501.
Sosyal medya kullanımının müşteri tercihleri üzerine etkileri: Konaklama işletmelerinde bir inceleme
The effects of social media on customer preferences: A study based on accommodation companies
BURAK ERYILMAZ
(2014).
, Yapıldığı Yer: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BURHANETTİN ZENGİN
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
502.
Sürdürülebilir turizm kapsamında yatırım projelerinin değerlendirilmesi; Konya'da yeşil yıldız-çevreye duyarlı termal otel yatırımı örneği
Sustainable tourism in the scope of evaluation of investment projects; Green star in Konya-environmentally sensitive thermal hotel investment in the example
MURAT GÜMÜŞ
(2014).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. F. ATIL BİLGE
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
503.
Turistik merkezlerin sosyal taşıma kapasitesi: Beypazarı örneği
The social carrying capacity of touristic centers: Beypazarı case study
AZADE ÖZLEM ÇALIK
(2014).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AZİZE TUNÇ HASSAN
Doktora
Türkçe
Turizm
|
|
|
504.
Turizm sektöründe fiyatlandırma stratejilerinin incelenmesi:
Güneydoğu Anadolu Bölgesi örneği
The investigation of pricing strategies: Example of Southeastern Anatolia Region
MURAT KARAHAN
(2014).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MEHMET EMİN İNAL
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
505.
Sosyal medya ve turizm: Türkiye'deki turistik destinasyonların değerlendirilmesi
Social media and tourism: Evaluation of tourist destinations in Turkey
SAMET CAN CURKAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AHMET KÖROĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
506.
Şehir varlıklarının şehir pazarlamasındaki önemi: Alanya örneği
The importance of city assets in city marketing:Case study of Alanya
AYŞE GÖRET ÖZDEMİR
(2013).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET EMİN İNAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
507.
Konaklama işletmeleri koşulları ve web sayfası dizayn kriterleri ilişkisi analizi ve alanya uygulaması
Relationship between status of the lodging industry enterprises and web page design criterias analysis and a research in Alanya
HAKAN TOKAY
(2013).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. KEMAL KANTARCI
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
508.
Televizyon dizilerinin destinasyon imajına etkisi
The influence of tv- series on destination image
SERAP ÖZDEMİR
(2013).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRHAN AKTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
509.
Mimar Sinan rotasının doğal ve kültürel peyzaj izleri
The cultural and natural landscape traces of Architect Sinan's route
CANAN BAŞTEMUR
(2013).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. HAYRAN ÇELEM
Doktora
Türkçe
Peyzaj Mimarlığı , Turizm
|
|
|
510.
Otel işletmelerinde değere dayalı pazarlama uygulamalarının belirlenmesi: Laleli örneği
Determination of value-based marketing applications in hotel businesses: The case of Laleli
EZGİ TÜRKMEN
(2013).
, Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. M. OĞUZHAN İLBAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
511.
Genişletilmiş planlanmış davranış teorisi modeli kapsamında otel müşterilerinin yeşil yıldızlı otelleri tekrar ziyaret etme niyetlerinin incelenmesi
Using extended theory of planned behavior is to examine revisit
intentions of green hotels customer: An empirical investigation
ÜZEYİR KEMENT
(2013).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. LEYLA ÖZER
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
512.
Uluslararası kongre turizminin Kazakistan'daki mevcut durumunun değerlendirmesi, sorunları ve çözüm önerileri
Assessment of the current state of the international congress tourism in Kazakhstan, problems and solutions
ASSEL JUBAYEVA
(2013).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MİTHAT ZEKİ DİNÇER
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
513.
Örgüt kültürü perspektifi ile otelcilik sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi:Jurys Inn zincir otelleri örneği
Organisational culture perspective and implementing customer relationship management (CRM) in hotel sector: Case of Jurys Inn hotel chains.
ROYA RAHIMI
(2013).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU GÜNLÜ
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
514.
İşgören güçlendirme ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişki: Konaklama işletmeleri açısından bir inceleme
The relationship between employee empowerment and organizational commitment: A case study over accommodation establishments
ERSAN EROL
(2013).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. İRFAN YAZICIOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
515.
Türk turizminde konaklama ve yiyecek hizmeti faaliyetine yönelik doğrudan yabancı sermaye yatırımlarıyla turizm gelirleri arasındaki ilişkinin incelenmesi üzerine ampirik bir çalışma
An empirical study on the analysis of the relationship between the foreign direct investment in accommodation and food service activities in Turkish tourism sector and tourism revenue
AHMET YAKUP ERKILIÇ
(2013).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MİNE ÖMÜRGÖNÜLŞEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
516.
Destinasyon markalama ve yavaş şehir Seferihisar'ın destinasyon marka imajı
Destination branding and destination brand image of cittaslow Seferihisar
AYŞEGÜL ÇERÇİ
(2013).
, Yapıldığı Yer: HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. LEYLA ÖZER
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
517.
İşgören yabancılaşması ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki: Ankara'daki beş yıldızlı oteller üzerine bir uygulama
The relationship between employee alienation and organizational commitment: An application in 5 star hotels in Ankara
EMRE ÇİLESİZ
(2013).
, Yapıldığı Yer: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GÖKALP NURİ SELÇUK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
518.
Otelcilik ve turizm meslek liselerinde çalışan öğretmenlerin toplam kalite yönetimi anlayışı
Working in hospitality and tourism vocational high school teachers' understanding of total quality management
ALİ SOLUNOĞLU
(2013).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. KURBAN ÜNLÜÖNEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
519.
Örgütsel sessizlik ve örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişkinin incelenmesi: Konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma
The relationship between organizational silence and organizational citizenship behavior: A case study on accammodation establishments
MUSTAFA TECİMEN
(2013).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUHARREM TUNA
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
520.
Etkinliklerin destinasyona etkileri:2011 Erzurum Unıversıade Kış Oyunları
Impacts of events on destinations: 2011 Erzurum Universiade Winter Games
TUBA BERBEROĞLU
(2013).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SAİME ORAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Spor , Turizm
|
|
|
521.
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin müşteri bağlılığına etkisi: Yiyecek içecek sektöründe bir uygulama
The effect of corporate social responsibility activities on customer loyalty: An application in food and beverage
BÜLENT AYDIN
(2013).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. BAYRAM ZAFER ERDOĞAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
522.
Profesyonel turist rehberlerinin performans kriterleri ile çalışma koşulları arasındaki ilişki: Antalya örneği
The relationship between the criteria and of a professional tourist guides' performance and working conditions: Antalya sample
BEYRUHA ÇİÇEK
(2013).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. KEMAL KANTARCI
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
523.
Urban restructuring process of Antalya Walled-Town and the roles of stakeholders
Antalya Kaleiçi'nin yeniden yapılandırılma süreci ve paydaşların rolü
AÇALYA ALPAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. NUMAN TUNA
Doktora
İngilizce
Turizm , Şehircilik ve Bölge Planlama
|
|
|
524.
Turistlerin otel seçimlerinde marka sadakatini etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
A research on the factors affecting brand loyalty in tourists' hotel preferences
ÖZGÜR YAYLA
(2013).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AHMET TAYFUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
525.
Türkiye'de yaşanan ekonomik krizler ve 2009 krizinin turizm sektörüne etkilerinin araştırılması
The economic crises lived in Turkey and the effects of 2009 crise on tourism sector to be searched
EBRU DEMİR
(2013).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FATMA PAMUKÇU
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
526.
Konaklama işletmelerinde çalışanların iş tatmini,motivasyonları ve demografik faktörler arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Bir oteller grubu bünyesindeki beş yıldızlı zincir otel işletmelerine yönelik bir uygulama
Definition relation between job satisfaction,motivation and demographic factors at accommodation establishments: An application towards a hotels group member five star chain hotels businesses
NURHAK AKBUDAK
(2013).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. UFUK DURNA
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
527.
İşgören sessizliği ile stres ve psikolojik iyi olma arasındaki ilişki: Alanya'daki konaklama işletmeleri üzerinde bir uygulama
The relationship among employee silence,stress and psychological well-being: An application on hospitality management
DİLEK YILMAZ
(2013).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BORAN TOKER
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
528.
Tüketicilerin satın alma davranışını etkileyen sosyal faktörlerin seyahat acentaları açısından analizi
An analysis of social factors effecting consumers' purchasing behaviour in terms of travel agencies
MUSTAFA CÜNEYT ŞAPCILAR
(2013).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. RAMAZAN PARS ŞAHBAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
529.
Y kuşağının internet üzerinden turizm ürünü satın alma alışkanlıkları üzerine bir araştırma
A study on online shopping habits of generation Y towards travel products
FİRUZE AYDIN
(2013).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. GÜRHAN AKTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
530.
Sürdürülebilirlik kapsamında yiyecek ve içecek işletmelerindeki uygulamalar: İzmir'deki restoran işletmelerinin sürdürülebilir restoran işletmeciliği kavramına yaklaşımlarının değerlendirilmesi
Practices of food and beverage establishments in the framework of sustainability: Evaluation of restaurant businesses approaches to the sustainable restaurant management concept in İzmir
SERDAR SÜNNETÇİOĞLU
(2013).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. BURCU SELİN YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
531.
Turizm destinasyonlarının rekabet gücünün artırılmasında stratejik destinasyon yönetimi: Çeşme Alaçatı destinasyonu üzerine bir uygulama
Strategic destination management for the improvement of tourism destination competitiveness: An application on Çeşme Alaçatı destination
EDİZ GÜRİPEK
(2013).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖCAL USTA
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
532.
Akçakoca ilçesinin turizm potansiyelinin değerlendirilmesi
Assessment of tourism potential district Akçakoca
YUSUF ALTUNDAŞ
(2013).
, Yapıldığı Yer: DÜZCE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖZNUR BOZKURT
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
533.
Kırsal turizm bölgelerinde festivallerin yerel halk üzerindeki sosyal etkileri: Beypazarı Festivaline yönelik bir araştırma
Social impacts of the festivals on the local community at rural tourism regions: Beypazarı case study
AYŞE NEVİN SERT
(2013).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. EMRE OZAN AKSÖZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
534.
Otel işletmesi çalışanlarının örgütsel sosyalleşme düzeyleri üzerine bir araştırma
A research on organizational socialization levels of hotel organization employees
AHMET AKNAR
(2013).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YASİN BOYLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
535.
Çanakkale Kara Menderes Vadisi Araplar Boğazı kesiminin ekoturizm planlaması açısından değerlendirilmesi
The evaluation of ecotourism planning of The Araplar Strait in Çanakkale Kara Menderes Valley
NEJLA SALTIK
(2013).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FERAH ÖZKÖK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
536.
Alanya'daki yerleşik yabancıların sosyal statülerinin belirlenmesi ve satın alma davranışı üzerindeki etkisinin incelenmesi
Determining the social status of the settled foreigners in Alanya and analysing the effects of social status on buying behavior
SAADET ZAFER
(2013).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MEHMET EMİN İNAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
537.
Destinasyon yaşam seyri ve yerel halkın turizm gelişimine ilişkin tutumlarının incelenmesi
Destination life cycle and analyzing the attitudes of residents related to tourism development
REMZİYE EKİCİ
(2013).
, Yapıldığı Yer: AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BEYKAN ÇİZEL
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
538.
Yerel çekiciliklerin turizme kazandırılmasına yönelik yöre halkının tutumları: Çankırı Tuz mağarası örneği
For local appeals to tourism attitude of local people: Çankırı salt cave case
ERCAN KARAÇAR
(2013).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. RAMAZAN PARS ŞAHBAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
539.
Etkinlik turizmi çeşidi olarak festivaller: Bozcaada Yerel Tatlar Festivali örneği
Festivals as a type of event tourism: The case of Bozcaada Local Flavors Festival
GİZEM BEYAZ KÖMÜRCÜ
(2013).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUSTAFA BOZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
540.
Turistik destinasyonlarda taşıma kapasitesi: Gelibolu Yarımadası Tarihi Milli Parkı örneği
Carrying capacity in tourism destinations: A case in Gallipoli Peninsula Historical National Park
YASİN SOYLU
(2013).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FERAH ÖZKÖK
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
541.
Ürün-ülke imajı ve turizm destinasyon imajının uluslararası tüketici davranışına etkisi: Türkiye, İspanya, Almanya, İsveç ve Hollanda'nın ülke imajlarının karşılaştırmalı analizi
The effects of product-country image and tourism destination image on international consumer behaviour: Comparative analysis of Turkey, Spain, Germany, Sweden and the Netherlands
GÜLÇİN BİLGİN TURNA
(2013).
, Yapıldığı Yer: KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HASAN AYYILDIZ
Doktora
Türkçe
Turizm , Uluslararası İlişkiler , İşletme
|
|
|
542.
İzlenim yönetimi davranışlarında kişilik özelliklerinin rolü: Konaklama işletmeleri çalışanlarına yönelik bir araştırma
The role of personality traits in impression management behaviours:
A research towards lodging entreprises
SELMA TATAR
(2013).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. ÖZGÜR DEVRİM YILMAZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
543.
Kazdağı yöresinde yaşayan yerel halkın kırsal turizme bakışının değerlendirilmesi: Adatepe ve Mehmetalan köyleri örneği
Evaluating resident's attitudes who live in ida mount region towards rural tourism: The case of Adatepe and Mehmetalan villages
BEGÜM DİLARA EMİROĞLU
(2013).
, Yapıldığı Yer: ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. S. HALUK ERDEM
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
544.
Turistlerin beklenti ve deneyimleme kalitesinin tavsiye etme kararına etkisi:Müze ziyaretçileri üzerine bir araştırma
The effect of tourist's expectation and experience quality on recommendation decision: A research
MUSTAFA CEVDET ALTUNEL
(2013).
, Yapıldığı Yer: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EBRU GÜNLÜ
Doktora
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
545.
Sürdürülebilirlik kapsamında agro-turizm ve kırsal kalkınma ilişkisi: Muğla yöresindeki TaTuTa çiftliklerinin agro-turizm potansiyeli yönünden değerlendirilmesi
Relationship between agro-tourism and rural development within the scope of sustainability: Evaluation of TaTuTa farms in Muğla region in terms of agro-tourism potential
MAKBULE CİVELEK
(2013).
, Yapıldığı Yer: MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. HÜSEYİN ÇEKEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
546.
Midilli Adası'ndan gelen ziyaretçilerin alışveriş davranışı ve alışverişten memnuniyet düzeylerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
A survey for determining shopping behaviours and satisfaction rates of visitors from mytilene
GAMZE ÇOBAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. CEVDET AVCIKURT
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
547.
Deniz koruma alanlarının ekonomik değerinin belirlenmesi: Kaş - Kekova örneği
Economic valution of marine protected areas: the case of Kaş - Kekova marine protected area
DENİZCAN DURGUN
(2013).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. VAHDET ÜNAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Balıkçılık Teknolojisi , Ekonomi , Turizm
|
|
|
548.
Kültür turizmi ve uluslararası tanınırlık: Ankara Hamamönü örneği
Cultural tourism and international recognition: The case of Ankara Hamamönü
GAMZE TARSUSLUGİL
(2013).
, Yapıldığı Yer: ATILIM ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. SANİYE GÜL GÜNEŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|
549.
Otel işletmelerinde dönüştürücü liderlik davranışlarının örgüt sağlığı üzerine etkileri: Afyonkarahisar ilinde bir araştırma
Effects of transformational leadership behaviours on organizational health in hotels: A study in afyonkarahisar
TUBA VURAL
(2013).
, Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUSTAFA SANDIKCI
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm , İşletme
|
|
|
550.
Otel işletmelerinde inovasyon odaklı insan kaynakları uygulamaları
Innovation-oriented human resources applications in hotel businesses
MEHMET FATİH KAYRAN
(2013).
, Yapıldığı Yer: BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. AHMET KÖROĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Turizm
|
|
|