Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama / Ürün ve Marka Yönetimi için arama sonuçları Arama sonucu: 326 sonuç bulundu
ENGİN ÖZGÜL ORCID
PROFESÖR

ENGİN ÖZGÜL

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Girişimcilik ve Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
engin.ozgul[at]deu.edu.tr
RAMAZAN NACAR ORCID
PROFESÖR

RAMAZAN NACAR

BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Uluslararası Pazarlama ; Dijital Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
ramazan.nacar[at]btu.edu.tr
HATİCE SEÇİL FETTAHLIOĞLU ORCID
PROFESÖR

HATİCE SEÇİL FETTAHLIOĞLU

KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
secil.fettahlioglu[at]istiklal.edu.tr
BARAN ARSLAN ORCID
PROFESÖR

BARAN ARSLAN

HARRAN ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi ; Ürün ve Marka Yönetimi
barslan[at]harran.edu.tr
YELİZ BAŞ ORCID
PROFESÖR

YELİZ BAŞ

DÜZCE ÜNİVERSİTESİ/GÖLYAKA MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE DIŞ TİCARET BÖLÜMÜ/E-TİCARET VE PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
yelizbas[at]duzce.edu.tr
REHA SAYDAN ORCID
PROFESÖR

REHA SAYDAN

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Girişimcilik ve Pazarlama
rsaydan[at]gmail.com
FARUK ANIL KONUK
PROFESÖR

FARUK ANIL KONUK

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Hizmet Pazarlaması
AYBENİZ AKDENİZ AR ORCID
PROFESÖR

AYBENİZ AKDENİZ AR

BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Uluslararası Pazarlama ; Tüketici Davranışları
aar[at]bandirma.edu.tr
TÜLAY YENİÇERİ ORCID
PROFESÖR

TÜLAY YENİÇERİ

BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
tyeniceri[at]bandirma.edu.tr
MEHMET BAŞ ORCID
PROFESÖR

MEHMET BAŞ

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları ; Dijital Pazarlama
mehmet.bas[at]hbv.edu.tr
SÜREYYA KARSU ORCID
PROFESÖR

SÜREYYA KARSU

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
karsu_s[at]ibu.edu.tr
YAVUZ AKÇİ ORCID
PROFESÖR

YAVUZ AKÇİ

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Reklam
yavuzakci[at]gmail.com
NİYAZİ GÜMÜŞ ORCID
DOÇENT

NİYAZİ GÜMÜŞ

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ/BOLU MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/İŞLETME YÖNETİMİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Dijital Pazarlama
niyazigumus[at]gmail.com
FATİH ŞAHİN ORCID
DOÇENT

FATİH ŞAHİN

BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/GÖNEN MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/İŞLETME YÖNETİMİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
fsahin[at]bandirma.edu.tr
TUĞBA ÖZBÖLÜK ORCID
DOÇENT

TUĞBA ÖZBÖLÜK

YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
tugba.ozboluk[at]bozok.edu.tr
CEVAT SÖYLEMEZ ORCID
DOÇENT

CEVAT SÖYLEMEZ

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/KÜTAHYA UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Dijital Pazarlama
cevat.soylemez[at]dpu.edu.tr
SAFİYE SÜREYYA BENGÜL ORCID
DOÇENT

SAFİYE SÜREYYA BENGÜL

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/KÜTAHYA SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları ; Hizmet Pazarlaması
ssureyya.bengul[at]dpu.edu.tr
ÇAĞLA PINAR UTKUTUĞ ORCID
DOÇENT

ÇAĞLA PINAR UTKUTUĞ

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/SAĞLIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/SAĞLIK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Pazarlama İletişimi ; Ürün ve Marka Yönetimi
cagla.bozoklu[at]hbv.edu.tr
MURAT ÖZ ORCID
DOÇENT

MURAT ÖZ

KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Reklam ; Ürün ve Marka Yönetimi
muratoz[at]kmu.edu.tr
AHMET KAYAOĞLU ORCID
DOÇENT

AHMET KAYAOĞLU

MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Girişimcilik ve Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
ahmetkayaoglu[at]artuklu.edu.tr