Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 475
301. Pazarlama iletişiminde interaktivite ve referans mekanizmaları yoluyla mesaj etkinliğinin arttırılması Increasing the effectiveness of the message through interactivity and word of mouth in marketing communications

ÖZGÜR KÖSEOĞLU (2008). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AHMET BÜLEND GÖKSEL
Doktora   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
302. Uluslararası ağ ajanslarının yönetim ve organizasyonu: Türkiye'deki yapılanmaları The management and organization of international network agencies and their structures in Turkey

ALİ ALGÜR (2008). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Uluslararası İlişkiler , İletişim Bilimleri
303. Bütünleşik pazarlama iletişimi unsuru olarak televizyon reklâmları ve tüketicilerin televizyon reklâmlarına bakışının tespitine yönelik bir uygulama Television advertisements as an element of integrated marketing communications and an application towards determining consumers' attitude for television advertisements

EYUP AKIN (2008). , Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN
Doktora   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İşletme
304. Televizyon reklamlarında tanınmış kişilerin kullanılmasının reklamın hatırlanması üzerindeki etkisi konusunda bir pilot araştırma A pilot research study on the effects of advert awereness in which famous individuals are used on television adverts

SİNEM ÇARDAKLI (2008). , Yapıldığı Yer: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NEVİN ÜZEREM ALTUĞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
305. Kuruluşların reklamlarında sosyal meseleleri kullanmaları How companies use social isues in their advertisements

EVRİM ONAT (2008). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDEMİR OKAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
306. Sosyal pazarlama ve sosyal reklamlar Social marketing and social ads

İREM BEGÜM TÜKEL (2008). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. BELMA G. FIRLAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
307. Reklamda tanık olarak kullanılan ünlülerin algılanan inanılırlıklarına göre tüketicilerin reklama ve markaya yönelik oluşan genel tutumları arasındaki farklılıklarının belirlenmesine yönelik bir pilot araştırma A pilot research for determining the differences between consumer's general attitudes toward advertisement and brand accordoing to the perceived credibilities of celebrities who are used as endorsers in the advertisement

İSMAİL GÖKHAN CİNTAMÜR (2008). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CENK ARSUN YÜKSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
308. Reklamlarda doğallık imgesi: National Geographic Türkiye Dergisi'nde yer alan reklamlar The image of the nature in advertisements: The advertisements in The National Geographic Turkey magazine

BEYZA TOKGÖZ (2008). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÜLKÜ DOĞANAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
309. Bütünleşik pazarlama iletişimi açısından ilişki pazarlaması ve kişiye özel reklamlar Relationship marketing and personal advertisement in terms of integrated marketing communications

UFUK ALPTUĞ DİNER (2008). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. PINAR ERASLAN YAYINOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
310. Sosyal pazarlama açısından kamu sektörü reklamlarında hedef kitle tutumu Attitude of target audience in public sector advertising in terms of social marketing

EVRİM İLDEM DEVELİ (2008). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ZAFER KESEBİR
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
311. Modernizm ekseninde doğa içerikli reklâmların göstergebilimsel incelenmesi The semiotic analysis of nature thematic advertisements in the frame of modernism

IŞIL HORZUM (2008). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYTEKİN CAN
Doktora   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
312. Bir reklam ortamı olarak web sitelerinin müşteri memnuniyetine etkisi The affect of websites as an advertising medium on customer satisfaction

SİNEM YEYGEL (2008). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MÜGE ELDEN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
313. İnternet'te reklamlar ve e-alışveriş ilişkisi: İnternet kullanıcılarına yönelik bir uygulama Advertisement on the web and e-shopping relations: An implication towards internet users

MEHMET CAN BAŞLAMA (2008). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. CENGİZ DEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
314. Reklam harcamalarındaki büyüme ve reklam etkinliğinin ölçülmesi: Bir örnek uygulama Enlargement on advertisement expenses and measurement of advertisement effeciency: Sample application

ZEKİYE TAMER (2008). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN ALTUNBAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
315. Televizyon reklamlarında çocuk bedeni üzerinden cinsel kimlik aktarımı Transfer of sexual identity on television ads over children body

M. NUR ERDEM (2008). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENGİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
316. İnternet reklamcılığı: Etik ve hukuk sorunsalı Internet advertising: Ethical and legal issues

DİLEK GÖRKEY (2008). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERGÜN YOLCU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
317. Stratejik planlama kavramı ve reklam ajanslarında kullanımı: Türkiye'deki reklam ajanslarında çalışan stratejik planlama uzmanları ve stratejik planlamanın uygulanışı üzerine bir araştırma Concept of account planning and its use at the advertising agencies: A research for account planners who work advertising agencies in Turkey and application of the account planning

ŞABAN ASLAN (2008). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET YALÇIN KAYA
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
318. Reklamda kadın imgesi Image of woman in advertisement

ÖZNUR CEVHER (2008). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENGİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
319. Feminist söylem açısından televizyon reklamlarında sunulan kadın imgesi From the aspects of feminist expression, female image that is being presented

SEVDA COŞMUŞ (2008). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
320. Tüketim toplumu bağlamında yeniliğin temsili: Türkiye'deki dergi reklamlarından çözümlemeler A representation of innovation in the context of consumption society: Analyses of magazine advertisements in Turkey

ZALİHA İNCİ KARABACAK (2008). , Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METİN KAZANCI
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
321. Avrupa Birliği olgusunun Türkiye'deki reklamlara yansımaları ve bir uygulama The effects of the fact of the European Union to the advertisements which produced in the Turkey and an application

DİLARA TOPALOĞLU (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET TIĞLI
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
322. An evaulation of customer intention to participate in mobile advertising and an empirical study conducted in Istanbul Kullanıcıların mobil reklam kampanyalarına katılım egiliminin incelenmesi ve İstanbul için bir ampirik saha çalışması

YASEMİN YÜCEL (2007). , Yapıldığı Yer: IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MURAT FERMAN
Doktora   İngilizce   Reklamcılık
323. Tüketim toplumunda değişen erkek imajı ve reklamlara yansıması Changing men's image in the consuming society and its reflection in commercials

SAİME SEDA EREL (2007). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FİLİZ OTAY DEMİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
324. Les valeurs de la société de consommation: Une analyse des publicités de presse de 2006 Tüketim toplumunun değerleri: 2006 basın ilanlarının incelenmesi = The values of consumption society: An analyse of 2006 press advertisements

BARIŞ KARA (2007). , Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HALİME YÜCEL
Yüksek Lisans   Fransızca   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
325. Basın ilanlarında görsel iletişim tasarımı The visual communication design in news release

ALİ ERDENER DEMİR (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Gazetecilik , Güzel Sanatlar , Reklamcılık
326. Tüketicinin yaşam tarzı ve reklamın rolü The consumer's lifestyle and rol of advertisement

FARİDEH AHMADİAN SARAY (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
327. Televizyon reklamlarında mizahın kullanımı Use of humour on T. V. advertising

İMRAN UĞUR ASLAN (2007). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. AYTEKİN CAN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
328. İnternet reklamlarının tüketici davranışlarına etkisi Effect of internet advertising on consumer behaviours

AYŞE NAZLIHAN COŞKUN (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
329. Future of advertising in mobile world mobile advertising will be a killer application in the near future, no other mass advertising medium will survive Reklamların mobil dünyadaki geleceği mobil reklam öyle etkili bir uygulama olucakki, başka hiçbir kitlesel reklam mecrası onun kadar başarılı olamayacak

İSMET EYMEN İŞGÜDER (2007). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CÜNEYT BUDAK
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık
330. Avrupa'da türk markalaşması Turkish branding in Europe

METİN ÇELİK (2007). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NEŞE KARS
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
331. Televizyon reklam filmlerinin tüketici davranışlarına etkileri The impact of television advertisements on the consumer behaviors

ZAFER ÖZDEMİR (2007). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SUAT GEZGİN
Doktora   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
332. 1990 sonrası Türkiye'de tanıtım fotoğrafçılığı The Turkish advertising photography after '1990s

AŞKIN ELİBOL (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BARBAROS GÜRSEL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
333. Reklamda cinsel çekiciliklerin iletişim etkisi ile ahlaki değerlendirmesine yönelik tutum araştırması The attitude research aimed sexual appeals in advertisements assess ethics by the effects of communication

GÜLCAN ŞENER (2007). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FERRUH UZTUĞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
334. İstanbul daki üniversite öğrencilerinin tüketici davranışları açısından marka sadakatinin ölçümlenmesi üzerine bir araştırma Measurement of the brand alliance of university students in Istanbul in terms of their consuming behaviours

SELÇUK BORA ÇAVUŞOĞLU (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
335. İnternet reklamlarının ölçülebilirliği ve uygulamaları Statistical evaluation and applications of internet advertising

EFE ŞAR (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
336. Türkiye'de internet reklamcılığı ve internet kullanıcılarının internet reklamlarına karşı tutum ve davranışları Internet advertising in Turkey and internet user attitudes and behaviours towards internet advertisement

VEDAT YİĞİTOĞLU (2007). , Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYPAR USLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
337. Mit ve reklam stratejileri reklamda mit kullanımı Myth and advertisement strategys

ELİF AKÇAM (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
338. Televizyon reklamlarında ünlü kullanımı:2005 yılı televizyon reklamlarına yönelik bir içerik analizi Celebrity endorsement in television advertising:A content analysis to the television advertising in 2005

SELEN ERSAVAŞ (2007). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. R. AYHAN YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
339. Reklam fotoğrafçılığı ve yaratıcılık Advertising photography and creativity

SEMRA UYGUN (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
340. Marka farkındalığı yaratmada ürün yerleştirmenin etkisi The effect of product placement on creating brand awareness

RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
341. Erkeklere yönelik televizyon reklamlarının analizi Analysis of the men oriented television commercials

HASAN VOLKAN GÜÇLÜ (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
342. Küreselleşme sürecinde küresel reklam stratejileri Global advertisement strategies in the globalization

NURCAN YILDIZ (2007). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
343. Marka tercihlerinin oluşumunda reklamların tüketicinin farklı demografik özelliklerine ilişkin değişen rolü (şampuan ürününe yönelik bir araştırma) The changing role of advertisements depend on consumer's different demographic characteristics in the constitution of brand preference (a research on shampoo product)

DENİZ TUNÇ (2007). , Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. İKBAL AKSULU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
344. Reklamda yaratıcılık ve konumlandırma stratejileri Coca-Cola örneği Strategies of creativity and positioning in advertising the sample of Coca-Cola

TUNAHAN ATCILAR (2006). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN ALTUNBAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
345. Tüketicilerin reklamlara yönelik tutumları-karşılaştırmalı bir araştırma (Türkiye-Rusya) The consumers' attitudes directed towards advertisements -comparative research (Turkey-Russia)

AYGÜL SADIKOVA (2006). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. İNCİ VARİNLİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
346. Sponsorluğun markaya etkileri ve bir uygulama The effects of sponsorship on the brand and one application

GÜLŞAH MARMARA (2006). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. MÜGE ARSLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
347. Yeni ürünlerde mizahi reklamlara yönelik tüketici tutum ve davranışları ve bir uygulama Customer attitudes and behaviours for humorous advertisements for new products and an application

SEVCAN ACAR (2006). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA MÜGE ARSLAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
348. Otomobil sektöründe basın ilanlarının stratejik kullanımı ve sektörel dergi analizi The strategic usage of print advertisements and the analysis of sectoral magazines in the car industry

YUSUF ÇAĞLAR GÖZÜAÇIK (2006). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
349. Televizyon reklamlarında yaratıcı yapım uygulamaları: Türk televizyon reklamlarında (2005)yaratıcı yapım bileşenleri Execution in television advertisements: The execution components in Turkish Tv Ads (2005)

ÖMER KUTLU (2006). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. FERRUH UZTUĞ,YRD. DOÇ. DR. MİNE OYMAN,YRD. DOÇ. DR. R. AYHAN YILMAZ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
350. Siyasal kampanya sürecinde medya ve siyasal reklamcılığın rolü During political campaign the role of the media and political advertising

SEVİNÇ ENGİN (2006). , Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MÜMTAZER TÜRKÖNE
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler