251.
Türkiye'de siyasal dergilerde ırkçı-ayrımcı söylemler
Political magazines racist-discriminative discourses in Turkey
MEHTAP GÜNEŞ
(2013).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
252.
Yatırımcı ilişkilerinde halkla ilişkilerin değeri: Kullanımlar & doyumlar yaklaşımı çerçevesinde bir araştırma
The value of public relations in investor relations: A research in uses & gratification approach' frame
SEZİN İLBASMIŞ
(2013).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İDİL KARADEMİRLİDAĞ SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
253.
Stratejik çalışan ilişkileri: Türkiye Petrol Kimya ve Lastik İşçileri Sendikası (Petrol-İş) çalışan ilişkileri uygulamaları incelemesi
Strategic employee relations: An investigation about strategic employee relations practices in Turkey Chemical Petroleum and Rubber Industry Workers Union
ÇİÇEK DOĞAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYDEMİR OKAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
254.
Türkiye'de özel sektörde kurumsal sosyal sorumluluk anlayışına ilişkin bir araştırma
A research on the private sector in Turkey related understanding of corporate social responsibility
NERMİN ALKAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA YILDIRIM BECERİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
255.
Sosyal devlet bağlamında yazılı basında sosyal sorumluluk kampanyaları: Hürriyet ve Milliyet gazeteleri
Social responsibility campaigns as a part of a social state in the press: Hürriyet and Milliyet
SARP BAĞCAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BARIŞ DOSTER
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
256.
Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama
An application customer relationship management and telecommunications sector
FUNDA ATAR
(2013).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MEHMET SERDAR ERCİŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
257.
Tanıtım faaliyetlerinin turizm hareketine etkisi ve Fethiye ilçesi örneği
The affects of publicity activities on the movements of tourism sector and Fethiye' example
ZEHRA BURGUCU
(2013).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Turizm
|
|
|
258.
Örgütsel öğrenme ortamı oluşturmada kurumiçi iletişimin rolü
Role of internal corporate communication in creating the organizational learning environment
HACI ÖMER ÜNALIR
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖZDE YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
259.
Denison'ın kurum kültürü modeli bağlamında iletişim memnuniyetinin kurumsal bağlılığa etkisi
The effect of communication satisfaction to organizational commitment in the context of Denison's corporate culture model
BURCU EKER AKGÖZ
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
260.
Kurum içi sosyal paydaşlar ve kurumsal itibar ilişkisi: Bir uygulama örneği
Relation between inhouse social stakeholders and corporate reputation: A sample of implementation
HATİCE ÖZCAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BAŞAK SOLMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
261.
Küreselleşme sürecinde diyalog eksenli halkla ilişkiler: Turistik tüketicinin karar alma sürecine ilişkin ampirik bir çalışma
Dialogue-oriented public relations in process of globalization: An empirical study of decision-making process of touristic consumer
EMEL TANYERİ
(2013).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
262.
Kurum içi iletişim sürecinde kadın yöneticiler teorik ve uygulamalı bir çalışma
Women managers in internal communication process theoretical and empirical study
ZÜLFİYE ACAR
(2013).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BAŞAK SOLMAZ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
263.
İşyerinde psikolojik şiddetin kurumsal iletişim iklimiyle ilişkisi
The relationship of psychological violence at workplace with corporate communication climate
NURGÜL SOYDAŞ
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL GÜLER YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
264.
Durumsal halkla ilişkiler modelinin STÖ'ne uygulanması:Türkiye örneği
Application of situational model of public relations on non governmental organizations: Turkey model
FATMA GÜL TEKALPAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NİLÜFER SEZER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
265.
Kamusal halkla ilişkiler: Türkiye'de bakanlıklar tarafından gerçekleştirilen kamusal halkla ilişkiler ve iletişim kampanyalarına yönelik bir araştırma
Governmental public relations: A research on governmental public relations and communication campaigns which are carried out by ministries in Turkey
HATUN BOZTEPE
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
266.
Sosyal medyada kişilerarası iletişim çatışmaları
Interpersonal communication conflicts in social media
İREM KAMIŞOĞLU
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CINMAN SIMSEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
267.
Türk ve Azerbaycan basınında Ermeni sorunu: 2009 - 2010 dönemindeki olaylarla ilgili Cumhuriyet ve Yeni Müsavat Gazeteleri üzerinden karşılaştırmalı bir içerik analizi
MELAHET HESENOVA
(2013).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA BECERİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
268.
Türk kamuoyunda Dağlık Karabağ sorunu ve Türkiye Cumhuriyetinin Dağlık Karabağ politikası
The Nagorno Karabakh problem on Turkish Public opinion and the Karabakh policy of Turkey Republic
Kamil SULEYMANOV
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MAHMUT İHSAN ÖZGEN 24179079896
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
269.
Yerel yönetimlerde halkla ilişkiler :Bir uygulama (Gümüşhane belediyesi örneği)
Public relations in local governments :A study (Example of Gümüşhane municipality)
ARZU KALAFAT ÇAT
(2013).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
270.
Edward Lee Bernays'ın halkla ilişkiler uygulama örneklerine kitle psikolojisi açısından teorik bir bakış: Halkı aydınlatma komitesi, Lucky Strike Sigaraları Vevenida Saç Bonesi
A theoric aspect of Edward Lee Bernays'public relation applications in terms of mass psychology
MELİNDA ERLEVENT
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. YILDIZ DİLEK ERTÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
271.
Sosyal medyanın yazılı basında gündem oluşturmadaki rolü (Örnek çalışma twitter)
The role of social media in setting of press's agenda: Twitter case
GÜLCAN TOSUN
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATMA KAMİLOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
272.
Halkla ilişkiler yönetiminde dijital dönüşüm
Digital transformation in public relations management
KÜBRA GÖNÜL SARIYER
(2013).
, Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MURAT AKSER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
273.
Çok satan kitapların uluslararası iletişim yönetimi
International communication management of best-seller books
GÖRKEM İLDAŞ
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. VELİ POLAT
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
274.
Sosyal medyanın kriz iletişimi aracı olarak kullanımı
Using social media as a crisis communication tool
CEYHUN BAYRAKTAR
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
275.
Yeni pazarlama stratejileri bağlamında butik pastacılık örneği
A boutıque bakery sample in the context of new marketing strategıes
İLKNUR AYDIN
(2013).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MİNE DEMİRTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
276.
Türkiye'de sağlık hizmetlerinin yeniden yapılanması perspektifinden Sağlıkta Dönüşüm Programının (SDP) gazetelerdeki sunumu
The presentation of Health Transformation Program (HTP) in newspapers from the perspective of restructuring health services in Turkey
ARZU KARASAÇ GEZEN
(2013).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA BECERİKLİ
Doktora
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
277.
Marka farkındalığı yaratmada televizyon reklamlarında ünlü kullanımının rolü
The role of using celebrities in tv commercials on creating brand awareness
SERBÜLENT TEZCAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖZDE ÖYMEN DİKMEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
278.
Sanal ortamda halkla ilişkiler yönetiminin insan kaynakları seçim, yerleştirme ve geliştirme süreçlerine etkisi
The impact of public relations management in cyber space on human resources recruitment, placement and development processes
GÜL COŞKUN
(2013).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NİLAY BAŞOK YURDAKUL
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
279.
İşletmelerde kurumsal iletişim bağlamında web sayfaları
(Örnek olay: Konya'da faaliyet gösteren işletmeler)
Businesses in the context of corporate communications web pages
(Case study: Businesses operating in Konya)
SEYFULLAH GÜMÜŞOK
(2013).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. ENDERHAN KARAKOÇ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
280.
Halkla ilişkilerde meslekleşme olgusu: Kamu ve özel sektör karşılaştırmalı bir uygulama
Professionalism fact at public relations: A public and private sector comparative appliance
GÜL SENA GÜVEN
(2013).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
281.
Meşrulaştırma stratejilerine kurumsal iletişim açısından bir bakış
Analysing legitimacy strategies from corporate communication perspective
NURDAN BAYRAKTAR
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖZDE YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
282.
Çok katlı pazarlama sistemi ve uygulamaları: Türkiye Avon Firması örneği
Network marketing system and applications: Avon Company case of Turkey
PERVİN IŞIK
(2013).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SELVA ERSÖZ KARAKULAKOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
283.
Dil ve söylem aracılığıyla yazılı basında şiddet kültürünün yeniden üretilmesi
Reproduction of the culture of violence in print media via language and discourse
DUYGU ÇAVDAR
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. VELİ POLAT
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler
|
|
|
284.
Halkla ilişkiler bağlamında kamu diplomasisi yönetimi:
Türkiyenin kamu diplomasisindeki yetkinlik incelemesi
Public diplomacy management in the context of public relations:
[Competency review of Turkey's public diplomacy
ERGÜN KÖKSOY
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Uluslararası İlişkiler
|
|
|
285.
Faydacı ve hedonik güdülerin mağazasız perakendeciliğe etkileri: Elektronik alışveriş üzerine bir araştırma
BEYZA NUR KALAYCI
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖZDE ÖYMEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
286.
Kurumsal sosyal sorumluluk iletişiminde kullanılan mecraların tüketici tutumuna etkisi: Perakendecilik sektöründe bir araştırma
The impact of corporate social responsibility communication media on consumer attitudes: A research in retailing sector
SELİN TÜRKEL
(2013).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. Z. BERİL AKINCI VURAL
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
287.
Popüler kültür ürünü olan Türk televizyon dizilerinde toplumsal kimliklerin temsili
The representation of social identities in Turkish television series in regard to popular culture
ECE ÜNÜR
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MAHMUT İHSAN ÖZGEN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
288.
Göçmen kimliği bağlamında kişilerarası iletişim dinamiklerinin incelenmesi: Türkiye'deki Balkan göçmenleri üzerine bir araştırma
Analyzing interpersonal communication dynamics in the context of immigrant identity: A research on Balkan immigrants in Turkey
NAZİF BOZKURT
(2013).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA YILDIRIM BECERİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Tarih , İletişim Bilimleri
|
|
|
289.
Kurumsal itibar ve değer ilişkisi: GSM sektörüne ait tüketici yanlı bir araştırma; Turkcell örneği
The relationship between corporate reputation and value: A research of consumer-side on GSM sector; the sample of Turkcell
MEHMET ALİ ŞAHİN
(2013).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖZCAN YAĞCI
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
290.
Mobbing ve yazılı basındaki mobbing haberlerine yönelik bir alımlama çalışması
A reception study on mobbing and mobbing news in printed media
DİLARA AKDENİZ
(2013).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ASLIHAN DOĞAN TOPÇU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
291.
Logonun kent markalaşmasına olan etkisi: Ege Bölgesi'nde yer alan şehirlerin logolarının görsel göstergebilimsel analizi
The effect of logo on city branding: Visual semiotic analysis of logos of provinces in aegean region
BURAK KARABULUT
(2013).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HİDAYE AYDAN SİLKÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
292.
Bir kurumsal iletişim stratejisi olarak kurumsal bloglar
Corporate blogs as a corporate communications strategy
HALİT BULUTHAN ÇETİNTAŞ
(2013).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET NEJAT ÖZÜPEK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
293.
Farklılıkların etkin yönetiminde kullanılan halkla ilişkiler stratejileri: Bir kamu kurumu olarak emniyet teşkilatı
Public relations strategies in the effective management of differences: Police establishment as a public organization
MEHMET DEMAN DUMAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL GÜLER YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
294.
Lüks markaların sosyal medya kullanımı: Facebook üzerine bir inceleme
Luxury brands social medya use: A study on Facebook
SİMGE AKSU
(2013).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NEVZAT BİLGE İSPİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
295.
Kurumsal vatandaşlık anlayışı ve kurumsal imaj ilişkisi: Tüketiciler üzerinde bir uygulama
The relation between perception of corporate citizenship and corporate image: An implementation on consumers
MERYEM OKUMUŞ
(2013).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
296.
Dijital platformda sosyal markaların inşası: Markaların sosyal medya kullanımı üzerine bir araştırma
Building social brands on digital platforms:Research on social media usage of brands
DUYGU KOTAN TÜRKDEN
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MAHMUT İHSAN ÖZGEN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
297.
İnsan kaynaklarının geliştirilmesinde kültürlerarası eğitim
Intercultural training in the development of human resources
FULDEN İNAL ZOREL
(2013).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MİNE SARAN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
298.
İletişim ajanslarında müşteri ve medya ilişkileri
yönetiminde paradigma değişikliği: Postmodern halkla ilişkiler
The paradigm shift of management of client and media relations in communications consultancy agencies
DENİZ SAYDAM
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ALİ MURAT YEL
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
299.
Çok oyunculu çevrimiçi video oyunu oynayan bireylerde video oyunu bağımlılığı ve saldırganlık
Video game addiction and aggression in massively multiplayer online game players
EDA FERLİGÜL ÇAKILCI
(2013).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. H. ANDAÇ DEMİRTAŞ MADRAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Psikoloji , İletişim Bilimleri
|
|
|
300.
Etkili liderliğin duygusal emek davranışları üzerindeki etkisi: Hizmet sektöründe bir uygulama
The effectiveness of effective leadership on emotional labor behaviors: An application in service sector
MELİS AKBIYIK
(2013).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. GAYE ÖZDEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|