İletişim Bilimleri için arama sonuçları Arama sonucu: 1729
51. Yeni medyada hikaye anlatıcılığına doğru: Kişisel webloglarında Vladimir Propp'un biçimsel analizi Through storytelling in new media: The morphological analysis of Vladimir Propp in private weblog narratives

BİLGESU SAVCI (2015). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FERRUH MUTLU BİNARK
Yüksek Lisans   Türkçe   İletişim Bilimleri
52. Türkiye'deki bloglarda İslami feminist yaklaşımla yeni bir kadın kimliğinin inşası (Reçel Blog Örneği) Construction of a new women identity within an İslamic feminist perspective in Turkish blogs

ÖZNUR AKYILMAZ (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. M. EMRE KÖKSALAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Sosyoloji , İletişim Bilimleri
53. Graffiti, hegemony, empty signifier: Curious case of # Direngezi Graffiti, hegemonya, boş gösteren: # Direngezi'nin ilginç öyküsü

MEHMET SİNAN EGEMEN (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ASLI TUNÇ
Yüksek Lisans   İngilizce   Dilbilim , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
54. 2014 yerel seçimlerinde Osmaniye'de yerel basının siyasal partilere yaklaşımı The approach of local media to political parties and candidates in Osmaniye for 2014 local election

GÜLSÜM ŞİMŞEK (2015). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MURAT GÜVENİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
55. Yeni medya okuryazarlığı, iletişim becerileri ve demokratik eğilim: Bir yapısal eşitlik modellemesi New media literacy, communication skills and demcratic tendency: An application of structural equation modeling

ESRA BARUT (2015). , Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA KOÇ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , İletişim Bilimleri
56. Yeni gözetim ve Jung'un kolektif bilinçdışı kuramı arasındaki ilişkinin filmsel anlatım olanakları açısından değerlendirilmesi The relation between Jung's collective unconscious theory and new surveillance through narrative film analysis

GÖZDE SUNAL KIZIL (2015). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SELAHATTİN YILDIZ
Doktora   Türkçe   Psikoloji , Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
57. Okul yöneticilerinin kişiler arası iletişim becerilerinin okul öncesi öğretmenlerinin görüşleri açısından incelenmesi Examination of interpersonal communication skills of school principles in terms of preschool teachers' views

HAZEL YILMAZ (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYSEL ÇAĞDAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , İletişim Bilimleri
58. Avanos'ta bellek ve gündelik hayatın izinde modernleşme ve mekânın dönüşümü Modernization and transformation of space in Avanos on the track of memory and everyday life

NEHİR DURNA (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NİLGÜN GÜRKAN PAZARCI
Doktora   Türkçe   Sosyoloji
59. İnternet güvenliği ve çevrimiçi gizlilik alanlarında yaşanan sorunlar: İnternet ve sosyal medya kullanıcılarının internet güvenliği ve çevrimiçi gizlilik ile ilgili kanaatleri ve farkındalıkları üzerine bir araştırma Problem encountered in the internet security and online privacy fields: A research about internet and social network users' opinions and awareness regarding internet security and online privacy

MALİK ASLANYÜREK (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET SEZAİ TÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Kamu Yönetimi , İletişim Bilimleri
60. Küreselleşme ve Türk Milliyetçiliği; Milliyetçiliğin medyada işlenişi Globalization and Turkish Nationalism; process of Nationalism in media

RECEP ÇÖKERDENOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ MURAT YEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
61. Toplumsal cinsiyet ve kitle kültürü Gender and mass culture

SEMİHA BAL (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SEMA ÖZER
Yüksek Lisans   Türkçe   Sosyoloji , İletişim Bilimleri
62. Repetition in film form the case of Kim Ki-duk Film formunda tekrar Kim Ki-duk örneği

ESMA AKYEL (2015). , Yapıldığı Yer: İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AHMET GÜRATA
Yüksek Lisans   İngilizce   Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
63. Digitization of 'musicking': How digital media intercepts the modes of musical activity? Müziklemenin dijitalleşmesi: Dijital medya müzikal aktivite biçimlerine nasıl müdahil olmaktadır?

NAZIM EREN YANIK (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HALİL NALÇAOĞLU
Yüksek Lisans   İngilizce   Müzik , İletişim Bilimleri
64. Fotoğrafçı (Kısa film) Photographer (Short film)

YALÇIN ÖZTÜRK (2015). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CENGİS ASİLTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
65. Köy Enstitüleri bağlamında eğitim ve ideolojinin toplumsal değişme etkisinin incelenmesi: Köy Enstitüleri dergisi (1945-1947) Investigation of the effects of social changes by education and ideology in the context of Village Institutes: Journal of Village Institutes (1945-1947)

BURCU DEMİRKAYA GÜLER (2015). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. İCLAL GÜL BATUŞ
Doktora   Türkçe   Eğitim ve Öğretim , Gazetecilik , Sosyoloji
66. 1975 - 1983 döneminde Kuzey Kıbrıs'ta ulus - devlet inşasında kültür politikaları ve kültür pratikleri Cultural policies and cultural practices in the nation state building process of Northern Cyprus in the the period between 1975 - 1983

GÖZDE GAYDE ZENGİN (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. SEVİLAY ÇELENK ÖZEN
Doktora   Türkçe   Sosyoloji , İletişim Bilimleri
67. Popüler kültür ve reklam ilişkisi: Basılı reklamlarda 14 Şubat Sevgililer Günü Relation between popular culture and advertising: Valentine's Day in the print ads

GÜLTEN ADALI AYDIN (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. Ş. GÖZDE YİRMİBEŞOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
68. "Ekranlar için sayısal tipografi" mecra ile ilişkisi bağlamında sayısal ortamda tipografi "Digital typography for display screens" typography in a digital environment in the context of its relationship with media

BEKİR KİRİŞCAN (2015). , Yapıldığı Yer: MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYŞEGÜL İZER
Sanatta Yeterlik   Türkçe   Güzel Sanatlar , Matbaacılık , İletişim Bilimleri
69. Yeni medya kimliğiyle toplumsal belgesel fotoğraf Social documentary photography with the new media identity

GÜLAY DOĞAN (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. BÜLENT ERUTKU
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
70. Kurumsal iletişim aracı olarak sosyal medyanın kullanımı 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül örneği Corporate communication using social media as a tool 11th President Abdullah Gül example

SALİM AKDOĞAN (2015). , Yapıldığı Yer: TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DR. ALPER BİLGİN TÜMER
Yüksek Lisans   Türkçe   Kamu Yönetimi , İletişim Bilimleri , İşletme
71. Derviş Zaim sineması'nda estetik arayış The aesthetic quest in the cinema of Derviş Zaim

YASİN KÜRŞAT SAYGILI (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SERPİL KIREL
Yüksek Lisans   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları
72. Gamification as an information exchange tool in motivational design patterns Motivasyonel tasarım modellerinde bilgi alışverişi aracı olarak oyunlaştırma

TUĞÇE GÜRÇAY (2015). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NEDA ÜÇER
Yüksek Lisans   İngilizce   İletişim Bilimleri
73. Kamusal müzakere süreçleri ve iletişim stratejileri: Anayasa platformu vatandaş toplantıları örneği Public deliberation processes and communication strategies: The case of constitution platform citizen assemblies

ALEV ASLAN (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. VELİ POLAT,DOÇ. DR. SEVGİ UÇAN ÇUBUKÇU
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
74. Kadın ve erkek temsilleri açısından yeni bir araya gelme alanı olarak sosyal paylaşım ağlarının analizi: Kizlarsoruyor.com örneği Analyzing social network sites as aggregation field in terms of representation of femininity and masculinity: A case study kizlarsoruyor.com

EMEL ATEŞÇİ (2015). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NİGAR PÖSTEKİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Sosyoloji , İletişim Bilimleri
75. Fotoğraf ve ideoloji: 17 Aralık süreciyle ilgili Türk yazılı basınında kullanılan fotoğrafların göstergebilimsel çözümlemesi Photos and ideology: Semiotic analysis of the photos used in the Turkish press, relevant to the 17. december process

FARUK AKSEL (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SİBEL KARADUMAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , İletişim Bilimleri
76. Hibrit iletişim teknolojilerinin basılı medyada meydana getirdiği dönüşüm Transformation of hybrid communi̇cati̇on technologi̇es on print media

BERK ÇAYCI (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. CELALETTİN AKTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , İletişim Bilimleri
77. Türkiye'de internet gazeteciliği ve etik Internet journalism and ethics in Turkey

ECE ETKESER (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ZELİHA HEPKON
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , İletişim Bilimleri
78. Kubrick sinemasında kadın - erkek temsillerine psikanalitik bir bakış Psychoanalytic view on female and male reprasentations in Kubrick's movies

MERVE GONCA SAĞIR (2015). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. H.SİMTEN COŞAR,YRD. DOÇ. DR. ÇAĞLA KARABAĞ SARI
Yüksek Lisans   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları
79. Yeni toplumsal hareketler bağlamında "Occupy Wall Street halk hareketinin" Türkiye'deki ulusal gazetelerde temsili New social movements in the context of "Occupy Wall Street movement of people" representation in national newspapers in Turkey

YASİN AKÇA (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KORHAN MAVNACIOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   İletişim Bilimleri
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır.
80. Soil salinity mapping by integrating remote sensing data with ground measurements; a case study in Lower Seyhan Plate, Adana, Turkey Uzaktan algılama verilerinin yersel ölçümlerle entegrasyonu ile toprak tuzluluk haritalaması; Aşağı Seyhan Ovası, Adana, Türkiye

ANALI AZABDAFTARI (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYŞE FİLİZ SUNAR
Yüksek Lisans   İngilizce   İletişim Bilimleri
81. Yerli televizyon dizilerinde toplumsal kimliklerin temsilleri: "Yalan Dünya" dizisi örneği Representation of social identities in local TV dramas: The example of Yalan Dünya

MURAT BİROL (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURDAN AKINER
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Sosyoloji , İletişim Bilimleri
82. Türk kamu yönetiminde kamu çalışanları arasındaki örgütsel iletişimin örgütsel bağlılık üzerine etkisi: Mutki ilçesi örneği Effects of communication between administrators and workers on organizational commitment in public sector in Turkiye: Case of Mutki district

SONGÜL TOPSAKALOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ÖMER FARUK ÜNAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Kamu Yönetimi , İletişim Bilimleri
83. Postmodern gerçekliğn kadın dergilerinde temsili: Reklam fotoğrafları incelemesi Representation of postmodern realty in woman magazines: Analysis advertisement photographs

ASLI ERCİYEŞ TOSUN (2015). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NİMET ÖNÜR
Doktora   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
84. Medyada insan-doğa ilişkisi: Survivor örneğinde "Vahşi doğa" tasviri The relation between human and nature in the context of description of "Wild" in Survivor

EBUBEKİR AVCI (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET ÖZÇAĞLAYAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , İletişim Bilimleri
85. AKP'nin neoliberal bağlamında kadın istihdam politikasının medyaya yansıması Reflections of neoliberal AKP media policy in the context of women's employment

SERPİL TUNCER (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. M.MURAT MENGÜÇ
Yüksek Lisans   Türkçe   Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
86. The Representation of the AKP ideology within the Turkish children cartoon series Pepee AKP ideolojisinin Pepee adlı Türk çizgi filmine yansıması

NAZLI KAZANOĞLU (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ASLI TUNÇ
Yüksek Lisans   İngilizce   Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
87. Türkiye'de seçim kampanyaları döneminde yazılı basında lider eşlerinin konumu Press coverage of political leaders' wives during election campaigns in Turkey

EMİNE SERMİN TÜRETGEN (2015). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BURCU SÜMER
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Siyasal Bilimler , İletişim Bilimleri
88. Tüketici tarafından üretilen reklamlarda kaynak etkisi üzerine bi̇r değerlendirme An evaluation of source effects in consumer generated ads

NAİM ÇINAR (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. R. AYHAN YILMAZ
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
89. Design of a new ultra wideband (UWB) microstrip antenna Yeni bir ultra geniş bandlı mikroşerit anten tasarımı

VALA TASHVIGH (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MURAT TAYFUN GÜNEL
Yüksek Lisans   İngilizce   İletişim Bilimleri
90. Bu Gurur Hepimizin", Kobe vs. Messi the Selfie Shootout reklam filmlerinin göstergebilimsel çözümlenmesi Semiotic analysis of Bu Gurur Hepimizin, "Kobe vs. Messi the Selfie Shootout advertisment films

SEMİH TÜCCAR (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NEBAHAT ÇOMAK
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
91. 11 Eylül saldırıları ardından Hollywood filmlerinde "Doğu"nun temsili: Kara Şahin Düştü, Ölümcül Tuzak ve Operasyon Argo filmlerinin analizi Representation of the "East" in the Hollywood films after 11 september attacks: Analysis of the films Black Hawk Down, The Hurt Locker and Argo

MUHAMMED SAİD TUĞCU (2015). , Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURDAN AKINER
Yüksek Lisans   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
92. OSCAR ödülü verilen filmlerin dil özellikleri The OSCAR award the movies language features

SEVİNÇ MEŞE (2015). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CENGİZ ASİLTÜRK
Yüksek Lisans   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
93. Erving Goffman'ın Dramaturjik Kuramı çerçevesinde sosyal medyada selfie (Özçekim) paylaşımları Erving Goffman`s dramaturgical theory of Dramaturgic Aproach as part of social media and the sharing of selfie

MEHMET SİNAN TAM (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYŞE GÜL SONCU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
94. Dış politikada stratejik bir değer olarak yumuşak güç unsurunun medyada kullanımı: Amerika Birleşik Devletleri ve Türkiye'nin kamu diplomasisinde medyanın kullanımının karşılaştırılması Using soft power concept in media as a strategic value in foreign policy: Comparison of media use in public diplomacy of the United States of America and Turkey

EMRAH AYDEMİR (2015). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ MURAT VURAL
Doktora   Türkçe   Gazetecilik , Uluslararası İlişkiler , İletişim Bilimleri
95. Toplumsal hareketlerin markalanmasında reklamın kullanımı The use of advertising in branding social movements

ALPARSLAN NAS (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ MURAT YEL
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
96. Selfies: Consumer behaviour and mass comunication Selfie (Özçekim): Tüketici davranışı ve kitle iletişimi

ZRİNKA PEHAREC (2015). , Yapıldığı Yer: YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MELEK ATABEY
Yüksek Lisans   İngilizce   İletişim Bilimleri
97. Avrupa Birliği'ne uyum sürecinde 5224 Sayılı Kanun çerçevesinde sinema filmlerinin denetlenmesi ve ortaya çıkan sorunlar The supervision of movies in Turkey within the framework of the Act Numbered 5224 as regards the harmonization process with the European Union acquis communautaire, and questions arisen from the new system

KEMAL CEM BAYKAL (2015). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET ÇİFTCİ
Doktora   Türkçe   Sahne ve Görüntü Sanatları , İletişim Bilimleri
98. Evlilik uyumu ilişkisinde aile içi iletişimin rolü: Konya örneği The role of i̇nte family communication in marital adjustment: Case of Konya

ŞULE KARADAĞ (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ABDULLAH KOÇAK
Doktora   Türkçe   Psikoloji , İletişim Bilimleri
99. 1989 Bulgaristan - Türkiye göçü: "Yeniden doğuş süreci" bellek ve milliyetçilik ilişkisi 1989 Bulgaria - Turkey migration: "Revival process" memory and nationalism in consideration

FATME FEVZİ MEHMED (2015). , Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLSÜM DEPELİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Sosyoloji , İletişim Bilimleri
100. Türkiye'de medya okuryazarlığı ve öğretim materyalleri 2014 yılı medya okuryazarlığı materyalinin incelenmesi Media literacy and teaching material in Turkey analysis of 2014 year media literacy material

KÜBRA ÖZDEMİR (2015). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. EROL NEZİH ORHON
Yüksek Lisans   Türkçe   İletişim Bilimleri