MERYEM SONDAN DURUKANOĞLU FEYİZ

PROFESÖR MERYEM SONDAN DURUKANOĞLU FEYİZ

KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ/MÜHENDİSLİK VE DOĞA BİLİMLERİ FAKÜLTESİ/BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ PR. /

Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı Fizik Yoğun Madde Fiziği , Yüzey Fiziği
Yıl Hazırlayan Ad Soyad Tez Adı Üniversite
2025 ESRA BİLGİÇ GELENEKSEL HALK MASALLARININ İLKOKUL 4.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA KAYGILARINA ETKİSİ Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2025 DENİZHAN YAĞLI Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kodlama ve Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Yönelik Değerlendirme Testinin Geliştirilmesi Gaziantep Üniversitesi
2024 RUKEN ÖZAYDIN "Başka Bir Dil Olarak Kodlama" müfredatının okul öncesi çocukların erken okuryazarlık becerilerine etkisi Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2023 MAHFUZ OKUMUŞ Okul öncesi öğretmenlerinin öz yeterlik düzeyleri ile problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2023 FATMA AKSOY Tasarım temelli etkinliklerin okul öncesi çocukların bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisi Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2023 ZELİHA ÖZKINACI Covid-19 Sürecinde Ebeveyn Çocuk İlişkisi Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2023 ALİ ERDEM LOĞOĞLU Okul öncesi çocukların bilgi işlemsel düşünce becerileriyle problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2022 MERVE BAY Pandemi sürecinde okul öncesi öğretmenlerinin uzaktan eğitim için evde bilgi ve iletişim teknolojileri kullanımı öz yeterliliği ile bilgi ve iletişim teknolojileri öğretmen tutumları arasındaki ilişki Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2021 ZELİHA DAMLA KALYENCİ Erken çocukluk döneminde kodlama becerilerinin değerlendirilmesi-test geliştirme Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2021 ŞEHNAZ YILMAZ COVID-19 pandemi sürecinde 60-72 aylık çocukların okula hazırbulunuşluk ve öz-düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2020 MUZAFFER ÇAĞRICI Okul öncesi öğrenme ortamları ile öğrenci öğretmen ilişkisi Hasan Kalyoncu Üniversitesi
2019 MURAT SÖYLEMEZ Eğitim çalışanlarının sendikalara ilişkin görüşlerinin belirlenmesi Hasan Kalyoncu Üniversitesi