2025 |
ESRA BİLGİÇ |
GELENEKSEL HALK MASALLARININ İLKOKUL 4.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA KAYGILARINA ETKİSİ |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi |
2025 |
DENİZHAN YAĞLI |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kodlama ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Yönelik Değerlendirme Testinin Geliştirilmesi |
Gaziantep Üniversitesi |
2024 |
RUKEN ÖZAYDIN |
"Başka Bir Dil Olarak Kodlama" müfredatının okul öncesi çocukların erken okuryazarlık becerilerine etkisi |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi |
2023 |
MAHFUZ OKUMUŞ |
Okul öncesi öğretmenlerinin öz yeterlik düzeyleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi |
2023 |
FATMA AKSOY |
Tasarım temelli etkinliklerin okul öncesi çocukların bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisi |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi |
2023 |
ZELİHA ÖZKINACI |
Covid-19 Sürecinde Ebeveyn Çocuk İlişkisi |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi |
2023 |
ALİ ERDEM LOĞOĞLU |
Okul öncesi çocukların bilgi işlemsel düşünce becerileriyle problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi |
2022 |
MERVE BAY |
Pandemi sürecinde okul öncesi öğretmenlerinin uzaktan eğitim için evde bilgi ve iletişim teknolojileri kullanımı öz yeterliliği ile bilgi ve iletişim teknolojileri öğretmen tutumları arasındaki ilişki |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi |
2021 |
ZELİHA DAMLA KALYENCİ |
Erken çocukluk döneminde kodlama becerilerinin değerlendirilmesi-test geliştirme |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi |
2021 |
ŞEHNAZ YILMAZ |
COVID-19 pandemi sürecinde 60-72 aylık çocukların okula hazırbulunuşluk ve öz-düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi |
2020 |
MUZAFFER ÇAĞRICI |
Okul öncesi öğrenme ortamları ile öğrenci öğretmen ilişkisi |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi |
2019 |
MURAT SÖYLEMEZ |
Eğitim çalışanlarının sendikalara ilişkin görüşlerinin belirlenmesi |
Hasan Kalyoncu Üniversitesi |