1 |
Lise öğrencilerinin matematik öğrenmeye yönelik öz-yeterlikleri, fizik öğrenmeye yönelik öz-yeterlikleri, matematik başarıları ve fizik başarıları arasındaki ilişkiler
ÖMER SİNAN CAN,SERKAN KAPUCU
(19.05.2021
)
, Yayın Yeri:14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Ulusal Özet bildiri |
||
2 |
İyi Bir Geometri Dersi Nasıl Olmalıdır
ÖMER DEMİRCİ,ÖMER SİNAN CAN,LEVENT AKGÜN,KANİ BAŞIBÜYÜK
(19.09.2012
-21.09.2012
)
, Yayın Yeri:11. Matematik Sempozyumu
, 2012
Ulusal Özet bildiri |
||
3 |
ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE OLASILIK ÖĞRETİMİ
TEVFİK İŞLEYEN,ÖMER SİNAN CAN
(13.07.2016
-15.07.2016
)
, Yayın Yeri:International Conference on New Horizons in Education
, 2016
Uluslararası Özet bildiri |
3 | ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE OLASILIK ÖĞRETİMİ
TEVFİK İŞLEYEN,ÖMER SİNAN CAN
(13.07.2016
-15.07.2016
)
, Yayın Yeri:International Conference on New Horizons in Education
, 2016
Uluslararası Özet bildiri |
1 | Lise öğrencilerinin matematik öğrenmeye yönelik öz-yeterlikleri, fizik öğrenmeye yönelik öz-yeterlikleri, matematik başarıları ve fizik başarıları arasındaki ilişkiler
ÖMER SİNAN CAN,SERKAN KAPUCU
(19.05.2021
)
, Yayın Yeri:14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Ulusal Özet bildiri |
||
2 | İyi Bir Geometri Dersi Nasıl Olmalıdır
ÖMER DEMİRCİ,ÖMER SİNAN CAN,LEVENT AKGÜN,KANİ BAŞIBÜYÜK
(19.09.2012
-21.09.2012
)
, Yayın Yeri:11. Matematik Sempozyumu
, 2012
Ulusal Özet bildiri |