Turizm için arama sonuçları Arama sonucu: 1914
501. Sosyal medya kullanımının müşteri tercihleri üzerine etkileri: Konaklama işletmelerinde bir inceleme The effects of social media on customer preferences: A study based on accommodation companies

BURAK ERYILMAZ (2014). , Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BURHANETTİN ZENGİN
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
502. Sürdürülebilir turizm kapsamında yatırım projelerinin değerlendirilmesi; Konya'da yeşil yıldız-çevreye duyarlı termal otel yatırımı örneği Sustainable tourism in the scope of evaluation of investment projects; Green star in Konya-environmentally sensitive thermal hotel investment in the example

MURAT GÜMÜŞ (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. F. ATIL BİLGE
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
503. Turistik merkezlerin sosyal taşıma kapasitesi: Beypazarı örneği The social carrying capacity of touristic centers: Beypazarı case study

AZADE ÖZLEM ÇALIK (2014). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AZİZE TUNÇ HASSAN
Doktora   Türkçe   Turizm
504. Turizm sektöründe fiyatlandırma stratejilerinin incelenmesi: Güneydoğu Anadolu Bölgesi örneği The investigation of pricing strategies: Example of Southeastern Anatolia Region

MURAT KARAHAN (2014). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET EMİN İNAL
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
505. Sosyal medya ve turizm: Türkiye'deki turistik destinasyonların değerlendirilmesi Social media and tourism: Evaluation of tourist destinations in Turkey

SAMET CAN CURKAN (2013). , Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AHMET KÖROĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
506. Şehir varlıklarının şehir pazarlamasındaki önemi: Alanya örneği The importance of city assets in city marketing:Case study of Alanya

AYŞE GÖRET ÖZDEMİR (2013). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET EMİN İNAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
507. Konaklama işletmeleri koşulları ve web sayfası dizayn kriterleri ilişkisi analizi ve alanya uygulaması Relationship between status of the lodging industry enterprises and web page design criterias analysis and a research in Alanya

HAKAN TOKAY (2013). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KEMAL KANTARCI
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
508. Televizyon dizilerinin destinasyon imajına etkisi The influence of tv- series on destination image

SERAP ÖZDEMİR (2013). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRHAN AKTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
509. Mimar Sinan rotasının doğal ve kültürel peyzaj izleri The cultural and natural landscape traces of Architect Sinan's route

CANAN BAŞTEMUR (2013). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HAYRAN ÇELEM
Doktora   Türkçe   Peyzaj Mimarlığı , Turizm
510. Otel işletmelerinde değere dayalı pazarlama uygulamalarının belirlenmesi: Laleli örneği Determination of value-based marketing applications in hotel businesses: The case of Laleli

EZGİ TÜRKMEN (2013). , Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. M. OĞUZHAN İLBAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
511. Genişletilmiş planlanmış davranış teorisi modeli kapsamında otel müşterilerinin yeşil yıldızlı otelleri tekrar ziyaret etme niyetlerinin incelenmesi Using extended theory of planned behavior is to examine revisit intentions of green hotels customer: An empirical investigation

ÜZEYİR KEMENT (2013). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. LEYLA ÖZER
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
512. Uluslararası kongre turizminin Kazakistan'daki mevcut durumunun değerlendirmesi, sorunları ve çözüm önerileri Assessment of the current state of the international congress tourism in Kazakhstan, problems and solutions

ASSEL JUBAYEVA (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MİTHAT ZEKİ DİNÇER
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
513. Örgüt kültürü perspektifi ile otelcilik sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi:Jurys Inn zincir otelleri örneği Organisational culture perspective and implementing customer relationship management (CRM) in hotel sector: Case of Jurys Inn hotel chains.

ROYA RAHIMI (2013). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU GÜNLÜ
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
514. İşgören güçlendirme ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişki: Konaklama işletmeleri açısından bir inceleme The relationship between employee empowerment and organizational commitment: A case study over accommodation establishments

ERSAN EROL (2013). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İRFAN YAZICIOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
515. Türk turizminde konaklama ve yiyecek hizmeti faaliyetine yönelik doğrudan yabancı sermaye yatırımlarıyla turizm gelirleri arasındaki ilişkinin incelenmesi üzerine ampirik bir çalışma An empirical study on the analysis of the relationship between the foreign direct investment in accommodation and food service activities in Turkish tourism sector and tourism revenue

AHMET YAKUP ERKILIÇ (2013). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MİNE ÖMÜRGÖNÜLŞEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
516. Destinasyon markalama ve yavaş şehir Seferihisar'ın destinasyon marka imajı Destination branding and destination brand image of cittaslow Seferihisar

AYŞEGÜL ÇERÇİ (2013). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. LEYLA ÖZER
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
517. İşgören yabancılaşması ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki: Ankara'daki beş yıldızlı oteller üzerine bir uygulama The relationship between employee alienation and organizational commitment: An application in 5 star hotels in Ankara

EMRE ÇİLESİZ (2013). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
518. Otelcilik ve turizm meslek liselerinde çalışan öğretmenlerin toplam kalite yönetimi anlayışı Working in hospitality and tourism vocational high school teachers' understanding of total quality management

ALİ SOLUNOĞLU (2013). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. KURBAN ÜNLÜÖNEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
519. Örgütsel sessizlik ve örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişkinin incelenmesi: Konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma The relationship between organizational silence and organizational citizenship behavior: A case study on accammodation establishments

MUSTAFA TECİMEN (2013). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUHARREM TUNA
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
520. Etkinliklerin destinasyona etkileri:2011 Erzurum Unıversıade Kış Oyunları Impacts of events on destinations: 2011 Erzurum Universiade Winter Games

TUBA BERBEROĞLU (2013). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SAİME ORAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Spor , Turizm
521. Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin müşteri bağlılığına etkisi: Yiyecek içecek sektöründe bir uygulama The effect of corporate social responsibility activities on customer loyalty: An application in food and beverage

BÜLENT AYDIN (2013). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BAYRAM ZAFER ERDOĞAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
522. Profesyonel turist rehberlerinin performans kriterleri ile çalışma koşulları arasındaki ilişki: Antalya örneği The relationship between the criteria and of a professional tourist guides' performance and working conditions: Antalya sample

BEYRUHA ÇİÇEK (2013). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KEMAL KANTARCI
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
523. Urban restructuring process of Antalya Walled-Town and the roles of stakeholders Antalya Kaleiçi'nin yeniden yapılandırılma süreci ve paydaşların rolü

AÇALYA ALPAN (2013). , Yapıldığı Yer: ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NUMAN TUNA
Doktora   İngilizce   Turizm , Şehircilik ve Bölge Planlama
524. Turistlerin otel seçimlerinde marka sadakatini etkileyen faktörler üzerine bir araştırma A research on the factors affecting brand loyalty in tourists' hotel preferences

ÖZGÜR YAYLA (2013). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TAYFUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
525. Türkiye'de yaşanan ekonomik krizler ve 2009 krizinin turizm sektörüne etkilerinin araştırılması The economic crises lived in Turkey and the effects of 2009 crise on tourism sector to be searched

EBRU DEMİR (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA PAMUKÇU
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
526. Konaklama işletmelerinde çalışanların iş tatmini,motivasyonları ve demografik faktörler arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Bir oteller grubu bünyesindeki beş yıldızlı zincir otel işletmelerine yönelik bir uygulama Definition relation between job satisfaction,motivation and demographic factors at accommodation establishments: An application towards a hotels group member five star chain hotels businesses

NURHAK AKBUDAK (2013). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. UFUK DURNA
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
527. İşgören sessizliği ile stres ve psikolojik iyi olma arasındaki ilişki: Alanya'daki konaklama işletmeleri üzerinde bir uygulama The relationship among employee silence,stress and psychological well-being: An application on hospitality management

DİLEK YILMAZ (2013). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BORAN TOKER
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
528. Tüketicilerin satın alma davranışını etkileyen sosyal faktörlerin seyahat acentaları açısından analizi An analysis of social factors effecting consumers' purchasing behaviour in terms of travel agencies

MUSTAFA CÜNEYT ŞAPCILAR (2013). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. RAMAZAN PARS ŞAHBAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
529. Y kuşağının internet üzerinden turizm ürünü satın alma alışkanlıkları üzerine bir araştırma A study on online shopping habits of generation Y towards travel products

FİRUZE AYDIN (2013). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRHAN AKTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
530. Sürdürülebilirlik kapsamında yiyecek ve içecek işletmelerindeki uygulamalar: İzmir'deki restoran işletmelerinin sürdürülebilir restoran işletmeciliği kavramına yaklaşımlarının değerlendirilmesi Practices of food and beverage establishments in the framework of sustainability: Evaluation of restaurant businesses approaches to the sustainable restaurant management concept in İzmir

SERDAR SÜNNETÇİOĞLU (2013). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. BURCU SELİN YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
531. Turizm destinasyonlarının rekabet gücünün artırılmasında stratejik destinasyon yönetimi: Çeşme Alaçatı destinasyonu üzerine bir uygulama Strategic destination management for the improvement of tourism destination competitiveness: An application on Çeşme Alaçatı destination

EDİZ GÜRİPEK (2013). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ÖCAL USTA
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
532. Akçakoca ilçesinin turizm potansiyelinin değerlendirilmesi Assessment of tourism potential district Akçakoca

YUSUF ALTUNDAŞ (2013). , Yapıldığı Yer: DÜZCE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZNUR BOZKURT
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
533. Kırsal turizm bölgelerinde festivallerin yerel halk üzerindeki sosyal etkileri: Beypazarı Festivaline yönelik bir araştırma Social impacts of the festivals on the local community at rural tourism regions: Beypazarı case study

AYŞE NEVİN SERT (2013). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. EMRE OZAN AKSÖZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
534. Otel işletmesi çalışanlarının örgütsel sosyalleşme düzeyleri üzerine bir araştırma A research on organizational socialization levels of hotel organization employees

AHMET AKNAR (2013). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YASİN BOYLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
535. Çanakkale Kara Menderes Vadisi Araplar Boğazı kesiminin ekoturizm planlaması açısından değerlendirilmesi The evaluation of ecotourism planning of The Araplar Strait in Çanakkale Kara Menderes Valley

NEJLA SALTIK (2013). , Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FERAH ÖZKÖK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
536. Alanya'daki yerleşik yabancıların sosyal statülerinin belirlenmesi ve satın alma davranışı üzerindeki etkisinin incelenmesi Determining the social status of the settled foreigners in Alanya and analysing the effects of social status on buying behavior

SAADET ZAFER (2013). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET EMİN İNAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
537. Destinasyon yaşam seyri ve yerel halkın turizm gelişimine ilişkin tutumlarının incelenmesi Destination life cycle and analyzing the attitudes of residents related to tourism development

REMZİYE EKİCİ (2013). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BEYKAN ÇİZEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
538. Yerel çekiciliklerin turizme kazandırılmasına yönelik yöre halkının tutumları: Çankırı Tuz mağarası örneği For local appeals to tourism attitude of local people: Çankırı salt cave case

ERCAN KARAÇAR (2013). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. RAMAZAN PARS ŞAHBAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
539. Etkinlik turizmi çeşidi olarak festivaller: Bozcaada Yerel Tatlar Festivali örneği Festivals as a type of event tourism: The case of Bozcaada Local Flavors Festival

GİZEM BEYAZ KÖMÜRCÜ (2013). , Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUSTAFA BOZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
540. Turistik destinasyonlarda taşıma kapasitesi: Gelibolu Yarımadası Tarihi Milli Parkı örneği Carrying capacity in tourism destinations: A case in Gallipoli Peninsula Historical National Park

YASİN SOYLU (2013). , Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FERAH ÖZKÖK
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
541. Ürün-ülke imajı ve turizm destinasyon imajının uluslararası tüketici davranışına etkisi: Türkiye, İspanya, Almanya, İsveç ve Hollanda'nın ülke imajlarının karşılaştırmalı analizi The effects of product-country image and tourism destination image on international consumer behaviour: Comparative analysis of Turkey, Spain, Germany, Sweden and the Netherlands

GÜLÇİN BİLGİN TURNA (2013). , Yapıldığı Yer: KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HASAN AYYILDIZ
Doktora   Türkçe   Turizm , Uluslararası İlişkiler , İşletme
542. İzlenim yönetimi davranışlarında kişilik özelliklerinin rolü: Konaklama işletmeleri çalışanlarına yönelik bir araştırma The role of personality traits in impression management behaviours: A research towards lodging entreprises

SELMA TATAR (2013). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. ÖZGÜR DEVRİM YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
543. Kazdağı yöresinde yaşayan yerel halkın kırsal turizme bakışının değerlendirilmesi: Adatepe ve Mehmetalan köyleri örneği Evaluating resident's attitudes who live in ida mount region towards rural tourism: The case of Adatepe and Mehmetalan villages

BEGÜM DİLARA EMİROĞLU (2013). , Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. S. HALUK ERDEM
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
544. Turistlerin beklenti ve deneyimleme kalitesinin tavsiye etme kararına etkisi:Müze ziyaretçileri üzerine bir araştırma The effect of tourist's expectation and experience quality on recommendation decision: A research

MUSTAFA CEVDET ALTUNEL (2013). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU GÜNLÜ
Doktora   Türkçe   Turizm , İşletme
545. Sürdürülebilirlik kapsamında agro-turizm ve kırsal kalkınma ilişkisi: Muğla yöresindeki TaTuTa çiftliklerinin agro-turizm potansiyeli yönünden değerlendirilmesi Relationship between agro-tourism and rural development within the scope of sustainability: Evaluation of TaTuTa farms in Muğla region in terms of agro-tourism potential

MAKBULE CİVELEK (2013). , Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. HÜSEYİN ÇEKEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
546. Midilli Adası'ndan gelen ziyaretçilerin alışveriş davranışı ve alışverişten memnuniyet düzeylerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma A survey for determining shopping behaviours and satisfaction rates of visitors from mytilene

GAMZE ÇOBAN (2013). , Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. CEVDET AVCIKURT
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
547. Deniz koruma alanlarının ekonomik değerinin belirlenmesi: Kaş - Kekova örneği Economic valution of marine protected areas: the case of Kaş - Kekova marine protected area

DENİZCAN DURGUN (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. VAHDET ÜNAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Balıkçılık Teknolojisi , Ekonomi , Turizm
548. Kültür turizmi ve uluslararası tanınırlık: Ankara Hamamönü örneği Cultural tourism and international recognition: The case of Ankara Hamamönü

GAMZE TARSUSLUGİL (2013). , Yapıldığı Yer: ATILIM ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SANİYE GÜL GÜNEŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm
549. Otel işletmelerinde dönüştürücü liderlik davranışlarının örgüt sağlığı üzerine etkileri: Afyonkarahisar ilinde bir araştırma Effects of transformational leadership behaviours on organizational health in hotels: A study in afyonkarahisar

TUBA VURAL (2013). , Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUSTAFA SANDIKCI
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm , İşletme
550. Otel işletmelerinde inovasyon odaklı insan kaynakları uygulamaları Innovation-oriented human resources applications in hotel businesses

MEHMET FATİH KAYRAN (2013). , Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. AHMET KÖROĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Turizm