Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı / Reklamcılık için arama sonuçları Arama sonucu: 196 sonuç bulundu
MEHMET SİNAN ERGÜVEN
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

MEHMET SİNAN ERGÜVEN

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Yazarlığı ; Reklam Kampanyaları ; Reklam Yapımı
RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK ORCID
PROFESÖR

RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK

İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri ; Reklam Kampanyaları
gulay[at]ticaret.edu.tr
NİHAN AYTEKİN ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

NİHAN AYTEKİN

İSTANBUL BEYKENT ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Çözümlemesi ; Reklam Stratejileri ; Reklam Kampanyaları
AYŞE NİL KİREÇCİ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

AYŞE NİL KİREÇCİ

MALTEPE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Stratejileri ; Reklam Kampanyaları
nilaksoy[at]maltepe.edu.tr
EMRE KAYIN
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

EMRE KAYIN

YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ BÖLÜMÜ/REKLAM TASARIMI VE İLETİŞİMİ PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Dijital Reklamcılık ; Sosyal Reklamcılık
emre.kayin[at]yeditepe.edu.tr
SİNEM YEYGEL ÇAKIR ORCID
PROFESÖR

SİNEM YEYGEL ÇAKIR

EGE ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/GENEL REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam ve Tüketim Kültürü ; Reklam Kampanyaları
sinem.yeygel[at]ege.edu.tr
MEVLÜT SEDAT DÖNMEZ ORCID
DOÇENT

MEVLÜT SEDAT DÖNMEZ

SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Reklam Stratejileri ; Dijital Reklamcılık
sedat.donmez[at]gmail.com
DAMLA KARŞU CESUR
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

DAMLA KARŞU CESUR

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık
damla.karsu[at]kocaeli.edu.tr
AYŞE SARITAŞ ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

AYŞE SARITAŞ

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ/SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ/GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI ANASANAT DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık
asaritas[at]ogu.edu.tr
EYÜP ERDAL YÖRÜK ORCID
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

EYÜP ERDAL YÖRÜK

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA PR./

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Çözümlemesi ; Reklam Stratejileri
eerdal[at]selcuk.edu.tr
ONUR ŞİŞMAN ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

ONUR ŞİŞMAN

İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ/SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ/İLETİŞİM SANATLARI BÖLÜMÜ/İLETİŞİM SANATLARI PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Sosyal Reklamcılık ; Reklam Stratejileri
o.sisman[at]iku.edu.tr
İBRAHİM KİÇİR ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

İBRAHİM KİÇİR

SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık
ADİL BİCAL ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ (Unvan:Doçent)

ADİL BİCAL

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/PAZARLAMA VE MARKA İLETİŞİMİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
MEVLÜT AKYOL ORCID
PROFESÖR

MEVLÜT AKYOL

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları ; Siyasal Reklamcılık
mevlut.akyol[at]inonu.edu.tr
GÜNAY MOTİF ATAR ORCID
DOÇENT

GÜNAY MOTİF ATAR

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Araştırmaları ; Reklam Stratejileri
MERVE GENÇYÜREK ERDOĞAN ORCID
DOÇENT

MERVE GENÇYÜREK ERDOĞAN

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ/RADYO, SİNEMA VE TELEVİZYON ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Reklam Kampanyaları ; Dijital Reklamcılık ; Reklam Araştırmaları
merve.gencyurek[at]hbv.edu.tr
HİLAL AYTİMUR
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

HİLAL AYTİMUR

İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık
hilal.aytimur[at]bilgi.edu.tr
AYDA İNANÇ ORCID
DOÇENT

AYDA İNANÇ

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Dijital Reklamcılık ; Reklam Stratejileri
aydainanc[at]sakarya.edu.tr
KAMİLE ELMASOĞLU ORCID
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

KAMİLE ELMASOĞLU

ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık
kamile.elmasoglu[at]hbv.edu.tr
ÖMER KUTLU ORCID
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

ÖMER KUTLU

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı   Reklamcılık Siyasal Reklamcılık ; Reklam Yazarlığı ; Reklam Stratejileri
okutlu[at]anadolu.edu.tr