NURÇİN SEYMEN AKSU

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ NURÇİN SEYMEN AKSU

BARTIN ÜNİVERSİTESİ/ULUS MESLEK YÜKSEKOKULU/MİMARLIK VE ŞEHİR PLANLAMA BÖLÜMÜ/TAPU VE KADASTRO PR./

Mimarlık-Planlama-Tasarım Şehir ve Bölge Planlama Şehir Planlama , Şehir Tasarım , Sürdürülebilirlik/ Ekoloji ve Enerji
1 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Milli Eğitim , 2022

Uluslararası   Hakemli   Alan endeksleri (SCOPUS)   Özgün Makale

2 Analysis of 2015-2018 Life Studies Curricula Objectives Based on Marzano and Kendall Taxonomy

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Educational Policy Analysis and Strategic Research , 2021

Uluslararası   Hakemli   Alan endeksleri (ERIC)   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.29329/epasr.2021.383.5

3 Somut Olmayan Kültürel Mirasın Eğitim Programlarına Yansıması: Hayat Bilgisi Öğretimi

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , 2021

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler (asos, isam tei)   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.20860/ijoses.974198

4 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Görüşleri: Gazi Üniversitesi Örneği

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , 2021

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.15869/itobiad.790414

5 Temel Yaşam Becerileri Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri: Bilgi, İhtiyaç ve Öncelikler

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , 2021

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.37217/tebd.937637

6 Hayat Bilgisi Dersi Temel Yaşam Becerileri ve Kazanımlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.53444/deubefd.874527

7 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Görüşleri: Gazi Üniversitesi Örneği

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , 2021

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.15869/itobiad.790414

8 TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NDE DÜNDEN BUGÜNE TOPLU ÖĞRETİM ANLAYIŞI

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   Endekste taranmıyor   Özgün Makale

9 The views of pre-service primary school teachers regarding the concept of basic life skills’ of life science course

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Educational Policy Analysis and Strategic Research , 2019

Uluslararası   Hakemli   Journals Indexed in Eric   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.29329/epasr.2019.208.4

10 İlkokul 4. Sınıf Fen ve TeknolojiDersinde Bağlam Temelli ÖğrenmeUygulamaları

GÜLSÜM ARSERİM,MEHMET GÜLTEKİN , Yayın Yeri:Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2017

Ulusal   Hakemli   Alan endeksleri (ULAKBİM)   Özgün Makale

11 Yapılandırmacı Anlayışa Göre Ahlaka Eğitimi ve Türk Toplum Yapısına Uygunluğu

MEHMET AKİF SÖZER,GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Journal of Turkish Studies , 2017

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.11335

12 İlkokul 4. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Bağlam Temelli Öğrenme Uygulamaları

GÜLSÜM ARSERİM,MEHMET GÜLTEKİN , Yayın Yeri:Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , 2017

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

13 Yapılandırmacı Perspektiften 3. Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminin İncelenmesi: Ders - Öğretmen Kılavuz Kitapları

MEHMET AKİF SÖZER,GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2017

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

1 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Milli Eğitim , 2022

Uluslararası   Hakemli   Alan endeksleri   Özgün Makale

2 Analysis of 2015-2018 Life Studies Curricula Objectives Based on Marzano and Kendall Taxonomy

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Educational Policy Analysis and Strategic Research , 2021

Uluslararası   Hakemli   Alan endeksleri   Özgün Makale

3 Somut Olmayan Kültürel Mirasın Eğitim Programlarına Yansıması: Hayat Bilgisi Öğretimi

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , 2021

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

4 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Görüşleri: Gazi Üniversitesi Örneği

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , 2021

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

5 Temel Yaşam Becerileri Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri: Bilgi, İhtiyaç ve Öncelikler

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , 2021

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

6 Hayat Bilgisi Dersi Temel Yaşam Becerileri ve Kazanımlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , 2021

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

9 The views of pre-service primary school teachers regarding the concept of basic life skills’ of life science course

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Educational Policy Analysis and Strategic Research , 2019

Uluslararası   Hakemli   Journals Indexed in Eric   Özgün Makale

11 Yapılandırmacı Anlayışa Göre Ahlaka Eğitimi ve Türk Toplum Yapısına Uygunluğu

MEHMET AKİF SÖZER,GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Journal of Turkish Studies , 2017

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

7 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Dersine Yönelik Görüşleri: Gazi Üniversitesi Örneği

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , 2021

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

8 TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NDE DÜNDEN BUGÜNE TOPLU ÖĞRETİM ANLAYIŞI

GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   Endekste taranmıyor   Özgün Makale

10 İlkokul 4. Sınıf Fen ve TeknolojiDersinde Bağlam Temelli ÖğrenmeUygulamaları

GÜLSÜM ARSERİM,MEHMET GÜLTEKİN , Yayın Yeri:Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2017

Ulusal   Hakemli   Alan endeksleri   Özgün Makale

12 İlkokul 4. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Bağlam Temelli Öğrenme Uygulamaları

GÜLSÜM ARSERİM,MEHMET GÜLTEKİN , Yayın Yeri:Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , 2017

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

13 Yapılandırmacı Perspektiften 3. Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminin İncelenmesi: Ders - Öğretmen Kılavuz Kitapları

MEHMET AKİF SÖZER,GÜLSÜM ARSERİM , Yayın Yeri:Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2017

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale