251.
Lise öğrencilerinin matematik kaygılarının yordanması
The prediction of high school students' maths anxiety
CEREN KARLI ŞENTÜRK
(2016).
, Yapıldığı Yer: AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DİLEK GENÇTANIRIM KURT
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
252.
Öğretmen görüşlerine göre ilkokul ve ortaokul müdürlerinin yönetimde başvurdukları güç türleri
Types of power that primary and secondary school principals use according to the teachers' opinions
FİLİZ KOYUNCU
(2016).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İLKNUR MAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
253.
Sevim Ak'ın çocuk romanlarının sözvarlığı açısından çözümlenmesi
Vocabulary based analysis in Sevi̇m Ak's children novels works
ÖZDEN ÖZDEMİR METE
(2016).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. CANAN ASLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Türk Dili ve Edebiyatı
|
|
|
254.
Yerel tabanlı gerçekliği artırılmış oyun tasarımının Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenenlere etkisinin incelenmesi
Investigating the effects of location based augmented reality game design for learners of Turkish as a foreign language
EMRAH TOSUN
(2016).
, Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUHAMMET DEMİRBİLEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
255.
Uluslararası Hukukta ve Türkiye'de eğitim hakkı
Right to education in International Law and Turkish
SELMİNAZ ADIGÜZEL
(2016).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖMER ÖZKAN,PROF. DR. HÜSEYİN HATEMİ,PROF. DR. ŞABAN KAYIHAN
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Hukuk
|
|
|
256.
Türkçe ve İngilizce ders kitaplarının şahsileştirme açısından karşılaştırılması
Personalization in Turkish and English language teaching textbooks
YASEMİN SANGA GÖRGÜ
(2016).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FATMA FERYAL ÇUBUKÇU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
257.
9th grade students' and english teachers' attitudes towards interactive whiteboard usage in EFL classes
Ortaöğretim 9.sınıf öğrencilerinin ve ingilizce öğretmenlerinin ingilizce derslerinde etkileşimli tahta kullanımına yönelik tutumları
SEMİH OKATAN
(2016).
, Yapıldığı Yer: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TURGAY HAN
Yüksek Lisans
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
258.
Yaşam boyu öğrenme ile sosyal duygusal öğrenme arasındaki ilişkilerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Investigation of the relationships between lifelong learning and social emotional learning with reference to various variables
MEHMET AKCAALAN
(2016).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SERHAT ARSLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
259.
Ortaokul öğrencilerinin internet bağımlılığının bazı değişkenlere göre incelenmesi
Investigation of the secondary school students internet addiction according to some variables
ERKUT ÜNSAL
(2016).
, Yapıldığı Yer: NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ALİ HAYDAR ŞAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Psikoloji
|
|
|
260.
Meslek liselerinde görev yapan kültür dersi öğretmenlerinin mesleki sorunları
The professional problems of academic teachers working in vocational high schools
HİLAL HANZADE KILIÇTEPE
(2016).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ASİYE TOKER GÖKÇE
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
261.
Beden eğitimi öğretmenlerinin hizmet-içi eğitim faaliyetlerine katılımını etkileyen faktörler
Factors influencing physical education teachers participation in in-service training programs
SEDA SABAH
(2016).
, Yapıldığı Yer: AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. RESUL ÇEKİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
262.
Avrupa Birliği spor eğitimi temelinde spor liselerinin işlevsellik açısından durum analizi
The situation analysis of the Sports High Schools in Turkey based upon the Sport Education of the European Union
HALİL EVREN ŞENTÜRK
(2016).
, Yapıldığı Yer: CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN ÇAMLIYER
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Spor
|
|
|
263.
Developing a measure to better to better understand the handedness skill levels for designing simulation-based systems
Simülasyon tabanlı sistemler için el yetenek seviyelerini daha iyi anlamayı sağlayan ölçü geliştirmek
BURAK GÖKBERK EYÜBOĞLU
(2016).
, Yapıldığı Yer: ATILIM ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NERGİZ E. ÇAĞILTAY
Yüksek Lisans
İngilizce
Eğitim ve Öğretim , Genel Cerrahi
|
|
|
264.
Okul müdürlerinin algı yönetimine ilişkin öğretmen görüşleri
Teachers' opinions related to perception management of school principals
AYŞEGÜL ATALAY
(2016).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ BALCI
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
265.
2011 ve 2013 fizik öğretim programlarının karşılaştırılması
Comparsion of 2011 and 2013 Turkish national high school physics curricula
MELTEM SU
(2016).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BİLAL GÜNEŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
266.
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde bağdaşıklık araçlarının kullanım düzeyi üzerine bir araştırma
A research on using level of the cohesion devices in teaching Turkish as a foreign language
KÜRŞAT ARAMAK
(2016).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET KARA
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
267.
Fransa'da yaşayan iki dilli Türk çocuklarına öz düzenleyici öğrenme stratejileriyle Türkçe öğretimi
Teaching Turkish language to bilingual Turkish children in France with self-regulatory learning strategies
YUSUF ÇELİK
(2016).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AZİZ KILINÇ
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
268.
Mesleki ve Teknik Anadolu liselerinin motorlu araçlar teknolojisi bölümü otomotiv elektromekanik teknolojisi atölyesi iş ve işlem basamaklarının iş sağlığı ve güvenliği yönünden incelenmesi ve programlanması
Automotive technology department of motor vehicles electromechanical technology workshop business and occupational health and safety investigation regarding the process step and programming of Vocational and Technical high School
BAHADIR GÜNDOĞAN
(2016).
, Yapıldığı Yer: GEDİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH YALÇIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Teknik Eğitim
|
|
|
269.
5 - 10 yaş grubu çocuklarına yönelik çalışma belleği ölçeğinin geçerlik - güvenirlik çalışması
Validity and reliability study of the working memory scale for the children aged between 5 - 10
ÇAĞLA ÖZGÜR YILMAZ
(2016).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. CEVRİYE ERGÜL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
270.
Farklı ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören öğrencilerin eleştirel düşünme becerileri ile İngilizce dersi özyeterlik algılarının incelenmesi
Investigation of critical thinking skills and self - sufficiency perceptions of students who are studying in different high school types
ASIM UTKU
(2016).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. REMZİ KILIÇ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
271.
Farklılaştırılmış öğretim yöntemi ile işlenen fen bilimleri dersi 7.sınıf kuvvet ve hareket ünitesinin öğrencilerin kavramsal anlamalarına, bilimsel süreç becerilerine ve akademik başarılarına etkisi
The effect of the differentiated method on seventh graders' conceptual learning, scientific process skills and academic achievement in the science unit " Force and movement"
MUSA KAPLAN
(2016).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. TEOMAN İSMAİL KESERCİOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
272.
Liselerde görev yapan öğretmenlerin iş güvencesi ile iş verimliliği arasındaki ilişkinin incelenmesi
Investigation of the relationship between job security and work performance of teachers who work in high schools
GİZEM HATİPOĞLU
(2016).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NAMIK ÖZTÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
273.
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin müze alışkanlıkları: Erzurum ili örneği
Museum habits of social studies teachers: An example of Erzurum city
EMRE BURAK GÜNGÖR
(2016).
, Yapıldığı Yer: GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MEHMET ÖZMENLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
274.
Hazırlık sınıfı öğrencilerinin bilişüstü farkındalıkları, öz - yeterlik algıları, yabancı dile yönelik kaygıları, tutumları ve akademik başarılarının incelenmesi
Examination of prep-class students' metacognitive awareness, self - efficacy beliefs, foreign language anxiety levels, foreign language attitudes and academic achievement in foreign language
YUNUS DOĞAN
(2016).
, Yapıldığı Yer: FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MURAT TUNCER
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
275.
İlkokul öğrencilerinin okul psikolojik danışma ve rehberlik servisine ilişkin görüşleri
Opinions of primary school students about school guidance and counseling services
SELİN ÇETİN
(2016).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET ESKİCUMALI
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
276.
Okul öncesi dönemde erken matematik yeteneği düzeyleri
Levels of early mathematics ability in the preschool period
MEHMET CEYLAN
(2016).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AHMET MURAT ELLEZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
277.
5. sınıf "maddenin değişimi" ünitesinde kullanılan bağlam temelli öğrenmenin öğrencilerin bilgilerini günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri, akademik başarıları ve fene yönelik tutumlarına etkisi
The effect of context based learning used in 5th grade "change of substance" unit on the students' levels of association the knowledge with daily life, academic achievements and attitudes towards science lesson
FİLİZ KARA
(2016).
, Yapıldığı Yer: ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. DİLEK ÇELİKLER
Doktora
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
278.
Pinokyo öyküsünün animasyon tekniği kullanılarak öğretimi
Teaching with animation technique story of Pinocchio
İLHAM YILDIRIMKAYA
(2016).
, Yapıldığı Yer: ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BURCU GÜNAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
279.
Öğrenme amaçlı ''mektup yazma etkinliği''nin İngilizce dersinde akademik başarıya, derse karşı tutuma ve üstbiliş düzeyine etkisi
The effect of applying the "writing letter" to learn in English class on the academic achievement, attitude to lesson and metacognition level
AYHAN İNCİRCİ
(2016).
, Yapıldığı Yer: BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. RAMAZAN ŞÜKRÜ PARMAKSIZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
280.
İletişime dayalı yerel Almanca ders kitaplarında dilbilgisi
Grammer in communicative local German course book
PINAR DOLAŞ
(2016).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYTEN GENÇ
Yüksek Lisans
Türkçe
Alman Dili ve Edebiyatı , Eğitim ve Öğretim
|
|
|
281.
Fen bilimleri öğretmen adaylarının grafikleri okuma, yorumlama ve hazırlama becerilerinin incelenmesi
Examining science teacher candidates'abilities on reading, interpreting and preparing of graphs
FATMA TARAKÇI
(2016).
, Yapıldığı Yer: KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ABDULLAH AYDIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
282.
Türkçe öğretiminde elektronik ders kitabı kullanmanın başarı, öz yeterlik inançları ve tutuma etkisi
The effects of usi̇ng electroni̇c books on academi̇c achevement, self-effi̇cacy beli̇efs and atti̇tudes towards turki̇sh teachi̇ng
PAKİZE URFALI DADANDI
(2016).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MURAT ÖZBAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
283.
İşbirlikli öğrenmenin öğrenme stilleri üzerine etkisi
The effect of cooperative learning on learning styles
MAHMUT TUNÇ
(2016).
, Yapıldığı Yer: RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YILMAZ GEÇİT
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
284.
Sivas ilinde öğrenim gören yabancı uyruklu öğrencilerin
okul iklimine etkisine ilişkin görüşlerin incelenmesi
The study of the views regarding the impact on school climate of foreign students in the province of Sivas
ÇETİN ÖZDEMİR
(2016).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SONER DOĞAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
285.
İnsan ve çevre ilişkileri ünitesinin çoklu yazma etkinlikleri kullanılarak öğretilmesinin değerlendirilmesi
An evaluation based on exercising multiple writing activities on the unit of "human and environmental relationships"
MUSTAFA KAVAKLI
(2016).
, Yapıldığı Yer: NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MEHMET MUTLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
286.
Ortaokul bilişim teknolojileri ve yazılım dersi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Evaluation of the teaching programme developed under the name of svet i̇nformatics teknologies course in the secondary schools via the teachers
EMRE DOMAÇ
(2016).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRKAN ERGEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
287.
Çoklu yetersizliğe sahip çocuğu olan ebeveynlerin yılmazlık düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından belirlenmesi
Investigation of resilience levels of parents with children with multiple disorders based on different variables
SİNEM KADI
(2016).
, Yapıldığı Yer: ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MÜZEYYEN ELDENİZ ÇETİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
288.
Kadınların okuma - yazma kursarına katılmama nedenleri ve karşılaştıkları güçlüklerle baş etme stratejileri
Reasons of women for non-participation to adult literacy courses and their strategies to cope with challenges they face
NAGİHAN GÖKÇE
(2016).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET YILDIZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
289.
İlköğretim 7. sınıf Fen ve Teknoloji dersi yaşamımızdaki elektrik ünitesinde öğrenci günlüklerinin kullanımının öğrencilerin üst bilişsel beceri gelişimine ve başarılarına etkisi
The effects of keeping the student diaries for electricity unit i̇n 7th grade Science and Technology course on the students' metacognitive development and academic achievement
EMİN DEMİRCİ
(2016).
, Yapıldığı Yer: PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. İSMAİL UYSAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
290.
Okulların değişime açıklığı ile öğretmenlerin iş doyumu ve örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki: Kayseri ili bağımsız anaokulları örneği
The correlation between job satisfaction and organizational commitment levels of teachers' with openness to change of schools: Sample of Kayseri provincial independent kindergardens
CANAN URAT
(2016).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ABDULLAH IŞIKLAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
291.
İlkokul müdürlerinin karizmatik liderlik özellikleriyle ve okullarındaki öğretmenlerin motivasyonu arasındaki ilişki
The relati̇onshi̇p between the chari̇smati̇c charcteri̇sti̇c of leadershi̇ps of the elemntry school pri̇nci̇pals and thei̇r teachers' moti̇vati̇on
BÜLENT IŞIK
(2016).
, Yapıldığı Yer: YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HALİL IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
292.
Okulöncesi öğretmen adaylarının içsel motivasyonlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Examining the prospective preschool teacher's intrinsic motivations by the means of several variables
KADİFE KOYUNCU
(2016).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ÇAVUŞ ŞAHİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
293.
Öğretmen adaylarının Alice deneyimi: 3B ortamda programlama
Prospective teachers' experiences on Alice: Programming in 3D environment
EMRAH KAYABAŞI
(2016).
, Yapıldığı Yer: ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SEMİRAL ÖNCÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
294.
İlkokul öğrencilerine yönelik çevre tutum ölçeği geliştirme çalışması
A study of developing an environmental attitude scale for primary school students
ZÜLFİYE MELİS DEMİR
(2016).
, Yapıldığı Yer: ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EYÜP ARTVİNLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
295.
Program evaluation of an English language teacher education practicum: Insights from supervisors, student teachers, and graduates
İngilizce öğretmeni eğitimi öğretmenlik uygulaması programı değerlendirmesi: Uygulamadan sorumlu öğretim elemanları, İngilizce öğretmeni adayları ve mezunlardan görüşler
KIYMET MERVE CELEN
(2016).
, Yapıldığı Yer: BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SUMRU AKCAN
Yüksek Lisans
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
296.
Influence of the Erasmus Student Mobility Programme on competence development of students
Erasmus Öğrenci Değişim Programının öğrencilerin yeterlik gelişimlerine etkisi
AYÇA ALTAY
(2016).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BİNNUR İLTER
Yüksek Lisans
İngilizce
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
297.
Mesleki ve teknik eğitim kurumları öğretmenlerinin iş güvenliği algısının değerlendirilmesi
Assessment of teacher's safety perception in vocational and technical education
EMİNE ÖZBAŞTÜRK
(2016).
, Yapıldığı Yer: GEDİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BARIŞ YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
|
298.
Yabancı uyruklu öğrencilerin yazma becerilerinin geliştirilmesi (bir aksiyon araştırması)
Improving writing skills of foreign students (an action research study)
ÖMÜR DİNCEL
(2016).
, Yapıldığı Yer: GİRESUN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDAT MADEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
299.
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin çevre duyarlılıkarının değerlendirilmesi (Fethiye örneği)
Evaluation of social studies teachers' environment sensitivity (Example of Fethiye)
MUZAFFER ERDOĞAN
(2016).
, Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUSTAFA GİRGİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|
300.
Sanat eğitimi alan ve almayan ergenlerin mizah tarzlarının ve
kişilerarası problem çözme becerilerinin incelenmesi
Study of adolescents' humor styles and interpersonal problem solving skills who are being educated in arts with those who are not
ELİFCAN DİDİN
(2016).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYSEL KÖKSAL AKYOL
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim
|
|
|