Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama / Tüketici Davranışları için arama sonuçları Arama sonucu: 826 sonuç bulundu
NİHAN ÖZGÜVEN TAYFUN ORCID
PROFESÖR

NİHAN ÖZGÜVEN TAYFUN

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi
nihan.ozguven[at]deu.edu.tr
BURCU İLTER ORCID
PROFESÖR

BURCU İLTER

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Uluslararası Pazarlama ; Tüketici Davranışları
BURCU SELİN YILMAZ ORCID
PROFESÖR

BURCU SELİN YILMAZ

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM VE OTEL YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi
selin.yilmaz[at]deu.edu.tr
ZEKİ ATIL BULUT ORCID
PROFESÖR

ZEKİ ATIL BULUT

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İZMİR MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları
atil.bulut[at]deu.edu.tr
EMİNEGÜL KARABABA ORCID
PROFESÖR

EMİNEGÜL KARABABA

ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları
eminegul[at]metu.edu.tr
KENAN GÜLLÜ ORCID
PROFESÖR

KENAN GÜLLÜ

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM REHBERLİĞİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Uluslararası Pazarlama ; Tüketici Davranışları
kgullu[at]erciyes.edu.tr
HATİCE SEÇİL FETTAHLIOĞLU ORCID
PROFESÖR

HATİCE SEÇİL FETTAHLIOĞLU

KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
secil.fettahlioglu[at]istiklal.edu.tr
SELDA BAŞARAN ALAGÖZ ORCID
PROFESÖR

SELDA BAŞARAN ALAGÖZ

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/LOJİSTİK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/LOJİSTİK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi
sbalagoz[at]konya.edu.tr
SEVTAP ÜNAL ORCID
PROFESÖR

SEVTAP ÜNAL

İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik
sevtap.unal[at]ikc.edu.tr
YUNUS BAHADIR GÜLER
PROFESÖR

YUNUS BAHADIR GÜLER

KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ/KESKİN MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi ; Pazarlama Araştırmaları
ybguler[at]kku.edu.tr
DURSUN YENER ORCID
PROFESÖR

DURSUN YENER

İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ/SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları ; Endüstriyel Pazarlama
dursunyener[at]yahoo.com
CELİLE ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU ORCID
PROFESÖR

CELİLE ÖZÇİÇEK DÖLEKOĞLU

ADANA ALPARSLAN TÜRKEŞ BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları
cdolekoglu[at]gmail.com
CEYDA TANRIKULU ORCID
PROFESÖR

CEYDA TANRIKULU

ADANA ALPARSLAN TÜRKEŞ BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Uluslararası Pazarlama ; Hizmet Pazarlaması
MAHMUT NEDİM BAYUK ORCID
PROFESÖR

MAHMUT NEDİM BAYUK

HARRAN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Müşteri İlişkileri Yönetimi ; Hizmet Pazarlaması
BARAN ARSLAN ORCID
PROFESÖR

BARAN ARSLAN

HARRAN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi ; Ürün ve Marka Yönetimi
barslan[at]harran.edu.tr
TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLI ORCID
PROFESÖR

TEVFİK ŞÜKRÜ YAPRAKLI

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Pazarlama Araştırmaları ; Tüketici Davranışları
sukruyaprakli[at]atauni.edu.tr
YELİZ BAŞ ORCID
PROFESÖR

YELİZ BAŞ

DÜZCE ÜNİVERSİTESİ/GÖLYAKA MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ/E-TİCARET VE PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
yelizbas[at]duzce.edu.tr
ABDULVAHAP BAYDAŞ ORCID
PROFESÖR

ABDULVAHAP BAYDAŞ

DÜZCE ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları ; Hizmet Pazarlaması
abdulvahapbaydas[at]duzce.edu.tr
REHA SAYDAN ORCID
PROFESÖR

REHA SAYDAN

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Girişimcilik ve Pazarlama
rsaydan[at]gmail.com
FARUK ANIL KONUK
PROFESÖR

FARUK ANIL KONUK

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Hizmet Pazarlaması