451.
Halkla ilişkilerin ideoloji oluşturma işlevi 2009 Yerel Seçimleri örneği
The function of public relations in forming ideologies the example of 2009 Local Elections
FURKAN ACIR
(2010).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YUSUF GÜRHAN TOPÇU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
452.
Yerel yönetimlerde kurum içi hizmet birimlerinde halkla ilişkiler eğitimi
Public relations education for the in-house service departments of local administrations
ALEV AYYILDIZ KIZIL
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HASRET AKTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
453.
Algılama yönetimi ve marka kimliği ilişkisinde marka algısının incelenmesine yönelik bir araştırma
The research aimed at analyzing brand perception in the relationship between perception management and brand identity
HÜLYA ÇAYOĞLU
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
454.
Marka imajının oluşturulmasında bütünleşik pazarlama iletişimi ve halkla ilişkilerin rolü
Integrated marketing communications in building brand image and the role public relations
İLGİ ERPELİT
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ZEKİYE BERİL AKINCI VURAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
455.
Büyük ölçekli işletmelerde halkla ilişkiler uygulamaları: Kayseri örneği
Public relations implementation the large scale business: Case of Kayseri
ESENAY ÇAKICI
(2010).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
456.
Bir siyasal iletişim tarzı olarak popülizm: Turgut Özal'ın "İcraatın İçinden" ve Recep Tayyip Erdoğan'ın "Ulusa Sesleniş" konuşmalarının karşılaştırmalı incelemesi
Populism as a political communication style: Comparative analysis of Turgut Özal's "İcraatın İçinden" (Through the Achievements) and Recep Tayyip Erdoğan's "Ulusa Sesleniş" (Address to the Nation) speeches
BARIŞ YETKİN
(2010).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
457.
Devletin değişimi ve özel sektör: Dünyada ve Türkiye'de sosyal sorumluluk anlayışı
Change of state and private sector: Understanding of social responsibility in world and in Turkey
ZERRİN İNAN PETENKAYA
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
458.
Seyahat acentelerinin iç turizme yönelik uyguladıkları halkla ilişkiler faaliyetlerinin tanıtmadaki yeri ve manavgat A grubu seyahat acenteleri örneği
The importance of the advertisement of public relations activities by the travel agencies in domestic tourism and the case of manavgat travel agencies in group a
GÜLŞEN SARI
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. M. NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
459.
İletişim disiplini açısından Türk modernleşmesinin bir bileşeni olarak sanat: Ankara Devlet Opera ve Balesi (ADOB) örneğinde bir araştırma
A study on the example of Ankara State Opera and Ballet (ASOB) as a constituent of Turkish modernization regarding communicatios discipline
İLKBEN AKANSEL
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET MAKAL
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
460.
İkon markaların tüketici satın alma davranışı üzerine etkisi: Lüks markalara yönelik araştırma
The effect of icon brands on consumer purchasing behaviours: A research on luxury brands
ECE BABAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
461.
Sosyal etki açısından sosyal paylaşım ağlarının kişilerarası iletişim kullanımları: Facebook kullanıcıları üzerine bir araştırma
Interpersonal communication usages of social network sites in terms of social impact: A search about facebook users
EBRU ÖZDAYI
(2010).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YILDIZ DİLEK ERTÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
462.
Polisin motivasyonunda rol oynayan faktörler: Konya Emniyet Müdürlüğü personeli üzerine bir inceleme
The factors having an effect on the motivation of the police: A case study on the personnel of the Konya Police Department
ATA AKMAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
463.
Polis halk ilişkileri bağlamında, polisin iş doyumu ile halkın polis hizmetlerinden memnuniyet düzeyinin incelenmesi
In the frame of police-public relationships examining the level of police satisfaction and citizen satisfaction from police services
ERDOĞAN ERDAĞ
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METİN KAZANCI
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
464.
Pazarlama odaklı halkla ilişkiler uygulamalarında sosyal medyanın rölü
The role of social media in marketing oriented public relation process
OYTUN ASKEROĞLU
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİMMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
465.
Müşteri ilişkileri yönetimi: Müşteri şikayetleri ve internet
Customer relationship management: Customer complaints and internet
CEYDA ÜNVER
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
466.
Rekabet aracı olarak birlikte değer yaratma: Co-creation değer yaratma sürecinde marka ve tüketicilerin interaktif ortaklığı
Cooperative creation of value as a competitive tool: Co-creation interactive partnership of brands and consumers in the process of value creation
DENİZ MADEN
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET BÜLEND GÖKSEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
467.
Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajına etkisi üzerine bir çalışma: Trabzon Belediyesi
A study on the effects of public relations activities on corporate image in local administration: the case of the Trabzon Municipality
HABİBE AKÇAY
(2010).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. M. SEZAİ TÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
468.
Halkla ilişkiler'in sosyal medya ortamında incelenmesi
Examination of social media in public relations
ELİF BURCU ÇETİN
(2010).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YEŞİM GÜÇDEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
469.
Türkiye'deki kamu hastanelerinde halkla ilişkiler ve tanıtım eksikliği sorunu
The lack of public relations and advertising in public hospitals in Turkey
AYNUR KAYA
(2010).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HALUK TANRIVERDİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Hastaneler , Sağlık Kurumları Yönetimi
|
|
|
470.
Türkiye'de çevre ile ilgili sivil toplum kuruluşlarının halkla ilişkiler çalışmalarının çevre sorunları üzerindeki etkisi
Public relations efforts on environment impact issues of civil society organizations in Turkey
ENGİN ÇELEBİ
(2010).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDA ÇAKAR MENGÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
471.
Tanıtımında halkla ilişkilerin rolü ve önemi: Kazakistan örneğinde bir değerlendirme
Role and importance of pr (public relations) in country publicity: An evaluation of the Kazakhstan example
SALTANAT KOKYBASSOVA
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. E. PELİN BAYTEKİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
472.
Türkiye'de demokrasi ve halkla ilişkiler uygulamalarında karşılaşılan engeller
Democracy, public relations and bariers to implemantions in Turkey
ÖZCAN ÇAM
(2010).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET KÜÇÜKKURT
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
473.
Türkiye'de halkla ilişkilerin meslekleşme standartları: Akademisyenler ve uygulayıcılar üzerinden karşılaştırmalı bir analiz
The standads of public relations professionalization in Turkey: A comporative analysis on the academics and practitioners
MEHMET UMUT TUNCER
(2010).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
474.
Avrupa Birliği tam üyelik müzakereleri sürecinde kamusal diplomasi: Türkiye ve Polonya arasında bir karşılaştırma
Public diplomacy in European Union full membership negotiations process: A comparision between Turkey and Poland
CÜNEYT FATİH YAYLACI
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
475.
Terör olaylarının medyada yansıtılış biçimindeki ideolojik farklılıklar (15-20 Kasım 2003 İstanbul patlamaları örneği üzerinden bir inceleme)
İdeological differences in reflection type of terrorist incidents (A research on 15-20 November 2003 Istanbul suicide bombings sample)
OKAN ACAROĞLU
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METİN KAZANCI
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
476.
Uluslararası işletmelerde yüz yüze iletişim ve ikna
Face-to-face communication and persuasion in international organizations
ÖZDEN AKDENİZ
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
477.
Milliyetçi Hareket Partisi'nin halkla ilişkiler faaliyetleri ve iletişim stratejileri
Public relation activities and communication strategies of Nationalist Movement Party
AYŞE ŞEBNEM SARI
(2010).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. M. BİLAL ARIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
478.
Kurumsal vatandaşlık yönetiminde halkla ilişkiler rölü
The role of public relations in the management of corporate citizenship
GLADİOLA HASANİ
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GAYE EDİZLER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
479.
Hastanelerde halkla ilişkiler uygulamalarına yönelik bir araştırma
A research on public relations practice in hospitals
ÖZLEM BAHADIR
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
480.
Akademik örgütlerde kurumsal marka kişiliği: Akdeniz Üniversitesi üzerine bir araştırma
Corporate brand personality on academic institutions: A research on Akdeniz University
ZUHAL GÖK DEMİR
(2010).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇİĞDEM KARAKAYA ŞATIR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
481.
Sağlık hizmetlerinde halkla ilişkiler uygulamaları
Public relations action in health systems
SİNAN CANPOLAT
(2010).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDAT ALTIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Sağlık Kurumları Yönetimi , İşletme
|
|
|
482.
Marka yaratma ve yönetme sürecinde halkla ilişkilerin rolü
The role of public relations in the process of branding and brand management
SEVİ GÜLER
(2010).
, Yapıldığı Yer: CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CANAN AY
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
483.
Kurumsal iletişim yönetiminde halkla ilişkiler ajanslarının yeri
The role of public relation agencies in the corporate communication management
CAREN KARAKUŞ
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
484.
Siyasal propaganda açısından televizyon haber programları (Örnek olay: 28 Şubat sürecinde Arena programı)
The television news magazines in terms of political propaganda (Case study: Arena program in the period of February 28th)
NURAYDIN ARİKAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. M. BİLAL ARIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Radyo-Televizyon , Siyasal Bilimler
|
|
|
485.
Kurtuluş Savaşı ve devrim yıllarında Mustafa Kemal Atatürk'ün iletişim yönetimi
Communication management of Mustafa Kemal Atatürk in the independence war and the years of revolution
NESLİHAN YOLÇU
(2010).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENGİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
486.
Kurumsal sosyal sorumluluk kavramının halkla ilişkilerdeki yeri ve önemi
The place and importance of corporate social responsibility concept in public relations
HATUN BOZTEPE
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
487.
Sosyal kaygı düzeylerinin sosyal sorumluluk projeleri ile giderilmesi
Levels of social anxiety are aliminated through social responsibility project in the process of public relations
NAGİHAN TUFAN YENİÇIKTI
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
488.
Siyasal elitler ve yerel siyasal hayat: Konya'da 1980 sonrası yerel siyasal elitler üzerine bir inceleme
Political elites and local political life: The examination about local political elites after 1980
MÜCAHİT SAMİ KÜÇÜKTIĞLI
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BİROL AKGÜN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
489.
Postmodernizmin markalama üzerine yansımaları
Reflections of postmodernism on branding
AÇELYA ÖZSEVİM
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
490.
Postmodern dünyada postmodern şiddet fenomeni bağlamında reklamlarda simgesel şiddet
Advertisement's symbolic violence in the context of postmedsern violence phenomena in postodern world
GÜLCAN UZUN
(2010).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
491.
Siyasal iletişim açısından seçim kampanyalarının yürütülmesi sürecinde yazılı ve görsel iletişim unsurlarının rolü- 19 Nisan 2009 Kıbrıs Genel Seçimleri sürecinde UBP örneği
From the perspective of political communications, role of textual and visual communication elements in the process of election campaigns: The sample ofUBPp at the 19th of April, 2009 Cyprus General Election
SİMGE KURBAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
492.
Bankacılıkta halkla ilişkiler
Public relations in banking
ELA RAŞA
(2010).
, Yapıldığı Yer: MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUHARREM GÜNEŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Bankacılık , Halkla İlişkiler
|
|
|
493.
İlişki yönetimi bağlamında çalışan ilişkileri: Otel işletmesine yönelik bir araştırma
Employee relations in relationship management: A survey about hotel management
OZEN KIRANT YOZCU
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Turizm
|
|
|
494.
Mükemmel halkla ilişkiler değişkenleri bağlamında Türkiye'de müze halkla ilişkileri
In the context excellent public relations variables museum public relations in Turkey
Ş.GÜZİN ILICAK AYDINALP
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
495.
Türkiye'de turizm endüstrisinde sosyal sorumluluk kampanyaları: T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın yeşil yıldız uygulaması ve Calista Otel örneği üzerine amprik bir çalışma
Social responsibility campaigns in tourism industry of Turkey: Green star application of T.R Culture and Tourism Ministry and an empiric study on Calista Hotel
ERTAN ÖZÇOBAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Turizm , İletişim Bilimleri
|
|
|
496.
Siyasal iletişimde bir halkla ilişkiler e-ortamı olarak sosyal ağların kullanımı
Using of social networks as a public relations e-media in political communication
SEZİN BAYSAL
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN PİRA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
497.
Örgütsel yaşamda değer ve motivasyon yaratma olgusu olarak yönetim felsefesi
Management Philosophy as a Creator of Values and Motivation in the Organizational Life
GULAIYM SHIGAIBAEVA
(2010).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METE ÇAMDERELİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
498.
Kıbrıs sorunu çözüm sürec?nde Annan Planı: K.K.T.C ve Kıbrıs Rum basınındaki yansımaları
The Annan Plan proposal in the process for the resolution of the Cyprus issue: The reflections on T.R.N.C and Greek Cypriot state media
ÜMMÜ ALTAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEZER AKARCALI
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
499.
Tüketici davranışlarındaki değişimin marka sadakatine yansıması
The reflections of change in consumer behavior on brand loyalty
BURCU ALNIAÇIK
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
500.
Marka bağımlılığı yaratmada kullanılan halkla ilişkiler faaliyetleri: Olay pazarlama
Public relations activities used to create brand loyalty: Event marketing
ESRA AKSÖZ
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKSEL ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|