201.
Sinema filmlerinde ürün yerleştirme yöntemlerinin marka bilinirliğine ve marka hatırlanabilirliğine etkisi
The impacts of product placement strategies in movies on brand awareness and brand recall
AYŞE PINAR ÇAKIR
(2011).
, Yapıldığı Yer: YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. İBRAHİM KIRCOVA
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
202.
Reklamlarda toplumsal cinsiyetin rolü
Gender roles in advertisements
ECE IŞIN DOĞAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
203.
Televizyon reklamlarının tüketicilerin marka değeri üzerindeki etkisi: Türkiye'deki süper lig maçları esnasında gösterilen televizyon reklamlarıyla ilgili bir uygulama
Influance on consumer brand value television commercials: Turkey super league matches shown during the implementation of television advertising
EREN KILIÇ
(2011).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NİLSUN SARIYER
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
204.
Reklam iletişiminin sosyal sınıfların yapılandırılmasındaki rolü
The role of advertising communication in the formation of social classes
SERDAR KUZEY YILDIZ
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
205.
Erkek tüketicilerin romantik motivasyonlarının gösterişçi tüketim tercihlerine olan etkisi
Effect of male consumers? romantic motivations on their conspicuous consumption preferences
NAZMİYE TUĞAY İLYASOĞLU
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
206.
Türkiye'de viral reklam
Viral marketing in Turkey
SİMGE TEZEL
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN SAKA
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
207.
Dış mekân grafiklerinin kentsel sunumu ve İstanbul örneği: 1980-2010
Urban presentation of outdoor graphics and Istanbul example: 1980-2010
AYŞE NESRİN AKÖREN
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METİN SÖZEN
Doktora
Türkçe
Güzel Sanatlar , Reklamcılık , Sanat Tarihi
|
|
|
208.
Turizm reklamlarında stratejik duygu kullanımı ve marka algısı: Almanya ve Avustralya üzerinde deneysel bir çalışma
The use of strategic emotion in tourism ads and brand perception: An experimental study on Germany and Australia
RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık , Turizm
|
|
|
209.
Türkiye'nin uluslararası tanıtımında kültür sanat etkinliklerinin rolü ve önemi (uluslararası halk dansları festivallerinde Türk halk dansları toplulukları incelemesi)
The role and importance of cultural and artistic activities on international promotion of turkey (Turkish folk dance groups at international festivals and shows
ENBİYA ÖZKAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MÜJDE KER DİNÇER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , Turizm
|
|
|
210.
Lüks kozmetik markalarının tercih edilmesinde marka denkliğinin etkisi
The role of brand equity on the choice of luxury cosmetic brands
İDİL ODABAŞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİNEM YEYGEL ÇAKIR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
211.
Effectiveness of online advertising types: Comparison of banner ads and paid search ads
Çevrimiçi reklam türlerinin etkinliği: Banner reklamları ve arama motoru reklamlarının kıyaslanması
MERT CANLI
(2011).
, Yapıldığı Yer: BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ASLIHAN NASIR
Yüksek Lisans
İngilizce
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
212.
GSM sektöründe televizyon reklamlarının satın alma davranışları üzerine etkisi
The effects of television advertising on consumer behaviour in the GSM sector
MURAT KESEBİR
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖZGÜR ÇENGEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
213.
Tüketici toplumsallaşması ve reklamın rolü
Consumer socialization and the role of advertisement
MUSTAFA MURAT ÜNSAL
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
214.
MTV kanalında yayınlanan mobil teknoloji reklamları ve gençlik kültürü
Broadcasting of mobile technology advertisements on MTV and youth culture
GİZEM CANDAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HÜRRİYET KONYAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
215.
Creativity in advertising
Reklamda yaratıcılık
BURCU AKI
(2011).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYSE BINAY
Yüksek Lisans
İngilizce
Reklamcılık
|
|
|
216.
Sigara paketlerindeki birleşik uyarı etiktlerinin yol açtığı etkilere yönelik nitel bir inceleme
A qualitative research on combined warning labels of cigarrette packs and its effects
SENA ZEYBEK
(2011).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
217.
Aday imajının seçmen tercihi üzerine etkisi Yılmaz Büyükerşen örneği
The effect of the candidate image in termes of voter choice the example of Yılmaz Büyükerşen
ALPER DÜNDAR
(2011).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİME GÜNEŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , Siyasal Bilimler , Sosyoloji
|
|
|
218.
Sosyal medya ortamı olarak Second Life'da yayınlanan reklamların marka bilinirliğindeki rolü
The role of the commercials broadcasted in Second Life as a social media environment, in brand awareness
ÖZGE ULUĞ YURTTAŞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
219.
Yerel üretim yapan KOBİ'lerde yeni ürün tanıtımlarında kullanılan medya araçlarının etkinliği üzerine bir çalışma
A study on the efficiency of media tools used in new product promotions of locally manufacturing SMEs
ÇAĞATAY ENGÜR
(2011).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
220.
İnternet ortamında alışveriş sitelerinin kurumsal kimlik tasarımlarının incelenmesi; bir kurumsal kimlik tasarımı
Investing corporate identity design of shopping websites over internet: A corporate identity design
FATİH KURTCU
(2011).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. NAMIK KEMAL SARIKAVAK
Yüksek Lisans
Türkçe
Güzel Sanatlar , Reklamcılık
|
|
|
221.
Reklam okuma biçimleri: Kişisel değerlerin etkisine ilişkin bir alımlama çalışması
The advertisement reading manner: A reception study about the effects of personel values
ATILIM ONAY
(2011).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FERRUH UZTUĞ
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
222.
Reklamda absürtlüğün etkileri: Bilişsel tepkilerin yön verici rolü
Effects of absurdity in advertising the mediating role of cognitive responses
İHSAN EKEN
(2011).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
223.
Ergenlik çağındaki gençlere yönelik olarak yapılan sigara karşıtı reklamlarda korku çekiciliğinin kullanımı
The use of fear appeal in anti-smoking advertisements aimed at adolescents
FERYAL ÇUBUKÇU
(2011).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
224.
Basın ilanlarının grafik tasarım ilkelerine göre değerlendirilmesi: 1959-2009 yılları arasında Milliyet gazetesinde yayınlanan arçelik beyaz eşya basın ilanlarına yönelik bir içerik analizi
Assessment of print ads of according to graphic design criteria: A content analysis of print ads of arçelik home appliances published between 1959-2009 in Milliyet newspaper
TANZER ERCANPOLAT
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KEMAL SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
225.
Televizyon reklamlarında geleneksel anne imgesi: Bingo örneği
Traditional image of mother in television commercials: The case of Bingo
EMİNE TUNCER
(2010).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NAZAN HAYDARİ PAKKAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
226.
Değişen reklamcılık ve metafor kullanımı "dergi reklamları üzerine inceleme"
Changing advertising and the use of metaphor: Study on magazine advertisements
ERSİN DİKER
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HÜSEYİN ALTUNBAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
227.
Reklamlarda melez kültür kullanımı ve değişen sosyal değerin reklamlara yansıması
Use of hybrid culture in advertising and reflections of social values on advertising
RUŞEN NURHAYAT TANRIBİLİR
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
228.
Türkiye'de gazete reklamlarında doğa imgesinin sunumu
The presentation of nature image in print advertisements in turkey
NİHAN AYTEKİN
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. IŞIL KARPAT AKTUĞLU
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
229.
Kültürel küreselleşmenin reklam mesajlarına yansımaları
Reflections of cultural globalization on advertising messages
NERGİZ GÜNDEL
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYTEKİN CAN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
230.
Etkinlik açısından televizyon reklamlarında anlatım biçimleri
The efficiency in tv advertising on the perspective of tv advertising formats
BURÇİN ERTÜRK
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN B.TOSUN
Doktora
Türkçe
Radyo-Televizyon , Reklamcılık
|
|
|
231.
Mart 2009 Yerel Seçimleri`ndeki basılı reklam söylemlerinin genel propaganda süreci açısından değerlendirilmesi: Bir uygulama örneği
An evaluation of political print advertisements during 2009 municipal elections within the frame of general propaganda process and a practice
HALİL GÖKER GÜLAY
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BAŞAK SOLMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
232.
Sanat bağlamında kültürün reklama yansıması
Reflection of culture on advertisement in the context of art
ÖYKÜ EZGİ YILDIZ
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
233.
Doğrudan pazarlama aracı olarak cep telefonu kullanımı ve tüketici tutumları
Use of mobile phones as a direct marketing tool and consumer attitudes
ABDÜLCELİL MÜCAHİD ZENGİN
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKSEL ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
234.
Tiyatroların reklâm faaliyetleri ve özel tiyatrolardaki izleyici davranışları üzerine bir araştırma
One research on advertisement activities of theatres and viewers behaviour in private theatres
CEREN BOZ
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AHMET TUĞRUL SAVAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
235.
Karşılaştırmalı reklamların tutum üzerindeki etkisi ve ikna ediciliğinin değerlendirilmesi
Effects of comparative advertisement on attitudes and evaluation of its persuasiveness
GAMZE YILMAZ
(2010).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FERRUH UZTUĞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
236.
Mobil reklamlar ve tüketicinin mobil reklamları kabulünü etkileyen faktörler
Mobile communication and factors effecting customers acceptance of mobile advertising
MEHMET AĞAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖZDE YİRMİBEŞOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
237.
Karikatür reklamcılığı ve hedef kitle iletişimi ?Sütaş örneği?
Caricature advertising and target audience communication "Sütaş example"
GÜLDANE MERAKİ ZENGİN
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HÜSEYİN ALTUNBAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
238.
Türkiye'de medya planlama ve satın alma sektörü üzerine bir araştırma
A research on media planning and buying sector in Turkey
MUSTAFA SAMİ MENCET
(2010).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FİGEN EBREN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
239.
Bütünleşik pazarlama iletişiminde ürün yerleştirme ve sinemada kullanımı
Product placement in intagrated marketing communication and in use of cinema
SELÇUK CEYLAN
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
240.
Sinemada ürün yerleştirme, 1995-2010 yılları arasında çekilmiş Türk komedi filmlerinin incelenmesi
Product placement in movies, analysing Turkish comedy films between 1995-2010
GÜLAY GÜLER
(2010).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇİSİL S. BİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
241.
İnternet reklamcılığı sektörünün dünyadaki gelişimi ve Türkiye'nin bu sektördeki durumu
The growth of internet advertising sector in the world and status of Turkey in this sector
ZAFER AYAZ
(2010).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. TOLGA GÜYER
Yüksek Lisans
Türkçe
Bilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontrol , Reklamcılık
|
|
|
242.
Siyasal iletişim boyutuyla siyasal reklam: Üniversite öğrencilerinin oy verme davranışına yönelik bir araştırma
Political avertising with dimension of political communication: A study for voting behaviour of university students
İBRAHİM ETHEM ERDİNÇ
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
243.
Bir yaşam deneyimi olarak tüketicilik: 2000'li yılların İstanbul'unda üniversite gençliğinin tüketim dünyasına etnografik bir yaklaşım
Consumerism as a life experience: an ethnographic approach towards consumption lives of university students in Istanbul during the first years of 2000
HANDE BİLSEL ENGİN
(2010).
, Yapıldığı Yer: MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YILDIRIM ŞENTÜRK
Doktora
Türkçe
Reklamcılık , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
|
|
|
244.
Tüketim mallarında çizgi roman kahramanlarının kullanılmasının marka bilinirliğine etkisi
The effect of using comics heroes on consumer goods in brand awareness
CEYLAN ÖZYİĞİT
(2010).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. IŞIL KARPAT AKTUĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
245.
Çoklu medya ortamında üreten tüketici reklamcılığı
Prosumer advertising in multimedia environment
ZEYNEP GÜNEY
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
246.
Yurt dışında turizm amacı ile yapılan reklamların çeşitliliği ve bunun ülke imajına etkisi: İsveç örneği
The variety of tourism advertisements which were made abroad and their effect on country image: Sweden case
YAKUP USLU
(2010).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MERAL SERARSLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
247.
Reklamın tüketici davranışlarına olan etkisi
Effect of the advertisement to the consumer behaviour
BAŞAK ERGİN HOŞVER
(2010).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. F. ŞULE KAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
248.
La formation de la publicité "neo-globale" en turquie: La disparition de la publicité réfletant les caractéristiques Turques?
Türkiye'de "neo-global" reklamın doğuşu: Türk karakteristik özelliklerini yansıtan reklamların kayboluşu
NAZLI HİLAL TOPÇUOĞLU
(2010).
, Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZLEM DANACI YÜCE
Yüksek Lisans
Fransızca
Radyo-Televizyon , Reklamcılık
|
|
|
249.
The comparison of internet advertising and traditional advertising models in terms of effectiveness
İnternet reklamcılığı ile geleneksel reklam araçlarının verimlilik açısından karşılaştırılması
NAZLI TIRLI
(2010).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. EMİN DOĞAN AYDIN
Yüksek Lisans
İngilizce
Reklamcılık
|
|
|
250.
İnteraktif reklamlarda tasarım esasları
Design principles in interactive advertising
YUSUF ZİYA ZENGİ
(2010).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|