Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 475
251. Bir yaşam deneyimi olarak tüketicilik: 2000'li yılların İstanbul'unda üniversite gençliğinin tüketim dünyasına etnografik bir yaklaşım Consumerism as a life experience: an ethnographic approach towards consumption lives of university students in Istanbul during the first years of 2000

HANDE BİLSEL ENGİN (2010). , Yapıldığı Yer: MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YILDIRIM ŞENTÜRK
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
252. Tüketim mallarında çizgi roman kahramanlarının kullanılmasının marka bilinirliğine etkisi The effect of using comics heroes on consumer goods in brand awareness

CEYLAN ÖZYİĞİT (2010). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. IŞIL KARPAT AKTUĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
253. Çoklu medya ortamında üreten tüketici reklamcılığı Prosumer advertising in multimedia environment

ZEYNEP GÜNEY (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
254. Yurt dışında turizm amacı ile yapılan reklamların çeşitliliği ve bunun ülke imajına etkisi: İsveç örneği The variety of tourism advertisements which were made abroad and their effect on country image: Sweden case

YAKUP USLU (2010). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MERAL SERARSLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
255. Reklamın tüketici davranışlarına olan etkisi Effect of the advertisement to the consumer behaviour

BAŞAK ERGİN HOŞVER (2010). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. F. ŞULE KAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
256. La formation de la publicité "neo-globale" en turquie: La disparition de la publicité réfletant les caractéristiques Turques? Türkiye'de "neo-global" reklamın doğuşu: Türk karakteristik özelliklerini yansıtan reklamların kayboluşu

NAZLI HİLAL TOPÇUOĞLU (2010). , Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM DANACI YÜCE
Yüksek Lisans   Fransızca   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
257. The comparison of internet advertising and traditional advertising models in terms of effectiveness İnternet reklamcılığı ile geleneksel reklam araçlarının verimlilik açısından karşılaştırılması

NAZLI TIRLI (2010). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİN DOĞAN AYDIN
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık
258. İnteraktif reklamlarda tasarım esasları Design principles in interactive advertising

YUSUF ZİYA ZENGİ (2010). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
259. 1923-1950 yılları arası Cumhuriyet Dönemi Türk reklamcılığı? Gazete reklamlarında kullanılan mesaj stratejileri? Turkish advertising in Republic Period between the years 1923-1950 ?Message strategies used in the newspaper advertisements?

MURAT ÇELİK (2009). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MÜGE ELDEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
260. Reklamlarda korku çekiciliğinin kullanılması Using fear appeals in advertising

SERPİL ÇAKAR (2009). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
261. Kültürlerarası reklamcılıkta afişlerin yeri ve önemi: Türkiye ? Japonya karşılaştırılması The importance and placement of posters in intercultural advertising: Comparison between Turkey and Japan

EMİR ŞİMŞEK (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
262. Marka yerleştirmenin tüketicilerin hatırlama düzeyine etkisi The effect of brand placement on consumers' recall level

HATİCE ÖZGÜL (2009). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ALPER ÖZER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
263. Türkiye'de reklam denetimi ve izleyicilerin yasaklı televizyon reklamlarını değerlendirmesi: Coca Cola, Vodafone ve TEB örneği Regulation of advertising and considerations of audiences about banned television advertisements in Turkey: Sample of Coca Cola, Vodafone and TEB

ÖZAL KARADENİZ (2009). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
264. Reklamda kullanılan görsel metaforların reklamın beğenilirliği üzerindeki etkisi The effect of the visual metaphors used in the advertisement on the likeability of the advertisement

NAİM ÇINAR (2009). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SEVİL BAYÇU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
265. Lider markaya saldıran rakip reklamlarının, lider markanın sadık müşterileri üzerindeki aşılayıcı etkileri Inoculation effects of the rival advertisements, attacking the leader brand on the loyal customers of the leader brand

MELİS YARICI (2009). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
266. Postmodern moda reklamlarının tüketici tepkilerine yönelik anlam çözümlemesi The meaning analysis of postmodern fashion advertisiments oriented to consumer responses

BELKIS SARAÇ USLUSOY (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
267. Spor sponsorluğunun kurumsal imaja etkisi The effects of the corporate image of sports sponsorship

AYŞE BULUT (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
268. Antalya yerel basınında reklam: 1980'lerden 2000'lere yerel basında reklamların değişimi Advertisement in the local press of Antalya: The change of advertisements in the local press from 1980s to 2000s

DUYGU ÇELİKER (2009). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÜMİT ATABEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
269. WOMM (ağızdan ağıza pazarlama) iletişimi ve MSN (messenger) reklamları WOMM (word of mouth marketing) communication and advertisement of MSN (messenger)

KEZBAN ÖZER (2009). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN ALTUNBAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
270. Reklamlarda komedyen kullanımının marka farkındalığı yaratmadaki etkisi The effect of using comedians in ads on creating brand awareness

TOPRAK ERTEKİN (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
271. Kültür üretim sistemi ve kültür göstergeleri ile reklamların anlamlandırılması Cultural production system and giving meaning to advertisement with cultural indicators

DUYGU TUYGUN (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
272. Reklamlı SMS modeliyle çalışan web tabanlı mobil pazarlama uygulaması A web based mobile marketing application that works with sponsored SMS model

BURAK ŞENYUVA (2009). , Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YÜKSEL BAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Bilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontrol , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
273. Tüketim kültürü ve Ramazan ayı televizyon reklâmları Culture of consumption and television advertisments in the month of Ramadan

MEHPARE YAĞLICI (2009). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SEMRA ÇEVİK
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
274. Marka değerinin iletilmesinde televizyon reklamlarının etkisi Effect of tv ads on transferring brand value

ÖZKAN ULUKÖK (2009). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MÜGE ELDEN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
275. Gıda reklamlarının okul öncesi çocuklar üzerindeki etkilerinin anneler tarafından değerlendirilmesi Mothers' views on the effects of food commercials on pre-school children

MELİKE BAŞAK ASENA (2009). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
276. Basılı reklamlardan geleneksel ilan ve advertorial (tanıtıcı reklam) uygulamalarının karşılaştırılması Comparison between traditional print advertisement and advertorial

NAİM ÇETİNTÜRK (2009). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ABDULLAH OKUMUŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
277. Basılı medyada reklamların yer alışı: Dergilerdeki kozmetik reklamları üzerine bir inceleme Taking the place of advertisements in press-media: An investigation of cosmetic advertisements in magazines

AYŞE DÖLEKLİ (2009). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FAHRETTİN KORKMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
278. Sinema ve reklam ilişkisi Cinema and advertising relation

İREM ULUDAĞ (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SERPİL KIREL
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
279. Reklamcılık sektöründe insan kaynakları yönetimi sürecinin incelenmesi Analysing of human resorces management process in advertising sector

FİLİZ SAYMALI (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. REFİKA BAKOĞLU DELİORMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
280. Küreselleşme sürecinde Türkiye'de reklam endüstrisindeki değişimler The changes at the advertising industry in Turkey during the globalization process

YEŞİM ACAR (2009). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METİN KAZANCI
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
281. Siyasal reklamlarda kullanılan iletişim stratejileri ve dini unsurların değerlendirilmesi: 2002-2007 Türkiye'deki Genel Seçimler Analysis of communication strategies and religous symbols in political advertising: 2002 and 2007 Turkey General Elections

BAŞAK ÇONA (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
282. Reklam Hukuku ve aldatıcı reklamlar Advertising Law and deceptive advertisement

İSMET IMRAK (2009). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MÜGE ELDEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Hukuk , Reklamcılık
283. Postmodernizm, kültür ve reklam: Diyet gıda ürünü reklamlarının söylemi Postmodernism, culture, advertising: Discourse of diet product advertising

UĞUR CEVDET PANAYIRCI (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
284. Mobil reklam ortamları "hedef kitlelere erişimde alternatif kullanım biçimleri" Mobile advertising media "the alternative forms of use at reaching the target audience"

EREN BAŞ (2009). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BELMA GÜNERİ FIRLAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
285. İnternet reklamcılığı: internet kullanıcılarının internet reklamcılığı konusundaki tutum ve davranışları Internet advertising: the attitudes and behaviours of internet users about internet advertising

AHMET SARİ (2009). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÜSTÜN ÖZEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
286. Açıkhava reklamcılığına ?mgesel yaklaşım: Tasarım -etki düzeyleri incelemesi An imaginative approach to outdoor advertising. analysis on design ? impact levels

ÜNER ÜSTERMAN (2009). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BÜLENT KÜÇÜKERDOĞAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
287. Yapılarda dış cephe reklâm faaliyetleri ve malzeme bilgisi Siding advertisement activities on buildings and material information

SÜLEYMAN ÇIRAK (2009). , Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. MEHMETŞAN YILDIZHAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
288. Reklamcılık sektöründe reklam etiği algılamasının değerlendirilmesi Evaluation of advertising ethic perception in advertising sector

FİKRET YAMAN (2009). , Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ŞUAYİP ÖZDEMİR
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
289. Otomotiv sektörü yazılı basın reklamlarında kadın ve erkek hedef kitleye göre karşılaştırmalı içerik analizi A comperative content analysis in automobile advertisements with respect to women and men target audiences

BARIŞ TARCAN (2009). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HALUK GÜRGEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
290. Marka değerinin satınaldırma üzerindeki etkileri ve bir uygulama The affects of brand equity on buying behaviour and an application

CEYDA DENEÇLİ (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. SEVAL AKBIYIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
291. Marka kişiliğinin marka sadakatini etkilemesi-bilgisayarlar üzerinde bir uygulama A research on investigation the relationship between brand personality and brand loyalty - a study on computer brands

KIMBAT ABILGAZİEVA (2009). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURİ ÇALIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
292. Online marketing activities of pharmaceutical firms and their effects on physicians' prescription behaviour İlaç firmalarının internet üzerindeki faaliyetleri ve bunlarn hekimlerin reçeteleme davranışlarına etkisi

PELİN YILMAZ (2009). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYŞE BANU ELMADAĞ BAŞ
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
293. Estetik ürünler ve görsel retorik kuramları açısından dergi reklamlarının değerlendirilmesi Analyzing print advertisements in terms of aesthetic products and visual rhetoric theories

AYŞE NİL KİREÇCİ (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
294. Tüketim toplumu bağlamında Türkiye'de televizyon programlarında yayınlanan sanal, bant ve tanıtıcı reklamlar Virtual, banner advertisements and advertorials broadcasted on television programmes in Turkey in the context of consumption society

EDA ÇETİNKAYA (2009). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ASKER KARTARI
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
295. Sinema filmlerinin reklam ve tanıtımında afiş ve fragmanların rolü The role of posters and trailers at cinema movies' advertisement and promotion

NİL GÜNEY (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
296. Ülke tanıtımında kullanılan turizm reklamlarında simgeleştirme ve Türkiye Symbolization in tourism advertisements used in country promotion and Turkey

TARIK EGEMEN (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Turizm
297. Reklamda grafik tasarım Graphics design in advertisement

AHMET YASİR GÖKTEPE (2009). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
298. Competitiveness of professional business services: Case of Turkish advertising agencies Profesyonel hizmet sunan firmaların rekabetçiliği: Türk reklam ajansları örneği

ÇİĞDEM ŞAHİN (2008). , Yapıldığı Yer: IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HACER ANSAL
Doktora   İngilizce   Reklamcılık , İşletme
299. Feminist söylem açısından televizyon reklamlarında sunulan kadın imgesi From the aspects of feminist expression, female image that is being presented

SEVDA COŞMUŞ (2008). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
300. Tüketim toplumu bağlamında yeniliğin temsili: Türkiye'deki dergi reklamlarından çözümlemeler A representation of innovation in the context of consumption society: Analyses of magazine advertisements in Turkey

ZALİHA İNCİ KARABACAK (2008). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METİN KAZANCI
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık