Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Pazarlama için arama sonuçları Arama sonucu: 1453 sonuç bulundu
ONUR TÜRKER ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ONUR TÜRKER

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ/UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Endüstriyel Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
oturker[at]gelisim.edu.tr
ALPER ÖZER ORCID
PROFESÖR

ALPER ÖZER

ANKARA ÜNİVERSİTESİ/SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Uluslararası Pazarlama
MURAT BAŞAL ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MURAT BAŞAL

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ/İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/LOJİSTİK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Satış Yönetimi
mbasal[at]gelisim.edu.tr
AHMET ERCAN GEGEZ ORCID
PROFESÖR

AHMET ERCAN GEGEZ

İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Uluslararası Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi
ercangegez[at]arel.edu.tr
MUSTAFA ENES TEPE ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

MUSTAFA ENES TEPE

KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Etiği ; Tüketici Davranışları
menestepe[at]kmu.edu.tr
FEHİM İLHAN ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

FEHİM İLHAN

İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ/İSTANBUL GELİŞİM MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama İletişimi ; Dijital Pazarlama ; Uluslararası Pazarlama
filhan[at]gelisim.edu.tr
MUSTAFA SEÇKİN ŞALVARLI ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

MUSTAFA SEÇKİN ŞALVARLI

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İZMİR MESLEK YÜKSEKOKULU/EL SANATLARI BÖLÜMÜ/KUYUMCULUK VE TAKI TASARIMI PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları
mustafa.salvarli[at]deu.edu.tr
GÖRKEM ERDOĞAN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

GÖRKEM ERDOĞAN

ANKARA BİLİM ÜNİVERSİTESİ/İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ BÖLÜMÜ/YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları
gerdogan83[at]hotmail.com
MEHMET AĞAN ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

MEHMET AĞAN

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ/NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama İletişimi
mehmetagans[at]gmail.com
GİZEM ÇELİK ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

GİZEM ÇELİK

TED ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER PROGRAMLARI PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları ; Pazarlama Araştırmaları
gizem.celik[at]tedu.edu.tr
ÖZLEM ATALIK ORCID
PROFESÖR

ÖZLEM ATALIK

ESKİŞEHİR TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HAVACILIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/HAVACILIK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Dijital Pazarlama ; Tüketici Davranışları
oatalik[at]eskisehir.edu.tr
ALPEREN ÇIKIKCI ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

ALPEREN ÇIKIKCI

KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ/İNEBOLU MESLEK YÜKSEKOKULU/ULAŞTIRMA HİZMETLERİ BÖLÜMÜ/DENİZ VE LİMAN İŞLETMECİLİĞİ PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Endüstriyel Pazarlama ; Pazarlama Araştırmaları
acikikci[at]kastamonu.edu.tr
BAŞAK KURU ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

BAŞAK KURU

BEYKOZ ÜNİVERSİTESİ/BEYKOZ LOJİSTİK MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/LOJİSTİK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Endüstriyel Pazarlama ; Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik ; Uluslararası Pazarlama
basakkuru[at]beykoz.edu.tr
ÖZNUR ÖZKAN TEKTAŞ ORCID
PROFESÖR

ÖZNUR ÖZKAN TEKTAŞ

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi
oznuro[at]hacettepe.edu.tr
FATİH BİLİCİ ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

FATİH BİLİCİ

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ/MUSTAFAKEMALPAŞA MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Reklam ; Pazarlama Araştırmaları
bilici[at]uludag.edu.tr
FERİDE BAHAR IŞIN ORCID
PROFESÖR

FERİDE BAHAR IŞIN

BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Tüketici Davranışları
bahar[at]baskent.edu.tr
SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK ORCID
PROFESÖR

SEVGİ AYŞE ÖZTÜRK

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Hizmet Pazarlaması ; Uluslararası Pazarlama ; Pazarlama İletişimi
sozturk[at]anadolu.edu.tr
ŞAKİR ERDEM ORCID
PROFESÖR

ŞAKİR ERDEM

MARMARA ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/PAZARLAMA ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Dijital Pazarlama ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Pazarlama Araştırmaları
serdem[at]marmara.edu.tr
CEVAT SÖYLEMEZ ORCID
DOÇENT

CEVAT SÖYLEMEZ

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ/KÜTAHYA UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ/ELEKTRONİK TİCARET VE YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Tüketici Davranışları ; Ürün ve Marka Yönetimi ; Dijital Pazarlama
cevat.soylemez[at]dpu.edu.tr
GONCA KÜÇÜK ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

GONCA KÜÇÜK

AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ/AYDIN MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Pazarlama Pazarlama Araştırmaları ; Girişimcilik ve Pazarlama ; Reklam
gonca.kucuk[at]adu.edu.tr