Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 475
451. Reklam etkinliğini ölçmede kullanılan yöntemler ve bir uygulama

SEVİNÇ BİLİR(SEFEROĞLU) (1989). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET BÜLENT GÖKSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
452. Reklam kampanyasında post-test

ÖZLEM ULUÇAY (1989). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YAVUZ ODABAŞI
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
453. Reklam stratejisinin geliştirilmesi ve otomobil sektöründe bir uygulama

ÜMİT DOBRUCALI (1989). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
454. Medya planlamasında basın, radyo ve TV'nin karşılıklı ağırlıkları

H.GÜLSEREN USER (1989). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET BÜLENT GÖKSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
455. Açık hava reklamcılığında "afiş panolar" (bill-board)

FÜSUN TOPSÜMER (1988). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET KARAFAKIOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
456. Reklam ve ekonomiye etkisi

AYŞE YEŞİM ATASEV (1988). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ERDİNÇ TOKGÖZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
457. Farklı sosyo-ekonomik bölgelerde yaşayan ailelerin hazır gıda tüketimlerinde reklamların etkisi

MELEK YAMAN (1988). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. RASİH DEMİRCİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
458. Olimpiyat oyunları ve Türkiye' nin tanıtılmasındaki rolü

MUALLA ZEREN (1987). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. İSMET GİRİTLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Spor
459. Reklam ve reklamın tüketici tercihlerine tesirleri

FEYZİ ZIRHLIOĞLU (1987). , Yapıldığı Yer: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
460. Televizyonda sinema ve dizi aralarında yayınlanan reklam filmlerinin izleyici grupları üzerindeki etkileri

BAHAR ERTAN (1987). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
461. Radyo-Televizyon reklamlarının sosyal niteliği ve moda reklamcılığı bakımından incelenmesi

ZEYNEP NURGÜN SINMAZ (1987). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİM ŞERİF ONARAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
462. Reklamın haberleşme etkilerini ölçme yöntemleri ve bir uygulama

ARIL CANSEL (1987). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. GÜNEY DEVREZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
463. Reklam pazarlama

A.SELÇUK TUNA (1987). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NİYAZİ ÖKTEM
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
464. Televizyon reklamlarında yaratıcı strateji

HALUK GÜRGEN (1987). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Doktora   Türkçe   Reklamcılık
465. Kitle iletişim araçlarının gelişimi içinde reklamın yeri

ESRA YAZICIOĞLU (1987). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. KAYIHAN İÇEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
466. Basında tekstil reklamlarının içerik ve biçim analizi

MEHLİKA EĞİN (1987). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KEZBAN GÜLERYÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
467. Eskişehir yerel basınındaki reklamcılığın biçim ve içerik yönünden değerlendirilmesi

ZEKİ TÜMLÜ (1987). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
468. Türkiye'de yayınlanan kadın dergilerindeki reklamlar üzerine bir analiz

HÜLYA ERKURT (1987). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
469. Reklam sektöründe tarafların rolü ve reklamverenin sorumluluğu

İ.FÜSUN SEZER (1986). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Doktora   Türkçe   Reklamcılık
470. A study on perceptions about the roles portrayed by women in magazine advertisements

YEŞİM KIVANÇ (1986). , Yapıldığı Yer: BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , Sosyoloji , İşletme
471. A study on general awareness of advertisements :The case of magazine ads

SEDA BİRİCİK (1986). , Yapıldığı Yer: BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , İşletme
472. Canlandırma sanatı ve reklam

HİKMET SOFUOĞLU (1985). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DR. HIFZI TOPUZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
473. Reklamlarda karikatürün kullanımı

ATİLA ÖZER (1985). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DR. HIFZI TOPUZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
474. Türkiye'de tüketicinin korunmasında reklamın rolü ve önemi

ZEKERİYA GÜLER (1985). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
475. Reklam ortamları planlaması -sayısal yöntemler ve bir model denemesi-

İLHAN ÜNLÜ (1985). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Doktora   Türkçe   Reklamcılık