KURT
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. RAMAZAN KURTOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
168.
Yükseköğretim kurumlarında halkla ilişkiler faaliyetleri:Atatürk ve Muş Alparslan Üniversiteleri örneğinde
Public relations activities at higher education institutions:The samples of Atatürk and Muş Alparslan Universi̇ty
BEDİRHAN GÜVEN
(2014).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. RACİ TAŞCIOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
169.
İletişim fakültesi öğrencilerinin kitle iletişim özgürlüğüne ilişkin kavrayışları: Ankara ili örneği
Insight relating to the freedom of mass media of students of communication faculty: Ankara case
YELİZ DEMİRÖZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. RECEP TAYFUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
170.
Kurumsal bağlılığın çalışanlar üzerindeki etkisi: Erciyes Üniversitesi İdari Personeli üzerine ampirik bir çalışma
The effect of institutional commitment on employees: An empirical study on the Administrative Staff of Erciyes Universty
YILDIZ BAŞÇOBAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HAKAN AYDIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
171.
Gazete haberlerinde kimlik inşası: Terör haberlerinin sunumu
Identity-building in printed news media: The presentation of terror-related news
NURDİLEK ÇETİN
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
172.
Kadın dergilerinde yayınlanan bankacılık sektörü reklamlarının göstergebilimsel içerik analizi: 2011 yılı Ağustos, Kasım ve Aralık ayları Cosmopolitan, Elele ve Elle dergileri
Women magazine published in the banking sector in semiotic analysis of advertising contents: In August 2011, November and December, Cosmopolitan, Elele and Elle magazines
CAN ŞANSAL DÖKMECİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NİLÜFER SEZER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
173.
Toplumsal faydanın yaratılmasında sosyal pazarlama ve iletişim
Social marketing and communication in the creation of social benefit
SELİN BİTİRİM
(2014).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
174.
Proje yönetiminde halkla ilişkilerin rolü ve önemi
The role and importance of public relations in project management
ZELİHA SİLLELİ ÜNAL
(2014).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN GÖZTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
175.
Türkiye'deki tiyatro kurumlarında halkla ilişkiler çalışmaları
Public relations activities of theatrical organizations in Turkey
FIRAT ÖZMEN AKINCI
(2014).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGÜR KÖSEOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
176.
Erzurum ili örneğinde ilkokul öğrencilerinin sosyal medya farkındalığı üzerine bir inceleme
A study on the social media awareness of primary school students in the sample of erzurum
MİNE BATMAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. DERYA TELLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
177.
Kadına yönelik şiddetin medyada sunum şekli ve şiddet gören kadınların yasal farkındalığı: Nitel bir çalışma
The way of publication of violence against women on the media and legal awareness of women who were exposed to violence : A qualitive study
AHMET SOLMAZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
178.
The impact of public relations on corporate image and stakeholder satisfaction: A study on Turkish local administration
Halkla ilişkiler bağlamında kurum imajının kurumdan olan memnuniyete etkisi: Bir yerel yönetim uygulaması
ENSAR LOKMANOĞLU
(2014).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BURHANETTİN AYKUT ARIKAN
Doktora
İngilizce
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
|
179.
Siyasal iletişim araçlarının seçmen davranışı üzerine etkisi: Kastamonu örneği
The effect on voting behavior of political communication tools: Kastamonu sample
EMRAH BOZKURT
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
180.
Hollywood film örnekleri üzerinden halkla ilişkilerde propaganda ve manipülasyon
Examples of Hollywood movies in public relations, propaganda and manipulation
DUYGU AYDIN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HALE TORUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
181.
Deneyimsel pazarlama bağlamında test sürüşleri
Test drives within the context of experiential marketing
SERPİL KIR
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. AŞİNA GÜLERARSLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
|
|
|
182.
İnançlara yönelik söylemin ideolojik inşası: Cuma hutbeleri
The ideological construction of the discourse on beliefs: Friday sermons
ASUMAN BANU HÜLÜR
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Doktora
Türkçe
Din , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
183.
Yazılı basında sivil itaatsizlik Gezi Parkı örneği
Civil disobedience in printed media case study of Gezi Park
ALİ KEMAL TANIŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
184.
Yerel politikacıların sosyal medya kullanımı: Büyükşehir belediye başkanlarının günlük sosyal medya kullanımlarının incelenmesi
The social media use of local politicians: The research on the daily social media use of municipality mayors
ŞERİF ARSLAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HAKAN AYDIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
185.
Destinasyon imajı: İstanbul'un destinasyon imajı ve destinasyon iletişim stratejileri üzerine bir araştırma
Destination image: Destination image of İstanbul and a research on destination communication strategies
İREM ORAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
186.
Marka sadakatinin tüketici tutumları ve davranışlarına yansımaları: Hızlı tüketim ürünlerinde marka sadakati oluşumu üzerine bir araştırma
The reflections of brand loyalty on consumer attitudes and behaviors:
a study on brand loyalty development in fast moving consumer goods
AYŞE NAZLIHAN COŞKUN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEDA MENGÜ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
187.
Kişilerarası çatışmalar ve yaşam doyumu ilişkisi: Üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma
The relationship between interpersonal conflicts and life satisfaction: Study on university students
ÖMER FARUK KOÇAK
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
188.
Uluslararası halkla ilişkiler perspektifinden kamu diplomasisi:
Türkiye Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü örneği çerçevesinde kültürel diplomasi
Public diplomacy through international public relations perspective: Cultural diplomacy within the scope of Turkish Public Diplomacy Coordinatorship case
GONCA YILDIRIM
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
189.
Halkla ilişkilerde sosyal medya kullanımı ve sosyal medyada pazarlama: Bizce Tanıtım Halkla İlişkiler Ajansı ve Sesli Harfler Dijital Reklam Ajansı örneği
Using social media in public relations and social media marketing: Bizce Tanıtım Public Relations Agency and Sesli Harfler Digital Advertising Agency Sample
AYÇA BURGAZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
190.
Değer Beklenti Kuramı'na göre satın alma davranışı, Iphone 5 Samsung S4 örneği
Buying behavior; According to the Expectancy Theory, examples of Iphone 5 and Samsung s4
RANA NUR ÖZLÜ ÜLKER
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
191.
Sosyal medya ve tüketici davranışı
Social media and consumer behavior
BÜŞRA OLGUN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. E. ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
192.
Yerel yönetimlerde hedef kitle merkezli halkla ilişkiler uygulamaları (Mahalle Meclisi örneği)
Target audience centered public relations applications in local administrations (District Council precedent)
ZÜLEYHA KAYIKÇI
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
193.
Yerel seçim kampanyalarında halkla ilişkiler: 2014 Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimleri örneği
Public relations in the local election campaigns: The case of 2014 Ankara
KEMAL AVCI
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
194.
İstanbul'daki özel müzelerin halkla ilişkiler perspektifinden sosyal medya kullanımına yönelik bir inceleme
An analysis of social media usage at Istanbul private museums from a public relations perspective
ELİF KÜBRA KIRICI
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
195.
Yazılı basında yer alan haberlerin okuyucu tarafından algılanışının çerçeveleme yaklaşımıyla analizi: Bedelli askerlik örneği
The analyze of the reader's perception of the news in the print media with framing approach: Paid military service example
AHMET CAN KALEDERE
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ESRA İLKAY İŞLER
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik
|
|
|
196.
Sosyal medyanın insan kaynakları yönetiminde işe alım sürecinde etkisi: Örnek bir çalışma
Impact of social media on human resources management during recruitment process: A case study
MEHTAP BENLİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
197.
Günümüz toplumsal ortamında kişilerarası ilişkilerdeki dönüşümün sosyal medyayı kullanan çocuklar üzerinden incelenmesi
To evaluate transformation in interpersonal communication through the children using social media in today's social environment
AYŞEGÜL KÖK
(2014).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ELİF YILDIZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
198.
Hastanelerde halkla ilişkiler uygulamalarının sağlık personelinin iş doyumuna etkisi (Tarsus Devlet Hastanesi ve Mersin Özel Forum Yaşam Hastanesi)
Hastanelerde halkla i̇li̇şki̇ler uygulamalarinin sağlik personeli̇ni̇n i̇ş doyumuna etki̇si̇ (Tarsus Devlet Hastanesi̇ ve Mersi̇n Özel Forum Yaşam Hastanesi̇)
BARAN CEREN ÖZER
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ÇETİN MURAT HAZAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
199.
Sağlık hizmetleri iletişiminde mobil sağlık: "Adımsayar" uygulaması örneği
Mobile health in healthcare communication, case study: "Adımasayar" application
SERAY ÖNEY DOĞANYİĞİT
(2014).
, Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMİNE NAZLI AYTUNA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halk Sağlığı , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
200.
Halkla ilişkiler faaliyetlerinde yeni medya yaklaşımları: Türkiye'de merkezi kamu kurumlarının twıtter kullanım pratikleri
New media approaches in public relations activities: The practices of twitter use of central govermental organizations
ALİ YILDIRIM
(2014).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL SAYIMER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|