51.
Kadın dergilerinde sunulan kadın imgesinin feminist yaklaşım kavramlarıyla değerlendirilmesi
The evaluation of woman image in woman's magazines with the notion of feminist approach
MELEK KURT AYYILDIZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ESRA İLKAY İŞLER
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
52.
Duyularla marka parçalama üzerinden kavramsal bir analiz ve uygulama örnekleri
A conceptual analysi̇s of ''Brand smashi̇ng wi̇th senses'' i̇ncludi̇ng practi̇ce examples
OLCAY KAPLAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
53.
Hakla ilişkiler çalışmalarında ikna açısından döngü yönetiminin (Spin doctors) rolü
The role of spin doctors in persuasion process of public relations
NAZAN GÜNAY
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MÜJDE KER DİNCER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
54.
Siyasal iletişim bağlamında bir medya aracı olarak manipülasyon
Manipulation as a tool in media with in the context of political communication
KADİR DEMİRKOL
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL POYRAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
55.
Postmodern siyaset ve söylem: Siyasi parti lider söylemleri üzerine bir çalışma
Postmodern politics and discourse: A study on the political party leader discourses
SÜLEYMAN GÜVEN
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURAN YILDIZ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
56.
E-ticarette müşteri ilişkileri yönetiminin önemi ve müşteri beklentilerine ilişkin bir uygulama
The importance of customer relationships management in e-trade and an implementation relating to customer expectations
ZÜLKÜF TEKİN ERTEN
(2015).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET SERDAR ERCİŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
57.
Halkla ilişkiler ve medya ilişkisi çerçevesinde basın bültenlerinin gazetelerde haber olarak değerlendirilmesi: Zaman ve Hürriyet örneği
Consideration of press releases as news sources in newspapers within the framework of relations between media and public relations: Cases of Zaman and Hurriyet dailies
SELİM BUDAK
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
58.
Multilateral symmetrical communication approach for sustainable city brands
Sürdürülebilir şehir markaları için çok yönlü simetrik iletişim yaklaşımı
ZEYNEP GENEL
(2015).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. A. BANU BIÇAKÇI
Doktora
İngilizce
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
59.
Zimbabwe'deki kalkınma örgütlerinin web sitesi içerik analizi
A website content analysis of development organisations in Zimbabwe
TAWANDA CHARAMBA
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
60.
Hizmet sektöründe çalışan büro personelinin sosyal medya kullanım alanları ve düzeylerinin iş doyumu üzerindeki etkilerinin belirlenmesi (Ankara ili uygulama örneği)
Determi̇nati̇on of the effects on the work sati̇sfacti̇on for soci̇al medi̇a usage area and levels of the offi̇ce employees worki̇ng i̇n servi̇ce sector (Ankara province of appli̇cati̇on examples)
GÜLBAHAR TÜRKMENOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BURHAN ÇİL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
61.
Çatışma kuramları ve çözüm yolları çerçevesinde halkla ilişkiler rol ve fonksiyonları üzerine bir araştırma
A study of the roles and functions of public relations from a perspective of conflict theories and resolution methods
TUĞÇE ERTEM ERAY
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YILDIZ DİLEK ERTÜRK
Doktora
İngilizce
Halkla İlişkiler
|
|
|
62.
Bir farklılaşma yolu olarak pazarlama iletişiminde etik unsurlar: Adil ticaret (Fairtrade) örneği
Ethical issues in marketing communications for differentiation: The case of fairtrade
ŞEYHMUS DOĞAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FÜSUN TOPSÜMER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
63.
Sosyal medyanın pazarlama iletişiminde kullanılması
Sosyal medyanin pazarlama i̇letişiminde kullanilmasi
AYSEL HASHİMZADA
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYDEMİR OKAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
64.
Halkla ilişkiler perspektifinden kurumsal sürdürülebilirlik uygulamaları
A public relation perspective on corporate sustainability practices
NİLÜFER GEVENOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
65.
Yeni medya ve sanal ortamda halkla ilişkiler uygulamaları: İtibar yönetimi ve tüketici ilişkileri çerçevesinde bir inceleme
Public relations practices in new media and virtual environment: A study in the framework of reputation management and consumer relations
NAFİSEH ZAFARMAND
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. TUĞBA ASRAK HASDEMİR
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
66.
Vali ve kaymakamların halkla ilişkiler uygulamaları; Kütahya örneği
Governors and district governors public relations practices; example of Kütahya
KENAN ÇİFTÇİ
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ABDULLAH KOÇAK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
67.
Tüketici algısında kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişki
The impact of reputation on brand value in context of consumer's opinion
UMUT CAN TEKAY
(2015).
, Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BANU BAYBARS HAWKS
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
68.
Sosyal medya'da itibar yönetimi: Üniversiteler üzerine bir araştırma
Reputation management on social media: A research on universities
MEHMET TOKATLI
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BİLGEHAN GÜLTEKİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
69.
Sosyal medyada izlenim yönetimi
Impression management on social media
NESLİHAN ÖZMELEK TAŞ
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYŞEN TEMEL EGİNLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
70.
Bankaların kültür ve sanat sponsorluğu çalışmalarının olumlu bir kurum imajı oluşturma sürecindeki rolü
The role of the banks' culture and art sponsorship activities in the process of creating a positive corporate image
HALİL TAŞTEKİN
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Bankacılık , Halkla İlişkiler
|
|
|
71.
Sosyal sorumluluk faaliyetlerinin marka bilinirliğine katkısı: Çevre konulu sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik bir araştırma
Social responsibility projects' affect on brand awareness: A research about enviromental social responsibility campaigns
İREM DALKIRAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ŞİFA ELCİL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
72.
Tüketici davranışlarını etkilemede yeni bir iletişim tekniği olarak nöropazarlama iletişimi
Neuromarketi̇ng communi̇cati̇on as a new communi̇cati̇on method for mani̇pulati̇ng consumer behavi̇or
TURAN VALİYEVA
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MAHMUT HAKKI AKIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
73.
Bir ilişki yönetimi olarak halkla ilişkiler: Örgüt ve kamu ilişkilerinin çözümlenmesi
Public relations management as a relationship: Analysis of the organization and public relations
ASLI İCİL TUNCER
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. M. BİLAL ARIK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
74.
Sivil toplum kuruluşlarının itibarı:Türkiye'ye yönelik bir ölçek geliştirme çalışması
The reputation of non-governmental organisations: A scale development study for Turkey
DİDEM ÇABUK
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
75.
Siyasal iletişim faaliyetlerinin seçmenin oy verme davranışı üzerine etkisi; İstanbul örneği
The impact of political communi̇cation actions on voting behavior; Axamples of İstanbul
ÜMİT UZUN
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENĞİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
76.
Kamu yönetiminde halkla ilişkiler faaliyetleri: Türk Silahlı Kuvvetleri örneği
Public relations activities in public administration: The example of Turkish Armed Forces
ERAY KARAMAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE ELİF YÜCETÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
77.
Halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajının oluşumuna etkisi: Erciyes Üniversitesi örneği
The effect of the formation to the organisation image of puplic relations activities: Erciyes University model
FUAT AYDIN
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERCAN YAVUZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
78.
X ve Y kuşaklarının kurumsal iş hayatında insan kaynağı açısından stratejik yönetimi
The strategic management of X and Y generations in corporate business life in terms of human resources
KÜBRA AYGENOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZGE UĞURLU
Yüksek Lisans
Türkçe
İşletme
|
|
|
79.
Edebi edebiyata karşı edepli edebiyat: Hidayet Romanlarında propaganda unsurlarının incelenmesi
Moral fiction against literary fiction: The analysis of propaganda elements in Hidayet Novels
EBRU AKÇAY
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. JALE ÖZATA DİRLİKYAPAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
80.
Akademisyenlerin ve öğrencilerin gözünden üniversitelerdeki halkla ilişkiler eğitimi: Romanya ve Türkiye eğitim sistemlerinin karşılaştırılması
Public relations education through the eyes of proffesors and students: Comparison of Romanian and Turkish education systems
İLKİN ESEN YILDIRIM
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
81.
Sağlıkta şiddet haberlerinin basına yansıması
Press reflections of violence news health
ÖZLEM DUĞAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BAŞAK SOLMAZ
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
82.
Toplumsal hareketlerin sosyal medyada çerçevelenmesi: Çevre odaklı STK'lara ilişkin bir söylem çerçevesi analizi
Framing of social movements at social media: A discourse framing analysis regarding environment oriented ngos
HABİBE AKÇAY BEKİROĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HANİFE GÜZ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Sosyoloji
|
|
|
83.
Kişilerarası iletişimde kendini açma ve özsaygı ilişkisi
The relationship between self - disclosure and self - esteem in interpersonal communication
EBRU ÇİTİL GÜREL
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYŞEN TEMEL EGİNLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
84.
Yerel basın çalışanlarının sosyal medya kullanım alışkanlıkları üzerine ampirik bir inceleme: Gaziantep yerel basını örneği
An empirical research on the social media using habits of local media staff: Sample of Gaziantep province
BEKİR ÖKSÜZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. KENAN GÜLLÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
85.
Kent pazarlamasında iletişim yönetimiyle kentlilik bilincinin geliştirilmesi
The improvement of urbanness consciousness by means of communication management in city marketing
BURCU ALTIPARMAK
(2015).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
86.
Stratejik planlamada halkla ilişkilerin rolü:Devlet ve vakıf üniversiteleri üzerine bir inceleme
The role of publi̇c relati̇ons i̇n strategi̇c planni̇ng: A revi̇ew of state and foundationuni̇versi̇ti̇es
FUNDA YALÇIN
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİREL GÖLÖNÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
87.
İnşaat şirketlerinin satış ofislerinde gerçekleştirilen halkla ilişkiler uygulamalarının satış ve marka değeri yaratma süreçlerine etkileri
Effects on brand value creation period of public relations practises which are executed in sale offices of construction companies
ERSİN AYDENİZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. IŞIL ZEYBEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
88.
Güney Afrika Gümrük Birliği ülkelerinde yerel şirketlerin kurumsal sosyal sorumluluk politikaları
Corporate social responsibility practices of local companies in the context of Southern African Customs Union
TİRELO MOTHUPİ
(2015).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEÇİL DEREN VAN HET HOF
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
89.
Özel etkinlikler için genişletilmiş tüketici odaklı marka denkliği modeli önerisi
A model suggestion of extended consumer-based brand equity for special events
LEVENT ÖZKOÇAK
(2015).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
90.
Halkla ilişkiler disiplininde bilimsel araştırmaların problematiği ile sektör sorunlarının korelatif analizi
Correlative analysis of the problematic of scientific research in public relations, and industry issues
NEFİSE SELMA SERDAROĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. EMİNE YAVAŞGEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
91.
Türkiye'de halkla ilişkiler ve medya sektörleri arasındaki ilişkiler bağlamında basın bültenlerinin ulusal medyaya yansımaları
The reflections of press releases on national media in the context of interrelation between public relations and media sector in Turkey
DENİZ AKBULUT
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
92.
Toplum destekli polisliğin suç önleme ve uygulamaları açısından incelenmesi
An inquiry on community policing in terms of crime prevention and implementations
MURAT YAZGAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. LEYLA ERCAN
Yüksek Lisans
İngilizce
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi , Sosyoloji
|
|
|
93.
Global pazara giren Batılı olmayan şirketlerin pazarlama amaçlı halkla ilişkileri
Marketing public relations of non - Western companies in the global market
KATARİNA FUGOVA
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
94.
Üniversitelerde halkla ilişkiler: Kurumsal web sayfaları ve sosyal medya uygulamaları üzerine bir değerlendirme
Public relations in universities: An assessment about use of corporate web sites and social media
MUSTAFA YILMAZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TARHAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
95.
Siyasal halkla ilişkiler uygulamalarının seçmen oy verme davranışı üzerinde etkisi
Political public relations implementations' influence on voter behavior of voting
EMEL TOZLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÜRDAL ÜLGER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
96.
Tüketicinin lüks markaları satın alma nedenlerine yönelik bir araştırma:Vakko örneği
A study about the consumers reasons for buying luxury brands:Vakko case study
BÜŞRA AKSOY
(2015).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLSELİ AYGÜL ALAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
|
|
|
97.
Türkiye'de gazetelerin yayınladığı siyasal reklamlarda retorik figürlerin kullanımı
Usage of rhetorical figures in the political advertisements published in newspapers in Turkey
BURCU ZEYBEK
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. VEDAT DEMİR
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
98.
Karşılaştırmalı bir yaklaşımla kamu sektörü ve özel sektörde halkla ilişkilerin işlevi: Türk Telekomünikasyon Anonim Şirketi ve Posta Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi'nin karşılaştırılması
Wi̇th a comparati̇ve approach, the functi̇on of publi̇c relati̇ons i̇n publi̇c sector and pri̇vate sector: The comparison of P. T. T and Türk Telecom
RUKİYE YILDIZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ORHAN İŞCAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
99.
Türk sporundaki şiddet olaylarının reklam ve PR aktiviteleri kullanarak değiştirebilme çalışması
Study to change violence of Turkish sports using advertising and PR activities
YAVUZ GÜLAHMETOĞLU
(2015).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLBERK GÜLTEKİN SALMAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Spor
|
|
|
100.
Viral pazarlamanın tüketici davranışları üzerine etkisi
The effect of viral marketing on consumer behavior
DUYGU ÖZTÜRK
(2015).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CEMAL YÜKSELEN
Yüksek Lisans
Türkçe
İşletme
|
|
|