301.
Çok oyunculu çevrimiçi video oyunu oynayan bireylerde video oyunu bağımlılığı ve saldırganlık
Video game addiction and aggression in massively multiplayer online game players
EDA FERLİGÜL ÇAKILCI
(2013).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. H. ANDAÇ DEMİRTAŞ MADRAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Psikoloji , İletişim Bilimleri
|
|
|
302.
Etkili liderliğin duygusal emek davranışları üzerindeki etkisi: Hizmet sektöründe bir uygulama
The effectiveness of effective leadership on emotional labor behaviors: An application in service sector
MELİS AKBIYIK
(2013).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. GAYE ÖZDEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
303.
Aldatıcı paketleme pratiği üzerine bir inceleme: Türkiye'deki kek paketleri örneği
A research on deceptive packaging practice: The case of cake packages in Turkey
SEÇİL TOROS
(2012).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. İRFAN ERDOĞAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
304.
İşgörenlerin şirket içindeki iletişimi ve kurum kültürü algısı
Culture perception of corporation and the communication between personel in a company
SİBEL KULA
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA C. ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
305.
Sözlü ve sözsüz iletişimde liderlerin mesajları kullanımının itibar ve imaj yönetimine etkisi
BÜŞRA TÜRKSEZER
(2012).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU GÜZELCİK URAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
306.
Tarihsel açıdan halkla ilişkilerde iletişimin stratejik dönüşümü
From historical perspective the strategic evolution of communication in public relations
TUĞÇE ERTEM
(2012).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYDEMİR OKAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
307.
Sağlık iletişiminde mesaj tasarlamada kültürel faktörlerin rolü
The role of cultural factors about designing a message in health communication
BANU KUMBASAR
(2012).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
308.
Sağlık iletişimi kampanyalarının davranış değişikliği oluşturmadaki rolü: Türkiye'de son 15 yılda yapılmış olan kampanyalardan örnekler çerçevesinde bir değerlendirme
The role of health communication campaigns in the generation of behavioral change: An evaluation within the framework of the examples of the campaigns carried out in the last 15 years in Turkey
FİGEN SABIRCAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
309.
Sinema ve imaj üretimi: ABD ordusu ve Türk ordusunun 2000 sonrası filmlerdeki imajları üzerine bir karşılaştırma
Cinema and ımage manufacturing: A comparison between ımages of us army and Turkish army on the films that featured after 2000
BERİS ARTAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURAN YILDIZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
310.
Dijital platformda sosyal medyanın stratejik kurumsal iletişime etkisi
Strategic corporate communication impact of social media in digital platform
MİKAİL BAT
(2012).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. Z. BERİL AKINCI VURAL
Doktora
Türkçe
Bilim ve Teknoloji , Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
311.
Sosyal girişimcilik bağlamında halkla ilişkiler faaliyetleri: AKUT ve TOG örneğinde karşılaştırmalı bir inceleme
Public relation activities in the context of social entrepreneurship: A comparative analysis in AKUT and TOG sampling
SİMGE ÜNLÜ
(2012).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
312.
Yerel yönetimlerde yeni medya uygulamaları ve halkla ilişkiler bir örnek olay olarak Tebriz Büyükşehir Belediyesi internet sitesi
New media implementations and public relations in local administrations; Tabriz Metropolitan Municipality web site as a case study
MASOUD SAFARİ
(2012).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURCAN TÖRENLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
313.
KSS kampanyaları sunumunda reklam söylemi kullanımı ve toplumsal rıza üretimi
Use of advertising discourse and social consent presentation of CSR generation campaigns
SERAP DUMAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MERİH TAŞKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
314.
Örgütsel imaj açısından sosyal sorumluluk projelerinin önemi ve yapılan uygulamalara ilişkin değerlendirmeler
The importance of social responsibility projects in terms of organizational image and evaluations on performed applications
MERYEM SALAR
(2012).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYHAN BİBER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
315.
Ülke markası inşa sürecinde Türkiye'nin tanıtımı: Kurumlar, stratejiler ve uygulamalar
Publicity of Turkey in the process of building nation brand: Institutes, strategies and applications
ALİ SERDAR EMRE
(2012).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. G. SENEM GENÇTÜRK HIZAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
316.
Halkla ilişkiler faaliyetlerinin güven oluşturmadaki rolü; 2010-2011 Süper Lig'inde yaşanan şike krizi ve güven kaybı
The role of public relations activities in creating trust: Match fixing crisis in 2010-2011 Turkish Super Leauge and loss of trust
ECEM HANBAY
(2012).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLA OKAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Spor
|
|
|
317.
Marka özvarlığı ve reklam ilişkisi
The relationship between brand equity and advertising
MEHMET ÜRGÜP
(2012).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SELAHATTİN GANİZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
|
|
|
318.
Özel hastanelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin hizmet kalitesine ve müşteri memnuniyetine etkileri
The effects of public relations on the service quality and customer pleausure in private hospitals
NEVİN BÖLÜKBAŞI
(2012).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ASLIHAN DOĞAN TOPÇU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
319.
Örgüt çalışanlarının duygusal zeka düzeyleri ve çatışma algıları (Erzurum Büyükşehir Belediyesi'ne yönelik bir uygulama)
Levels of emotional intelligence of employees of organization and perceptions of conflict(An application for Erzurum Metropolitan Municipality)
TUBA GÖNÜL
(2012).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA GEÇİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
320.
Halkla ilişkiler bakışı ile sosyal medyanın televizyon programlarına yansıması
In a view of public relations; the reflections of TV programmes to social media
MÜGE SEYHAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL GÜLER YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
321.
Halkla ilişkiler aracı olarak kurumsal dergiler: Selçuk Bakış dergisi örneği
Corporate magazines as a public relations instrument: The case of "Selçuk Bakış" magazine
HAVVA NUR TARAKCI
(2012).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
322.
Nanoteknolojik ürünlerin tüketimine yönelik toplumsal farkındalık yaratma sürecinde halkla ilişkilerin rolü
The role of public relations in creating societal awareness on consuming nanotech products
EBRU BELKIS GÜZELOĞLU
(2012).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYLİN GÖZTAŞ
Doktora
Türkçe
Bilim ve Teknoloji , Halkla İlişkiler
|
|
|
323.
Kırgızistan'da turizm sektörünün gelişmesinde halkla ilişkilerin rölü
The role of public relations in tourism sector in Kyrgyzstan
RAUSHAN AZHİMADİNA
(2012).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Turizm
|
|
|
324.
Kurumsal sosyal sorumluluk ve aktivizm ilişkisinin araştırılması: Türkiye'de özel sektör, kurumsal sosyal sorumluluk ve aktivizm ilintisi
Investigation of the relationship between corporate social responsibility and activism: Corporate social responsibility and activism relationship in the private sector in Turkey
NURAY YILMAZ SERT
(2012).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SERRA GÖRPE
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
325.
Kurum içine dönük halkla ilişkiler faaliyetleri ve örnek kurum incelemesi
Inhouse public relations activities and analysis of the institution
SİRİN TAHİR
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
326.
Siyasi partilerin 12 Eylül 2010 Anayasa değişikliği referandumu kampanyaları örneğinde siyasetin kişiselleşmesi
Personalization of politics an example of the political parties' campaigns of 12th September 2010 Constitation change
AYTUĞ MERMER
(2012).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATİH KESKİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
|
|
|
327.
İletişim ve sanat ilişkisi açısından İstanbul'daki özel müzelerin iletişim faaliyetlerine yönelik bir inceleme
Relationship in terms of communication and the arts a review of communication activities of private museums in Istanbul
EVRİM HACI
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
328.
İşletmelerde liderin zeka yönetimi yetkinliklerinin kurum içi iletişime yansıtılması
The Reflection Of Leader's Intelligence Management Competencies To Corporate Corporation
MİRAY BEŞBUDAK
(2012).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. DEMET GÜRÜZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
329.
Çevre duyarlılığı ekseninde iletişim boyutuyla yeşil pazarlama
Green marketing with the aspect of communication within scope of environmental awareness
SEVRA BERİVAN ERHAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
330.
Postmodern tüketicinin değişen satın alma davranışı: İçgüdüsel alışveriş
The changing buying behavior of the postmodern consumer: Impulse buying
PINAR KEZER
(2012).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FÜSUN TOPSÜMER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
331.
Kurumsal itibar katsayısı ve marka sadakati ilişkisi: Telekomünikasyon sektöründe faaliyet gösteren kurumlar üzerine bir araştırma
The relationship between corporate reputation quotient and brand loyalty a research on the corporations operating in telecommunications sector
G. BANU DAYANÇ KIYAT
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
332.
Halkla ilişkiler perspektifinden kurum imajının tüketici davranışına etkisi IKEA örneği
From public relations perspective effect of corporate image to consumer behavior Ikea example
FULYA AYDIN
(2012).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. RECEP TAYFUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
333.
Marka genişlemesinin kurumsal itibar üzerindeki rolü
The role of brand extension on corporate reputation
SEVDA DENEÇLİ
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
334.
Cumhuriyet Türkiye'sinde siyasal iktidarların benimsedikleri giyim tarzları ile ideolojileri arasındaki ilişkisellik ve siyasal içerikli giyim kodları arayışı
The relationship between the clothing styles adopted by the political powers and their ideology and the search for dressing codes with political content
SAADET ZEYNEP VARLI
(2012).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METE ÇAMDERELİ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
335.
Işletmelerde kurumsal vatandaşlığın oluşturulmasında kurumsal iletişimin rolü
The role of corporate communication in creating corporate citizenhip in business enterprieses
BAHAR ÖZKOÇ
(2012).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NİLAY BAŞOK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
336.
Yerel yönetimlerde yurttaş katılımını geliştirmeye yönelik halkla ilişkiler: Kadıköy Belediyesi örneği
Public relations for improving citizen participation in local governments: Kadıköy Municipality example
ÖZGÜR CANAN TAŞDAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
337.
Kimlikliklerin inşasında kurumsal dergilerin rolü: Türk Yurdu ve Ülkü
The role of organizational journals in the construction of identities: Türk Yurdu and Ülkü
AYŞE GÜL SONCU
(2012).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. CENGİZ ANIK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
|
|
|
338.
Children and consumption; identifying preschool children's consumption behavior with individual, environmental (family) and television viewing (advertisements) determinants
Çocuklar ve tüketim; okul öncesi çocuklarının tüketim alışkanlıklarının bireysel, çevresel(aile) ve televizyon izleme(reklamlar) etkenleri ile tespiti
ÖZLEM AKBÜLBÜL
(2012).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYŞE BİNAY KURULTAY
Yüksek Lisans
İngilizce
Ev Ekonomisi , Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
339.
Modern kent toplumunda Facebook ile yalnızlaşan gençlik: İstanbul Üniversitesi örneği
Adolescence becoming lonely with Facebook in modern city society: An example of İstanbul University
TUBA NUR ŞİMŞEK
(2012).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YEŞİM GÜÇDEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
340.
Bilgi yönetimine dayalı halkla ilişkiler çalışmaları: Erciyes Üniversitesi akademisyenleri örneği
Knowledge management related public relations studies: An application sample on Erciyes University academians
ERDAL ŞENCAN
(2012).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
341.
Yerel yönetimler ve halkla iletişim
Local government and public consultation
YASİN CEMAL GALATA
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YÜKSEL DEMİRKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi
|
|
|
342.
Halkla ilişkiler disiplini ve lobicilik: ABD'de gerçekleştirilen Türk ve Ermeni lobi faaliyetlerinin karşılaştırılmasına yönelik bir inceleme
The disipline of public relations and lobbying: A review the comparison of Turkish and Armenian lobbies activities being realized in USA
AYNUR MEMMEDOVA
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Uluslararası İlişkiler
|
|
|
343.
Uluslararası halkla ilişkiler yöntemi olarak kamu diplomasisi: Türkiye için bir model önerisi
Public diplomacy as an international public relations method: A model suggestion for Turkey
GAYE ASLI SANCAR
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA C. ŞİMŞEK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
344.
Pazarlama halkla ilişkilerinde sosyal medya uygulamaları
Uses of social media in marketing public relations
DİLARA KANTEMİR TOROS
(2012).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
345.
Türkiye'de eğitim alanında faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşlarının halkla ilişkiler uygulamaları
Public relations practices of the education-centered nongovernmental organizations in Turkey
NİLÜFER PINAR KILIÇ
(2012).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEMA YILDIRIM BECERİKLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
346.
Yerel seçimlerde seçmenlerin oy verme kararlarında etkili olan siyasal faktörlere ilişkin bir araştırma: Ankara örneği
A research on political factors affecting voters' decision in local elections: A sample of Ankara
ESRA AYDIN
(2011).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖZLEN ÖZGEN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
347.
TSK'nın iletişim stratejisi içerisinde halkla ilişkilerin rolü ne olmalıdır?
What should be the role of public relations in Turkish Military Forces' communication strategy?
ŞEREF UĞUR MAĞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YONCA ECE İNAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
348.
Politik psikoloji bağlamında Ermeni kimliğinin siyasallaştırılması (Haytoug dergisi örneği)
The politization of the Armenian identity: A study on political psychology (case study on Haytoug magazine)
BAHAR SENEM ÇEVİK ERSAYDI
(2011).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖZLEN ÖZGEN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
349.
Bağımsız Türk Topluluklarından Kazakistan'ın lobicilik algısı
Independent Turkish Community, Kazakhstan?s perception of lobbying
MALIKA ZHANBURSHINA
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
350.
Yeni iletişim teknolojilerinden internet ve halkla ilişkilerdeki yerinin incelenmesi: Talas Belediyesi örneği
Searching the internet from place of the public relations and internet which is a part of new technology: Sample of Talas Municipality
SÜLEYMAN ÇAVUŞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|