351.
Halkın polis algısını etkileyen sosyal faktörler Safranbolu örneği
Social factors affecting the public perception of police case of Safranbolu
BURHAN ÖKSÜZLER
(2011).
, Yapıldığı Yer: POLİS AKADEMİSİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. MUHİTTİN KARAKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi , Sosyoloji
|
|
|
352.
Sponsorluk etkinliklerinin marka değeri üzerine etkisi ve uygulama örneği
The effect of the activities of sponsorship on the brand equity a sample practice
DUYGU DUMANLI
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. YONCA ECE İNAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
353.
Belediyelerde halkla ilişkiler uygulamaları: Erzurum Büyükşehir Belediyesi örneği
Public relations practices in municipalities: a cone study for Erzurum Metropolitan Municipality
CENAP ÖZDEMİR
(2011).
, Yapıldığı Yer: SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YAKUP ALTAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
354.
Kültürlerarası iletişimde dış göç olgusu ve kimlik sorunu: 1989 yılında Bulgaristan'dan Türkiye'ye gelen Türk göçmenleri üzerine bir çalışma (İstanbul-İkitelli örneği)
The outer migration fact and identity problem in intercultural communication: The study about the Turkish immigrants who came to Turkey from Bulgaria in 1989 (the sample of İstanbul-İkitelli)
GÜLCAN ER SAVAŞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
355.
2008 Amerika Birleşik Devletleri başkanlık seçimlerinde Demokratik Parti ve Cumhuriyetçi Parti'nin kampanya faaliyetlerinin karşılıklı incelenmesi
The mutually analysis of the Democratic and The Republican Parties? campaign activities of the 2008 Presidential Election of the USA
EMRAH AYDEMİR
(2011).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. HAKAN AYDIN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
356.
Yerel yönetimlerde sosyal sorumluluk faaliyetlerinin seçmen davranışlarına etkileri: Kayseri Büyükşehir Belediyesi örneği
The effects of voter behavior in local government social responsibility activities: example of Kayseri Metropolitan Municipality
MEHMET GÜL
(2011).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Kamu Yönetimi , Siyasal Bilimler
|
|
|
357.
Siyasi partilerin halkla ilişkiler ve kamuoyunu bilgilendirme çalışmaları: Türk Basınında 29 Mart 2009 Yerel Seçimleri
Public relations and informational activities to public opinion of the political parties: 29 March 2009 Local Elections in Turkish Press
NURAL İMİK TANYILDIZI
(2011).
, Yapıldığı Yer: İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SELMA KARATEPE
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
358.
Halkla ilişkiler ve spor otellerin bir pazarlama stratejisi olarak kullandığı golf sporunun halkla ilişkiler açısından yeri ve önemi
Public relations and sport the significance of golf sport, used as marketing strategy by hotels, in terms of public relations
AYŞEGÜL ÇANKAYA
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. HASRET AKTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
359.
Persuasive strategies used in social media: A case study on Turkcell, the leading Turkish telecommunication company
Sosyal medyada kullanılan ikna stratejileri: Lider telekomünikasyon şirketi Turkcell üzerine bir vaka çalışması
ZEYNEP ÇOLAK
(2011).
, Yapıldığı Yer: YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BANU BIÇAKÇI
Yüksek Lisans
İngilizce
Halkla İlişkiler
|
|
|
360.
Kurumsal bağlılık ile iletişim doyumu arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi ve bir uygulama örneği
Evaluating the relationship between organizational communication and communication satisfaction-an application sample
ÖZLEM GÜLLÜOĞLU
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. BAŞAK SOLMAZ
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
361.
Doktor-hasta iletişimi açısından hastanelerde hekim seçme uygulaması: Karşılaştırmalı bir çalışma
Practices of choosing physician at hospitals in terms of doctor-patient communication: A comparative study
AYHAN ULUDAĞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Hastaneler , İletişim Bilimleri
|
|
|
362.
Reklamda cinsellik kullanımı (otomobil reklamları örneği)
The use of sexuality in advertisements (the case of car advertisements)
MEHMET AKKAYNAK
(2011).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ASLIHAN DOĞAN TOPÇU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
363.
Ankara'daki vakıf üniversitelerinde uygulanan halkla ilişkiler çalışmalarının değerlendirilmesi
Assesment of public relations practices in foundation universities in Ankara
VOLKAN ARMAĞAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. TÜLAY UĞUZMAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Eğitim ve Öğretim , Halkla İlişkiler
|
|
|
364.
Sosyal sorumluluk projelerinin halkla ilişkilerin işlevselliği üzerine etkisi (örnek olay incelemesi)
The effect of social responsibility projects on the functionality of public relations (case study)
MURAT KOÇYİĞİT
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA ÖZODAŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
365.
Tüketiciyi korumaya yönelik halkla ilişkiler faaliyetleri: Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü örneği
Public relatıons activities of consumer protection: General Directorete of Consumer Protectıon and Competition
NİLÜFER CANÖZ
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ABDULLAH KOÇAK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
366.
Üniversitenin halkla ilişkiler faaliyetlerine öğrencilerin bakışı: Amasya Üniversitesi örneği
View of the students about university's public relations activities: Example of Amasya University
ABDULLAH YILDIRMAZ
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. ÖMER BAKAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
367.
Şikayet yönetiminin kurum imajı üzerindeki etkisi
The effects of complaint management on corporate image
ÖZGE MUTLU
(2011).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EVRİM PELİN BAYTEKİN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
368.
Postmodren tüketim kültüründe pazarlama yönelimli halkla ilişkiler
Marketing oriented public relations in postmodern consumer culture
GÜLSELİ AYGÜL ALAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. YONCA ECE İNAN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
369.
Kurumsal sosyal sorumluluğun kurum imajına etkisine yönelik bir araştırma
A study of the effect of corporate image of corporate social responsibility
TANER TAŞKIRAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. EMEL KARAYEL BİLBİL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
370.
KOBİ'lerde pazarlama iletişimi ve markalaşma
Marketing communications and branding in SMEs
ARZU ÜNAL
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KIVANÇ NAZLIM TÜZEL URALTAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
371.
Kurumsal sosyal sorumluluğun tüketici tutum ve davranışları üzerine etkisi: Türkiye İş Bankası örneği
Corporate social responsibility, impact on consumer attitudes and behavior: Example of Türkiye İş Bankası
ÖZLEM YILDIRIM
(2011).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. PEYAMİ ÇELİKCAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
372.
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerinin kurum imajına etkisi
The effect of corporate social responsibility activities on corporate image
NEVAL AYLİN ALBAYRAK
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. EBRU ÖZGEN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
373.
Özel sağlık kuruluşlarında bir halkla ilişkiler uygulaması olarak internet kullanımı: Kayseri örneği üzerine bir çalışma
The use of the internet in private healt institutions as a practice of public relations: A study on the example of Kayseri
SILA YILMAZ
(2011).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. METİN IŞIK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
374.
Politik halkla ilişkiler faaliyetlerinden örgüt içi politik halkla ilişkiler: Ak Parti örneği
Organisational politic public relations of political activities of public relations: Ak Parti model
TALAIBEK MUSABAEV
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KADİR CANÖZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
375.
Gösterişçi tüketim üzerine teorik ve uygulamalı bir çalışma: Pamukkale Üniversitesi örneği
A theoretical and applied study on conspicuous consumption: A sample from Pamukkale University
PINAR GÜNER
(2011).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SERDAR ÖZTÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
376.
Kent markalaşması sürecinde iletişim temelli faaliyetlerinin analizi: İstanbul 2010 Avrupa kültür başkenti
The analysis of communication based activities in the process of city: İstanbul 2010 European capital of culture
BURCU VARLI
(2011).
, Yapıldığı Yer: KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. PINAR ERASLAN YAYINOĞLU
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
377.
Halkla ilişkilerde yeni eğilimler: Sosyal medya
New trends in public relations: Social media
PINAR ASLAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. AYDA UZUNÇARŞILI SOYDAŞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
378.
Postmodernite bağlamında bireyselleşme ve marka ilişkisi: Sinema filmlerinde Starbucks Coffee tüketicilerinin kimlik analizi
Individualization and brand relationship in postmodern context: Identity analiysis of Starbucks Coffee's consumers in movies
DİLGE KODAK
(2011).
, Yapıldığı Yer: MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. FİLİZ OTAY DEMİR
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
379.
Türkiye'de polis algısı ve algılama yönetimi
Police perception and perception management in Turkey, a case study
SELİM KINACI
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA C. ŞİMŞEK
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
380.
Çalışan personelin kurumsal imaj oluşumuna etkisi
The effect of staff to the formation of corporate image
MUSTAFA BAL
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. KADİR CANÖZ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
381.
Kurumsallaşma sürecinde halkla ilişkilerin rolü: İstanbul-Ankara ve Sivas-Aksaray KOBİ'leri üzerine araştırma
The role of the process of institutionalization of public relations: A research on Istanbul, Ankara and Sivas SME's
ÖZLEM MÜTEVELLİOĞLU BEKKİ
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. SEDA MENGÜ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
382.
Belediyelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin algılanması: Afyonkarahisar Belediyesi örneği
Municipalite of public relations activies perceptions: An example of Municipalite Afyonkarahisar
KÜBRA YAMAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. YUSUF KARACA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
383.
Kurumsal iletişimde sosyal medya yönetimi: Kurumsal blog odaklı bir inceleme
Social media management in corporate communication: A review focusing corporate blog
KORHAN MAVNACIOĞLU
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. SERRA GÖRPE
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
384.
Tüketim kültürü ve ideolojinin yeniden üretildiği bir alan olarak halkla ilişkiler yönetiminin eleştirel bir değerlendirmesi
A critical account of public relations management as an area in the re-production of consumer culture and ideology
FUNDA YAĞLI
(2011).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. Z. BERİL AKINCI VURAL
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
385.
Sivil toplum kuruluşlarının kurumsal itibar yönetimi sürecinde halkla ilişkiler uygulamalarının rolü
The role of the public relations practices in corporate reputation management process of non-governmental organizations
EYYUP AKBULUT
(2011).
, Yapıldığı Yer: EGE ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. GAYE EDİZLER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
386.
Sosyal medyada marka farkındalığı oluşturma
Creating brand awareness in social media
HİCRAN BURCU YİĞİT
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. BETÜL ÖZKAYA
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , Reklamcılık
|
|
|
387.
Örgütiçi kişilerarası iletişimde ikna ve izlenim yönetimi
Persuasion and impression management in the interpersonal communication in organization
ASLI KASAR
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
388.
Kriz iletişimi bağlamında hızlandırılmış tren kazasının gazetelere yansıması
Evaluation af accelerated train crash?s reflections on newspapers, in the context of crisis communication
BAHADIR AYHAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. M. CANAN ÖZTÜRK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
389.
Sağlık kurumlarında toplam kalite yönetimi ve müşteri (hasta ve hasta yakını) memnuniyetine etkisi üzerine teorik ve uygulamalı bir çalışma (Akdeniz Üniversitesi Hastanesi örneği)
A theoretical and practical study on influence of total quality management and satisfaction of customer (patient and patien?s relative) in health institutions Akdeniz University Hospital sample
GÜLSÜM ERKAN
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. NEJAT ÖZÜPEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
390.
İşletmelerde kültürel farklılıkların yönetiminde halkla ilişkilerin rolü ve Türkiye'deki işletmeler üzerine bir uygulama
The role of public relations in management of cultural diversity in the corporations and an application on the Turkey business
SEFA ERBAŞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. N.SERDAR SEVER
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler , İşletme
|
|
|
391.
Türkiye'de basın özgürlüğü ve demokrasi söylemi
Discourse of press freedom and democracy in Turkey
FATİH DEĞİRMENCİ
(2011).
, Yapıldığı Yer: ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ESER KÖKER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
392.
Müzakere yönetim sürecinde kişilerarası iletişimin rolü ve önemine ilişkin bir değerlendirme
An assesment of the role and importance of interpersonal communication in negotiation management process
ÇİSEL KALFA
(2011).
, Yapıldığı Yer: BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. DR. RECEP TAYFUN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
393.
Büyük alışveriş merkezlerinin ideoloji ve tüketim ilişkisi çerçevesinde incelenmesi: Denizli örneği
Investigation of big malls on the basis of ideology and consumption relation: Denizli instance
ÖZLEM AKGÜÇ ÇETİNKAYA
(2011).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. AYHAN BİBER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri
|
|
|
394.
İyi niyet geliştirme aracı olarak sosyal sorumluluk: Jandarma Genel Komutanlığı toplumsal gelişime destek faaliyetleri örneği
Social responsibility as a tool for goodwill development: Gendarmerie General Command of the social developmental support measures
MUSTAFA ÇINAR
(2011).
, Yapıldığı Yer: SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. AHMET KALENDER
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
395.
Futbol endüstrisinde markalaşma ve bir ulusal futbol takımı analizi
Branding in football industry and analysis of a football team
EBRU GÖZCÜ
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. MELDA CİNMAN ŞİMŞEK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
396.
The factors affecting social network platform engagement for online information search and collection
Online bilgi araştırması ve edinilmesi için sosyal mecralara bağlılığı etkileyen faktörler
ÇİĞDEM MUTLU
(2011).
, Yapıldığı Yer: BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): YRD. DOÇ. ELİF KARAOSMANOĞLU
Yüksek Lisans
İngilizce
Halkla İlişkiler , İletişim Bilimleri , İşletme
|
|
|
397.
TSK'nın iletişim stratejisi içerisinde halkla ilişkilerin rolü ne olmalıdır?
What should be the role of public relations in Turkish Military Forces' communication strategy?
ŞEREF UĞUR MAĞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. YONCA ECE İNAN
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
398.
Politik psikoloji bağlamında Ermeni kimliğinin siyasallaştırılması (Haytoug dergisi örneği)
The politization of the Armenian identity: A study on political psychology (case study on Haytoug magazine)
BAHAR SENEM ÇEVİK ERSAYDI
(2011).
, Yapıldığı Yer: GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): PROF. DR. ÖZLEN ÖZGEN
Doktora
Türkçe
Halkla İlişkiler , Siyasal Bilimler
|
|
|
399.
Bağımsız Türk Topluluklarından Kazakistan'ın lobicilik algısı
Independent Turkish Community, Kazakhstan?s perception of lobbying
MALIKA ZHANBURSHINA
(2011).
, Yapıldığı Yer: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. ECE KARADOĞAN DORUK
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|
400.
Yeni iletişim teknolojilerinden internet ve halkla ilişkilerdeki yerinin incelenmesi: Talas Belediyesi örneği
Searching the internet from place of the public relations and internet which is a part of new technology: Sample of Talas Municipality
SÜLEYMAN ÇAVUŞ
(2011).
, Yapıldığı Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Danışman(lar): DOÇ. DR. MUSTAFA AKDAĞ
Yüksek Lisans
Türkçe
Halkla İlişkiler
|
|
|