1 | 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ
GÜLSÜM ARSERİM
, Yayın Yeri:Milli Eğitim
, 2022
Uluslararası Hakemli Alan endeksleri Özgün Makale |
||
2 | Analysis of 2015-2018 Life Studies Curricula Objectives Based on Marzano and Kendall Taxonomy
GÜLSÜM ARSERİM
, Yayın Yeri:Educational Policy Analysis and Strategic Research
, 2021
Uluslararası Hakemli Alan endeksleri Özgün Makale |
||
3 | Somut Olmayan Kültürel Mirasın Eğitim Programlarına Yansıması: Hayat Bilgisi Öğretimi
GÜLSÜM ARSERİM
, Yayın Yeri:Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
, 2021
Uluslararası Hakemli Diğer endeksler Özgün Makale |
||
4 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Görüşleri: Gazi Üniversitesi Örneği
GÜLSÜM ARSERİM
, Yayın Yeri:İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 2021
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale |
||
5 | Temel Yaşam Becerileri Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri: Bilgi, İhtiyaç ve Öncelikler
GÜLSÜM ARSERİM
, Yayın Yeri:Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 2021
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale |
||
6 | Hayat Bilgisi Dersi Temel Yaşam Becerileri ve Kazanımlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
GÜLSÜM ARSERİM
, Yayın Yeri:Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2021
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale |
||
9 | The views of pre-service primary school teachers regarding the concept of basic life skills’ of life science course
GÜLSÜM ARSERİM
, Yayın Yeri:Educational Policy Analysis and Strategic Research
, 2019
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric Özgün Makale |
||
11 | Yapılandırmacı Anlayışa Göre Ahlaka Eğitimi ve Türk Toplum Yapısına Uygunluğu
MEHMET AKİF SÖZER,GÜLSÜM ARSERİM
, Yayın Yeri:Journal of Turkish Studies
, 2017
Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale |
7 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Görüşleri: Gazi Üniversitesi Örneği
GÜLSÜM ARSERİM
, Yayın Yeri:İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, 2021
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale |
||
8 | TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NDE DÜNDEN BUGÜNE TOPLU ÖĞRETİM ANLAYIŞI
GÜLSÜM ARSERİM
, Yayın Yeri:Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
, 2019
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor Özgün Makale |
||
10 | İlkokul 4. Sınıf Fen ve TeknolojiDersinde Bağlam Temelli ÖğrenmeUygulamaları
GÜLSÜM ARSERİM,MEHMET GÜLTEKİN
, Yayın Yeri:Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2017
Ulusal Hakemli Alan endeksleri Özgün Makale |
||
12 | İlkokul 4. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Bağlam Temelli Öğrenme Uygulamaları
GÜLSÜM ARSERİM,MEHMET GÜLTEKİN
, Yayın Yeri:Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, 2017
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale |
||
13 | Yapılandırmacı Perspektiften 3. Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminin İncelenmesi: Ders - Öğretmen Kılavuz Kitapları
MEHMET AKİF SÖZER,GÜLSÜM ARSERİM
, Yayın Yeri:Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2017
Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale |