Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2020 | SERCAN HALAT | Derlem tabanlı görsel Türkçe sözlük kullanımının yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin kelime öğrenme düzeyine etkisi | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi |
Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2024 | FATMA ÖZSOY | TÜRKÇE DERSLERİNDE KARİKATÜR KULLANIMI: İÇERİK VE KARİKATÜRLERİN ÖĞRENCİLERİN DİLİ DOĞRU VE ETKİLİ KULLANMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEDEKİ YERİ (ÖĞRETMEN- ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ) | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi |
2024 | HAVVA NAGİHAN ÇİNKILIÇ | DUYARLIK EĞİTİMİ ÇERÇEVESİNDE MİYASE SERTBARUT'UN ÇOCUK ROMANLARI | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi |
2024 | GÜLİZAR BODUR | Gülten Dayıoğlu'nun gezi kitaplarının çocuklar için yazılan gezi yazılarında bulunması gereken özellikler açısından incelenmesi ve gezi yazılarıyla ilgili öğretmen-öğrenci görüşleri | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi |
2024 | FUNDA KÜÇÜKÇOPUR | Türk çocuk edebiyatında korku romanları (Gotik romanlar): Özellikleri ve türe ilişkin öğrenci görüşleri | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi |
2019 | ZEYNEP FATMA ER | Türkçe öğretiminde bir öğretim aracı olarak Yalvaç Ural'ın denemeleri | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi |
2019 | SİBEL KAYA | Hikâye kitaplarında dilin şiddet aracı olarak kullanımı: Ömer Seyfettin örneği | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi |
2017 | HANDAN ÇELİK | Çocuk hikâye ve romanlarında çocuk gerçekliği, sorunları ve toplumsal eleştiri | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi |
2011 | AHMET MOCAN | Abdullah Ziya Kozanoğlu'nun tarihî romanlarındaki değerlerin Türkçe eğitimi açısından incelenmesi | Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi |