Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 475
51. Pazarlama iletişiminde transmedya uygulamaları: Örnek olay incelemeleri Transmedia applications in marketing communication: Case studies

MEVLÜT DÖNMEZ (2015). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MAKBULE EVRİM GÜLSÜNLER
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
52. Siyasal seçim kampanyalarında ınternet ve sosyal medya kullanımı: USA - Demokrat Parti - Türkiye Ak Parti örneği Poli̇ti̇cal electi̇on campai̇gn use of internet and soci̇al medi̇a: Instance of USA - Democrati̇c Party (DP) - Turkey Ak Party (AKP)

ÖZGÜ ALTINBAŞ (2015). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , Siyasal Bilimler
53. Satın almanın psikolojisi motivasyonel yönlendirme; Bilinçaltı teknikler Psychology of purchase motivational orientation; Subsconcious technics

LOKMAN SAYIM (2015). , Yapıldığı Yer: HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CENK BUDAYAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
54. Basın ilanlarında tasarım öğeleri ve layout'ların incelenmesi Examination of design elements and layouts in press advertisement

SEDEF BİNGÖL (2015). , Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEMİH Ş. OKTAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
55. Dergilerde yer alan reklamlarda mizah kullanımı: Örnekler üzerinde reklam iletisinin incelenmesi Humour usage on magazine advertisements : Discussing the examples by the advertising messages

BURAK ŞAHİN (2015). , Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. SEMİH Ş. OKTAY
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
56. The impact of advertisements on consumer perception of brand personality: An analysis of Apple and Samsung smartphone advertisements Reklamların marka kişiliği algısı üzerindeki etkileri: Samsung ve Apple akıllı telefon reklamları üzerine bir araştırma

EMİRCAN ERDOĞAN (2015). , Yapıldığı Yer: İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SEMA MİŞÇİ KİP
Yüksek Lisans   İngilizce   Reklamcılık , İşletme
57. Reklam kampanyası başarısında açıkhava reklamlarının etkisi The effect of outdoor advertisements in the success of advertisement campaign

CİHAN TİRYAKİ (2014). , Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DEMET KARAPINAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
58. Tüketicilerin hastane seçiminde ağızdan ağıza iletişimin etkisi Effect of word of mouth communication on consumers' hospital selection

NURCAN GÜNAY (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. İMRAN UĞUR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
59. 2002-2013 yılları arasında Hürriyet gazetesi'nde çıkan Efes Pilsen basın ilanlarının savunucu reklam temelindeki içerik analizi Content analysis based on advocacy advertisement about Efes Pilsen published in Hurriyet newspaper between 2002-2013

SİNEM ÜSTÜNER (2014). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
60. Stok fotoğrafçılık ve grafik tasarımdaki yeri Stock photography and its place in graphic design

MUHAMMED EMİN ALBAYRAK (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. ERGÜN TURAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar
61. Kamu kurumlarında görsel kimlik yenileme süreci ve gereksinimleri: Beyoğlu Belediyesi Necessities and renovation process of visual identity in the public institutions: Beyoglu Municipality

MERT UĞURDİL (2014). , Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. MEMET ŞAN YILDIZHAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
62. Reklam dilinde sıfatlar Adjectives in the advertising language

YUSUF GÖKKAPLAN (2014). , Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NEVZAT ÖZKAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Dilbilim , Reklamcılık , Türk Dili ve Edebiyatı
63. Yeni medya reklamcılığında değişen kontrol metodları ve siber-propaganda Changing tools of control in new media advertising and cyber-propaganda

SİNEM GÜDÜM (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL POYRAZ
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
64. Reklamların görsel etkileri Visual effects of advertisements

BÜLENT HAN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET ÖZET
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
65. Effects of new communication technologies on crm: A case study on Trilux lighting company Yeni iletişim teknolojilerinin müşteri ilişkileri yönetimi üzerine etkisi: Trilux aydınlatma firması vaka analizi

ASUMAN ÇALIŞKAN (2014). , Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLŞAH GÖNENLİ
Yüksek Lisans   İngilizce   Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
66. Turizm reklamlarında yaşam tarzlarının inşası: Gösteregebilimsel çözümleme Construction of lifestyles in tourism advertisements: Semiological method

MERVE GENÇYÜREK ERDOĞAN (2014). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. G. SENEM GENÇTÜRK HIZAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
67. Gerilla pazarlama ile tüketici arasındaki oyunlaştırma ilişkisi Gamification relationship between the guerilla marketing and consumers

MERT CAN YÖRÜKOĞLU (2014). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKHAN UĞUR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
68. Sinema filmlerinde ürün yerleştirme uygulamalarının etkinliğinin film türlerine göre karşılaştırılması Comparison of efficiency of product placament in movies by film genres

GÜVENÇ ATSÜREN (2014). , Yapıldığı Yer: YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. İBRAHİM KIRCOVA
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
69. Reklam etkinliğinde duygunun gücü: İlginlik ve reklam türünün etkisi The power of affect in advertising effectiveness involvement and commercial type effects

NESLİHAN ALPAY (2014). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
70. Uluslararası reklamcılıkta denetim sistemleri: Türkiye Avustralya örneği Regulation systems in international advertising: The example of Turkey and Australia

BATUR HASAN AYDIN (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. YUSUF DEVRAN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
71. Reklam kampanyalarında dış mekân uygulamalarının tüketiciye etkisi The influence of outdoor executions on consumer as a part of advertising campaign

ECE ÖNER (2014). , Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. MEMET ŞAN YILDIZHAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
72. Dizilerdeki reklamların tüketicilerin satınalma niyetine etkisi The elements of commercial in the serials and the i̇mpact of those commercials on the consumers

FATMA KAHRAMAN GUDİL (2014). , Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. HAYRETTİN ZENGİN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
73. Tüketim kültürü bağlamında dayatılmış güzellik: Reklamda kusursuz kadın model kullanımının satın alma niyeti üzerindeki rolü Imposed beauty in the context of consumption culture: The role of perfect woman model usage in advertising on purchase intensions

ESER LEVİ (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN ZEYNEP TOSUN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
74. Dergi reklamlarında sosyal statü göstergesi olarak markaların sunumu Brand presentation on magazine advertising as an indicator of social status

ZEYNEP LEMBET (2014). , Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. BELMA GÜNERİ FIRLAR
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
75. Tüketime dayalı bilinç endüstrisi ve reklam bağlamında bir dijital reklam okuryazarlığı eğitim modeli önerisi A digital advertising literacy education model proposal in the context of consumption-based consciousness industry and advertising

MEVLÜDE NUR ERDEM (2014). , Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MELİHA NURDAN TAŞKIRAN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
76. Yayınevlerinde kurumsal kimlik oluşturmada imaj kavramının önemi The importance of image concept in the creati̇ng publishers' corporate identity

MESUT MEMİŞ SARI (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NURİ SEZER
Yüksek Lisans   Türkçe   Matbaacılık
77. Tüketim kültürünün aracı olarak reklamlarda nesneleşen birey ya da bireye dönüşen nesne Advetorilas as a medium of consumption culture and anthropomorfism (Object people or humanoids)

DİDEM ATAMAN YENĞİN (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. GÜL RENGİN KÜÇÜKERDOĞAN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
78. Tipografi ve logo tasarımındaki önemi Logo design and its importance in typography

İBRAHİM SEVİLDİ (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BAHATTİN ODABAŞI
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
79. Televizyon reklamlarında yaratıcı strateji kullanımlarına ilişkin niceliksel bir çalışma A quantitative study related to usage of creative strategy in television commercials

HALUK AKARSU (2014). , Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DUYGU AYDIN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
80. Türkiye'de marka yerleştirme stratejilerinin yeni görünümü: Yalan Dünya örneği The new appearances of brand placement strategies in Turkey: A case study of Yalan Dünya

BURÇE BOYRAZ (2014). , Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GİLMAN SENEM GENÇTÜRK HIZAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
81. Reklamdan kaçınma ve başkalarının varlığı Advertising avoidance and the presence of others

SERAP BATUHAN (2014). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. YESİM ULUSU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
82. Reklam kısıtı olan sektörlerde bütünleşik pazarlama iletişimi uygulamalarının kurumsal itibar üzerindeki rolü; bağımsız denetim sektörü üzerine bir uygulama The role of integrated marketing communication on corporate reputation in the advertising-restricted sectors: a research on audit environment

HACI MERT TİNİK (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN ZEYNEP TOSUN
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
83. How does new media affect the creative department of advertising agencies in Turkey? Türkiye'deki reklam ajanslarının kreatif departmanları yeni medya'dan nasıl etkilendi?

SERPİL ÖZDEMİR (2014). , Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇAĞRI YALKIN,YRD. DOÇ. DR. AYŞE BİNAY KURULTAY,YRD. DOÇ. DR. EYLEM YANARDAĞOĞLU VOROS
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
84. Bilinçaltı reklamcılık teknikleri ve tüketicinin yönlendirilmesi Subliminal advertising techniques and directing consumers

SEFER DARICI (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYLA ACAR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
85. Üreten tüketicinin yükselişi: Kullanıcıların ürettiği reklamlar The rise of prosumer: User generated advertising

SADIK ÇALIŞKAN (2014). , Yapıldığı Yer: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MEVLÜT AKYOL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri
86. Pazarlama iletişiminde ideolojik dil ve medya söylemi: Ulusal Kristal Elma Ödülleri basın reklam söylemlerinin eleştirel çözümlemesi Ideological language and media discourse in marketing communication: Critical analysis of press advertising discourses of National Cristal Apple Awards

MEHMET ALİ GENİŞ (2014). , Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN PAPATYA
Doktora   Türkçe   Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
87. Nostalji çekiciliğinin ürün yerleştirmede kullanımı The use of nostalgia appeal in product placement

SEFA DURU (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN ZEYNEP TOSUN
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
88. Pornşık reklam olgusu: Reklamlarda kullanımı üzerine bir araştırma Pornchic advertisement phenomenon: A study on its usage in advertisements

HARUN ANDAÇ (2014). , Yapıldığı Yer: YAŞAR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDA SABUNCUOĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
89. 1990-2013 yılları arasında afiş ve sosyal afişlerin grafik tasarım ve teknolojik açıdan incelenmesi Between the years 1990-2013 poster graphic design poster and social of investigation and technological perspective

REFİK YALUR (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NURİ SEZER
Yüksek Lisans   Türkçe   Güzel Sanatlar , Reklamcılık
90. İnternet reklam çeşitlerinin etkililiğini tüketici tutumlarına dayanarak belirlemeye yönelik bir araştırma (Sakarya Üniversitesi öğrencileri üzerinden anket çalışması) A research to determining the effectiveness of the internet advertising types based on consumer attidues (Sakarya University students through survey)

SEMİH OĞUZHAN KAPTAN (2014). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN OYAL
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık , İşletme
91. Kurumsal kimlik değişiminin reklam aracılığı ile yansıtılması: Sosyal değişme bağlamında göstergebilimsel bir çözümleme Reflecting corporate identity change by advertisiment: A semiotic analysis in the context of social change

FUNDA ERGENEKON (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. METE ÇAMDERELİ
Yüksek Lisans   Türkçe   Halkla İlişkiler , Reklamcılık
92. Reklamda absürtlüğün reklama yönelik tutum ve hatırlama üzerine etkileri Effects of absurdity in advertising on attitude toward the ad and recall

SERDAR YILDIZ (2014). , Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. FERRUH UZTUĞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
93. Tüketicilerin TV programlarında ürün yerleştirme konusundaki tutumlarına yönelik bir araştırma A research program for consumer product placement the attitudes of TV

KEZİBAN TEKELİ (2014). , Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. A. HÜSREV EROĞLU
Yüksek Lisans   Türkçe   Radyo-Televizyon , Reklamcılık
94. İran'da reklam tarihi ve reklamcılığa etki eden faktörler History of advertisement in İran and the factors that effect advertising

DONYA POURMANAF (2014). , Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
95. Determining the opinion leaders in online social networks Çevrimiçi sosyal ağlarda kanaat önderlerinin tespiti

MURAT BERKANT KURU (2014). , Yapıldığı Yer: IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH ÖZAYDIN
Yüksek Lisans   İngilizce   Bilgi ve Belge Yönetimi , Bilim ve Teknoloji , Reklamcılık
96. Effectiveness of product placement applications on Turkish television media Türk televizyon medyasında ürün yerleştirme uygulamalarının etkililiği

VİLDAN KARIŞIK (2014). , Yapıldığı Yer: FATİH ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. MUSTAFA DİLBER
Doktora   İngilizce   Reklamcılık
97. Asya sinemasında ürün yerleştirme: En çok izlenen filmlerin incelenmesi Product placement i̇n Asian movies: An analysis of top-grossing movies

SAİMA ALİYEVA (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık
98. The evaluation of the advertisement applications and their control in Turkey in the context of EU legislation Türkiye'deki reklam uygulamaları ve denetiminin Avrupa Birliği mevzuatı bağlamında değerlendirilmesi

BAŞAK SOMEREN ALP (2014). , Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYŞE SÜMER
Doktora   İngilizce   Hukuk , Reklamcılık
99. Kurumsal reklamların kapsam ve içeriğinin belirlenmesine yönelik bir modelin kurumsal bakış açısıyla belirlenmesi: İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda (İMKB) işlem gören şirketlere uygulanması Determination of a model to specify the scope and content of corporate advertising from a corporate perspective: A study with the companies quoted on the İstanbul Stock Exchange (İSE)

ZEKİ TOY (2014). , Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): PROF. DR. AYDEMİR OKAY
Doktora   Türkçe   Reklamcılık
100. Dergi içi reklam tasarımlarında kullanılan görseller ile tipografik öğelerin uyumu ve bu uyumun tasarımın temel ilkelerinden yararlanılarak analizinin yapılması The coherence of visual and typograpic elements which are used in advertisment design of monthly magazines ant the analysis of this coherence benefitting from the pirinciples of design

SEVAL EREN AKSOY (2014). , Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ

Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKHAN UĞUR
Yüksek Lisans   Türkçe   Reklamcılık