301.
Pazarlama iletişiminde interaktivite ve referans mekanizmaları yoluyla mesaj etkinliğinin arttırılması
Increasing the effectiveness of the message through interactivity and word of mouth in marketing communications
ÖZGÜR KÖSEOĞLU
(2008).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET BÜLEND GÖKSEL
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
302.
Uluslararası ağ ajanslarının yönetim ve organizasyonu: Türkiye'deki yapılanmaları
The management and organization of international network agencies and their structures in Turkey
ALİ ALGÜR
(2008).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , Uluslararası İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
303.
Bütünleşik pazarlama iletişimi unsuru olarak televizyon reklâmları ve tüketicilerin televizyon reklâmlarına bakışının tespitine yönelik bir uygulama
Television advertisements as an element of integrated marketing communications and an application towards determining consumers' attitude for television advertisements
EYUP AKIN
(2008).
, Yapıldığı Yer: CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. M. ŞÜKRÜ AKDOĞAN
Doktora
Türkçe
Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İşletme
|
|
|
304.
Televizyon reklamlarında tanınmış kişilerin kullanılmasının reklamın hatırlanması üzerindeki etkisi konusunda bir pilot araştırma
A pilot research study on the effects of advert awereness in which famous individuals are used on television adverts
SİNEM ÇARDAKLI
(2008).
, Yapıldığı Yer: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NEVİN ÜZEREM ALTUĞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
305.
Kuruluşların reklamlarında sosyal meseleleri kullanmaları
How companies use social isues in their advertisements
EVRİM ONAT
(2008).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYDEMİR OKAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
306.
Sosyal pazarlama ve sosyal reklamlar
Social marketing and social ads
İREM BEGÜM TÜKEL
(2008).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BELMA G. FIRLAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
307.
Reklamda tanık olarak kullanılan ünlülerin algılanan inanılırlıklarına göre tüketicilerin reklama ve markaya yönelik oluşan genel tutumları arasındaki farklılıklarının belirlenmesine yönelik bir pilot araştırma
A pilot research for determining the differences between consumer's general attitudes toward advertisement and brand accordoing to the perceived credibilities of celebrities who are used as endorsers in the advertisement
İSMAİL GÖKHAN CİNTAMÜR
(2008).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CENK ARSUN YÜKSEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
308.
Reklamlarda doğallık imgesi: National Geographic Türkiye Dergisi'nde yer alan reklamlar
The image of the nature in advertisements: The advertisements in The National Geographic Turkey magazine
BEYZA TOKGÖZ
(2008).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÜLKÜ DOĞANAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
309.
Bütünleşik pazarlama iletişimi açısından ilişki pazarlaması ve kişiye özel reklamlar
Relationship marketing and personal advertisement in terms of integrated marketing communications
UFUK ALPTUĞ DİNER
(2008).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. PINAR ERASLAN YAYINOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
310.
Sosyal pazarlama açısından kamu sektörü reklamlarında hedef kitle tutumu
Attitude of target audience in public sector advertising in terms of social marketing
EVRİM İLDEM DEVELİ
(2008).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ZAFER KESEBİR
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
311.
Modernizm ekseninde doğa içerikli reklâmların göstergebilimsel incelenmesi
The semiotic analysis of nature thematic advertisements in the frame of modernism
IŞIL HORZUM
(2008).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYTEKİN CAN
Doktora
Türkçe
Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
312.
Bir reklam ortamı olarak web sitelerinin müşteri memnuniyetine etkisi
The affect of websites as an advertising medium on customer satisfaction
SİNEM YEYGEL
(2008).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MÜGE ELDEN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
313.
İnternet'te reklamlar ve e-alışveriş ilişkisi: İnternet kullanıcılarına yönelik bir uygulama
Advertisement on the web and e-shopping relations: An implication towards internet users
MEHMET CAN BAŞLAMA
(2008).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. CENGİZ DEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
314.
Reklam harcamalarındaki büyüme ve reklam etkinliğinin ölçülmesi: Bir örnek uygulama
Enlargement on advertisement expenses and measurement of advertisement effeciency: Sample application
ZEKİYE TAMER
(2008).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN ALTUNBAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
315.
Televizyon reklamlarında çocuk bedeni üzerinden cinsel kimlik aktarımı
Transfer of sexual identity on television ads over children body
M. NUR ERDEM
(2008).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENGİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
316.
İnternet reklamcılığı: Etik ve hukuk sorunsalı
Internet advertising: Ethical and legal issues
DİLEK GÖRKEY
(2008).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERGÜN YOLCU
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
317.
Stratejik planlama kavramı ve reklam ajanslarında kullanımı: Türkiye'deki reklam ajanslarında çalışan stratejik planlama uzmanları ve stratejik planlamanın uygulanışı üzerine bir araştırma
Concept of account planning and its use at the advertising agencies: A research for account planners who work advertising agencies in Turkey and application of the account planning
ŞABAN ASLAN
(2008).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET YALÇIN KAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
318.
Reklamda kadın imgesi
Image of woman in advertisement
ÖZNUR CEVHER
(2008).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HÜLYA YENGİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
319.
Feminist söylem açısından televizyon reklamlarında sunulan kadın imgesi
From the aspects of feminist expression, female image that is being presented
SEVDA COŞMUŞ
(2008).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HANİFE GÜZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
320.
Tüketim toplumu bağlamında yeniliğin temsili: Türkiye'deki dergi reklamlarından çözümlemeler
A representation of innovation in the context of consumption society: Analyses of magazine advertisements in Turkey
ZALİHA İNCİ KARABACAK
(2008).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METİN KAZANCI
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
321.
Avrupa Birliği olgusunun Türkiye'deki reklamlara yansımaları ve bir uygulama
The effects of the fact of the European Union to the advertisements which produced in the Turkey and an application
DİLARA TOPALOĞLU
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET TIĞLI
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
322.
An evaulation of customer intention to participate in mobile advertising and an empirical study conducted in Istanbul
Kullanıcıların mobil reklam kampanyalarına katılım egiliminin incelenmesi ve İstanbul için bir ampirik saha çalışması
YASEMİN YÜCEL
(2007).
, Yapıldığı Yer: IŞIK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MURAT FERMAN
Doktora
İngilizce
Reklamcılık
|
|
|
323.
Tüketim toplumunda değişen erkek imajı ve reklamlara yansıması
Changing men's image in the consuming society and its reflection in commercials
SAİME SEDA EREL
(2007).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FİLİZ OTAY DEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Radyo-Televizyon , Reklamcılık
|
|
|
324.
Les valeurs de la société de consommation: Une analyse des publicités de presse de 2006
Tüketim toplumunun değerleri: 2006 basın ilanlarının incelenmesi = The values of consumption society: An analyse of 2006 press advertisements
BARIŞ KARA
(2007).
, Yapıldığı Yer: GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HALİME YÜCEL
Yüksek Lisans
Fransızca
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
325.
Basın ilanlarında görsel iletişim tasarımı
The visual communication design in news release
ALİ ERDENER DEMİR
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Gazetecilik , Güzel Sanatlar , Reklamcılık
|
|
|
326.
Tüketicinin yaşam tarzı ve reklamın rolü
The consumer's lifestyle and rol of advertisement
FARİDEH AHMADİAN SARAY
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
327.
Televizyon reklamlarında mizahın kullanımı
Use of humour on T. V. advertising
İMRAN UĞUR ASLAN
(2007).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYTEKİN CAN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
328.
İnternet reklamlarının tüketici davranışlarına etkisi
Effect of internet advertising on consumer behaviours
AYŞE NAZLIHAN COŞKUN
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
329.
Future of advertising in mobile world mobile advertising will be a killer application in the near future, no other mass advertising medium will survive
Reklamların mobil dünyadaki geleceği mobil reklam öyle etkili bir uygulama olucakki, başka hiçbir kitlesel reklam mecrası onun kadar başarılı olamayacak
İSMET EYMEN İŞGÜDER
(2007).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CÜNEYT BUDAK
Yüksek Lisans
İngilizce
Reklamcılık
|
|
|
330.
Avrupa'da türk markalaşması
Turkish branding in Europe
METİN ÇELİK
(2007).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NEŞE KARS
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
331.
Televizyon reklam filmlerinin tüketici davranışlarına etkileri
The impact of television advertisements on the consumer behaviors
ZAFER ÖZDEMİR
(2007).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SUAT GEZGİN
Doktora
Türkçe
Radyo-Televizyon , Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
332.
1990 sonrası Türkiye'de tanıtım fotoğrafçılığı
The Turkish advertising photography after '1990s
AŞKIN ELİBOL
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BARBAROS GÜRSEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
333.
Reklamda cinsel çekiciliklerin iletişim etkisi ile ahlaki değerlendirmesine yönelik tutum araştırması
The attitude research aimed sexual appeals in advertisements assess ethics by the effects of communication
GÜLCAN ŞENER
(2007).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FERRUH UZTUĞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
334.
İstanbul daki üniversite öğrencilerinin tüketici davranışları açısından marka sadakatinin ölçümlenmesi üzerine bir araştırma
Measurement of the brand alliance of university students in Istanbul in terms of their consuming behaviours
SELÇUK BORA ÇAVUŞOĞLU
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
335.
İnternet reklamlarının ölçülebilirliği ve uygulamaları
Statistical evaluation and applications of internet advertising
EFE ŞAR
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
336.
Türkiye'de internet reklamcılığı ve internet kullanıcılarının internet reklamlarına karşı tutum ve davranışları
Internet advertising in Turkey and internet user attitudes and behaviours towards internet advertisement
VEDAT YİĞİTOĞLU
(2007).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYPAR USLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
337.
Mit ve reklam stratejileri reklamda mit kullanımı
Myth and advertisement strategys
ELİF AKÇAM
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
338.
Televizyon reklamlarında ünlü kullanımı:2005 yılı televizyon reklamlarına yönelik bir içerik analizi
Celebrity endorsement in television advertising:A content analysis to the television advertising in 2005
SELEN ERSAVAŞ
(2007).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. R. AYHAN YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
339.
Reklam fotoğrafçılığı ve yaratıcılık
Advertising photography and creativity
SEMRA UYGUN
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
340.
Marka farkındalığı yaratmada ürün yerleştirmenin etkisi
The effect of product placement on creating brand awareness
RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
341.
Erkeklere yönelik televizyon reklamlarının analizi
Analysis of the men oriented television commercials
HASAN VOLKAN GÜÇLÜ
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
342.
Küreselleşme sürecinde küresel reklam stratejileri
Global advertisement strategies in the globalization
NURCAN YILDIZ
(2007).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. NURHAN BABÜR TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
343.
Marka tercihlerinin oluşumunda reklamların tüketicinin farklı demografik özelliklerine ilişkin değişen rolü (şampuan ürününe yönelik bir araştırma)
The changing role of advertisements depend on consumer's different demographic characteristics in the constitution of brand preference (a research on shampoo product)
DENİZ TUNÇ
(2007).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. İKBAL AKSULU
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
344.
Reklamda yaratıcılık ve konumlandırma stratejileri Coca-Cola örneği
Strategies of creativity and positioning in advertising the sample of Coca-Cola
TUNAHAN ATCILAR
(2006).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN ALTUNBAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
345.
Tüketicilerin reklamlara yönelik tutumları-karşılaştırmalı bir araştırma (Türkiye-Rusya)
The consumers' attitudes directed towards advertisements -comparative research (Turkey-Russia)
AYGÜL SADIKOVA
(2006).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İNCİ VARİNLİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
346.
Sponsorluğun markaya etkileri ve bir uygulama
The effects of sponsorship on the brand and one application
GÜLŞAH MARMARA
(2006).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MÜGE ARSLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
347.
Yeni ürünlerde mizahi reklamlara yönelik tüketici tutum ve davranışları ve bir uygulama
Customer attitudes and behaviours for humorous advertisements for new products and an application
SEVCAN ACAR
(2006).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA MÜGE ARSLAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
348.
Otomobil sektöründe basın ilanlarının stratejik kullanımı ve sektörel dergi analizi
The strategic usage of print advertisements and the analysis of sectoral magazines in the car industry
YUSUF ÇAĞLAR GÖZÜAÇIK
(2006).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FUNDA SAVAŞ GÜN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
349.
Televizyon reklamlarında yaratıcı yapım uygulamaları: Türk televizyon reklamlarında (2005)yaratıcı yapım bileşenleri
Execution in television advertisements: The execution components in Turkish Tv Ads (2005)
ÖMER KUTLU
(2006).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FERRUH UZTUĞ,YRD. DOÇ. DR. MİNE OYMAN,YRD. DOÇ. DR. R. AYHAN YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
350.
Siyasal kampanya sürecinde medya ve siyasal reklamcılığın rolü
During political campaign the role of the media and political advertising
SEVİNÇ ENGİN
(2006).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MÜMTAZER TÜRKÖNE
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , Siyasal Bilimler
|
|
|