HATİCE NAZAN ÇAĞLAR

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ HATİCE NAZAN ÇAĞLAR

İSTANBUL NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ/İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/FİNANS VE BANKACILIK BÖLÜMÜ/FİNANS VE BANKACILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Nicel Karar Yöntemleri Zaman Serileri Analizi , İstatistiksel Analiz Ve Uygulamalar , Yöneylem Araştırması
Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Üniversite
2025 HANİFE UĞUR Ortaokul öğrencilerinin beden eğitimi dersine yönelik sınav kaygılarının incelenmesi Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2025 BAYRAM TOK Beden eğitimi ve spor öğretmen adaylarının cimnastik özelleşmiş alan bilgisi düzeylerinin incelenmesi: Kalıcılık etkisi Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2024 EKREM YASİN TABAK Cimnastik alan bilgisi öğretim programının öğretim elemanlarının alan bilgilerine, pedagojik alan bilgilerine, öğrenci hatası bilgilerine ve öğrencilerin öğrenme düzeyine etkisi Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2024 ZİHNİ OĞUZ ŞİMŞEK Beden eğitimi ve spor öğretmen adaylarının değer yönelimlerinin incelenmesi Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2024 KÜBRA ATAOL Ortaokul öğrencilerinin beden eğitimi dersi ve fiziksel aktivite tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2021 DİLEM ÇİY Ortaokul öğrencilerinin beden eğitimi dersine yönelik sınav kaygılarının incelenmesi Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2021 MUSTAFA ÇABITÇI Oyun senaryolarıyla durumsal öğretim modeli uygulamasının ortaokul öğrencilerinin taktik bilgisi, beceri gelişimi, motivasyonları ve maç performansları üzerine etkisi Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2020 KEVSER BOZKURT Beden eğitimi ve spor öğretmenliği öğrencilerinin futbol ve cimnastik alan bilgisi gelişim düzeylerinin incelenmesi Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi
2020 AYŞE GÜL ÖZDEMİR 5.-12. sınıf öğrencilerinin gelişim düzeyine uygun badminton teknik ve taktiklerinin belirlenmesi Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi