201.
Gazete haberlerinde kimlik inşası: Terör haberlerinin sunumu
Identity-building in printed news media: The presentation of terror-related news
NURDİLEK ÇETİN
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
202.
Kadın dergilerinde yayınlanan bankacılık sektörü reklamlarının göstergebilimsel içerik analizi: 2011 yılı Ağustos, Kasım ve Aralık ayları Cosmopolitan, Elele ve Elle dergileri
Women magazine published in the banking sector in semiotic analysis of advertising contents: In August 2011, November and December, Cosmopolitan, Elele and Elle magazines
CAN ŞANSAL DÖKMECİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NİLÜFER SEZER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
203.
Toplumsal faydanın yaratılmasında sosyal pazarlama ve iletişim
Social marketing and communication in the creation of social benefit
SELİN BİTİRİM
(2014).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
204.
Proje yönetiminde halkla ilişkilerin rolü ve önemi
The role and importance of public relations in project management
ZELİHA SİLLELİ ÜNAL
(2014).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN GÖZTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
205.
Türkiye'deki tiyatro kurumlarında halkla ilişkiler çalışmaları
Public relations activities of theatrical organizations in Turkey
FIRAT ÖZMEN AKINCI
(2014).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGÜR KÖSEOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
206.
Erzurum ili örneğinde ilkokul öğrencilerinin sosyal medya farkındalığı üzerine bir inceleme
A study on the social media awareness of primary school students in the sample of erzurum
MİNE BATMAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. DERYA TELLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
207.
Kadına yönelik şiddetin medyada sunum şekli ve şiddet gören kadınların yasal farkındalığı: Nitel bir çalışma
The way of publication of violence against women on the media and legal awareness of women who were exposed to violence : A qualitive study
AHMET SOLMAZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
208.
The impact of public relations on corporate image and stakeholder satisfaction: A study on Turkish local administration
Halkla ilişkiler bağlamında kurum imajının kurumdan olan memnuniyete etkisi: Bir yerel yönetim uygulaması
ENSAR LOKMANOĞLU
(2014).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BURHANETTİN AYKUT ARIKAN
Doktora
İngilizce
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
|
209.
Siyasal iletişim araçlarının seçmen davranışı üzerine etkisi: Kastamonu örneği
The effect on voting behavior of political communication tools: Kastamonu sample
EMRAH BOZKURT
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
210.
Hollywood film örnekleri üzerinden halkla ilişkilerde propaganda ve manipülasyon
Examples of Hollywood movies in public relations, propaganda and manipulation
DUYGU AYDIN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HALE TORUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
211.
Deneyimsel pazarlama bağlamında test sürüşleri
Test drives within the context of experiential marketing
SERPİL KIR
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. AŞİNA GÜLERARSLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
|
|
|
212.
İnançlara yönelik söylemin ideolojik inşası: Cuma hutbeleri
The ideological construction of the discourse on beliefs: Friday sermons
ASUMAN BANU HÜLÜR
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Doktora
Türkçe
Din , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
213.
Yazılı basında sivil itaatsizlik Gezi Parkı örneği
Civil disobedience in printed media case study of Gezi Park
ALİ KEMAL TANIŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
214.
Yerel politikacıların sosyal medya kullanımı: Büyükşehir belediye başkanlarının günlük sosyal medya kullanımlarının incelenmesi
The social media use of local politicians: The research on the daily social media use of municipality mayors
ŞERİF ARSLAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HAKAN AYDIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
215.
Destinasyon imajı: İstanbul'un destinasyon imajı ve destinasyon iletişim stratejileri üzerine bir araştırma
Destination image: Destination image of İstanbul and a research on destination communication strategies
İREM ORAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
216.
Marka sadakatinin tüketici tutumları ve davranışlarına yansımaları: Hızlı tüketim ürünlerinde marka sadakati oluşumu üzerine bir araştırma
The reflections of brand loyalty on consumer attitudes and behaviors:
a study on brand loyalty development in fast moving consumer goods
AYŞE NAZLIHAN COŞKUN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEDA MENGÜ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
217.
Kişilerarası çatışmalar ve yaşam doyumu ilişkisi: Üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma
The relationship between interpersonal conflicts and life satisfaction: Study on university students
ÖMER FARUK KOÇAK
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM GÜLLÜOĞLU IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
218.
Uluslararası halkla ilişkiler perspektifinden kamu diplomasisi:
Türkiye Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü örneği çerçevesinde kültürel diplomasi
Public diplomacy through international public relations perspective: Cultural diplomacy within the scope of Turkish Public Diplomacy Coordinatorship case
GONCA YILDIRIM
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
219.
Halkla ilişkilerde sosyal medya kullanımı ve sosyal medyada pazarlama: Bizce Tanıtım Halkla İlişkiler Ajansı ve Sesli Harfler Dijital Reklam Ajansı örneği
Using social media in public relations and social media marketing: Bizce Tanıtım Public Relations Agency and Sesli Harfler Digital Advertising Agency Sample
AYÇA BURGAZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
220.
Değer Beklenti Kuramı'na göre satın alma davranışı, Iphone 5 Samsung S4 örneği
Buying behavior; According to the Expectancy Theory, examples of Iphone 5 and Samsung s4
RANA NUR ÖZLÜ ÜLKER
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
221.
Sosyal medya ve tüketici davranışı
Social media and consumer behavior
BÜŞRA OLGUN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. E. ÖZDEN CANKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
222.
Yerel yönetimlerde hedef kitle merkezli halkla ilişkiler uygulamaları (Mahalle Meclisi örneği)
Target audience centered public relations applications in local administrations (District Council precedent)
ZÜLEYHA KAYIKÇI
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
223.
Yerel seçim kampanyalarında halkla ilişkiler: 2014 Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimleri örneği
Public relations in the local election campaigns: The case of 2014 Ankara
KEMAL AVCI
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
224.
İstanbul'daki özel müzelerin halkla ilişkiler perspektifinden sosyal medya kullanımına yönelik bir inceleme
An analysis of social media usage at Istanbul private museums from a public relations perspective
ELİF KÜBRA KIRICI
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
225.
Yazılı basında yer alan haberlerin okuyucu tarafından algılanışının çerçeveleme yaklaşımıyla analizi: Bedelli askerlik örneği
The analyze of the reader's perception of the news in the print media with framing approach: Paid military service example
AHMET CAN KALEDERE
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ESRA İLKAY İŞLER
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik
|
|
|
226.
Sosyal medyanın insan kaynakları yönetiminde işe alım sürecinde etkisi: Örnek bir çalışma
Impact of social media on human resources management during recruitment process: A case study
MEHTAP BENLİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
227.
Günümüz toplumsal ortamında kişilerarası ilişkilerdeki dönüşümün sosyal medyayı kullanan çocuklar üzerinden incelenmesi
To evaluate transformation in interpersonal communication through the children using social media in today's social environment
AYŞEGÜL KÖK
(2014).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ELİF YILDIZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
228.
Hastanelerde halkla ilişkiler uygulamalarının sağlık personelinin iş doyumuna etkisi (Tarsus Devlet Hastanesi ve Mersin Özel Forum Yaşam Hastanesi)
Hastanelerde halkla i̇li̇şki̇ler uygulamalarinin sağlik personeli̇ni̇n i̇ş doyumuna etki̇si̇ (Tarsus Devlet Hastanesi̇ ve Mersi̇n Özel Forum Yaşam Hastanesi̇)
BARAN CEREN ÖZER
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ÇETİN MURAT HAZAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
229.
Sağlık hizmetleri iletişiminde mobil sağlık: "Adımsayar" uygulaması örneği
Mobile health in healthcare communication, case study: "Adımasayar" application
SERAY ÖNEY DOĞANYİĞİT
(2014).
, Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMİNE NAZLI AYTUNA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halk Sağlığı , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
230.
Halkla ilişkiler faaliyetlerinde yeni medya yaklaşımları: Türkiye'de merkezi kamu kurumlarının twıtter kullanım pratikleri
New media approaches in public relations activities: The practices of twitter use of central govermental organizations
ALİ YILDIRIM
(2014).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL SAYIMER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
231.
Doktor - hasta iletişım ve ikna sürecinde etkilı olan unsurlar ve bir üniversite araştırma hastanesinde uygulama çalışması
An application research about justification power enhancement factors between patient and doctors in Erzurum hospitals
POUNEH ABDOLLAHIFARD
(2013).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖNDER BARLI
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
232.
Çok katlı pazarlama sistemi ve uygulamaları: Türkiye Avon Firması örneği
Network marketing system and applications: Avon Company case of Turkey
PERVİN IŞIK
(2013).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SELVA ERSÖZ KARAKULAKOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
233.
Dil ve söylem aracılığıyla yazılı basında şiddet kültürünün yeniden üretilmesi
Reproduction of the culture of violence in print media via language and discourse
DUYGU ÇAVDAR
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. VELİ POLAT
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
234.
Halkla ilişkiler bağlamında kamu diplomasisi yönetimi:
Türkiyenin kamu diplomasisindeki yetkinlik incelemesi
Public diplomacy management in the context of public relations:
[Competency review of Turkey's public diplomacy
ERGÜN KÖKSOY
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Uluslararası İlişkiler
|
|
|
235.
Faydacı ve hedonik güdülerin mağazasız perakendeciliğe etkileri: Elektronik alışveriş üzerine bir araştırma
BEYZA NUR KALAYCI
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖZDE ÖYMEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
236.
Kurumsal sosyal sorumluluk iletişiminde kullanılan mecraların tüketici tutumuna etkisi: Perakendecilik sektöründe bir araştırma
The impact of corporate social responsibility communication media on consumer attitudes: A research in retailing sector
SELİN TÜRKEL
(2013).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. Z. BERİL AKINCI VURAL
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
237.
Popüler kültür ürünü olan Türk televizyon dizilerinde toplumsal kimliklerin temsili
The representation of social identities in Turkish television series in regard to popular culture
ECE ÜNÜR
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MAHMUT İHSAN ÖZGEN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
238.
Göçmen kimliği bağlamında kişilerarası iletişim dinamiklerinin incelenmesi: Türkiye'deki Balkan göçmenleri üzerine bir araştırma
Analyzing interpersonal communication dynamics in the context of immigrant identity: A research on Balkan immigrants in Turkey
NAZİF BOZKURT
(2013).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA YILDIRIM BECERİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Tarih , İletişim Bilimleri
|
|
|
239.
Kurumsal itibar ve değer ilişkisi: GSM sektörüne ait tüketici yanlı bir araştırma; Turkcell örneği
The relationship between corporate reputation and value: A research of consumer-side on GSM sector; the sample of Turkcell
MEHMET ALİ ŞAHİN
(2013).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖZCAN YAĞCI
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
240.
Mobbing ve yazılı basındaki mobbing haberlerine yönelik bir alımlama çalışması
A reception study on mobbing and mobbing news in printed media
DİLARA AKDENİZ
(2013).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ASLIHAN DOĞAN TOPÇU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
241.
Logonun kent markalaşmasına olan etkisi: Ege Bölgesi'nde yer alan şehirlerin logolarının görsel göstergebilimsel analizi
The effect of logo on city branding: Visual semiotic analysis of logos of provinces in aegean region
BURAK KARABULUT
(2013).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HİDAYE AYDAN SİLKÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
242.
Bir kurumsal iletişim stratejisi olarak kurumsal bloglar
Corporate blogs as a corporate communications strategy
HALİT BULUTHAN ÇETİNTAŞ
(2013).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
243.
Farklılıkların etkin yönetiminde kullanılan halkla ilişkiler stratejileri: Bir kamu kurumu olarak emniyet teşkilatı
Public relations strategies in the effective management of differences: Police establishment as a public organization
MEHMET DEMAN DUMAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL GÜLER YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
244.
Lüks markaların sosyal medya kullanımı: Facebook üzerine bir inceleme
Luxury brands social medya use: A study on Facebook
SİMGE AKSU
(2013).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
245.
Kurumsal vatandaşlık anlayışı ve kurumsal imaj ilişkisi: Tüketiciler üzerinde bir uygulama
The relation between perception of corporate citizenship and corporate image: An implementation on consumers
MERYEM OKUMUŞ
(2013).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
246.
Dijital platformda sosyal markaların inşası: Markaların sosyal medya kullanımı üzerine bir araştırma
Building social brands on digital platforms:Research on social media usage of brands
DUYGU KOTAN TÜRKDEN
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MAHMUT İHSAN ÖZGEN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
247.
İnsan kaynaklarının geliştirilmesinde kültürlerarası eğitim
Intercultural training in the development of human resources
FULDEN İNAL ZOREL
(2013).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
248.
İletişim ajanslarında müşteri ve medya ilişkileri
yönetiminde paradigma değişikliği: Postmodern halkla ilişkiler
The paradigm shift of management of client and media relations in communications consultancy agencies
DENİZ SAYDAM
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ALİ MURAT YEL
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
249.
Çok oyunculu çevrimiçi video oyunu oynayan bireylerde video oyunu bağımlılığı ve saldırganlık
Video game addiction and aggression in massively multiplayer online game players
EDA FERLİGÜL ÇAKILCI
(2013).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. H. ANDAÇ DEMİRTAŞ MADRAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Psikoloji , İletişim Bilimleri
|
|
|
250.
Etkili liderliğin duygusal emek davranışları üzerindeki etkisi: Hizmet sektöründe bir uygulama
The effectiveness of effective leadership on emotional labor behaviors: An application in service sector
MELİS AKBIYIK
(2013).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. GAYE ÖZDEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|