Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama için arama sonuçları Arama sonucu: 1453 sonuç bulundu
İLKAY KARADUMAN ORCID
PROFESÖR

İLKAY KARADUMAN

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Dijital Pazarlama
MELTEM TÜRE ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MELTEM TÜRE

TOBB EKONOMİ VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Kültürlerarası İletişim ; Pazarlama Etiği
mture[at]etu.edu.tr
NİHAN ÖZGÜVEN TAYFUN ORCID
PROFESÖR

NİHAN ÖZGÜVEN TAYFUN

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi
nihan.ozguven[at]deu.edu.tr
YAĞMUR ÖZ ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

YAĞMUR ÖZ

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/SAYISAL YÖNTEMLER ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Sayısal Analiz
VOLKAN GÖKTAŞ ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

VOLKAN GÖKTAŞ

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
vgoktas[at]sakarya.edu.tr
ÜMRAN ÜNDER ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ÜMRAN ÜNDER

ESKİŞEHİR TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HAVACILIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/HAVACILIK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Hizmet Pazarlaması
ubayrak[at]eskisehir.edu.tr
AHMET KOÇAK ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

AHMET KOÇAK

BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
FATMA DEMİRCİ OREL ORCID
PROFESÖR

FATMA DEMİRCİ OREL

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Hizmet Pazarlaması
fdorel[at]cu.edu.tr
SAADET SAĞTAŞ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

SAADET SAĞTAŞ

ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI İŞLETME YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI İŞLETME YÖNETİMİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
saadetsagtas[at]cag.edu.tr
KÜBRA MÜGE DALDAL ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

KÜBRA MÜGE DALDAL

HİTİT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
kmugedaldal[at]hitit.edu.tr
MEHMET EMİN YAŞAR ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

MEHMET EMİN YAŞAR

BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ/SOLHAN SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU/TIBBİ HİZMETLER VE TEKNİKLER BÖLÜMÜ/TIBBİ DOKÜMANTASYON VE SEKRETERLİK PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Reklam
meyasar[at]bingol.edu.tr
KORAY AYDIN ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

KORAY AYDIN

UŞAK ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/İŞLETME YÖNETİMİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması
GÜLİZ AKSOY
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

GÜLİZ AKSOY

ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama
gulizaksoy[at]cankaya.edu.tr
NAZİME EBRU ÖZKUL ARIKAN ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

NAZİME EBRU ÖZKUL ARIKAN

ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ/ŞEREFLİKOÇHİSAR UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
ozkulebru1[at]hotmail.com
SÜREYYA KARSU ORCID
PROFESÖR

SÜREYYA KARSU

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
karsu_s[at]ibu.edu.tr
EMEL CELEP ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

EMEL CELEP

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama İletişimi
ecelep[at]selcuk.edu.tr
ÇİĞDEM ERK ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

ÇİĞDEM ERK

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ/UZUNKÖPRÜ MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/İŞLETME YÖNETİMİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama
cigdemerk[at]trakya.edu.tr
VİLDAN GÜNEŞ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

VİLDAN GÜNEŞ

KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi
vildan_gunes[at]hotmail.com
GÜLKADRİYE KARAKAYA EREN
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

GÜLKADRİYE KARAKAYA EREN

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/POLATLI SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/MUHASEBE VE VERGİ BÖLÜMÜ/MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Dijital Pazarlama ; Pazarlama İletişimi
ARZU AZİZAĞAOĞLU ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ARZU AZİZAĞAOĞLU

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/HEREKE ASIM KOCABIYIK MESLEK YÜKSEKOKULU/TEKSTİL, GİYİM, AYAKKABI VE DERİ BÖLÜMÜ/TEKSTİL TEKNOLOJİSİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama İletişimi