101.
Bankaların kültür ve sanat sponsorluğu çalışmalarının olumlu bir kurum imajı oluşturma sürecindeki rolü
The role of the banks' culture and art sponsorship activities in the process of creating a positive corporate image
HALİL TAŞTEKİN
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Bankacılık , Halkla İlişkiler
|
|
|
102.
Sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka bilinirliğine katkısı: Çevre konulu sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik bir araştırma
Social responsibility projects' affect on brand awareness: A research about enviromental social responsibility campaigns
İREM DALKIRAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ŞİFA ELCİL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
103.
Tüketici davranışlarını etkilemede yeni bir iletişim tekniği olarak nöropazarlama iletişimi
Neuromarketi̇ng communi̇cati̇on as a new communi̇cati̇on method for mani̇pulati̇ng consumer behavi̇or
TURAN VALİYEVA
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MAHMUT HAKKI AKIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
104.
Bir ilişki yönetimi olarak halkla ilişkiler: Örgüt ve kamu ilişkilerinin çözümlenmesi
Public relations management as a relationship: Analysis of the organization and public relations
ASLI İCİL TUNCER
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. M. BİLAL ARIK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
105.
Sivil toplum kuruluşlarının itibarı:Türkiye'ye yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
The reputation of non-governmental organisations: A scale development study for Turkey
DİDEM ÇABUK
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
106.
Siyasal iletişim faaliyetlerinin seçmenin oy verme davranışı üzerine etkisi; İstanbul örneği
The impact of political communi̇cation actions on voting behavior; Axamples of İstanbul
ÜMİT UZUN
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENĞİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
107.
Kamu yönetiminde halkla ilişkiler faaliyetleri: Türk Silahlı Kuvvetleri örneği
Public relations activities in public administration: The example of Turkish Armed Forces
ERAY KARAMAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ELİF YÜCETÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
108.
Halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajının oluşumuna etkisi: Erciyes Üniversitesi örneği
The effect of the formation to the organisation image of puplic relations activities: Erciyes University model
FUAT AYDIN
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERCAN YAVUZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
109.
X ve Y kuşaklarının kurumsal iş hayatında insan kaynağı açısından stratejik yönetimi
The strategic management of X and Y generations in corporate business life in terms of human resources
KÜBRA AYGENOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGE UĞURLU
Yüksek Lisans
Türkçe
İşletme
|
|
|
110.
Edebi edebiyata karşı edepli edebiyat: Hidayet Romanlarında propaganda unsurlarının incelenmesi
Moral fiction against literary fiction: The analysis of propaganda elements in Hidayet Novels
EBRU AKÇAY
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. JALE ÖZATA DİRLİKYAPAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
111.
Akademisyenlerin ve öğrencilerin gözünden üniversitelerdeki halkla ilişkiler eğitimi: Romanya ve Türkiye eğitim sistemlerinin karşılaştırılması
Public relations education through the eyes of proffesors and students: Comparison of Romanian and Turkish education systems
İLKİN ESEN YILDIRIM
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
112.
Sağlıkta şiddet haberlerinin basına yansıması
Press reflections of violence news health
ÖZLEM DUĞAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BAŞAK SOLMAZ
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
113.
Toplumsal hareketlerin sosyal medyada çerçevelenmesi: Çevre odaklı STK'lara ilişkin bir söylem çerçevesi analizi
Framing of social movements at social media: A discourse framing analysis regarding environment oriented ngos
HABİBE AKÇAY BEKİROĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Sosyoloji
|
|
|
114.
Kişilerarası iletişimde kendini açma ve özsaygı ilişkisi
The relationship between self - disclosure and self - esteem in interpersonal communication
EBRU ÇİTİL GÜREL
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYŞEN TEMEL EGİNLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
115.
Yerel basın çalışanlarının sosyal medya kullanım alışkanlıkları üzerine ampirik bir inceleme: Gaziantep yerel basını örneği
An empirical research on the social media using habits of local media staff: Sample of Gaziantep province
BEKİR ÖKSÜZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. KENAN GÜLLÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
116.
Kent pazarlamasında iletişim yönetimiyle kentlilik bilincinin geliştirilmesi
The improvement of urbanness consciousness by means of communication management in city marketing
BURCU ALTIPARMAK
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
117.
Stratejik planlamada halkla ilişkilerin rolü:Devlet ve vakıf üniversiteleri üzerine bir inceleme
The role of publi̇c relati̇ons i̇n strategi̇c planni̇ng: A revi̇ew of state and foundationuni̇versi̇ti̇es
FUNDA YALÇIN
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİREL GÖLÖNÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
118.
İnşaat şirketlerinin satış ofislerinde gerçekleştirilen halkla ilişkiler uygulamalarının satış ve marka değeri yaratma süreçlerine etkileri
Effects on brand value creation period of public relations practises which are executed in sale offices of construction companies
ERSİN AYDENİZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. IŞIL ZEYBEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
119.
Güney Afrika Gümrük Birliği ülkelerinde yerel şirketlerin kurumsal sosyal sorumluluk politikaları
Corporate social responsibility practices of local companies in the context of Southern African Customs Union
TİRELO MOTHUPİ
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
120.
Özel etkinlikler için genişletilmiş tüketici odaklı marka denkliği modeli önerisi
A model suggestion of extended consumer-based brand equity for special events
LEVENT ÖZKOÇAK
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
121.
Halkla ilişkiler disiplininde bilimsel araştırmaların problematiği ile sektör sorunlarının korelatif analizi
Correlative analysis of the problematic of scientific research in public relations, and industry issues
NEFİSE SELMA SERDAROĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE YAVAŞGEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
122.
Türkiye'de halkla ilişkiler ve medya sektörleri arasındaki ilişkiler bağlamında basın bültenlerinin ulusal medyaya yansımaları
The reflections of press releases on national media in the context of interrelation between public relations and media sector in Turkey
DENİZ AKBULUT
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
123.
Toplum destekli polisliğin suç önleme ve uygulamaları açısından incelenmesi
An inquiry on community policing in terms of crime prevention and implementations
MURAT YAZGAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. LEYLA ERCAN
Yüksek Lisans
İngilizce
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi , Sosyoloji
|
|
|
124.
Global pazara giren Batılı olmayan şirketlerin pazarlama amaçlı halkla ilişkileri
Marketing public relations of non - Western companies in the global market
KATARİNA FUGOVA
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
125.
Üniversitelerde halkla ilişkiler: Kurumsal web sayfaları ve sosyal medya uygulamaları üzerine bir değerlendirme
Public relations in universities: An assessment about use of corporate web sites and social media
MUSTAFA YILMAZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TARHAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
126.
Siyasal halkla ilişkiler uygulamalarının seçmen oy verme davranışı üzerinde etkisi
Political public relations implementations' influence on voter behavior of voting
EMEL TOZLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
127.
Tüketicinin lüks markaları satın alma nedenlerine yönelik bir araştırma:Vakko örneği
A study about the consumers reasons for buying luxury brands:Vakko case study
BÜŞRA AKSOY
(2015).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLSELİ AYGÜL ALAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
|
|
|
128.
Türkiye'de gazetelerin yayınladığı siyasal reklamlarda retorik figürlerin kullanımı
Usage of rhetorical figures in the political advertisements published in newspapers in Turkey
BURCU ZEYBEK
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. VEDAT DEMİR
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
129.
Karşılaştırmalı bir yaklaşımla kamu sektörü ve özel sektörde halkla ilişkilerin işlevi: Türk Telekomünikasyon Anonim Şirketi ve Posta Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi'nin karşılaştırılması
Wi̇th a comparati̇ve approach, the functi̇on of publi̇c relati̇ons i̇n publi̇c sector and pri̇vate sector: The comparison of P. T. T and Türk Telecom
RUKİYE YILDIZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ORHAN İŞCAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
130.
Türk sporundaki şiddet olaylarının reklam ve PR aktiviteleri kullanarak değiştirebilme çalışması
Study to change violence of Turkish sports using advertising and PR activities
YAVUZ GÜLAHMETOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLBERK GÜLTEKİN SALMAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Spor
|
|
|
131.
Viral pazarlamanın tüketici davranışları üzerine etkisi
The effect of viral marketing on consumer behavior
DUYGU ÖZTÜRK
(2015).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CEMAL YÜKSELEN
Yüksek Lisans
Türkçe
İşletme
|
|
|
132.
Örgütsel stres ve stres faktörlerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma: Kayseri Büyükşehir Belediyesi özel halk otobüsü şoförleri örneği
A study about determination of organizational stress and stress factors: Example of Kayseri Metropolitan Municipality private public bus drivers
BURAK TÜRTEN
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
133.
Yazılı basında sivil itaatsizlik Gezi Parkı örneği
Civil disobedience in printed media case study of Gezi Park
ALİ KEMAL TANIŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
134.
Yerel politikacıların sosyal medya kullanımı: Büyükşehir belediye başkanlarının günlük sosyal medya kullanımlarının incelenmesi
The social media use of local politicians: The research on the daily social media use of municipality mayors
ŞERİF ARSLAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HAKAN AYDIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
135.
Destinasyon imajı: İstanbul'un destinasyon imajı ve destinasyon iletişim stratejileri üzerine bir araştırma
Destination image: Destination image of İstanbul and a research on destination communication strategies
İREM ORAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
136.
Marka sadakatinin tüketici tutumları ve davranışlarına yansımaları: Hızlı tüketim ürünlerinde marka sadakati oluşumu üzerine bir araştırma
The reflections of brand loyalty on consumer attitudes and behaviors:
a study on brand loyalty development in fast moving consumer goods
AYŞE NAZLIHAN COŞKUN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEDA MENGÜ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
137.
Kişilerarası çatışmalar ve yaşam doyumu ilişkisi: Üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma
The relationship between interpersonal conflicts and life satisfaction: Study on university students
ÖMER FARUK KOÇAK
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
138.
Uluslararası halkla ilişkiler perspektifinden kamu diplomasisi:
Türkiye Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü örneği çerçevesinde kültürel diplomasi
Public diplomacy through international public relations perspective: Cultural diplomacy within the scope of Turkish Public Diplomacy Coordinatorship case
GONCA YILDIRIM
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
139.
Halkla ilişkilerde sosyal medya kullanımı ve sosyal medyada pazarlama: Bizce Tanıtım Halkla İlişkiler Ajansı ve Sesli Harfler Dijital Reklam Ajansı örneği
Using social media in public relations and social media marketing: Bizce Tanıtım Public Relations Agency and Sesli Harfler Digital Advertising Agency Sample
AYÇA BURGAZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
140.
Değer Beklenti Kuramı'na göre satın alma davranışı, Iphone 5 Samsung S4 örneği
Buying behavior; According to the Expectancy Theory, examples of Iphone 5 and Samsung s4
RANA NUR ÖZLÜ ÜLKER
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
141.
Sosyal medya ve tüketici davranışı
Social media and consumer behavior
BÜŞRA OLGUN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. E. ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
142.
Yerel yönetimlerde hedef kitle merkezli halkla ilişkiler uygulamaları (Mahalle Meclisi örneği)
Target audience centered public relations applications in local administrations (District Council precedent)
ZÜLEYHA KAYIKÇI
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
143.
Yerel seçim kampanyalarında halkla ilişkiler: 2014 Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimleri örneği
Public relations in the local election campaigns: The case of 2014 Ankara
KEMAL AVCI
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
144.
İstanbul'daki özel müzelerin halkla ilişkiler perspektifinden sosyal medya kullanımına yönelik bir inceleme
An analysis of social media usage at Istanbul private museums from a public relations perspective
ELİF KÜBRA KIRICI
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
145.
Yazılı basında yer alan haberlerin okuyucu tarafından algılanışının çerçeveleme yaklaşımıyla analizi: Bedelli askerlik örneği
The analyze of the reader's perception of the news in the print media with framing approach: Paid military service example
AHMET CAN KALEDERE
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ESRA İLKAY İŞLER
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik
|
|
|
146.
Sosyal medyanın insan kaynakları yönetiminde işe alım sürecinde etkisi: Örnek bir çalışma
Impact of social media on human resources management during recruitment process: A case study
MEHTAP BENLİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
147.
Günümüz toplumsal ortamında kişilerarası ilişkilerdeki dönüşümün sosyal medyayı kullanan çocuklar üzerinden incelenmesi
To evaluate transformation in interpersonal communication through the children using social media in today's social environment
AYŞEGÜL KÖK
(2014).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ELİF YILDIZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
148.
Hastanelerde halkla ilişkiler uygulamalarının sağlık personelinin iş doyumuna etkisi (Tarsus Devlet Hastanesi ve Mersin Özel Forum Yaşam Hastanesi)
Hastanelerde halkla i̇li̇şki̇ler uygulamalarinin sağlik personeli̇ni̇n i̇ş doyumuna etki̇si̇ (Tarsus Devlet Hastanesi̇ ve Mersi̇n Özel Forum Yaşam Hastanesi̇)
BARAN CEREN ÖZER
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ÇETİN MURAT HAZAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
149.
Sağlık hizmetleri iletişiminde mobil sağlık: "Adımsayar" uygulaması örneği
Mobile health in healthcare communication, case study: "Adımasayar" application
SERAY ÖNEY DOĞANYİĞİT
(2014).
, Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMİNE NAZLI AYTUNA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halk Sağlığı , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
150.
Halkla ilişkiler faaliyetlerinde yeni medya yaklaşımları: Türkiye'de merkezi kamu kurumlarının twıtter kullanım pratikleri
New media approaches in public relations activities: The practices of twitter use of central govermental organizations
ALİ YILDIRIM
(2014).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL SAYIMER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|