451.
The identity (Re)construction of nonnative English teachers stepping into native Turkish teachers' shoes
Ana dilleri İngilizce olmayan İngilizce öğretmenlerinin ana dilleri olan Türkçe'yi öğretirken kimliklerinin yeniden şekillenmesi
SEVCAN MUTLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DENİZ ORTAÇTEPE
Yüksek Lisans
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
452.
İlköğretim kurumlarında yönetici davranışlarının öğretmenlerin örgütsel yabancılaşma düzeyleri üzerindeki etkisi
The effect of the manager attitute in primary education institutions on teschers' organizational estrangement level
NURİ IŞIKLI
(2015).
, Yapıldığı Yer: TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHPARE TOKAY ARGAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
|
453.
İşbirlikli öğrenmenin lise öğrencilerinin matematik özyeterlik algısı ve başarısı üzerindeki etkileri
The effects of cooperative learning on high school students perception of self - efficacy and mathematics achievement
ZUHAL TUĞRAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HÜLYA GÜVENÇ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
454.
Teknoloji destekli ortamda matematiksel modelleme problemlerinin çözüm süreçlerinin analizi: Bilişsel ve üstbilişsel yapılar üzerine bir açıklama
Analysing problem solving processes of mathematical modelling in the technology aided environment: an explanation on cognitive and meta cognitive structures
ÇAĞLAR NACİ HIDIROĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ESRA BUKOVA GÜZEL
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
455.
Türkçe öğretmeni adaylarının not alarak dinlemede özetleme stratejilerini kullanma becerileri
Pre-service Turkish language teachers' skills of using summarization strategies while taking notes by listening
HÜSEYİN ÖZÇAKMAK
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YUSUF DOĞAN
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
456.
Modelleme etkinliklerinin 9. sınıf öğrencilerinin matematiksel okuryazarlıkları ve inançları üzerine etkisi
The effects of mathematical modeling activities on 9th grade students' mathematical literacy and belief
MELİKE EROL
(2015).
, Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖZDE AKYÜZ
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
457.
Sınıf öğretmenlerinin 4. sınıf fen ve teknoloji dersi alt branşlarına (fizik, kimya ve biyoloji) yönelik öz - yeterliklerinin incelenmesi
In this study, self - sufficiency of classrooms teachers of 4th grade for the classes of physics, chemistry and biology were analyzed
YÜKSEL ÇABUK
(2015).
, Yapıldığı Yer: DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. İSMAİL KENAR
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
458.
Eğitim kurumlarında uygulanan kariyer yönetimi uygulamaları ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki (Kazan ilçesi örneği)
The relationship between career management practices in educational instutions and teachers' organizational commitment (The sample of Kazan district)
ŞERİFE SABUNCU
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. VİCDAN ALTINOK
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
459.
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında ders alan öğrencilerin etkileşim algıları ile doyum düzeyleri arasındaki ilişki
The relationship between perceptions of interaction and satisfaction levels of students in online learning environments
AYŞE BAĞRIACIK
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SERÇİN KARATAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
460.
Fen öğretiminde yansıtıcı yazma etkinliklerinin öğrencilerin üst biliş becerilerine ve duyuşsal değişkenlere etkisi
The effects of the reflective writing activities in science teaching on students' metacognitive abilities and affective variables
NURSEDA ÖZDEMİR
(2015).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖMER ERGİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
461.
Sosyal ağ etkileşiminin örgütsel zekâ düzeyine etkisi
The effect of social network interactions on development of organizational intelligence
NİLAY NEYİŞCİ
(2015).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ŞEFİKA ŞULE ERÇETİN
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
462.
Cengiz Aytmatov'un eserlerinde çocuk psikolojisi
Childiren psychology on Chi̇ngi̇z Ai̇tmatov's opuses
ÇARE TUFANER
(2015).
, Yapıldığı Yer: ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. RAMAZAN KORKMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Türk Dili ve Edebiyatı
|
|
|
463.
Çocukların Öz - Düzenlemeli Öğrenmeyi Kullanımı Envanterinin Türkçeye uyarlama, geçerlik ve güvenirlik çalışması
Children's Perceived Use of Self - Regulated Learning Inventory: Turkish adaptation, validity and reliability
MUHAMMET FATİH DOĞAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ÇİĞDEM ŞAHİN TAŞKIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
464.
PISA 2012 matematik öğrenme modelinin kültürlere ve cinsiyete göre ölçme değişmezliğinin incelenmesi: Türkiye - Çin (Şangay) - Endonezya örneği
The investigation of measurement invariance PISA 2012 mathematics learning model according to culture and gender: Turkey - China (Shangai) - Indonesia
NERMİN KIBRISLIOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. DUYGU ANIL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
465.
7. sınıf öğrencilerinin yerel sosyobilimsel konularda oluşturdukları argümantasyonların kalitesi ve karar verirken dikkate aldıkları faktörlerin incelenmesi
Investigating the quality of argumentations formed by seventh grade students and factors considered in their decision making in the context of local socioscientific issues
ESRA ÇAPKINOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SERKAN YILMAZ
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
466.
Hayat bilgisi dersinde öğrencilerin yaşam becerilerinin
geliştirilmesinde etkin öğrenme uygulamaları
Active learning practices on the development of students' life skills in life science course
ZEYNEP KILIÇ
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET GÜLTEKİN
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
467.
Aile eğitiminin otizmli çocuğa sahip ailelerin Milieu öğretim tekniklerinden tepki isteme–model olmayı kullanmalarındaki etkililiği
Efficiency of parent training a mothers of children with autism use of mand – model one of the Milieu teaching techniques
BURCU AKTAŞ
(2015).
, Yapıldığı Yer: ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İLKNUR ÇİFCİ TEKİNARSLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
468.
Lisans öğrencilerinin problemli internet kullanım davranışları ve bu davranışları etkileyen faktörler: Modelleme çalışması
Problematic internet usage behaviours of undergraduate students and its factors: A modelling study
BURCU KARABULUT COŞKUN
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SERÇİN KARATAŞ
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
469.
Okul öncesi dönemdeki çocukların davranışlarıyla anne baba tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Examining the relationship between children's behaviours i̇n preschool and parents' attitudes
GÖKÇE ÜNAL GÜÇLÜ
(2015).
, Yapıldığı Yer: NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ABDÜLKADİR KABADAYI
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
470.
Gülten Dayıoğlu'nun hikayelerinin değerler eğitimi açısından incelenmesi
Investigation of values education in Gülten Dayıoğlu's stories
ZEKİYE GÜRSOY TAVUŞ
(2015).
, Yapıldığı Yer: NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. MUSTAFA ÖZGEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Türk Dili ve Edebiyatı
|
|
|
471.
Pre - service mathematics teachers' pedagogical content knowledge in algebra
Matematik öğretmen adaylarının cebire ilişkin pedagojik alan bilgileri
MUFLIHIN MUFLIHIN
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HATİCE AKKOÇ
Yüksek Lisans
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
472.
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin maddenin yapısı ve özellikleri ünitesindeki başarılarına ve fen bilimleri dersine karşı tutumlarına proje tabanlı öğrenmenin etkisi
The effect of project based learning to 7th grade students' academic achievement and attitude towards science on the structure and properties of matter unit
OKTAY KIZKAPAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. OKTAY BEKTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
473.
Gençlerin oyun kafelerde video oyunu oynama deneyimleri: Fenomenolojik bir araştırma
Experiences of youth about playing video games in video game cafes: A phenomenological research
DURMUŞ KOÇ
(2015).
, Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUHAMMET DEMİRBİLEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Teknik Eğitim
|
|
|
474.
Okul yöneticilerinin iletişim yeterliliklerinin öğretmenlerin stres düzeyleri üzerindeki etkilerinin incelenmesi(Trabzon örneği)
The study of effects of headmasters communi̇ati̇on competences on teachers
RUHİYE TUNÇ
(2015).
, Yapıldığı Yer: AVRASYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. M. NASIF YOLDAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
475.
Fen bilimleri öğretmenlerinin
proje hazırlamaya yönelik görüşlerinin belirlenmesi
An analysis of science teachers' opinions about
project creation
YASİN ÇALIŞIR
(2015).
, Yapıldığı Yer: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. VOLKAN GÖKSU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
476.
RTI modelinin özel eğitime gereksinimi olan 5. sınıf öğrencilerinin matematik öğrenmeleri üzerindeki etkililiğinin incelenmesi
A review on effectiveness of RTI model on math learning of 5th grade students in need of special education
YUSUF ÖLMEZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ZİYA ARGÜN
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
477.
Sosyal paylaşım sitelerinin öğrencilerin görsel sanatlar eğitimine katkıları
Countributions of social networking sites to students'vitual arts education
HURİYE AYDIN
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. ŞENİZ AKSOY
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
478.
Mobil öğrenme yönetim sisteminin öğrenenlerin akademik başarısı ve tutumları üzerindeki etkisi
Effect of mobile learning management system on academic success and attitudes of learners
MİTHAT ELÇİÇEK
(2015).
, Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FERHAT BAHÇECİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
479.
The influences of Erasmus and Fulbright exchange programs from the perspectives of their participants
Erasmus ve Fulbright değişim programlarının katılımcılarının bakış açıları ile etkileri
MERYEM PELİN KOHN
(2015).
, Yapıldığı Yer: ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CENNET ENGİN DEMİR
Doktora
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
480.
Ortaöğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiksel akıl yürütme becerilerinin incelenmesi
Investigation of the mathematical reasoning skills of pre-service mathematics teachers
ZEYNEP ÇİFTCİ
(2015).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. LEVENT AKGÜN
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
481.
Çameli ilçesi ağzı ve Çameli ortaokullarında eğitim gören öğrencilerin yerel ağız özelliklerinin Türkçe eğitimine etkisi
The accent in Çameli district and the effect of accent features of the students who has been studied at the secondary schools in Çameli to Turkish language teaching
RAMAZAN ERYILMAZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BEDRİ SARICA
Yüksek Lisans
Türkçe
Dilbilim , Eğitim ve Öğretim
|
|
|
482.
The influence of personality traits, motivation and persuasion principles on academic performance
Kişilik özellikleri, motivasyon ve ikna prensiplerinin akademik başarım üzerindeki etkileri
NURCAN ALKIŞ
(2015).
, Yapıldığı Yer: ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TUĞBA TAŞKAYA TEMİZEL
Doktora
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
483.
Fen bilimleri dersinde üst bilişsel araştırmaya dayalı öğrenmenin dördüncü sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç becerilerine, akademik başarılarına ve üst bilişsel süreçlerine etkisi
The the effect of metacognitive inquiry based learning on 4th grade students' academic achievement, scientific process skills, and metacognitive processes in science course
NİYMET DEMİRCİ
(2015).
, Yapıldığı Yer: ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EYLEM YILDIZ FEYZİOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
484.
EFL learners' perceptions of educational podcasting
İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin eğitici podcastler hakkındaki algıları
HAZAL GÜL İNCE
(2015).
, Yapıldığı Yer: İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. KİMBERLY TRİMBLE
Yüksek Lisans
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
485.
A comparative study on EFL instructors' attitudes towards professional development activities in State and Foundation universities
Devlet ve Vakıf üniversitelerinde çalışan İngilizce okutmanlarının meslekî gelişim etkinliklerine yönelik tutumlarının karşılaştırmalı çalışması
FARUK SADIÇ
(2015).
, Yapıldığı Yer: ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HÜLYA YUMRU
Yüksek Lisans
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
486.
Sâtı el-Husri'nin Arap ülkelerindeki eğitim faaliyetleri ve görüşleri
The education activities and opinions of Sâti el-Husri in Arab countries
ABBAS MOHAMMED ABBAS NAJJAR
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET ŞAHİNGÖZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
487.
Cumhuriyet Döneminde Türkiye nüfusunda meydana gelen değişimlerin okul öncesi eğitim sistemine yansıması
Transformations that occur in the population of Turkey in the Republic Period and the its reflection to the pre - school education system
SENİYE DOĞAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMİN ATASOY
Yüksek Lisans
Türkçe
Demografi , Eğitim ve Öğretim
|
|
|
488.
Mobil cihazlara yönelik bir öğrenim yönetim sisteminin geliştirilmesi ve kullanılabilirlik çalışması
Development of a learning management system for mobile devices and usability study
SAMET EGİ
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN ÇAKIR
Yüksek Lisans
Türkçe
Bilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontrol , Eğitim ve Öğretim
|
|
|
489.
Effects of web 2.0 enhanced learning environment on higher order thinking: Experiences and opinions of sophomore CEIT students
Web 2.0 araçları ile zenginleştirilmiş öğrenme ortamının üst düzey bilişsel beceriler üzerindeki etkililiğinin incelenmesi: BÖTE ikinci sınıf öğrencilerinin deneyim ve düşünceleri
SONAY CANER
(2015).
, Yapıldığı Yer: ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DR. GÖKNUR KAPLAN AKILLI
Yüksek Lisans
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
490.
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bazı genetik konularındaki öğrenme durumlarının incelenmesi
Investigation of science teacher candidates' learning condition in genetic concepts
METİN ŞEKER
(2015).
, Yapıldığı Yer: KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BAHATTİN DENİZ ALTUNOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
491.
Summerhill Okul Modeli'nin Türk eğitim sistemi içerisindeki okullarda uygulanabilirliğinin yönetim süreçleri açısından incelenmesi
The Examination of applicability of Summerhill School Model in Turkish educational system in terms of management process
AYŞE ÇİĞDEM BUDUR
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FİLİZ MEŞECİ GIORGETTI
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
492.
Öğrencilerin ve öğretim elemanlarının e-öğrenmeye hazır bulunuşluk düzeylerinin incelenmesi: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi örneği
The investigation of e-learning readiness of students and faculty members: Hacettepe University Faculty of Education example
ÖMER DEMİR
(2015).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HALİL YURDUGÜL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
493.
Tpack experience in call through an lbd aprroach: A case study reflecting ELT teachers' call perceptions and practices in an online ICT course
Bilgisayar destekli dil öğretiminde tasarım yoluyla öğrenme yaklaşımıyla teknolojik pedagojik alan bilgisi deneyimi: Bilgi ve iletişim teknolojileri dersi alan İngilizce öğretmenlerinin bilgisayar destekli yabancı dil öğretimi algı ve uygulamalarını yansıtan bir durum çalışması
PINAR ALP
(2015).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYLİN TEKİNER TOLU
Yüksek Lisans
İngilizce
Bilim ve Teknoloji , Eğitim ve Öğretim
|
|
|
494.
Lider üye etkileşimi ve çalışan tutumları üzerinde etkisi: Eğitim sektöründe bir uygulama
Leader member exchange and its impact on employee attitudes: An application in the education sector
FİLİZ ÜLKER
(2015).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HÜLYA GÜNDÜZ ÇEKMECELİOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , İşletme
|
|
|
495.
Öğrencilerin cinsel istismara uğrama durumunda ilk ve ortaokullarda çalışan öğretmen ve okul yöneticilerinin tutum ve davranışları
Behavi̇ors and atti̇tudes of teachers and school managers who work in pri̇mary and secondary schools in the si̇tuati̇on of students begi̇ng subjected to sexual abuse
DİLEK ÖZGÜL
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. UĞUR TEKİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
496.
Mevlana'nın Mesnevi adlı eserinde yer alan hikayelerin sosyal bilgiler dersi öğretim programındaki değerlerin öğretiminde kullanımının incelenmesi
A study on the use of the stories that take place in Mevlana's Masnavi in teaching the values in the curriculum of social studies lesson
KÜBRA ÇOMAKLI
(2015).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET NALÇACI
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
497.
48-72 aylık çocukların doğum ve ölüm kavramlarını algılamalarının gelişimsel açıdan incelenmesi
Examination of 48-72 month old children's understanding of birth and death concepts in a developmental sense
İLHAMİ YÜCEL AYDIN
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. M. OYA RAMAZAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
498.
Endüstri meslek liselerinde görev yapan öğretmenlerin sınıf yönetiminde öğrenci davranışlarından kaynaklanan tükenmişlik durumları
Industrial vocational teachers class handling for the student with your behaviour resulting from burnout cases
MEHMET HALUK GÜRGÖZE
(2015).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEMRA ÜNAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
499.
İşitme engelliler ilkokul ve ortaokullarında bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğretim amaçlı kullanımının incelenmesi
The exami̇nati̇on of the usage of the i̇nformati̇on and communi̇cati̇on technologi̇es for educati̇onal purposed i̇n heari̇ng i̇mpai̇red pri̇mary and secondary schools
UYGAR BAYRAKDAR
(2015).
, Yapıldığı Yer: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. CEM ÇUHADAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
500.
Uzaktan eğitim uygulamalarının etkililiği üzerine bir araştırma
(İnönü Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi İlahiyat Lisans Tamamlama Programı örneği)
The effectiveness of distance education a research on "İnönü University Distance Education Centre of Theology Degree Completion Program Example"
MURAT KILINÇ
(2015).
, Yapıldığı Yer: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEBAHATTİN ARIBAŞ
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|