Yıl | Hazırlayan Ad Soyad | Tez Adı | Üniversite |
---|---|---|---|
2023 | SİMA MART | Zihinsel yetersizliği olan çocuklar ve gençler için kanıta dayalı eğitsel uygulamaların belirlenmesi | Anadolu Üniversitesi |
2021 | EMRAH GÜLBOY | Koçluk desteğinin öğretmenlerin işlevsel iletişim öğretimini uygulama becerileri ile otizm spektrum bozukluğu olan çocukların iletişim becerilerine ve problem davranışlarına etkisi | Anadolu Üniversitesi |
2021 | FEYAT KAYA | Bir ilkokulda okul çaplı olumlu davranışsal destek programının uygulanması | Anadolu Üniversitesi |
2017 | GÜLDEN BOZKUŞ GENÇ | Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara soru sorarak iletişim başlatmanın kazandırılmasında temel tepki öğretiminin etkileri | Anadolu Üniversitesi |
2012 | MİNE SÖNMEZ | Sınıf çaplı kendini izleme öğretiminin okul öncesi dönemdeki gelişimsel yetersizlik gösteren çocukların etkinlikle ilgilenme düzeylerine etkileri | Anadolu Üniversitesi |