51.
Pazarlama iletişiminde transmedya uygulamaları: Örnek olay incelemeleri
Transmedia applications in marketing communication: Case studies
MEVLÜT DÖNMEZ
(2015).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MAKBULE EVRİM GÜLSÜNLER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
|
|
|
52.
Siyasal seçim kampanyalarında ınternet ve sosyal medya kullanımı: USA - Demokrat Parti - Türkiye Ak Parti örneği
Poli̇ti̇cal electi̇on campai̇gn use of internet and soci̇al medi̇a: Instance of USA - Democrati̇c Party (DP) - Turkey Ak Party (AKP)
ÖZGÜ ALTINBAŞ
(2015).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , Siyasal Bilimler
|
|
|
53.
Satın almanın psikolojisi motivasyonel yönlendirme; Bilinçaltı teknikler
Psychology of purchase motivational orientation; Subsconcious technics
LOKMAN SAYIM
(2015).
, Yapıldığı Yer: HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. CENK BUDAYAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
54.
Basın ilanlarında tasarım öğeleri ve layout'ların incelenmesi
Examination of design elements and layouts in press advertisement
SEDEF BİNGÖL
(2015).
, Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEMİH Ş. OKTAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Güzel Sanatlar , Reklamcılık
|
|
|
55.
Dergilerde yer alan reklamlarda mizah kullanımı: Örnekler üzerinde reklam iletisinin incelenmesi
Humour usage on magazine advertisements : Discussing the examples by the advertising messages
BURAK ŞAHİN
(2015).
, Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SEMİH Ş. OKTAY
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
56.
The impact of advertisements on consumer perception of brand personality: An analysis of Apple and Samsung smartphone advertisements
Reklamların marka kişiliği algısı üzerindeki etkileri: Samsung ve Apple akıllı telefon reklamları üzerine bir araştırma
EMİRCAN ERDOĞAN
(2015).
, Yapıldığı Yer: İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SEMA MİŞÇİ KİP
Yüksek Lisans
İngilizce
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
57.
Reklam kampanyası başarısında açıkhava reklamlarının etkisi
The effect of outdoor advertisements in the success of advertisement campaign
CİHAN TİRYAKİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DEMET KARAPINAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
58.
Tüketicilerin hastane seçiminde ağızdan ağıza iletişimin etkisi
Effect of word of mouth communication on consumers' hospital selection
NURCAN GÜNAY
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. İMRAN UĞUR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
59.
2002-2013 yılları arasında Hürriyet gazetesi'nde çıkan Efes Pilsen basın ilanlarının savunucu reklam temelindeki içerik analizi
Content analysis based on advocacy advertisement about Efes Pilsen published in Hurriyet newspaper between 2002-2013
SİNEM ÜSTÜNER
(2014).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HASAN KEMAL SUHER
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
60.
Stok fotoğrafçılık ve grafik tasarımdaki yeri
Stock photography and its place in graphic design
MUHAMMED EMİN ALBAYRAK
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ERGÜN TURAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Güzel Sanatlar
|
|
|
61.
Kamu kurumlarında görsel kimlik yenileme süreci ve gereksinimleri: Beyoğlu Belediyesi
Necessities and renovation process of visual identity in the public institutions: Beyoglu Municipality
MERT UĞURDİL
(2014).
, Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. MEMET ŞAN YILDIZHAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Güzel Sanatlar , Reklamcılık
|
|
|
62.
Reklam dilinde sıfatlar
Adjectives in the advertising language
YUSUF GÖKKAPLAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NEVZAT ÖZKAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Dilbilim , Reklamcılık , Türk Dili ve Edebiyatı
|
|
|
63.
Yeni medya reklamcılığında değişen kontrol metodları ve siber-propaganda
Changing tools of control in new media advertising and cyber-propaganda
SİNEM GÜDÜM
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EMEL POYRAZ
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
64.
Reklamların görsel etkileri
Visual effects of advertisements
BÜLENT HAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET ÖZET
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
65.
Effects of new communication technologies on crm: A case study on Trilux lighting company
Yeni iletişim teknolojilerinin müşteri ilişkileri yönetimi üzerine etkisi: Trilux aydınlatma firması vaka analizi
ASUMAN ÇALIŞKAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜLŞAH GÖNENLİ
Yüksek Lisans
İngilizce
Halkla İlişkiler , Reklamcılık , İşletme
|
|
|
66.
Turizm reklamlarında yaşam tarzlarının inşası: Gösteregebilimsel çözümleme
Construction of lifestyles in tourism advertisements: Semiological method
MERVE GENÇYÜREK ERDOĞAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. G. SENEM GENÇTÜRK HIZAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
67.
Gerilla pazarlama ile tüketici arasındaki oyunlaştırma ilişkisi
Gamification relationship between the guerilla marketing and consumers
MERT CAN YÖRÜKOĞLU
(2014).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKHAN UĞUR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
68.
Sinema filmlerinde ürün yerleştirme uygulamalarının etkinliğinin film türlerine göre karşılaştırılması
Comparison of efficiency of product placament in movies by film genres
GÜVENÇ ATSÜREN
(2014).
, Yapıldığı Yer: YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. İBRAHİM KIRCOVA
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
69.
Reklam etkinliğinde duygunun gücü: İlginlik ve reklam türünün etkisi
The power of affect in advertising effectiveness involvement and commercial type effects
NESLİHAN ALPAY
(2014).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
70.
Uluslararası reklamcılıkta denetim sistemleri: Türkiye Avustralya örneği
Regulation systems in international advertising: The example of Turkey and Australia
BATUR HASAN AYDIN
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. YUSUF DEVRAN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
71.
Reklam kampanyalarında dış mekân uygulamalarının tüketiciye etkisi
The influence of outdoor executions on consumer as a part of advertising campaign
ECE ÖNER
(2014).
, Yapıldığı Yer: HALİÇ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): ÖĞR. GÖR. MEMET ŞAN YILDIZHAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
72.
Dizilerdeki reklamların tüketicilerin satınalma niyetine etkisi
The elements of commercial in the serials and the i̇mpact of those commercials on the consumers
FATMA KAHRAMAN GUDİL
(2014).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HAYRETTİN ZENGİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
73.
Tüketim kültürü bağlamında dayatılmış güzellik: Reklamda kusursuz kadın model kullanımının satın alma niyeti üzerindeki rolü
Imposed beauty in the context of consumption culture: The role of perfect woman model usage in advertising on purchase intensions
ESER LEVİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN ZEYNEP TOSUN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
74.
Dergi reklamlarında sosyal statü göstergesi olarak markaların sunumu
Brand presentation on magazine advertising as an indicator of social status
ZEYNEP LEMBET
(2014).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BELMA GÜNERİ FIRLAR
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
75.
Tüketime dayalı bilinç endüstrisi ve reklam bağlamında bir dijital reklam okuryazarlığı eğitim modeli önerisi
A digital advertising literacy education model proposal in the context of consumption-based consciousness industry and advertising
MEVLÜDE NUR ERDEM
(2014).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELİHA NURDAN TAŞKIRAN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
76.
Yayınevlerinde kurumsal kimlik oluşturmada imaj kavramının önemi
The importance of image concept in the creati̇ng publishers' corporate identity
MESUT MEMİŞ SARI
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NURİ SEZER
Yüksek Lisans
Türkçe
Matbaacılık
|
|
|
77.
Tüketim kültürünün aracı olarak reklamlarda nesneleşen birey ya da bireye dönüşen nesne
Advetorilas as a medium of consumption culture and anthropomorfism (Object people or humanoids)
DİDEM ATAMAN YENĞİN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. GÜL RENGİN KÜÇÜKERDOĞAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
78.
Tipografi ve logo tasarımındaki önemi
Logo design and its importance in typography
İBRAHİM SEVİLDİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BAHATTİN ODABAŞI
Yüksek Lisans
Türkçe
Güzel Sanatlar , Reklamcılık
|
|
|
79.
Televizyon reklamlarında yaratıcı strateji kullanımlarına ilişkin niceliksel bir çalışma
A quantitative study related to usage of creative strategy in television commercials
HALUK AKARSU
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. DUYGU AYDIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
80.
Türkiye'de marka yerleştirme stratejilerinin yeni görünümü: Yalan Dünya örneği
The new appearances of brand placement strategies in Turkey: A case study of Yalan Dünya
BURÇE BOYRAZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GİLMAN SENEM GENÇTÜRK HIZAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
81.
Reklamdan kaçınma ve başkalarının varlığı
Advertising avoidance and the presence of others
SERAP BATUHAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YESİM ULUSU
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
82.
Reklam kısıtı olan sektörlerde bütünleşik pazarlama iletişimi uygulamalarının kurumsal itibar üzerindeki rolü; bağımsız denetim sektörü üzerine bir uygulama
The role of integrated marketing communication on corporate reputation in the advertising-restricted sectors: a research on audit environment
HACI MERT TİNİK
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN ZEYNEP TOSUN
Doktora
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
83.
How does new media affect the creative department of advertising agencies in Turkey?
Türkiye'deki reklam ajanslarının kreatif departmanları yeni medya'dan nasıl etkilendi?
SERPİL ÖZDEMİR
(2014).
, Yapıldığı Yer: KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÇAĞRI YALKIN,YRD. DOÇ. DR. AYŞE BİNAY KURULTAY,YRD. DOÇ. DR. EYLEM YANARDAĞOĞLU VOROS
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
84.
Bilinçaltı reklamcılık teknikleri ve tüketicinin yönlendirilmesi
Subliminal advertising techniques and directing consumers
SEFER DARICI
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYLA ACAR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
85.
Üreten tüketicinin yükselişi: Kullanıcıların ürettiği reklamlar
The rise of prosumer: User generated advertising
SADIK ÇALIŞKAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MEVLÜT AKYOL
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri
|
|
|
86.
Pazarlama iletişiminde ideolojik dil ve medya söylemi: Ulusal Kristal Elma Ödülleri basın reklam söylemlerinin eleştirel çözümlemesi
Ideological language and media discourse in marketing communication: Critical analysis of press advertising discourses of National Cristal Apple Awards
MEHMET ALİ GENİŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN PAPATYA
Doktora
Türkçe
Reklamcılık , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
87.
Nostalji çekiciliğinin ürün yerleştirmede kullanımı
The use of nostalgia appeal in product placement
SEFA DURU
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NURHAN ZEYNEP TOSUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
88.
Pornşık reklam olgusu: Reklamlarda kullanımı üzerine bir araştırma
Pornchic advertisement phenomenon: A study on its usage in advertisements
HARUN ANDAÇ
(2014).
, Yapıldığı Yer: YAŞAR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDA SABUNCUOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
89.
1990-2013 yılları arasında afiş ve sosyal afişlerin grafik tasarım ve teknolojik açıdan incelenmesi
Between the years 1990-2013 poster graphic design poster and social of investigation and technological perspective
REFİK YALUR
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NURİ SEZER
Yüksek Lisans
Türkçe
Güzel Sanatlar , Reklamcılık
|
|
|
90.
İnternet reklam çeşitlerinin etkililiğini tüketici tutumlarına dayanarak belirlemeye yönelik bir araştırma (Sakarya Üniversitesi öğrencileri üzerinden anket çalışması)
A research to determining the effectiveness of the internet advertising types based on consumer attidues (Sakarya University students through survey)
SEMİH OĞUZHAN KAPTAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ERKAN OYAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık , İşletme
|
|
|
91.
Kurumsal kimlik değişiminin reklam aracılığı ile yansıtılması: Sosyal değişme bağlamında göstergebilimsel bir çözümleme
Reflecting corporate identity change by advertisiment: A semiotic analysis in the context of social change
FUNDA ERGENEKON
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METE ÇAMDERELİ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
92.
Reklamda absürtlüğün reklama yönelik tutum ve hatırlama üzerine etkileri
Effects of absurdity in advertising on attitude toward the ad and recall
SERDAR YILDIZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. FERRUH UZTUĞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
93.
Tüketicilerin TV programlarında ürün yerleştirme konusundaki tutumlarına yönelik bir araştırma
A research program for consumer product placement the attitudes of TV
KEZİBAN TEKELİ
(2014).
, Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. A. HÜSREV EROĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Radyo-Televizyon , Reklamcılık
|
|
|
94.
İran'da reklam tarihi ve reklamcılığa etki eden faktörler
History of advertisement in İran and the factors that effect advertising
DONYA POURMANAF
(2014).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ALİ ATIF BİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
95.
Determining the opinion leaders in online social networks
Çevrimiçi sosyal ağlarda kanaat önderlerinin tespiti
MURAT BERKANT KURU
(2014).
, Yapıldığı Yer: IŞIK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. FATİH ÖZAYDIN
Yüksek Lisans
İngilizce
Bilgi ve Belge Yönetimi , Bilim ve Teknoloji , Reklamcılık
|
|
|
96.
Effectiveness of product placement applications on Turkish television media
Türk televizyon medyasında ürün yerleştirme uygulamalarının etkililiği
VİLDAN KARIŞIK
(2014).
, Yapıldığı Yer: FATİH ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MUSTAFA DİLBER
Doktora
İngilizce
Reklamcılık
|
|
|
97.
Asya sinemasında ürün yerleştirme: En çok izlenen filmlerin incelenmesi
Product placement i̇n Asian movies: An analysis of top-grossing movies
SAİMA ALİYEVA
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
98.
The evaluation of the advertisement applications and their control in Turkey in the context of EU legislation
Türkiye'deki reklam uygulamaları ve denetiminin Avrupa Birliği mevzuatı bağlamında değerlendirilmesi
BAŞAK SOMEREN ALP
(2014).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYŞE SÜMER
Doktora
İngilizce
Hukuk , Reklamcılık
|
|
|
99.
Kurumsal reklamların kapsam ve içeriğinin belirlenmesine yönelik bir modelin kurumsal bakış açısıyla belirlenmesi: İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda (İMKB) işlem gören şirketlere uygulanması
Determination of a model to specify the scope and content of corporate advertising from a corporate perspective: A study with the companies quoted on the İstanbul Stock Exchange (İSE)
ZEKİ TOY
(2014).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AYDEMİR OKAY
Doktora
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|
100.
Dergi içi reklam tasarımlarında kullanılan görseller ile tipografik öğelerin uyumu ve bu uyumun tasarımın temel ilkelerinden yararlanılarak analizinin yapılması
The coherence of visual and typograpic elements which are used in advertisment design of monthly magazines ant the analysis of this coherence benefitting from the pirinciples of design
SEVAL EREN AKSOY
(2014).
, Yapıldığı Yer: BEYKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÖKHAN UĞUR
Yüksek Lisans
Türkçe
Reklamcılık
|
|
|