SİYAR KÖKSAL

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ SİYAR KÖKSAL

HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ/GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ/MÜZİK BÖLÜMÜ/MÜZİK ANABİLİM DALI/

Eğitim Bilimleri Temel Alanı Müzik Eğitimi Müzik Eğitimi
Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Üniversite
2024 AYŞE ÇELİKBAŞ AYKUT 1950-1980 döneminde iktidar ve muhalefet partilerinin siyasi ve ideolojik temsilleri: Seçim afişleri ve beyannameleri örneğinde bir eleştirel söylem çözümlemesi Sakarya Üniversitesi
2024 TURKAN ABDULLAYEVA Ülke marka kimliği ve imajı: Azerbaycan kimliği ve imajına yönelik araştırma Anadolu Üniversitesi
2018 ÖMER KUTLU Seçmenlerin, siyasal katılım düzeyleri ve adayın politik konumuna (İktidar/muhalefet) bağlı olarak olumlu/olumsuz siyasal reklamlara ve reklamın kaynağına yönelik tutumları Anadolu Üniversitesi
2017 FATMA UÇAR Muhafazakarlık ve reklamlar: Muhafazakar tutumların reklam kodaçımlama ve reklamlara yönelik tutumlar üzerindeki etkileri Anadolu Üniversitesi
2017 EMRAH GÜLMEZ Küresel reklamcılıkta adaptasyon türlerı̇: Adaptasyon reklam uygulamalarına yönelı̇k etkı̇ araştırması Anadolu Üniversitesi
2015 GÜLCAN ŞENER Reklam bilgi işleme stratejilerinde cinsiyet farklılıkları: Seçicilik hipotezi çerçevesinde reklam tepkisine yönelik deneysel bir çalışma Anadolu Üniversitesi
2014 ÇAĞLAR GENÇ Kurum kültürü yönetiminde kurumsal değerlerin çalışanlara benimsetilmesi: Bir ilaç firmasında uygulama örneği Anadolu Üniversitesi
2011 ATILIM ONAY Reklam okuma biçimleri: Kişisel değerlerin etkisine ilişkin bir alımlama çalışması Anadolu Üniversitesi
2007 HAKAN KATIRCI Spor kulüplerinde iletişim yönetimi: Türkiye profesyonel futbol liglerinde yer alan spor kulüplerinin iletişim uygulamalarına ilişkin araştırma Anadolu Üniversitesi
Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Üniversite
2023 NOURAN N.M. ABUIBAID Gender stereotype of women in Arabic advertisements Anadolu Üniversitesi
2023 YELİZ ERKOÇ KÖK Kurum kültürü ve şirketlerin değer tanımlarında sosyal inovasyon Anadolu Üniversitesi
2022 AISHA IDDRISU Content analysis of creative advertising strategy (CAS) in Ghana's television commercials Anadolu Üniversitesi
2021 EDA ACDER Pazarlama iletişimi aracı olarak dijital etkileyenlerin kullanımı: Marka iş birliği türlerinin ve bir etki alanı olarak Instagram kullanım pratiklerinin belirlenmesi Anadolu Üniversitesi
2019 AYDAN MAMMADOVA Global markaların Azerbaycan reklam stratejileri: Standardizasyon ve adaptasyon reklam uygulamaları Anadolu Üniversitesi
2018 İBRAHİM SIVAR İnternetle değişen ticaret ve rekabet: Mikro işletmelerin dijital medya kullanımları Anadolu Üniversitesi
2014 SERDAR YILDIZ Reklamda absürtlüğün reklama yönelik tutum ve hatırlama üzerine etkileri Anadolu Üniversitesi
2011 EMRAH GÜLMEZ Reklamda tanık kullanımı: Kullanıcı tanıklığı ve uzman tanıklığı reklamlarına yönelik tutumların karşılaştırılması Anadolu Üniversitesi
2010 GAMZE YILMAZ Karşılaştırmalı reklamların tutum üzerindeki etkisi ve ikna ediciliğinin değerlendirilmesi Anadolu Üniversitesi
2007 GÜLCAN ŞENER Reklamda cinsel çekiciliklerin iletişim etkisi ile ahlaki değerlendirmesine yönelik tutum araştırması Anadolu Üniversitesi
2006 ERDEM AKKAN Pazarlama iletişimde ürün yerleştirme ve üniversite öğrencilerinin ürün yerleştirmeye ilişkin tutumlarına yönelik bir araştırma Anadolu Üniversitesi
2006 YASEMİN BOZKURT Reklamda bilgi içeriği: Türkiye`deki gazete ve TV reklamlarına yönelik karşılaştırmalı bir araştırma Anadolu Üniversitesi
2006 ÖMER KUTLU Televizyon reklamlarında yaratıcı yapım uygulamaları: Türk televizyon reklamlarında (2005)yaratıcı yapım bileşenleri Anadolu Üniversitesi
2004 GÜVEN İÇEL Üniversitelerin kurumsal iletişim yönetimi: Anadolu Üniversitesi örnek olay çalışması Anadolu Üniversitesi
2002 ÖZGÜL İNAM Kurumsal kimlik web sitelerinin etkileşimin boyutları açısından çözümlenmesi Anadolu Üniversitesi