ÖZGÜR ÇAKIR

PROFESÖR ÖZGÜR ÇAKIR

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ/FEN FAKÜLTESİ/MOLEKÜLER BİYOLOJİ VE GENETİK BÖLÜMÜ/MOLEKÜLER BİYOLOJİ VE GENETİK ANABİLİM DALI/

Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı Biyoloji Hücre Biyolojisi , Bitki Biyoteknoloji , Moleküler Biyoloji
1 Primary School Teacher Cansidates' Offers to Primary School Students About Environmental Consciousness

HAFİFE BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU,HÜLYA KODAN,HATİCE BETÜL AKDAŞ (05.02.2013 -08.02.2013 ) , Yayın Yeri:5 th World Conference on Educational Sciences , 2013

Uluslararası   Tam metin bildiri

2 Investigation of University Students Attitude Toward the Use of PowerPoint According to Some Variables

SAKIP KAHRAMAN,CEREN ÇEVİK KANSU,HÜLYA KODAN (06.10.2010 -10.10.2010 ) , Yayın Yeri:World Conference on Information Technology (WCIT 2010) , 2010

Uluslararası   Tam metin bildiri

3 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmeni ve İlkokuma ve Yazmaya İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi

HÜLYA KODAN (22.08.2020 -23.08.2020 ) , Yayın Yeri:8. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , 2020

Uluslararası   Tam metin bildiri

4 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının İncelenmesi Bayburt Üniversitesi Örneği

CEREN ÇEVİK KANSU,BETÜL KÜÇÜK DEMİR,HÜLYA KODAN,TUĞBA AYDIN YILDIZ (02.07.2012 -05.07.2012 ) , Yayın Yeri:I. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference (IDEAL) , 2012

Uluslararası   Tam metin bildiri

5 İlköğretim I. Kademe Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Yer Alan Değerlerin İncelenmesi

Hayrunnisa MALKOÇ,HÜLYA KODAN (21.05.2009 ) , Yayın Yeri:8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, (USOS 2009)

Ulusal   Tam metin bildiri

6 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Laboratuara Yönelik Tutumları

CEREN ÇEVİK KANSU,HÜLYA KODAN (20.05.2010 -22.05.2010 ) , Yayın Yeri:9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Fırat Üniversitesi , 2010

Ulusal   Tam metin bildiri

7 Süreli Çocuk Yayınlarında Yer Alan Hikâye Edici Metinlerin Çocuğa Görelik Durumu

HÜLYA KODAN (23.10.2015 -24.10.2015 ) , Yayın Yeri:II. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , 2015

Uluslararası   Tam metin bildiri

8 İlkokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama ile Anlatma Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

HÜLYA KODAN,Gökçe Hüma KARADUMAN,Selimecan EROĞLU (03.10.2024 -05.10.2024 ) , Yayın Yeri:II. ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , 2024

Uluslararası   Özet bildiri

9 İlkokul Öğrencilerinin Yazılı İfade Becerilerinin İncelenmesi: Öykü Anlatı Analizi

HÜLYA KODAN (09.11.2023 -12.11.2023 ) , Yayın Yeri:21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , 2023

Uluslararası   Özet bildiri

10 İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi

HÜLYA KODAN,HAFİFE BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU (24.05.2012 -26.05.2012 ) , Yayın Yeri:11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , 2012

Ulusal   Özet bildiri

11 Yazma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesi Eylem Araştırması

HÜLYA KODAN (29.05.2014 ) , Yayın Yeri:13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Uluslararası   Özet bildiri

12 Okumada Güçlük Yaşayan Öğrencilerin Okuma Performanslarının Belirlenmesi

HÜLYA KODAN (11.05.2016 -14.05.2016 ) , Yayın Yeri:15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , 2016

Uluslararası   Özet bildiri

13 İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerine Çevre Bilincinin Kazandırılması Atık Kağıtların Geri Dönüşümü

HAFİFE BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU,HÜLYA KODAN,HATİCE BETÜL AKDAŞ (24.05.2012 ) , Yayın Yeri:11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Ulusal   Özet bildiri

14 Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalında Yapılan Yüksek Lİsans Tezlerinin Yöntem Açısından Analizi

HÜLYA KODAN,HAYRUNNİSA MALKOÇ (07.10.2011 ) , Yayın Yeri:V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu

Ulusal   Özet bildiri

15 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Dersine İlişkin Tutumları

HÜLYA KODAN (24.04.2017 -26.04.2017 ) , Yayın Yeri:I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017) , 2017

Uluslararası   Özet bildiri

16 Okuma Güçlüğüne İlişkin Öğretmen Görüşleri

HÜLYA KODAN (11.04.2018 ) , Yayın Yeri:17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Uluslararası   Özet bildiri

17 Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Uygulama: Akıcı Okuma stratejilerinin Kullanımı

HAYATİ AKYOL,HÜLYA KODAN (23.05.2013 -25.05.2013 ) , Yayın Yeri:12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , 2013

Ulusal   Özet bildiri

18 Okuma Güçlüğünün Giderilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerinin Etkisi

BETÜL EGE,HÜLYA KODAN (16.10.2019 -20.10.2019 ) , Yayın Yeri:18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS2019) , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

19 İlkokul Öğretmenlerinin Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilere Türkçe Öğretimine İlişkin Deneyimleri: Bir Olgu Bilim Çalışması

ÖZLEM YILDIZ ÇELİK,HÜLYA KODAN (16.10.2019 -20.10.2019 ) , Yayın Yeri:18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS2019) , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

20 Pandemi Sürecinde İlkokul Öğrencilerinin Okuma, Okuduğunu Anlama ve Anlatma Becerilerinin İncelenmesi

HÜLYA KODAN (12.11.2021 ) , Yayın Yeri:19.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Uluslararası   Özet bildiri

21 Drama Yöntemiyle İlköğretim Öğrencilerinin Afet Bilinci Farkındalıklarının Geliştirilmesi

BAHADIR GÜLDEN,HÜLYA KODAN (03.10.2024 -05.10.2024 ) , Yayın Yeri:II. ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , 2024

Uluslararası   Özet bildiri

22 İlköğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin Belirlenmesi

HÜLYA KODAN,SEVDA YILMAZ (19.10.2023 -21.10.2023 ) , Yayın Yeri:5. Uluslarası Sosyal Bilimmler Kongresi , 2023

Uluslararası   Özet bildiri

23 İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Dinleme Becerisini Geliştirmede Etkinlik Temelli Çalışmaların Etkililiği

HÜLYA KODAN,HAYRUNNİSA MALKOÇ,SEMANUR KODAN ÇETİNKAYA (05.05.2011 ) , Yayın Yeri:10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2010)

Ulusal   Özet bildiri

24 İyi ve Zayıf Okuyucularda Akıcı Okuma, Okuduğunu Anlama ve Okuma Motivasyonunun Belirlenmesi

HÜLYA KODAN (12.05.2017 -14.05.2017 ) , Yayın Yeri:I.Uluslararası Türk Dili Bilgi Şöleni , 2017

Uluslararası   Özet bildiri

1 Primary School Teacher Cansidates' Offers to Primary School Students About Environmental Consciousness

HAFİFE BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU,HÜLYA KODAN,HATİCE BETÜL AKDAŞ (05.02.2013 -08.02.2013 ) , Yayın Yeri:5 th World Conference on Educational Sciences , 2013

Uluslararası   Tam metin bildiri

2 Investigation of University Students Attitude Toward the Use of PowerPoint According to Some Variables

SAKIP KAHRAMAN,CEREN ÇEVİK KANSU,HÜLYA KODAN (06.10.2010 -10.10.2010 ) , Yayın Yeri:World Conference on Information Technology (WCIT 2010) , 2010

Uluslararası   Tam metin bildiri

3 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sınıf Öğretmeni ve İlkokuma ve Yazmaya İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Analizi

HÜLYA KODAN (22.08.2020 -23.08.2020 ) , Yayın Yeri:8. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , 2020

Uluslararası   Tam metin bildiri

4 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının İncelenmesi Bayburt Üniversitesi Örneği

CEREN ÇEVİK KANSU,BETÜL KÜÇÜK DEMİR,HÜLYA KODAN,TUĞBA AYDIN YILDIZ (02.07.2012 -05.07.2012 ) , Yayın Yeri:I. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference (IDEAL) , 2012

Uluslararası   Tam metin bildiri

7 Süreli Çocuk Yayınlarında Yer Alan Hikâye Edici Metinlerin Çocuğa Görelik Durumu

HÜLYA KODAN (23.10.2015 -24.10.2015 ) , Yayın Yeri:II. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu , 2015

Uluslararası   Tam metin bildiri

8 İlkokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama ile Anlatma Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

HÜLYA KODAN,Gökçe Hüma KARADUMAN,Selimecan EROĞLU (03.10.2024 -05.10.2024 ) , Yayın Yeri:II. ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , 2024

Uluslararası   Özet bildiri

9 İlkokul Öğrencilerinin Yazılı İfade Becerilerinin İncelenmesi: Öykü Anlatı Analizi

HÜLYA KODAN (09.11.2023 -12.11.2023 ) , Yayın Yeri:21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , 2023

Uluslararası   Özet bildiri

11 Yazma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesi Eylem Araştırması

HÜLYA KODAN (29.05.2014 ) , Yayın Yeri:13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Uluslararası   Özet bildiri

12 Okumada Güçlük Yaşayan Öğrencilerin Okuma Performanslarının Belirlenmesi

HÜLYA KODAN (11.05.2016 -14.05.2016 ) , Yayın Yeri:15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , 2016

Uluslararası   Özet bildiri

15 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Dersine İlişkin Tutumları

HÜLYA KODAN (24.04.2017 -26.04.2017 ) , Yayın Yeri:I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017) , 2017

Uluslararası   Özet bildiri

16 Okuma Güçlüğüne İlişkin Öğretmen Görüşleri

HÜLYA KODAN (11.04.2018 ) , Yayın Yeri:17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Uluslararası   Özet bildiri

18 Okuma Güçlüğünün Giderilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerinin Etkisi

BETÜL EGE,HÜLYA KODAN (16.10.2019 -20.10.2019 ) , Yayın Yeri:18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS2019) , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

19 İlkokul Öğretmenlerinin Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilere Türkçe Öğretimine İlişkin Deneyimleri: Bir Olgu Bilim Çalışması

ÖZLEM YILDIZ ÇELİK,HÜLYA KODAN (16.10.2019 -20.10.2019 ) , Yayın Yeri:18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS2019) , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

20 Pandemi Sürecinde İlkokul Öğrencilerinin Okuma, Okuduğunu Anlama ve Anlatma Becerilerinin İncelenmesi

HÜLYA KODAN (12.11.2021 ) , Yayın Yeri:19.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Uluslararası   Özet bildiri

21 Drama Yöntemiyle İlköğretim Öğrencilerinin Afet Bilinci Farkındalıklarının Geliştirilmesi

BAHADIR GÜLDEN,HÜLYA KODAN (03.10.2024 -05.10.2024 ) , Yayın Yeri:II. ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , 2024

Uluslararası   Özet bildiri

22 İlköğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin Belirlenmesi

HÜLYA KODAN,SEVDA YILMAZ (19.10.2023 -21.10.2023 ) , Yayın Yeri:5. Uluslarası Sosyal Bilimmler Kongresi , 2023

Uluslararası   Özet bildiri

24 İyi ve Zayıf Okuyucularda Akıcı Okuma, Okuduğunu Anlama ve Okuma Motivasyonunun Belirlenmesi

HÜLYA KODAN (12.05.2017 -14.05.2017 ) , Yayın Yeri:I.Uluslararası Türk Dili Bilgi Şöleni , 2017

Uluslararası   Özet bildiri

5 İlköğretim I. Kademe Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Yer Alan Değerlerin İncelenmesi

Hayrunnisa MALKOÇ,HÜLYA KODAN (21.05.2009 ) , Yayın Yeri:8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, (USOS 2009)

Ulusal   Tam metin bildiri

6 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Laboratuara Yönelik Tutumları

CEREN ÇEVİK KANSU,HÜLYA KODAN (20.05.2010 -22.05.2010 ) , Yayın Yeri:9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Fırat Üniversitesi , 2010

Ulusal   Tam metin bildiri

10 İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi

HÜLYA KODAN,HAFİFE BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU (24.05.2012 -26.05.2012 ) , Yayın Yeri:11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , 2012

Ulusal   Özet bildiri

13 İlköğretim 4. Sınıf Öğrencilerine Çevre Bilincinin Kazandırılması Atık Kağıtların Geri Dönüşümü

HAFİFE BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU,HÜLYA KODAN,HATİCE BETÜL AKDAŞ (24.05.2012 ) , Yayın Yeri:11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Ulusal   Özet bildiri

14 Sınıf Öğretmenliği Bilim Dalında Yapılan Yüksek Lİsans Tezlerinin Yöntem Açısından Analizi

HÜLYA KODAN,HAYRUNNİSA MALKOÇ (07.10.2011 ) , Yayın Yeri:V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu

Ulusal   Özet bildiri

17 Okuma Güçlüğü Olan Bir Öğrencinin Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Bir Uygulama: Akıcı Okuma stratejilerinin Kullanımı

HAYATİ AKYOL,HÜLYA KODAN (23.05.2013 -25.05.2013 ) , Yayın Yeri:12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , 2013

Ulusal   Özet bildiri

23 İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Dinleme Becerisini Geliştirmede Etkinlik Temelli Çalışmaların Etkililiği

HÜLYA KODAN,HAYRUNNİSA MALKOÇ,SEMANUR KODAN ÇETİNKAYA (05.05.2011 ) , Yayın Yeri:10.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2010)

Ulusal   Özet bildiri