CİHAN YILDIRIM

PROFESÖR CİHAN YILDIRIM

AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ/MESLEK YÜKSEKOKULU/MAKİNE VE METAL TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ/MAKİNE PR./

Mühendislik Temel Alanı Makine Mühendisliği Yenilenebilir Enerji Sistemleri , Termodinamik

KİTAPLAR


1. Teorik ve Uygulamalı SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI Pazarlama ve Üretim Yönetimi

Bölüm Adı:Sürdürülebilirlik ve Sürdürülebilir Pazarlamaya Giriş, BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Nobel Bilimsel, Editör:Koçak Ahmet, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:200, ISBN:ISBN: 978-625-393-113-1, Bölüm Sayfaları:2 -11

2023    Bilimsel Kitap    Kitap Bölümü


2. Hakkari'de Kadın

Bölüm Adı:Hakkari'de Kadının Psikolojik Gücü, BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Beta, Editör:ÖKDE, Fatma, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:33, ISBN:978-625-423-196-4, Bölüm Sayfaları:195 -227

2022    Bilimsel Kitap    Kitap Bölümü


3. Satış ve Operasyon Planlama, Sürdürülebilir Rekabet Avantajı İçin Yol Haritası

Bölüm Adı:Sürdürülebilir Rekabet Avantajı için S&OP, BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Nobel, Editör:Gürdal Sahavet, Kara Adnan, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:13, ISBN:978-625-439-394-5, Bölüm Sayfaları:1 -13

2021    Bilimsel Kitap    Kitap Bölümü


4. Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar

Bölüm Adı:Türk Kahvesi ve Üçüncü Nesil Kahvelerde Ürüne Karşı İlgilenim, ONURLU ÖZLEN, YÜKSEL CENK ARSUN, BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Gazi Kitabevi, Editör:Karabulut, Şahin, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:14, ISBN:978-625-7530-25-5, Bölüm Sayfaları:197 -210

2021    Bilimsel Kitap    Kitap Bölümü


5. Değişen Pazarlama Anlayışı: Yeni Pazarlama Yaklaşımları II

Bölüm Adı:Pazarlama-Lojistik Bütünleşmesi, BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Nobel, Editör:Akçi Yavuz, Kılınç Kazım, Yıldız Arif, Basım sayısı:1, ISBN:978-625-402-361-3,

2020    Bilimsel Kitap    Kitap Bölümü


6. Crisis as a Political and Economic Concept A Multidisciplinary Approach

Bölüm Adı:Marketing Communication During Crisis Process, BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Peter Lang, Editör:Akçay Ekrem Yaşar, Demirhan Habip, Demez Selim, Basım sayısı:1, ISBN:978-3-631-79833-1,

2020    Bilimsel Kitap    Kitap Bölümü


7. TURİZM İŞLETMELERİNDE MODERN PAZARLAMA YÖNETİMİ TEORİ - STRATEJİ - ÖRNEK OLAYLAR

Bölüm Adı:Ürün, BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Detay Yayıncılık, Editör:Doç. Dr. Derya ÖZİLHAN ÖZBEY, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-254-319-1, Bölüm Sayfaları:97 -110

2020    Bilimsel Kitap    Kitap Bölümü


8. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Yenilikçi Yaklaşımlar

Bölüm Adı:Anlık Satın Alma Davranışının Cinsiyete Göre Farklılığı ve Bir Araştırma, BİLGEN İLKNUR,VEZİR OĞUZ GÜLSÜM, Yayın Yeri:Ekin Yayınevi, Editör:Künüçen H.Hale, Quliyeva Xatire, Seçgin Yılmaz, Basım sayısı:1,

2019    Araştırma (Tez Hariç) Kitabı    Kitap Bölümü


9. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimlerde Yenilikçi Yaklaşımlar

Bölüm Adı:Avcı Topluluktan Akıllı Topluma Endüstriyel Gelişme, BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Ekin Yayınevi, Editör:Künüçen H.Hale, Quliyeva Xatire, Seçgin Yılmaz, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-327-920-4,

2019    Bilimsel Kitap    Kitap Bölümü


10. Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam

Bölüm Adı:Fuarcılıkta Bugünün Geleneği: Sanal Fuarlar, BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Sokak Yayın Grubu, Editör:Sümersan Köktürk Mehtap, Çobanoğlu Emine, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-287-284-0,

2019    Bilimsel Kitap    Kitap Bölümü


11. Pazarlama ve Sosyoloji İşletme ve Toplum İlişkisi

Bölüm Adı:Pazarlama Araştırmaları ve Sosyoloji, BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Beta, Editör:Ünsalan Mustafa, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-242-362-2,

2019    Bilimsel Kitap    Kitap Bölümü


12. Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım

Bölüm Adı:Perakendeciliğe Giriş, BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Nobel, Editör:Ustaahmetoğlu Erol, Basım sayısı:1,

2019    Kitap Tercümesi    Kitap Bölümü


13. Communication and Digital Media

Bölüm Adı:Attitude towards Charity: The Case of Ice Bucket Challenge, KARA ADNAN,BİLGEN İLKNUR,GÜRDAL SAHAVET, Yayın Yeri:e-bwn, Editör:Hasan Arslan, Mehmet Ali Içbay, Madalina Tomescu, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:8, ISBN:978-83-943963-3-6, Bölüm Sayfaları:155 -162

2017    Araştırma (Tez Hariç) Kitabı    Kitap Bölümü


14. Güncel Bir Satış Yaklaşımı Olarak Müşteri Odaklılık ve Satış Performansını Etkileyen Diğer Unsurlar

BİLGEN İLKNUR, Yayın Yeri:Beta, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-333-875-8,

2017    Bilimsel Kitap


15. Current Approaches in Social Sciences

Bölüm Adı:Corporate Reputation and Marketing Activities, BİLGEN İLKNUR,AYSUNA TÜRKYILMAZ CEYDA,GÜRDAL SAHAVET, Yayın Yeri:Peter Lang, Editör:YILMAZ RASIM, LOSCHNIGG GUNTER, ARSLAN HASAN, ICBAY MEHMET ALI, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:612, ISBN:978-3-631-66608-1, Bölüm Sayfaları:305 -314

2015    Araştırma (Tez Hariç) Kitabı    Kitap Bölümü


16. Resilkroad

Bölüm Adı:Silkroad of the Century: A Reseacrh on Determining the Regional Market Potential of the Transportation Corridor TRACECA, GÜRDAL SAHAVET,BİLGEN İLKNUR,DURSUN FATMA TUĞBA, Yayın Yeri:ISTANBUL SABAHATTIN ZAIM UNIVERSITY PUBLICATIONS, Editör:MEHMET BULUT, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:332, ISBN:978-605-62038-7-9, Bölüm Sayfaları:87 -95

2014    Araştırma (Tez Hariç) Kitabı    Kitap Bölümü


17. Pazarlama Vizyonunu Genişleten Yeniden Doğan Pazarlar

Bölüm Adı:Yapısal Olarak Yükselen Pazarlar ve Öğretileri, BİLGEN İLKNUR,KARA ADNAN,GÜRDAL SAHAVET, Yayın Yeri:BETA, Editör:MEHTAP SÜMERSAN KÖKTÜRK, EMİNE ÇOBANOĞLU, MÜGE YALÇIN, İREM EREN ERDOĞMUŞ, TAŞKIN DİRSEHAN, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:311, ISBN:978-605-333-151-3, Bölüm Sayfaları:29 -48

2014    Bilimsel Kitap    Kitap Bölümü