1
|
PAZARLAMADA FREUDYEN BİLİNÇALTI YAKLAŞIMIN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİNDE İÇGÜDÜSEL SATIN ALMANIN ARACI ROLÜ
BORA GÖKTAŞ,Yunus YEŞİL
, Yayın Yeri:Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 2025
Uluslararası
Hakemli
Diğer endeksler
(Ebsco, Sobiad, Crossref)
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.30692/sisad.1591143
|
|
|
2
|
Malatya İlinde Kayısının Pazarlama Yapısı Konusunda Üreticiler Üzerinde Bir İnceleme
BORA GÖKTAŞ,EMRE GÜLTEKİN
, Yayın Yeri:The Journal of International Scientific Researches
, 2024
Uluslararası
Hakemli
Diğer endeksler
(Index Copernicus, DRJI (Directory of Res...)
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.23834/isrjournal.1481157
|
|
|
3
|
Influencer Pazarlama Eylemlerinin Tüketici Davranışlarındaki Rolü: YouTube Influencerları Üzerine Bir Araştırma
BORA GÖKTAŞ,Rezzan EROĞLU
, Yayın Yeri:Bucak İşletme Fakültesi Dergisi
, 2024
Uluslararası
Hakemli
Diğer endeksler
(ASOS index, Google Scholar, Index Copern...)
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.38057/bifd.1367116
|
|
|
4
|
Instagram Pazarlama Faaliyetlerinin Güvenilirliği: COVID-19 Salgını Öncesi ve Sonrasına İlişkin Karşılaştırmalı Bir Analiz
BORA GÖKTAŞ,Bilal Aslan
, Yayın Yeri:Journal of Internet Applications and Management
, 2024
Uluslararası
Hakemli
Diğer endeksler
(Ebsco, Sobiad, academindex, EBSCO Busine...)
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.34231/iuyd.1369626
|
|
|
5
|
Erzurum İlindeki Tüketicilerin Organik Tarım Ürünlerine Yönelik Davranışları
BORA GÖKTAŞ,SÜREYYA ÖNAL
, Yayın Yeri:The Journal of International Scientific Researches
, 2024
Uluslararası
Hakemli
Diğer endeksler
(Index Copernicus, DRJI (Directory of Res...)
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.23834/isrjournal.1432002
|
|
|
6
|
Bilişim Uzmanlarının Yapay Zeka Teknolojilerine Bakış Açısı Üzerine Nicel Bir Uygulama
BORA GÖKTAŞ,Hasan KARAGÖZ
, Yayın Yeri:Journal of Internet Applications and Management
, 2024
Uluslararası
Hakemli
Diğer endeksler
(Ebsco, Sobiad, academindex, EBSCO Busine...)
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.34231/iuyd.1548886
|
|
|
7
|
Tüketicilerin Alışveriş Yaptığı E-Ticaret Sitelerine Ait Marka Çağrışımlarından Etkilemesinde Marka Evangelistlerinin Aracılık Rolü
BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, 2024
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.24.11.2541
|
|
|
8
|
BİLECİK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YOĞUN BAKIM SAĞLIK PERSONELLERİNDE TÜKENMİŞLİK VE MESLEKİ DOYUMUN ÖLÇÜLMESİ
Özlem ÇOPAR,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:Makale Sistemi/Geomes
, 2023
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.23.06.2113
|
|
|
9
|
Tüketici Tercih ve Davranışlarında İyi Tarım Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Karaman İli Örneği (A Study on Good Agricultural Practices in Consumer Preferences and Behaviors: The Case of Karaman Province)
BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,Özkan Oflaz
, Yayın Yeri:Journal of Business Research - Turk
, 2023
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.20491/isarder.2023.1602
|
|
|
10
|
Yerli ve Milli Markalar Konusunda Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinin Marka Evangelizmi, Marka Sadakati ve Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:Business and Economics Research Journal
, 2023
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.20409/berj.2023.423
|
|
|
11
|
TURKEY'S BRAND VALUE AND COUNTRY IMAGE IN THE EYES OF AZERBAIJAN BEFORE AND AFTER THE RECENT AZERBAIJAN ARMENIA WAR
BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,MEHMET BAŞ
, Yayın Yeri:İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
, 2022
Uluslararası
Hakemli
Alan endeksleri
(Ebsco, Asos İndex, Index Copernicus, DOA...)
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.33416/baybem.1009031
|
|
|
12
|
COĞRAFİ İŞARET ALMIŞ YÖRESEL ÜRÜNLERİN BİLİNİRLİK DÜZEYİ VE TÜKETİCİ TUTUMLARINA ETKİSİ: BAYBURT İLİ ÖRNEĞİ
BORA GÖKTAŞ,Serhat KALEKAHYASI
, Yayın Yeri:Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 2022
Uluslararası
Hakemli
Alan endeksleri
(Ebsco)
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.30692/sisad.1142517
|
|
|
13
|
Memleket Markalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Marka Bağımlılığı Üzerindeki Etkisi: Kayseri İli Sucuk Markalarına Yönelik Bir Araştırma
BORA GÖKTAŞ,Döndü Çınar
, Yayın Yeri:International Journal of Entrepreneurship & Management Inquiries
, 2021
Uluslararası
Hakemli
Alan endeksleri
(INDEX COPERNICUS, CiteFactor, JIFACTOR, ...)
Özgün Makale
|
|
|
14
|
Online Alışverişte Müşterilerin Tekrar Satın Alma Niyetlerinin Öncülleri: Hizmet Kalitesi, İmaj, Algılanan Değer ve Müşteri Tatmininin, Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
BORA GÖKTAŞ,SEFA EMRE YILMAZEL
, Yayın Yeri:Third Sector Social Economic Review
, 2021
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.21.01.1489
|
|
|
15
|
Marka Evangelizmin Satın Alma Bağımlılığı, Satın Alma Niyeti ve Tavsiyede Bulunma Üzerindeki Etkisi: Taraftar Ürünleri Örneği
BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI
, Yayın Yeri:İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, 2020
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://doi.org/10.20491/isarder.2020.832
|
|
|
16
|
Dinamik Fiyatlandırma Yapan Tatil Rezervasyon Sitelerinin Tercih EdilmesindeMarka Bilinirliği ve Marka Güveninin Rolü
İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:Journal of Turkish TourismResearch
, 2020
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.26677/TR1010.2020.322
|
|
|
17
|
Turizm İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafisi Yöntemlerinin MüşteriMemnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Uygulama
İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
, 2020
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://dx.doi.org/0.26677/TR1010.2020.311
|
|
|
18
|
DENİZYOLU TAŞIMACILIĞINDA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMAK AMACIYLA GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR SÜREÇ YÖNETİMİ UYGULAMASI
Gökhan Akalan,BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
, 2019
Ulusal
Hakemli
Diğer endeksler
(DOAJ, CiteFactor, Google Scholar, Index ...)
Özgün Makale
|
|
|
19
|
CONSUMPTION OF MEDICINAL AND AROMATIC PLANTS COLLECTED FROM NATURE IN BAYBURT
BORA GÖKTAŞ,BETÜL GIDIK
, Yayın Yeri:RESEARCH STUDIES ANATOLIA JOURNAL
, 2019
Ulusal
Hakemli
Diğer endeksler
(Google Scholar İdex Copernicus)
Özgün Makale
|
|
|
20
|
Organik Tarım Ürünleri Konusunda Yapılmış Pazarlama Çalışmalarından Örnekler
Döndü Çınar,BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:Bayburt Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
, 2019
Ulusal
Hakemli
Diğer endeksler
(Index Copernicus, DRJI (Directory of Res...)
Derleme Makale
|
|
|
21
|
CONSUMPTION OF MEDICINAL AND AROMATIC PLANTS COLLECTED FROM NATURE IN BAYBURT
BORA GÖKTAŞ,BETÜL GIDIK
, Yayın Yeri:RS - RESEARCH STUDIES ANATOLIA JOURNAL
, 2019
Ulusal
Hakemli
Diğer endeksler
(DRJI, Index Copernicus, CrossRef, ESJI, ...)
Özgün Makale
|
|
|
22
|
TÜKETİCİLERİN KENDİ İLLERİNE AİT MARKALAR HAKKINDA GÖRÜŞLERİNE YÖNELİK TÜKETİCİ ETNOSENTRİZM TEMELLİ BİR ARAŞTIRMA: TOKAT MARKALARI ÖRNEĞİ
BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 2019
Ulusal
Hakemli
Diğer endeksler
(İ2or, ResearchBib, Google Scholar)
Özgün Makale
|
|
|
23
|
DROPSHIPPING FAALİYETLERİNE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI:BAYBURT ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR UYGULAMA
BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES HUMANITIES
, 2019
Uluslararası
Hakemli
Diğer endeksler
(issuu, Eurasian Scientific Journal Index...)
Özgün Makale
|
|
|
24
|
LEVEL OF AWARENESS OF E-SPORTS CONCEPT AND ITS EFFECT ON IMAGE OF SPORTS CLUBS IN TURKEY
BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:International Journal of Social Sciences
, 2019
Ulusal
Hakemli
Diğer endeksler
(Crossref, IndexCopernicus, Index Islamic...)
Özgün Makale
http://dx.doi.org/10.30830/tobider.sayi.5.6
|
|
|
25
|
X, Y VE Z KUŞAKLARININ İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPMA EĞİLİMLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA
BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:Turkish Studies - Information Technologies and Applied Sciences
, 2019
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://dx.doi.org/DOI: 10.29228/TurkishStudies.23029
|
|
|
26
|
Tüketici Sinizmi Kavramı ve Ağızdan Ağıza Pazarlama Eylemlerinin Sinik Tüketici Davranışlarına Etkisi Konusunda Bir Uygulama
BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, 2019
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.26466/opus.581400
|
|
|
27
|
The Impact of Work-Family Conflict on Hedonic Consumption: A Survey on Industrial Workers
İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:Journal of Busines Research-Turk
, 2019
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://doi.org/10.20491/isarder.2019.734
|
|
|
28
|
Markalaşma Çalışmaları: Türkiye’de Kahve Zinciri Olan Bir Kobi’nin İncelenmesi
Gökhan Akalan,BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI
, Yayın Yeri:İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, 2019
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://doi.org/10.20491/isarder.2019.636
|
|
|
29
|
Pazarlamanın Yeni Rengi: Yeşil Aklama
İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, 2019
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.19.07.1174
|
|
|
30
|
Bir Tutundurma Aracı Olarak Reklamın Sosyal Medyada Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Instagram Örneği
BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI
, Yayın Yeri:Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, 2018
Uluslararası
Hakemli
Diğer endeksler
(ICI INDEX COPERNICUS INTERNATIONAL)
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.31006/gipad.413041
|
|
|
31
|
SOSYAL BİLİŞ TEORİSİ ve PAZARLAMA DİSİPLİNİNDE KULLANIMINA DAİR ÖRNEKLER
BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 2018
Ulusal
Hakemli
Diğer endeksler
(DRJI, ASOS Index, Google Scholar)
Derleme Makale
https://dx.doi.org/10.29106/fesa.387653
|
|
|
32
|
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Pazarlama Araçları İçerisindeki Önemi ve Satın Alma Davranışlarını Şekillendirmesine Yönelik Bir Uygulama
BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI
, Yayın Yeri:Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, 2018
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.18.11.1027
|
|
|
33
|
TÜKETİCİLERİN ETKİNLİK PAZARLAMASI FAALİYETLERİNE VE DÜZENLEYEN MARKALARA BAKIŞ AÇISINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
BORA GÖKTAŞ,CELİLE EVİL KULGA
, Yayın Yeri:Global Journal of Economics and Business Studies
, 2017
Ulusal
Hakemli
Diğer endeksler
(ndex Copernicus, International Citation ...)
Özgün Makale
|
|
|
34
|
ULUSLARARASI PAZARLAMADA AĞ BAĞLANTILARI MODELİ: KOBİ’LERİN ULUSLARARASILAŞMASI İÇİN BİR YÖNTEM
BORA GÖKTAŞ
, Yayın Yeri:INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES
, 2016
Uluslararası
Hakemli
Endekste taranmıyor
Derleme Makale
https://dx.doi.org/10.17369/UHPAD.2016923645
|
|
|
35
|
MARKA İMAJI OLUŞTURULMASINDA AMACA YÖNELİK PAZARLAMANIN ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA: DOMESTOS ÖRNEĞİ
BORA GÖKTAŞ,TUĞÇE ÜNER
, Yayın Yeri:INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES
, 2016
Uluslararası
Hakemli
Endekste taranmıyor
Özgün Makale
https://dx.doi.org/10.17369/UHPAD.2016821934
|
|
|
36
|
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ: BİR UYGULAMA
BORA GÖKTAŞ,NURETTİN PARILTI
, Yayın Yeri:Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 2016
Ulusal
Hakemli
TR DİZİN
Özgün Makale
|
|
|