Toggle navigation
Anasayfa
Türkçe
English
Akademisyenler
Kitaplar
Patentler
Projeler
Makaleler
Bildiriler
Sanatsal faaliyetler
Tezler
Toggle navigation
Profili
Kişisel Bilgiler
Kitaplar
Makaleler
Bildiriler
Projeler
Dersler
Yönetilen Tezler
Ödüller
Patentler
Üyelikler
Sanatsal faaliyetler
İdari Görevler
Üniversite Dışı Deneyim
Son güncelleme: 13.06.2025
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ SİYAR KÖKSAL
HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ/GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ/MÜZİK BÖLÜMÜ/MÜZİK ANABİLİM DALI/
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Müzik Eğitimi
Müzik Eğitimi
Birlikte çalıştığı kişiler
Doktora
Yıl
Hazırlayan Ad Soyad
Tez Adı
Üniversite
2024
AYŞE ÇELİKBAŞ AYKUT
1950-1980 döneminde iktidar ve muhalefet partilerinin siyasi ve ideolojik temsilleri: Seçim afişleri ve beyannameleri örneğinde bir eleştirel söylem çözümlemesi
Sakarya Üniversitesi
2024
TURKAN ABDULLAYEVA
Ülke marka kimliği ve imajı: Azerbaycan kimliği ve imajına yönelik araştırma
Anadolu Üniversitesi
2018
ÖMER KUTLU
Seçmenlerin, siyasal katılım düzeyleri ve adayın politik konumuna (İktidar/muhalefet) bağlı olarak olumlu/olumsuz siyasal reklamlara ve reklamın kaynağına yönelik tutumları
Anadolu Üniversitesi
2017
FATMA UÇAR
Muhafazakarlık ve reklamlar: Muhafazakar tutumların reklam kodaçımlama ve reklamlara yönelik tutumlar üzerindeki etkileri
Anadolu Üniversitesi
2017
EMRAH GÜLMEZ
Küresel reklamcılıkta adaptasyon türlerı̇: Adaptasyon reklam uygulamalarına yönelı̇k etkı̇ araştırması
Anadolu Üniversitesi
2015
GÜLCAN ŞENER
Reklam bilgi işleme stratejilerinde cinsiyet farklılıkları: Seçicilik hipotezi çerçevesinde reklam tepkisine yönelik deneysel bir çalışma
Anadolu Üniversitesi
2014
ÇAĞLAR GENÇ
Kurum kültürü yönetiminde kurumsal değerlerin çalışanlara benimsetilmesi: Bir ilaç firmasında uygulama örneği
Anadolu Üniversitesi
2011
ATILIM ONAY
Reklam okuma biçimleri: Kişisel değerlerin etkisine ilişkin bir alımlama çalışması
Anadolu Üniversitesi
2007
HAKAN KATIRCI
Spor kulüplerinde iletişim yönetimi: Türkiye profesyonel futbol liglerinde yer alan spor kulüplerinin iletişim uygulamalarına ilişkin araştırma
Anadolu Üniversitesi
Yüksek Lisans
Yıl
Hazırlayan Ad Soyad
Tez Adı
Üniversite
2023
NOURAN N.M. ABUIBAID
Gender stereotype of women in Arabic advertisements
Anadolu Üniversitesi
2023
YELİZ ERKOÇ KÖK
Kurum kültürü ve şirketlerin değer tanımlarında sosyal inovasyon
Anadolu Üniversitesi
2022
AISHA IDDRISU
Content analysis of creative advertising strategy (CAS) in Ghana's television commercials
Anadolu Üniversitesi
2021
EDA ACDER
Pazarlama iletişimi aracı olarak dijital etkileyenlerin kullanımı: Marka iş birliği türlerinin ve bir etki alanı olarak Instagram kullanım pratiklerinin belirlenmesi
Anadolu Üniversitesi
2019
AYDAN MAMMADOVA
Global markaların Azerbaycan reklam stratejileri: Standardizasyon ve adaptasyon reklam uygulamaları
Anadolu Üniversitesi
2018
İBRAHİM SIVAR
İnternetle değişen ticaret ve rekabet: Mikro işletmelerin dijital medya kullanımları
Anadolu Üniversitesi
2014
SERDAR YILDIZ
Reklamda absürtlüğün reklama yönelik tutum ve hatırlama üzerine etkileri
Anadolu Üniversitesi
2011
EMRAH GÜLMEZ
Reklamda tanık kullanımı: Kullanıcı tanıklığı ve uzman tanıklığı reklamlarına yönelik tutumların karşılaştırılması
Anadolu Üniversitesi
2010
GAMZE YILMAZ
Karşılaştırmalı reklamların tutum üzerindeki etkisi ve ikna ediciliğinin değerlendirilmesi
Anadolu Üniversitesi
2007
GÜLCAN ŞENER
Reklamda cinsel çekiciliklerin iletişim etkisi ile ahlaki değerlendirmesine yönelik tutum araştırması
Anadolu Üniversitesi
2006
ERDEM AKKAN
Pazarlama iletişimde ürün yerleştirme ve üniversite öğrencilerinin ürün yerleştirmeye ilişkin tutumlarına yönelik bir araştırma
Anadolu Üniversitesi
2006
YASEMİN BOZKURT
Reklamda bilgi içeriği: Türkiye`deki gazete ve TV reklamlarına yönelik karşılaştırmalı bir araştırma
Anadolu Üniversitesi
2006
ÖMER KUTLU
Televizyon reklamlarında yaratıcı yapım uygulamaları: Türk televizyon reklamlarında (2005)yaratıcı yapım bileşenleri
Anadolu Üniversitesi
2004
GÜVEN İÇEL
Üniversitelerin kurumsal iletişim yönetimi: Anadolu Üniversitesi örnek olay çalışması
Anadolu Üniversitesi
2002
ÖZGÜL İNAM
Kurumsal kimlik web sitelerinin etkileşimin boyutları açısından çözümlenmesi
Anadolu Üniversitesi