Halkla İlişkiler için arama sonuçları Arama sonucu: 1360
151. Gezi Parkı eylemleri örneğinde sembolik şiddete ilişkin medyatik temsil Representation of symbolic violence in the context of Gezi̇ Park in media

GÖRKEM GÜLAY DOĞAN (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
152. Kent belleği mekanlar: Ankara pasajları Realms of city memory: The passages of Ankara

NİHAT ÇOLAK (2014). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ŞEBNEM PALA GÜZEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
153. Üniversitelere ilişkin itibar algısı ile sosyal sorumluluk faaliyetleri arasındaki ilişki: Üniversite öğrencilerine yönelik bir alan araştırması The relationship between perception of reputation and social responsibility activities regarding universities: A field study for students

MEHTAP TUNÇ ZENGİN (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
154. Türkiye'de halkla ilişkiler uygulayıcılarının rolleri Roles of public relations practitioners in Turkey

FATİH ÖZKOYUNCU (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
155. Çokuluslu şirketlerin reklamlarını yerelleştirme stratejileri: Türkiye'deki bireysel emeklilik reklamları örneği Localization strategies in advertising for multinational corporations: The sample of personal pension advertising in Turkey

AYSEL TAPAN (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYHAN BİBER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
156. Digital sovereignty: Study of political parties' twitter account according to dialogical communication in 2014 local elections Di̇ji̇tal egemenli̇k: 2014 yerel seçi̇mleri̇nde si̇yasi̇ parti̇leri̇n twi̇tter kullanımlarının di̇yalogsal i̇leti̇şi̇m açısından i̇ncelenmesi̇

NAZLI ÇETİN (2014). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BANU AKDENİZLİ UZTÜRK
Yüksek Lisans   İngilizce   Halkla İlişkiler
157. Kişilerarası iletişim sürecinde İzafiyet Teorisi'nin rolü Role of the Theory of Relativitiy on the inperception communication process

YUSUF KARADERE (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
158. Hükümetlerin uluslararası hedef kitlelere ulaşmalarında stratejik halkla ilişkiler faaliyetlerinin etkisi: Alman toplumunda Türkiye algısı üzerine (2010-2013) ampirik bir araştırma The effect of strategic public relations activities by governments to reach international target masses: An empirical study on the German nation's perception of Turkey (2010-2013)

HATİCE BURCU ÖNDER (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYDEMİR OKAY
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
159. Deneyimsel pazarlamada marka iletişimi öğelerinin kullanımı: Coca Cola Mutluluk Çadırı örnek olay incelemesi Use of brand communication items in experiential marketing: Coca-Cola Happiness Tent case study

KEMAL KADİRHAN (2014). , Yapıldığı Yer: YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FERAH ONAT
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
160. Kurumsal sosyal sorumluluk kampanyası kapsamındaki eğitim projelerinin katılımcılar üzerinden topluma sağladığı katkı:Anadolu Sigorta bir usta bin usta örneği The contribution that educational projects in the frame of corporate social responsibility campaigns provide to society through its participants: Example of Anadolu Si̇gorta bi̇r usta bi̇n usta

MERAL EKİNCİ KARADENİZ (2014). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BURAK ÖZÇETİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
161. Farklılığın anlatısı: Türk romanında Kürt kadının temsili The narrative of differences: representation of Kurdish women in Turkish novel

NAZİME CEREN SALMANOĞLU (2014). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ESER KÖKER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Türk Dili ve Edebiyatı , İletişim Bilimleri
162. Sivil toplum kuruluşlarında sosyal sorumluluk kampanyalarının duyurumunda sosyal medya kullanımının stratejik önemi The strategic importance of using social media on publicity of social responsibility campaigns in non-governmental organisations

GÜLHANIM BİTER (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLAY ÖZTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
163. Kriz yönetimi ve hermeneutik Crisis management and hermeneutics

ERKAM TEMİR (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
164. Halkla ilişkiler kapsamında jandarmanın güvenlik hizmetinin toplum üzerindeki etkisi Impact of the security service of the gendarmerie on society in the scope of public relations

YÜKSEL AKBAŞ (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENĞİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
165. Marka 2.0 stratejileri bağlamında global markaların sosyal medyada gündem belirlemesi: Markaların 2.0 gündemi Global brand agenda setti̇ng on soci̇al medi̇a in terms of brand 2.0 strategy: Brand 2.0 agenda setti̇ng

EMRE Ş. ASLAN (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
166. Üniversite öğrencilerinin gözünde İstanbul Üniversitesi'nin imajı The image of İstanbul University in the eyes of university students

ÖZER SİLSÜPÜR (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AHMET TARHAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
167. Belediyelerde halkla ilişkiler faaliyetleri Public relations activities in municipalities

KÜBRA KURT (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. RAMAZAN KURTOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
168. Yükseköğretim kurumlarında halkla ilişkiler faaliyetleri:Atatürk ve Muş Alparslan Üniversiteleri örneğinde Public relations activities at higher education institutions:The samples of Atatürk and Muş Alparslan Universi̇ty

BEDİRHAN GÜVEN (2014). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. RACİ TAŞCIOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
169. İletişim fakültesi öğrencilerinin kitle iletişim özgürlüğüne ilişkin kavrayışları: Ankara ili örneği Insight relating to the freedom of mass media of students of communication faculty: Ankara case

YELİZ DEMİRÖZ (2014). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. RECEP TAYFUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
170. Kurumsal bağlılığın çalışanlar üzerindeki etkisi: Erciyes Üniversitesi İdari Personeli üzerine ampirik bir çalışma The effect of institutional commitment on employees: An empirical study on the Administrative Staff of Erciyes Universty

YILDIZ BAŞÇOBAN (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HAKAN AYDIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
171. Gazete haberlerinde kimlik inşası: Terör haberlerinin sunumu Identity-building in printed news media: The presentation of terror-related news

NURDİLEK ÇETİN (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
172. Kadın dergilerinde yayınlanan bankacılık sektörü reklamlarının göstergebilimsel içerik analizi: 2011 yılı Ağustos, Kasım ve Aralık ayları Cosmopolitan, Elele ve Elle dergileri Women magazine published in the banking sector in semiotic analysis of advertising contents: In August 2011, November and December, Cosmopolitan, Elele and Elle magazines

CAN ŞANSAL DÖKMECİ (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NİLÜFER SEZER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
173. Toplumsal faydanın yaratılmasında sosyal pazarlama ve iletişim Social marketing and communication in the creation of social benefit

SELİN BİTİRİM (2014). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
174. Proje yönetiminde halkla ilişkilerin rolü ve önemi The role and importance of public relations in project management

ZELİHA SİLLELİ ÜNAL (2014). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN GÖZTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
175. Türkiye'deki tiyatro kurumlarında halkla ilişkiler çalışmaları Public relations activities of theatrical organizations in Turkey

FIRAT ÖZMEN AKINCI (2014). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGÜR KÖSEOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
176. Erzurum ili örneğinde ilkokul öğrencilerinin sosyal medya farkındalığı üzerine bir inceleme A study on the social media awareness of primary school students in the sample of erzurum

MİNE BATMAN (2014). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. DERYA TELLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
177. Kadına yönelik şiddetin medyada sunum şekli ve şiddet gören kadınların yasal farkındalığı: Nitel bir çalışma The way of publication of violence against women on the media and legal awareness of women who were exposed to violence : A qualitive study

AHMET SOLMAZ (2014). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
178. The impact of public relations on corporate image and stakeholder satisfaction: A study on Turkish local administration Halkla ilişkiler bağlamında kurum imajının kurumdan olan memnuniyete etkisi: Bir yerel yönetim uygulaması

ENSAR LOKMANOĞLU (2014). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BURHANETTİN AYKUT ARIKAN
Doktora   İngilizce   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
179. Siyasal iletişim araçlarının seçmen davranışı üzerine etkisi: Kastamonu örneği The effect on voting behavior of political communication tools: Kastamonu sample

EMRAH BOZKURT (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
180. Hollywood film örnekleri üzerinden halkla ilişkilerde propaganda ve manipülasyon Examples of Hollywood movies in public relations, propaganda and manipulation

DUYGU AYDIN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HALE TORUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
181. Deneyimsel pazarlama bağlamında test sürüşleri Test drives within the context of experiential marketing

SERPİL KIR (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. AŞİNA GÜLERARSLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
182. İnançlara yönelik söylemin ideolojik inşası: Cuma hutbeleri The ideological construction of the discourse on beliefs: Friday sermons

ASUMAN BANU HÜLÜR (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Doktora   Türkçe   Din , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
183. Yazılı basında sivil itaatsizlik Gezi Parkı örneği Civil disobedience in printed media case study of Gezi Park

ALİ KEMAL TANIŞ (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Halkla İlişkiler
184. Yerel politikacıların sosyal medya kullanımı: Büyükşehir belediye başkanlarının günlük sosyal medya kullanımlarının incelenmesi The social media use of local politicians: The research on the daily social media use of municipality mayors

ŞERİF ARSLAN (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HAKAN AYDIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
185. Destinasyon imajı: İstanbul'un destinasyon imajı ve destinasyon iletişim stratejileri üzerine bir araştırma Destination image: Destination image of İstanbul and a research on destination communication strategies

İREM ORAN (2014). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
186. Marka sadakatinin tüketici tutumları ve davranışlarına yansımaları: Hızlı tüketim ürünlerinde marka sadakati oluşumu üzerine bir araştırma The reflections of brand loyalty on consumer attitudes and behaviors: a study on brand loyalty development in fast moving consumer goods

AYŞE NAZLIHAN COŞKUN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEDA MENGÜ
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
187. Kişilerarası çatışmalar ve yaşam doyumu ilişkisi: Üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma The relationship between interpersonal conflicts and life satisfaction: Study on university students

ÖMER FARUK KOÇAK (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
188. Uluslararası halkla ilişkiler perspektifinden kamu diplomasisi: Türkiye Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü örneği çerçevesinde kültürel diplomasi Public diplomacy through international public relations perspective: Cultural diplomacy within the scope of Turkish Public Diplomacy Coordinatorship case

GONCA YILDIRIM (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler
189. Halkla ilişkilerde sosyal medya kullanımı ve sosyal medyada pazarlama: Bizce Tanıtım Halkla İlişkiler Ajansı ve Sesli Harfler Dijital Reklam Ajansı örneği Using social media in public relations and social media marketing: Bizce Tanıtım Public Relations Agency and Sesli Harfler Digital Advertising Agency Sample

AYÇA BURGAZ (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
190. Değer Beklenti Kuramı'na göre satın alma davranışı, Iphone 5 Samsung S4 örneği Buying behavior; According to the Expectancy Theory, examples of Iphone 5 and Samsung s4

RANA NUR ÖZLÜ ÜLKER (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
191. Sosyal medya ve tüketici davranışı Social media and consumer behavior

BÜŞRA OLGUN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. E. ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
192. Yerel yönetimlerde hedef kitle merkezli halkla ilişkiler uygulamaları (Mahalle Meclisi örneği) Target audience centered public relations applications in local administrations (District Council precedent)

ZÜLEYHA KAYIKÇI (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
193. Yerel seçim kampanyalarında halkla ilişkiler: 2014 Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimleri örneği Public relations in the local election campaigns: The case of 2014 Ankara

KEMAL AVCI (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
194. İstanbul'daki özel müzelerin halkla ilişkiler perspektifinden sosyal medya kullanımına yönelik bir inceleme An analysis of social media usage at Istanbul private museums from a public relations perspective

ELİF KÜBRA KIRICI (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
195. Yazılı basında yer alan haberlerin okuyucu tarafından algılanışının çerçeveleme yaklaşımıyla analizi: Bedelli askerlik örneği The analyze of the reader's perception of the news in the print media with framing approach: Paid military service example

AHMET CAN KALEDERE (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ESRA İLKAY İŞLER
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik
196. Sosyal medyanın insan kaynakları yönetiminde işe alım sürecinde etkisi: Örnek bir çalışma Impact of social media on human resources management during recruitment process: A case study

MEHTAP BENLİ (2014). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İşletme
197. Günümüz toplumsal ortamında kişilerarası ilişkilerdeki dönüşümün sosyal medyayı kullanan çocuklar üzerinden incelenmesi To evaluate transformation in interpersonal communication through the children using social media in today's social environment

AYŞEGÜL KÖK (2014). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ELİF YILDIZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
198. Hastanelerde halkla ilişkiler uygulamalarının sağlık personelinin iş doyumuna etkisi (Tarsus Devlet Hastanesi ve Mersin Özel Forum Yaşam Hastanesi) Hastanelerde halkla i̇li̇şki̇ler uygulamalarinin sağlik personeli̇ni̇n i̇ş doyumuna etki̇si̇ (Tarsus Devlet Hastanesi̇ ve Mersi̇n Özel Forum Yaşam Hastanesi̇)

BARAN CEREN ÖZER (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÇETİN MURAT HAZAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler
199. Sağlık hizmetleri iletişiminde mobil sağlık: "Adımsayar" uygulaması örneği Mobile health in healthcare communication, case study: "Adımasayar" application

SERAY ÖNEY DOĞANYİĞİT (2014). , Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EMİNE NAZLI AYTUNA
Yüksek Lisans   Türkçe   Halk Sağlığı , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
200. Halkla ilişkiler faaliyetlerinde yeni medya yaklaşımları: Türkiye'de merkezi kamu kurumlarının twıtter kullanım pratikleri New media approaches in public relations activities: The practices of twitter use of central govermental organizations

ALİ YILDIRIM (2014). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL SAYIMER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi