Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama / Ürün ve Marka Yönetimi için arama sonuçları Arama sonucu: 326 sonuç bulundu
ABDULLAH BAŞ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ABDULLAH BAŞ

ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İKTİSAT BÖLÜMÜ/İKTİSAT TARİHİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
abdullahbas[at]karatekin.edu.tr
ABDÜLKADİR ÖZTÜRK ORCID
DOÇENT

ABDÜLKADİR ÖZTÜRK

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Etiği ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
abdulkadir.ozturk[at]erdogan.edu.tr
ADEM UYSAL ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ADEM UYSAL

MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Dijital Pazarlama
a.uysal[at]alparslan.edu.tr
ADNAN DUYGUN ORCID
DOÇENT

ADNAN DUYGUN

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi ; Ürün ve Marka Yönetimi
ADNAN KARA ORCID
DOÇENT

ADNAN KARA

BAYBURT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE İŞLETMECİLİK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Uluslararası Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
adnankara[at]bayburt.edu.tr
ADNAN VEYSEL ERTEMEL ORCID
DOÇENT

ADNAN VEYSEL ERTEMEL

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/İŞLETME MÜHENDİSLİĞİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Girişimcilik ve Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
adnan.ertemel[at]gmail.com
AHMET BARDAKCI ORCID
PROFESÖR

AHMET BARDAKCI

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Uluslararası Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları ; Ürün ve Marka Yönetimi
abardakci[at]pau.edu.tr
AHMET BAŞCI ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

AHMET BAŞCI

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Reklam ; Pazarlama İletişimi
ahmetbasci[at]marmara.edu.tr
AHMET KAYAOĞLU ORCID
DOÇENT

AHMET KAYAOĞLU

MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Girişimcilik ve Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
ahmetkayaoglu[at]artuklu.edu.tr
AHMET KOÇAK ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

AHMET KOÇAK

BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
AHMET TUZCUOĞLU ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

AHMET TUZCUOĞLU

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Hizmet Pazarlaması ; Ürün ve Marka Yönetimi
atuzcuoglu[at]istanbul.edu.tr
AHMET BÜLEND GÖKSEL
PROFESÖR

AHMET BÜLEND GÖKSEL

KIBRIS İLİM ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Girişimcilik ve Pazarlama
AHMET ERCAN GEGEZ ORCID
PROFESÖR

AHMET ERCAN GEGEZ

İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
ercangegez[at]arel.edu.tr
AHU ERGEN ORCID
PROFESÖR

AHU ERGEN

BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU/GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜ/GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
ahu.ergen[at]bau.edu.tr
ALİ KOSAT ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

ALİ KOSAT

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/DOMANİÇ HAYME ANA MESLEK YÜKSEKOKULU/MÜLKİYET KORUMA VE GÜVENLİK BÖLÜMÜ/SOSYAL GÜVENLİK PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama İletişimi
ali.kosat[at]dpu.edu.tr
ALİ KÖROĞLU ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

ALİ KÖROĞLU

TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ/TOKAT MESLEK YÜKSEKOKULU/BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ/MAHKEME BÜRO HİZMETLERİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
alikoroglu5461[at]hotmail.com
ALİ ALPER AKGÜN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ALİ ALPER AKGÜN

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Reklam ; Ürün ve Marka Yönetimi
ALİ LEVENT KURTOĞLU ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

ALİ LEVENT KURTOĞLU

KOÇ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Satış Yönetimi ; Ürün ve Marka Yönetimi
alkurtoglu[at]ku.edu.tr
ALİ MURAT FERMAN ORCID
PROFESÖR

ALİ MURAT FERMAN

İSTANBUL BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Ürün Tasarımı ; Uluslararası Pazarlama
ALPARSLAN ÖZMEN ORCID
DOÇENT

ALPARSLAN ÖZMEN

AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
aozmen[at]aku.edu.tr