401.
Özel sağlık kuruluşlarında bir halkla ilişkiler uygulaması olarak internet kullanımı: Kayseri örneği üzerine bir çalışma
The use of the internet in private healt institutions as a practice of public relations: A study on the example of Kayseri
SILA YILMAZ
(2011).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
402.
Politik halkla ilişkiler faaliyetlerinden örgüt içi politik halkla ilişkiler: Ak Parti örneği
Organisational politic public relations of political activities of public relations: Ak Parti model
TALAIBEK MUSABAEV
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KADİR CANÖZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
403.
Gösterişçi tüketim üzerine teorik ve uygulamalı bir çalışma: Pamukkale Üniversitesi örneği
A theoretical and applied study on conspicuous consumption: A sample from Pamukkale University
PINAR GÜNER
(2011).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SERDAR ÖZTÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
404.
Kent markalaşması sürecinde iletişim temelli faaliyetlerinin analizi: İstanbul 2010 Avrupa kültür başkenti
The analysis of communication based activities in the process of city: İstanbul 2010 European capital of culture
BURCU VARLI
(2011).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. PINAR ERASLAN YAYINOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
405.
Halkla ilişkilerde yeni eğilimler: Sosyal medya
New trends in public relations: Social media
PINAR ASLAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
406.
Postmodernite bağlamında bireyselleşme ve marka ilişkisi: Sinema filmlerinde Starbucks Coffee tüketicilerinin kimlik analizi
Individualization and brand relationship in postmodern context: Identity analiysis of Starbucks Coffee's consumers in movies
DİLGE KODAK
(2011).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FİLİZ OTAY DEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
407.
Türkiye'de polis algısı ve algılama yönetimi
Police perception and perception management in Turkey, a case study
SELİM KINACI
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA C. ŞİMŞEK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
408.
Çalışan personelin kurumsal imaj oluşumuna etkisi
The effect of staff to the formation of corporate image
MUSTAFA BAL
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KADİR CANÖZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
409.
Kurumsallaşma sürecinde halkla ilişkilerin rolü: İstanbul-Ankara ve Sivas-Aksaray KOBİ'leri üzerine araştırma
The role of the process of institutionalization of public relations: A research on Istanbul, Ankara and Sivas SME's
ÖZLEM MÜTEVELLİOĞLU BEKKİ
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDA MENGÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
410.
Belediyelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin algılanması: Afyonkarahisar Belediyesi örneği
Municipalite of public relations activies perceptions: An example of Municipalite Afyonkarahisar
KÜBRA YAMAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YUSUF KARACA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
411.
Kurumsal iletişimde sosyal medya yönetimi: Kurumsal blog odaklı bir inceleme
Social media management in corporate communication: A review focusing corporate blog
KORHAN MAVNACIOĞLU
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SERRA GÖRPE
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
412.
Tüketim kültürü ve ideolojinin yeniden üretildiği bir alan olarak halkla ilişkiler yönetiminin eleştirel bir değerlendirmesi
A critical account of public relations management as an area in the re-production of consumer culture and ideology
FUNDA YAĞLI
(2011).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. Z. BERİL AKINCI VURAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
413.
Sivil toplum kuruluşlarının kurumsal itibar yönetimi sürecinde halkla ilişkiler uygulamalarının rolü
The role of the public relations practices in corporate reputation management process of non-governmental organizations
EYYUP AKBULUT
(2011).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GAYE EDİZLER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
414.
Sosyal medyada marka farkındalığı oluşturma
Creating brand awareness in social media
HİCRAN BURCU YİĞİT
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BETÜL ÖZKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
415.
Örgütiçi kişilerarası iletişimde ikna ve izlenim yönetimi
Persuasion and impression management in the interpersonal communication in organization
ASLI KASAR
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
416.
Kriz iletişimi bağlamında hızlandırılmış tren kazasının gazetelere yansıması
Evaluation af accelerated train crash?s reflections on newspapers, in the context of crisis communication
BAHADIR AYHAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. M. CANAN ÖZTÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
417.
Sağlık kurumlarında toplam kalite yönetimi ve müşteri (hasta ve hasta yakını) memnuniyetine etkisi üzerine teorik ve uygulamalı bir çalışma (Akdeniz Üniversitesi Hastanesi örneği)
A theoretical and practical study on influence of total quality management and satisfaction of customer (patient and patien?s relative) in health institutions Akdeniz University Hospital sample
GÜLSÜM ERKAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
418.
İşletmelerde kültürel farklılıkların yönetiminde halkla ilişkilerin rolü ve Türkiye'deki işletmeler üzerine bir uygulama
The role of public relations in management of cultural diversity in the corporations and an application on the Turkey business
SEFA ERBAŞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. N.SERDAR SEVER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
419.
Türkiye'de basın özgürlüğü ve demokrasi söylemi
Discourse of press freedom and democracy in Turkey
FATİH DEĞİRMENCİ
(2011).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ESER KÖKER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
420.
Müzakere yönetim sürecinde kişilerarası iletişimin rolü ve önemine ilişkin bir değerlendirme
An assesment of the role and importance of interpersonal communication in negotiation management process
ÇİSEL KALFA
(2011).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. RECEP TAYFUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
421.
Büyük alışveriş merkezlerinin ideoloji ve tüketim ilişkisi çerçevesinde incelenmesi: Denizli örneği
Investigation of big malls on the basis of ideology and consumption relation: Denizli instance
ÖZLEM AKGÜÇ ÇETİNKAYA
(2011).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYHAN BİBER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
422.
İyi niyet geliştirme aracı olarak sosyal sorumluluk: Jandarma Genel Komutanlığı toplumsal gelişime destek faaliyetleri örneği
Social responsibility as a tool for goodwill development: Gendarmerie General Command of the social developmental support measures
MUSTAFA ÇINAR
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
423.
Futbol endüstrisinde markalaşma ve bir ulusal futbol takımı analizi
Branding in football industry and analysis of a football team
EBRU GÖZCÜ
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
424.
The factors affecting social network platform engagement for online information search and collection
Online bilgi araştırması ve edinilmesi için sosyal mecralara bağlılığı etkileyen faktörler
ÇİĞDEM MUTLU
(2011).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. ELİF KARAOSMANOĞLU
Yüksek Lisans
İngilizce
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
425.
TSK'nın iletişim stratejisi içerisinde halkla ilişkilerin rolü ne olmalıdır?
What should be the role of public relations in Turkish Military Forces' communication strategy?
ŞEREF UĞUR MAĞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YONCA ECE İNAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
426.
Politik psikoloji bağlamında Ermeni kimliğinin siyasallaştırılması (Haytoug dergisi örneği)
The politization of the Armenian identity: A study on political psychology (case study on Haytoug magazine)
BAHAR SENEM ÇEVİK ERSAYDI
(2011).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖZLEN ÖZGEN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
427.
Bağımsız Türk Topluluklarından Kazakistan'ın lobicilik algısı
Independent Turkish Community, Kazakhstan?s perception of lobbying
MALIKA ZHANBURSHINA
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
428.
Yeni iletişim teknolojilerinden internet ve halkla ilişkilerdeki yerinin incelenmesi: Talas Belediyesi örneği
Searching the internet from place of the public relations and internet which is a part of new technology: Sample of Talas Municipality
SÜLEYMAN ÇAVUŞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
429.
Kadın kimliğinin algılanmasında medyanın rolü
The role of media at perception of women identity
HÜLYA İNCEKUL
(2010).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. CENGİZ ANIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
430.
Akademik örgütlerde kurumsal marka kişiliği: Akdeniz Üniversitesi üzerine bir araştırma
Corporate brand personality on academic institutions: A research on Akdeniz University
ZUHAL GÖK DEMİR
(2010).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA ŞATIR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
431.
Sağlık hizmetlerinde halkla ilişkiler uygulamaları
Public relations action in health systems
SİNAN CANPOLAT
(2010).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDAT ALTIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Sağlık Kurumları Yönetimi , İşletme
|
|
|
432.
Marka yaratma ve yönetme sürecinde halkla ilişkilerin rolü
The role of public relations in the process of branding and brand management
SEVİ GÜLER
(2010).
, Yapıldığı Yer: CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CANAN AY
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
433.
Kurumsal iletişim yönetiminde halkla ilişkiler ajanslarının yeri
The role of public relation agencies in the corporate communication management
CAREN KARAKUŞ
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
434.
Siyasal propaganda açısından televizyon haber programları (Örnek olay: 28 Şubat sürecinde Arena programı)
The television news magazines in terms of political propaganda (Case study: Arena program in the period of February 28th)
NURAYDIN ARİKAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. M. BİLAL ARIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Radyo-Televizyon , Siyasal Bilimler
|
|
|
435.
Kurtuluş Savaşı ve devrim yıllarında Mustafa Kemal Atatürk'ün iletişim yönetimi
Communication management of Mustafa Kemal Atatürk in the independence war and the years of revolution
NESLİHAN YOLÇU
(2010).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENGİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
436.
Kurumsal sosyal sorumluluk kavramının halkla ilişkilerdeki yeri ve önemi
The place and importance of corporate social responsibility concept in public relations
HATUN BOZTEPE
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
437.
Sosyal kaygı düzeylerinin sosyal sorumluluk projeleri ile giderilmesi
Levels of social anxiety are aliminated through social responsibility project in the process of public relations
NAGİHAN TUFAN YENİÇIKTI
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
438.
Siyasal elitler ve yerel siyasal hayat: Konya'da 1980 sonrası yerel siyasal elitler üzerine bir inceleme
Political elites and local political life: The examination about local political elites after 1980
MÜCAHİT SAMİ KÜÇÜKTIĞLI
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BİROL AKGÜN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
439.
Postmodernizmin markalama üzerine yansımaları
Reflections of postmodernism on branding
AÇELYA ÖZSEVİM
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
440.
Postmodern dünyada postmodern şiddet fenomeni bağlamında reklamlarda simgesel şiddet
Advertisement's symbolic violence in the context of postmedsern violence phenomena in postodern world
GÜLCAN UZUN
(2010).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
441.
Siyasal iletişim açısından seçim kampanyalarının yürütülmesi sürecinde yazılı ve görsel iletişim unsurlarının rolü- 19 Nisan 2009 Kıbrıs Genel Seçimleri sürecinde UBP örneği
From the perspective of political communications, role of textual and visual communication elements in the process of election campaigns: The sample ofUBPp at the 19th of April, 2009 Cyprus General Election
SİMGE KURBAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
442.
Bankacılıkta halkla ilişkiler
Public relations in banking
ELA RAŞA
(2010).
, Yapıldığı Yer: MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUHARREM GÜNEŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Bankacılık , Halkla İlişkiler
|
|
|
443.
İlişki yönetimi bağlamında çalışan ilişkileri: Otel işletmesine yönelik bir araştırma
Employee relations in relationship management: A survey about hotel management
OZEN KIRANT YOZCU
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Turizm
|
|
|
444.
Mükemmel halkla ilişkiler değişkenleri bağlamında Türkiye'de müze halkla ilişkileri
In the context excellent public relations variables museum public relations in Turkey
Ş.GÜZİN ILICAK AYDINALP
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
445.
Türkiye'de turizm endüstrisinde sosyal sorumluluk kampanyaları: T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın yeşil yıldız uygulaması ve Calista Otel örneği üzerine amprik bir çalışma
Social responsibility campaigns in tourism industry of Turkey: Green star application of T.R Culture and Tourism Ministry and an empiric study on Calista Hotel
ERTAN ÖZÇOBAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Turizm , İletişim Bilimleri
|
|
|
446.
Siyasal iletişimde bir halkla ilişkiler e-ortamı olarak sosyal ağların kullanımı
Using of social networks as a public relations e-media in political communication
SEZİN BAYSAL
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN PİRA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
447.
Örgütsel yaşamda değer ve motivasyon yaratma olgusu olarak yönetim felsefesi
Management Philosophy as a Creator of Values and Motivation in the Organizational Life
GULAIYM SHIGAIBAEVA
(2010).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METE ÇAMDERELİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
448.
Kıbrıs sorunu çözüm sürec?nde Annan Planı: K.K.T.C ve Kıbrıs Rum basınındaki yansımaları
The Annan Plan proposal in the process for the resolution of the Cyprus issue: The reflections on T.R.N.C and Greek Cypriot state media
ÜMMÜ ALTAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEZER AKARCALI
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
449.
Tüketici davranışlarındaki değişimin marka sadakatine yansıması
The reflections of change in consumer behavior on brand loyalty
BURCU ALNIAÇIK
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
450.
Marka bağımlılığı yaratmada kullanılan halkla ilişkiler faaliyetleri: Olay pazarlama
Public relations activities used to create brand loyalty: Event marketing
ESRA AKSÖZ
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKSEL ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|