Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 475
101. Tüketicilerin TV programlarında ürün yerleştirme konusundaki tutumlarına yönelik bir araştırma A research program for consumer product placement the attitudes of TV

KEZİBAN TEKELİ (2014). , Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. A. HÜSREV EROĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
102. İran'da reklam tarihi ve reklamcılığa etki eden faktörler History of advertisement in İran and the factors that effect advertising

DONYA POURMANAF (2014). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
103. Determining the opinion leaders in online social networks Çevrimiçi sosyal ağlarda kanaat önderlerinin tespiti

MURAT BERKANT KURU (2014). , Yapıldığı Yer: IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH ÖZAYDIN
Yüksek Lisans   İngilizce   Bilgi ve Belge Yönetimi , Bilim ve Teknoloji , Reklamcılık
104. Effectiveness of product placement applications on Turkish television media Türk televizyon medyasında ürün yerleştirme uygulamalarının etkililiği

VİLDAN KARIŞIK (2014). , Yapıldığı Yer: FATİH ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MUSTAFA DİLBER
Doktora   İngilizce   Reklamcılık
105. Asya sinemasında ürün yerleştirme: En çok izlenen filmlerin incelenmesi Product placement i̇n Asian movies: An analysis of top-grossing movies

SAİMA ALİYEVA (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
106. The evaluation of the advertisement applications and their control in Turkey in the context of EU legislation Türkiye'deki reklam uygulamaları ve denetiminin Avrupa Birliği mevzuatı bağlamında değerlendirilmesi

BAŞAK SOMEREN ALP (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYŞE SÜMER
Doktora   İngilizce   Hukuk , Reklamcılık
107. Kurumsal reklamların kapsam ve içeriğinin belirlenmesine yönelik bir modelin kurumsal bakış açısıyla belirlenmesi: İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda (İMKB) işlem gören şirketlere uygulanması Determination of a model to specify the scope and content of corporate advertising from a corporate perspective: A study with the companies quoted on the İstanbul Stock Exchange (İSE)

ZEKİ TOY (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYDEMİR OKAY
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
108. Dergi içi reklam tasarımlarında kullanılan görseller ile tipografik öğelerin uyumu ve bu uyumun tasarımın temel ilkelerinden yararlanılarak analizinin yapılması The coherence of visual and typograpic elements which are used in advertisment design of monthly magazines ant the analysis of this coherence benefitting from the pirinciples of design

SEVAL EREN AKSOY (2014). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKHAN UĞUR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
109. Moda ve reklam: Toplumsal değişimin toplumsal cinsiyet bağlamında moda reklamlarında incelenmesi Fashion advertising: An investigation of social changes in fashion advertising in the context of gender

EDA ER (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ZAFER ÖZDEN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
110. Küresel markaların algılanışı:Küresel ve küyerel reklam algısı üstüne etkiye yönelik bir çalışma Global brands perception: A study of effect on the perception of global and glocal advertising

UFUK TÖRÜN (2013). , Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DR. PINAR İMER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
111. 2011-2012 Türk televizyon dizilerinde ürün yerleştirme kullanımı ve gençlerin Türk televizyon dizilerindeki ürün yerleştirmeye yönelik bakış açısı The application of product placement technique at Turkish television series of 2011-2012 and point of wiew of young people for product placement at Turkish television series

İNCİ SENA GERÇEK (2013). , Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NURAL İMİK TANYILDIZI
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
112. Atıştırmalık ürün reklamlarının gösterge bilimsel açıdan incelenmesi A semiotic research on advertisements of snack products

ŞEFİKA YÜKSEL (2013). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HÜSEYİN ALTUNBAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
113. Açık ve uzaktan eğitimde bir pazarlama iletişimi aracı olarak internet siteleri ve yönetimi Websites and management as a marketing communication tool in open and distance education

GÜLENDAM UYGUÇGİL (2013). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKSEL ŞİMŞEK,PROF. DR. UĞUR DEMİRAY
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
114. Reklamlarda kullanılan arketipler aracılığıyla marka kişiliğinin oluşturulması Building brand personality through archetypes used in advertisement

VOLKAN YAKIN (2013). , Yapıldığı Yer: CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. İ. CANAN AY
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
115. Tüketim kültürü ve küreselleşme bağlamında reklam görselinde mekân algısı Space perception in advertising images in the contex of consumption culture and globalism

ANIL ÖZDEMİR (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
116. Bütünleşik pazarlama iletişimi aracı olarak ürün yerleştirme ve televizyon programları üzerine bir araştırma As an integrated marketing communication tool for product placement and a research on television programs

EMEL SAPMAZ (2013). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METEHAN TOLON
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
117. Siyasal reklamcılıkta yeni medya stratejileri: Amerika ve Türkiye karşılaştırılması New media strategies in political advertising:Comparison between USA and Turkey

ERDEM KADIOĞLU (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
118. Branded entertainment: A strategical approach towards product placement practices in Turkey Markalaştırılmış eğlence: Türkiye'de ürün yerleştirme çalışmalarına stratejik bir yaklaşım

AYŞE SİMİN ERDEMİR TURHAN (2013). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BURHANETTİN AYKUT ARIKAN
Doktora   İngilizce   Reklamcılık
119. Otomobil kültürü ve reklam: Otomobil reklamlarının göstergebilimsel analizi Automobile culture and advertising: Semiotic analysis of automobile ads

BERAT SELEN ARIKAN TANÖREN (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BETÜL ÖZKAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
120. Tüketicilerin özel alışveriş (Private shopping) siteleri için yapılan televizyon reklamlarına yönelik satın alma davranışları Buying behaviour of consumers for television commercials of private shopping websites

GAMZE ÇAKMAK (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
121. Toplumsal değişimlerin siyasal reklama yansımaları: 2000-2010 Türkiye örneği Reflections of the social changes to the political advertisements: 2000-2010 example of Turkey

MUSTAFA ÖZGÜR SEÇİM (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BİLGEHAN GÜLTEKİN
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
122. Duyusal markalamanın marka sadakati oluşumuna yansımaları Reflections of sensory branding on brand loyalty

KAMİLE ELMASOĞLU (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
123. Tüketim toplumuna bir meydan okuyuş olarak kültür bozumu hareketi: Yıkıcı reklam uygulamalarına yönelik bir inceleme The culture jamming act as a challenge to consumption society: A study on subvertising practices

NEVAL TUNA (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MÜGE ELDEN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
124. Kadın kozmetik ürün reklamlarının göstergebilimsel yöntem aracılığıyla çözümlenmesi Analysis of women cosmetic products in semiotic terms

SEVİM KAVUKCU (2013). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ORHAN KEMAL KOÇAK
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
125. Evrimleşen grafik ile illüstrasyon ve animasyon ilişkisi The relationship between illustration and animation with evolved graphic

NİHAT DURSUN (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. GÜLER ERTAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
126. Televizyon yayıncılığında gizli reklâm ve doğurduğu sonuçlar Surreptitious advertising in television broadcasting and its results

SÜLEYMAN MURAT MUTLU (2013). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET ÇİFTCİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
127. Ürün yerleştirme ve Tv dizilerinde uygulamaları üzerine bir araştırma Product placements and a research about executions in Tv series

AHMET BAŞ (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. A.ERCAN GEGEZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
128. İşlevsel ve sembolik konumlandırmanın marka sadakatine yansımaları The reflections of functional and symbolic positioning to brand loyalty

İPEK KROM (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
129. Grafik tasarım açısından marka ve gıda ambalajı ilişkisi Relationship between brand and food packaging graphic design

FUNDA ÖZBUCAK (2013). , Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. MEMET ŞAN YILDIZHAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
130. Çift kültürlülerde kültürleşme, kültürel açıdan simgesel markalar ve marka tutumu arasındaki ilişkinin incelenmesinde reklam dilinin rolü The role of advertising language in relations between acculturation, culturally symbolic brands and brand attitude among biculturals

UMUT KUBAT (2013). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ŞAFAK AKSOY,DOÇ. DR. VANITHA SWAMINATHAN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
131. Elektronik pazarlamada internet reklamcılığı: Özel alışveriş siteleri üzerine bir inceleme Online advertising in electronic marketing: A study on private shopping

ÖZLEM ÇİFTERLER (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
132. Türkiye'de sosyal psikoloji açısından marka-tüketici ilişkileri A social psychological analysis for brand consumer relationships in Turkey

AYŞE DUYGU ÖZAKINCI (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ALİ MURAT YEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Sosyoloji
133. Ürün yerleştirme uygulamalarının tüketici tercihlerindeki rolünün araştırılması: Elazığ ili örneği Investigation of the role of consumer preferences of product placements example of: Elazig province

EDANUR KINIT (2013). , Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. VESİLE ÇAKIR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
134. Gerilla pazarlamanın temel unsurlarından gerilla reklamcılık ve göstergebilim reklam ilişkisi: Türkiye'deki gerilla reklamcılık uygulamalarının göstergebilimsel açıdan incelenmesi Aspect of the guerilla marketing guerilla adverstising and semiotics of advertising relati?onship: Examination of the semiotic guerilla advertising practices of Turkey

ZÖHRE REŞBER (2013). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. İMRAN UĞUR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
135. İletişim etkileri açısından reklamda yaratıcılığın karşılaştırılması The comparision of advertising creativity in terms of communication effects

MURAT TOPAL (2013). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. RASİME AYHAN YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
136. Marka genişletmesinde marka topluluklarının rolü: Marka topluluklarının üniversite öğrencileri arasında yeni ürünlerin bilinmesi üzerindeki rolüne yönelik bir araştırma The role of brand communities in brand extension : A research on the role of brand communities in getting known of the new products among college students

GÖZDE GÖKSEL (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. IŞIL KARPAT AKTUĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
137. Reklamlarda ünlü kullanımının satın alma davranışı üzerindeki etkisi The effect of using celebrities in advertisements on customer behaviours

EDA ERKAL (2013). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDAT ŞİMŞEK
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
138. Ürün ve marka tercihinde koku etkisi Effect of odor on product and brand preference

ZERRİN TUÇ (2013). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ORHAN KEMAL KOÇAK
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
139. Sosyal içerikli kampanyalarda kullanılan basılı reklam materyallerin grafik tasarım açısından incelenmesi Analysing the printed advertisement materials being used in campaigns with social content in terms of graphic design

AYSEL GÜNEY (2013). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUSTAFA KINIK
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
140. Geçmişten günümüze kahve kültürünün reklamlar ekseninde incelenmesi: Çok boyutlu bir analiz From past to present examination of the coffee culture on the axis of ads: A multi-dimensional analysis

NİL GÜREL (2013). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FİGEN EBREN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
141. Bilinçaltı reklamlar ve bilinçaltı reklamlarda cinsellik öğesinin kullanımı Subliminal advertisements and use of sexuality in subliminal advertisements

DUYGU ACET (2013). , Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FİKRET YAMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
142. Siyasal imaj oluşturmada fotoğraf: AK Parti, CHP ve MHP liderleri örneğinde Photography in the political image making: the example of AK Parti, CHP and MHPs leaders

AYŞE SARITAŞ (2013). , Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. RACİ TAŞCIOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
143. Görsel göstergebilimde reklam fotoğrafının yeri Advertising photography in visual semiotics

PINAR CEYLAN BATUMOĞLU (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. BARBAROS GÜRSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
144. Televizyon reklamlarının ortaöğretim öğrencilerinin satın alma davranışları üzerindeki etkisi The impact of TV commercials on secondary school teenagers' behaviours of making purchases

MEHMET EMİN KEKE (2013). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AKIN MARŞAP
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
145. Popüler kültür ekseninde futbol : Türkiye'de televizyon reklamlarındaki futbolcu kimliklerinin sunumu Football on the axis of popular culture : Presentation of footballer's identity in Turkish tv commercials

NEVZAT İNAN (2013). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BELMA GÜNERİ FIRLAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
146. Reklamlarda hipnotik dil kullanımı Use the hypnotic language in ads

AYŞE LEVENT (2013). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN ZEYNEP TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
147. Mağaza içerisinde geçirilen zamanla plansız satın alma arasındaki ilişki The relationship between time spent in store and impulse buying

CEREN KUZUDİŞLİ (2012). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYKUT ARIKAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
148. Reklamda çocuk: Çocuğa yönelik olan ve olmayan ürünlerin tanıtıldığı gazete reklamlarında yer alan çocuğun temsil edilme biçimleri Child in advertisement: Representation manners of child in the newspaper advertisements where child?oriented and different products are exhibited

NİLAY AKGÜN AKAN (2012). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KEMAL İNAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
149. Reklam mesajlarının etkililiğinde kaynağın fiziksel çekiciliğinin rolü The role of source?s physical attractiveness on the effectiveness of advertisement messages

UĞUR BAKIR (2012). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MÜGE ELDEN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
150. Hüzün uyandırıcı duygusal çekicilikli reklamların tüketici üzerindeki etkisi Effects of grief-stimulating emotional appeal advertising on consumers

AYSU BOZKURT (2012). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HANDE BİLSEL ENGİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık