ZEKİ YAĞIZ BAYRAKTAROĞLU

DOÇENT ZEKİ YAĞIZ BAYRAKTAROĞLU

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ/MAKİNE FAKÜLTESİ/MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ ANABİLİM DALI/

Mühendislik Temel Alanı Makine Mühendisliği Kontrol Teorisi ve Uygulamaları , Robotik , Mekatronik
1 PAZARLAMADA FREUDYEN BİLİNÇALTI YAKLAŞIMIN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİNDE İÇGÜDÜSEL SATIN ALMANIN ARACI ROLÜ

BORA GÖKTAŞ,Yunus YEŞİL , Yayın Yeri:Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2025

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler (Ebsco, Sobiad, Crossref)   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.30692/sisad.1591143

2 Malatya İlinde Kayısının Pazarlama Yapısı Konusunda Üreticiler Üzerinde Bir İnceleme

BORA GÖKTAŞ,EMRE GÜLTEKİN , Yayın Yeri:The Journal of International Scientific Researches , 2024

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler (Index Copernicus, DRJI (Directory of Res...)   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.23834/isrjournal.1481157

3 Influencer Pazarlama Eylemlerinin Tüketici Davranışlarındaki Rolü: YouTube Influencerları Üzerine Bir Araştırma

BORA GÖKTAŞ,Rezzan EROĞLU , Yayın Yeri:Bucak İşletme Fakültesi Dergisi , 2024

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler (ASOS index, Google Scholar, Index Copern...)   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.38057/bifd.1367116

4 Instagram Pazarlama Faaliyetlerinin Güvenilirliği: COVID-19 Salgını Öncesi ve Sonrasına İlişkin Karşılaştırmalı Bir Analiz

BORA GÖKTAŞ,Bilal Aslan , Yayın Yeri:Journal of Internet Applications and Management , 2024

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler (Ebsco, Sobiad, academindex, EBSCO Busine...)   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.34231/iuyd.1369626

5 Erzurum İlindeki Tüketicilerin Organik Tarım Ürünlerine Yönelik Davranışları

BORA GÖKTAŞ,SÜREYYA ÖNAL , Yayın Yeri:The Journal of International Scientific Researches , 2024

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler (Index Copernicus, DRJI (Directory of Res...)   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.23834/isrjournal.1432002

6 Bilişim Uzmanlarının Yapay Zeka Teknolojilerine Bakış Açısı Üzerine Nicel Bir Uygulama

BORA GÖKTAŞ,Hasan KARAGÖZ , Yayın Yeri:Journal of Internet Applications and Management , 2024

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler (Ebsco, Sobiad, academindex, EBSCO Busine...)   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.34231/iuyd.1548886

7 Tüketicilerin Alışveriş Yaptığı E-Ticaret Sitelerine Ait Marka Çağrışımlarından Etkilemesinde Marka Evangelistlerinin Aracılık Rolü

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , 2024

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.24.11.2541

8 BİLECİK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YOĞUN BAKIM SAĞLIK PERSONELLERİNDE TÜKENMİŞLİK VE MESLEKİ DOYUMUN ÖLÇÜLMESİ

Özlem ÇOPAR,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Makale Sistemi/Geomes , 2023

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.23.06.2113

9 Tüketici Tercih ve Davranışlarında İyi Tarım Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Karaman İli Örneği (A Study on Good Agricultural Practices in Consumer Preferences and Behaviors: The Case of Karaman Province)

BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,Özkan Oflaz , Yayın Yeri:Journal of Business Research - Turk , 2023

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.20491/isarder.2023.1602

10 Yerli ve Milli Markalar Konusunda Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinin Marka Evangelizmi, Marka Sadakati ve Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Business and Economics Research Journal , 2023

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.20409/berj.2023.423

11 TURKEY'S BRAND VALUE AND COUNTRY IMAGE IN THE EYES OF AZERBAIJAN BEFORE AND AFTER THE RECENT AZERBAIJAN ARMENIA WAR

BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,MEHMET BAŞ , Yayın Yeri:İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi , 2022

Uluslararası   Hakemli   Alan endeksleri (Ebsco, Asos İndex, Index Copernicus, DOA...)   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.33416/baybem.1009031

12 COĞRAFİ İŞARET ALMIŞ YÖRESEL ÜRÜNLERİN BİLİNİRLİK DÜZEYİ VE TÜKETİCİ TUTUMLARINA ETKİSİ: BAYBURT İLİ ÖRNEĞİ

BORA GÖKTAŞ,Serhat KALEKAHYASI , Yayın Yeri:Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2022

Uluslararası   Hakemli   Alan endeksleri (Ebsco)   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.30692/sisad.1142517

13 Memleket Markalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Marka Bağımlılığı Üzerindeki Etkisi: Kayseri İli Sucuk Markalarına Yönelik Bir Araştırma

BORA GÖKTAŞ,Döndü Çınar , Yayın Yeri:International Journal of Entrepreneurship & Management Inquiries , 2021

Uluslararası   Hakemli   Alan endeksleri (INDEX COPERNICUS, CiteFactor, JIFACTOR, ...)   Özgün Makale

14 Online Alışverişte Müşterilerin Tekrar Satın Alma Niyetlerinin Öncülleri: Hizmet Kalitesi, İmaj, Algılanan Değer ve Müşteri Tatmininin, Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

BORA GÖKTAŞ,SEFA EMRE YILMAZEL , Yayın Yeri:Third Sector Social Economic Review , 2021

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.21.01.1489

15 Marka Evangelizmin Satın Alma Bağımlılığı, Satın Alma Niyeti ve Tavsiyede Bulunma Üzerindeki Etkisi: Taraftar Ürünleri Örneği

BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI , Yayın Yeri:İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , 2020

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://doi.org/10.20491/isarder.2020.832

16 Dinamik Fiyatlandırma Yapan Tatil Rezervasyon Sitelerinin Tercih EdilmesindeMarka Bilinirliği ve Marka Güveninin Rolü

İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Journal of Turkish TourismResearch , 2020

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.26677/TR1010.2020.322

17 Turizm İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafisi Yöntemlerinin MüşteriMemnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Uygulama

İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , 2020

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/0.26677/TR1010.2020.311

18 DENİZYOLU TAŞIMACILIĞINDA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMAK AMACIYLA GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR SÜREÇ YÖNETİMİ UYGULAMASI

Gökhan Akalan,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler (DOAJ, CiteFactor, Google Scholar, Index ...)   Özgün Makale

19 CONSUMPTION OF MEDICINAL AND AROMATIC PLANTS COLLECTED FROM NATURE IN BAYBURT

BORA GÖKTAŞ,BETÜL GIDIK , Yayın Yeri:RESEARCH STUDIES ANATOLIA JOURNAL , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler (Google Scholar İdex Copernicus)   Özgün Makale

20 Organik Tarım Ürünleri Konusunda Yapılmış Pazarlama Çalışmalarından Örnekler

Döndü Çınar,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Bayburt Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler (Index Copernicus, DRJI (Directory of Res...)   Derleme Makale

21 CONSUMPTION OF MEDICINAL AND AROMATIC PLANTS COLLECTED FROM NATURE IN BAYBURT

BORA GÖKTAŞ,BETÜL GIDIK , Yayın Yeri:RS - RESEARCH STUDIES ANATOLIA JOURNAL , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler (DRJI, Index Copernicus, CrossRef, ESJI, ...)   Özgün Makale

22 TÜKETİCİLERİN KENDİ İLLERİNE AİT MARKALAR HAKKINDA GÖRÜŞLERİNE YÖNELİK TÜKETİCİ ETNOSENTRİZM TEMELLİ BİR ARAŞTIRMA: TOKAT MARKALARI ÖRNEĞİ

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler (İ2or, ResearchBib, Google Scholar)   Özgün Makale

23 DROPSHIPPING FAALİYETLERİNE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI:BAYBURT ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR UYGULAMA

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES HUMANITIES , 2019

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler (issuu, Eurasian Scientific Journal Index...)   Özgün Makale

24 LEVEL OF AWARENESS OF E-SPORTS CONCEPT AND ITS EFFECT ON IMAGE OF SPORTS CLUBS IN TURKEY

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:International Journal of Social Sciences , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler (Crossref, IndexCopernicus, Index Islamic...)   Özgün Makale   http://dx.doi.org/10.30830/tobider.sayi.5.6

25 X, Y VE Z KUŞAKLARININ İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPMA EĞİLİMLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Turkish Studies - Information Technologies and Applied Sciences , 2019

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/DOI: 10.29228/TurkishStudies.23029

26 Tüketici Sinizmi Kavramı ve Ağızdan Ağıza Pazarlama Eylemlerinin Sinik Tüketici Davranışlarına Etkisi Konusunda Bir Uygulama

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.26466/opus.581400

27 The Impact of Work-Family Conflict on Hedonic Consumption: A Survey on Industrial Workers

İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Journal of Busines Research-Turk , 2019

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://doi.org/10.20491/isarder.2019.734

28 Markalaşma Çalışmaları: Türkiye’de Kahve Zinciri Olan Bir Kobi’nin İncelenmesi

Gökhan Akalan,BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI , Yayın Yeri:İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , 2019

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://doi.org/10.20491/isarder.2019.636

29 Pazarlamanın Yeni Rengi: Yeşil Aklama

İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.19.07.1174

30 Bir Tutundurma Aracı Olarak Reklamın Sosyal Medyada Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Instagram Örneği

BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI , Yayın Yeri:Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , 2018

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler (ICI INDEX COPERNICUS INTERNATIONAL)   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.31006/gipad.413041

31 SOSYAL BİLİŞ TEORİSİ ve PAZARLAMA DİSİPLİNİNDE KULLANIMINA DAİR ÖRNEKLER

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2018

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler (DRJI, ASOS Index, Google Scholar)   Derleme Makale   https://dx.doi.org/10.29106/fesa.387653

32 Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Pazarlama Araçları İçerisindeki Önemi ve Satın Alma Davranışlarını Şekillendirmesine Yönelik Bir Uygulama

BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI , Yayın Yeri:Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , 2018

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.18.11.1027

33 TÜKETİCİLERİN ETKİNLİK PAZARLAMASI FAALİYETLERİNE VE DÜZENLEYEN MARKALARA BAKIŞ AÇISINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

BORA GÖKTAŞ,CELİLE EVİL KULGA , Yayın Yeri:Global Journal of Economics and Business Studies , 2017

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler (ndex Copernicus, International Citation ...)   Özgün Makale

34 ULUSLARARASI PAZARLAMADA AĞ BAĞLANTILARI MODELİ: KOBİ’LERİN ULUSLARARASILAŞMASI İÇİN BİR YÖNTEM

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES , 2016

Uluslararası   Hakemli   Endekste taranmıyor   Derleme Makale   https://dx.doi.org/10.17369/UHPAD.2016923645

35 MARKA İMAJI OLUŞTURULMASINDA AMACA YÖNELİK PAZARLAMANIN ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA: DOMESTOS ÖRNEĞİ

BORA GÖKTAŞ,TUĞÇE ÜNER , Yayın Yeri:INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES , 2016

Uluslararası   Hakemli   Endekste taranmıyor   Özgün Makale   https://dx.doi.org/10.17369/UHPAD.2016821934

36 BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ: BİR UYGULAMA

BORA GÖKTAŞ,NURETTİN PARILTI , Yayın Yeri:Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2016

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

1 PAZARLAMADA FREUDYEN BİLİNÇALTI YAKLAŞIMIN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİNDE İÇGÜDÜSEL SATIN ALMANIN ARACI ROLÜ

BORA GÖKTAŞ,Yunus YEŞİL , Yayın Yeri:Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2025

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

2 Malatya İlinde Kayısının Pazarlama Yapısı Konusunda Üreticiler Üzerinde Bir İnceleme

BORA GÖKTAŞ,EMRE GÜLTEKİN , Yayın Yeri:The Journal of International Scientific Researches , 2024

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

3 Influencer Pazarlama Eylemlerinin Tüketici Davranışlarındaki Rolü: YouTube Influencerları Üzerine Bir Araştırma

BORA GÖKTAŞ,Rezzan EROĞLU , Yayın Yeri:Bucak İşletme Fakültesi Dergisi , 2024

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

4 Instagram Pazarlama Faaliyetlerinin Güvenilirliği: COVID-19 Salgını Öncesi ve Sonrasına İlişkin Karşılaştırmalı Bir Analiz

BORA GÖKTAŞ,Bilal Aslan , Yayın Yeri:Journal of Internet Applications and Management , 2024

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

5 Erzurum İlindeki Tüketicilerin Organik Tarım Ürünlerine Yönelik Davranışları

BORA GÖKTAŞ,SÜREYYA ÖNAL , Yayın Yeri:The Journal of International Scientific Researches , 2024

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

6 Bilişim Uzmanlarının Yapay Zeka Teknolojilerine Bakış Açısı Üzerine Nicel Bir Uygulama

BORA GÖKTAŞ,Hasan KARAGÖZ , Yayın Yeri:Journal of Internet Applications and Management , 2024

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

7 Tüketicilerin Alışveriş Yaptığı E-Ticaret Sitelerine Ait Marka Çağrışımlarından Etkilemesinde Marka Evangelistlerinin Aracılık Rolü

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , 2024

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

8 BİLECİK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YOĞUN BAKIM SAĞLIK PERSONELLERİNDE TÜKENMİŞLİK VE MESLEKİ DOYUMUN ÖLÇÜLMESİ

Özlem ÇOPAR,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Makale Sistemi/Geomes , 2023

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

9 Tüketici Tercih ve Davranışlarında İyi Tarım Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Karaman İli Örneği (A Study on Good Agricultural Practices in Consumer Preferences and Behaviors: The Case of Karaman Province)

BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,Özkan Oflaz , Yayın Yeri:Journal of Business Research - Turk , 2023

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

10 Yerli ve Milli Markalar Konusunda Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinin Marka Evangelizmi, Marka Sadakati ve Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Business and Economics Research Journal , 2023

Uluslararası   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

11 TURKEY'S BRAND VALUE AND COUNTRY IMAGE IN THE EYES OF AZERBAIJAN BEFORE AND AFTER THE RECENT AZERBAIJAN ARMENIA WAR

BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,MEHMET BAŞ , Yayın Yeri:İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi , 2022

Uluslararası   Hakemli   Alan endeksleri   Özgün Makale

12 COĞRAFİ İŞARET ALMIŞ YÖRESEL ÜRÜNLERİN BİLİNİRLİK DÜZEYİ VE TÜKETİCİ TUTUMLARINA ETKİSİ: BAYBURT İLİ ÖRNEĞİ

BORA GÖKTAŞ,Serhat KALEKAHYASI , Yayın Yeri:Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2022

Uluslararası   Hakemli   Alan endeksleri   Özgün Makale

13 Memleket Markalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Marka Bağımlılığı Üzerindeki Etkisi: Kayseri İli Sucuk Markalarına Yönelik Bir Araştırma

BORA GÖKTAŞ,Döndü Çınar , Yayın Yeri:International Journal of Entrepreneurship & Management Inquiries , 2021

Uluslararası   Hakemli   Alan endeksleri   Özgün Makale

23 DROPSHIPPING FAALİYETLERİNE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI:BAYBURT ÜNİVERSİTESİ’NDE BİR UYGULAMA

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES HUMANITIES , 2019

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

30 Bir Tutundurma Aracı Olarak Reklamın Sosyal Medyada Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Instagram Örneği

BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI , Yayın Yeri:Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , 2018

Uluslararası   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

34 ULUSLARARASI PAZARLAMADA AĞ BAĞLANTILARI MODELİ: KOBİ’LERİN ULUSLARARASILAŞMASI İÇİN BİR YÖNTEM

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES , 2016

Uluslararası   Hakemli   Endekste taranmıyor   Derleme Makale

35 MARKA İMAJI OLUŞTURULMASINDA AMACA YÖNELİK PAZARLAMANIN ROLÜNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA: DOMESTOS ÖRNEĞİ

BORA GÖKTAŞ,TUĞÇE ÜNER , Yayın Yeri:INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES , 2016

Uluslararası   Hakemli   Endekste taranmıyor   Özgün Makale

14 Online Alışverişte Müşterilerin Tekrar Satın Alma Niyetlerinin Öncülleri: Hizmet Kalitesi, İmaj, Algılanan Değer ve Müşteri Tatmininin, Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

BORA GÖKTAŞ,SEFA EMRE YILMAZEL , Yayın Yeri:Third Sector Social Economic Review , 2021

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

15 Marka Evangelizmin Satın Alma Bağımlılığı, Satın Alma Niyeti ve Tavsiyede Bulunma Üzerindeki Etkisi: Taraftar Ürünleri Örneği

BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI , Yayın Yeri:İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , 2020

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

16 Dinamik Fiyatlandırma Yapan Tatil Rezervasyon Sitelerinin Tercih EdilmesindeMarka Bilinirliği ve Marka Güveninin Rolü

İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Journal of Turkish TourismResearch , 2020

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

17 Turizm İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafisi Yöntemlerinin MüşteriMemnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Uygulama

İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , 2020

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

18 DENİZYOLU TAŞIMACILIĞINDA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMAK AMACIYLA GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR SÜREÇ YÖNETİMİ UYGULAMASI

Gökhan Akalan,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

19 CONSUMPTION OF MEDICINAL AND AROMATIC PLANTS COLLECTED FROM NATURE IN BAYBURT

BORA GÖKTAŞ,BETÜL GIDIK , Yayın Yeri:RESEARCH STUDIES ANATOLIA JOURNAL , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

20 Organik Tarım Ürünleri Konusunda Yapılmış Pazarlama Çalışmalarından Örnekler

Döndü Çınar,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Bayburt Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler   Derleme Makale

21 CONSUMPTION OF MEDICINAL AND AROMATIC PLANTS COLLECTED FROM NATURE IN BAYBURT

BORA GÖKTAŞ,BETÜL GIDIK , Yayın Yeri:RS - RESEARCH STUDIES ANATOLIA JOURNAL , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

22 TÜKETİCİLERİN KENDİ İLLERİNE AİT MARKALAR HAKKINDA GÖRÜŞLERİNE YÖNELİK TÜKETİCİ ETNOSENTRİZM TEMELLİ BİR ARAŞTIRMA: TOKAT MARKALARI ÖRNEĞİ

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

24 LEVEL OF AWARENESS OF E-SPORTS CONCEPT AND ITS EFFECT ON IMAGE OF SPORTS CLUBS IN TURKEY

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:International Journal of Social Sciences , 2019

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

25 X, Y VE Z KUŞAKLARININ İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPMA EĞİLİMLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Turkish Studies - Information Technologies and Applied Sciences , 2019

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

26 Tüketici Sinizmi Kavramı ve Ağızdan Ağıza Pazarlama Eylemlerinin Sinik Tüketici Davranışlarına Etkisi Konusunda Bir Uygulama

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

27 The Impact of Work-Family Conflict on Hedonic Consumption: A Survey on Industrial Workers

İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Journal of Busines Research-Turk , 2019

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

28 Markalaşma Çalışmaları: Türkiye’de Kahve Zinciri Olan Bir Kobi’nin İncelenmesi

Gökhan Akalan,BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI , Yayın Yeri:İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , 2019

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

29 Pazarlamanın Yeni Rengi: Yeşil Aklama

İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI,BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , 2019

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

31 SOSYAL BİLİŞ TEORİSİ ve PAZARLAMA DİSİPLİNİNDE KULLANIMINA DAİR ÖRNEKLER

BORA GÖKTAŞ , Yayın Yeri:Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , 2018

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler   Derleme Makale

32 Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Pazarlama Araçları İçerisindeki Önemi ve Satın Alma Davranışlarını Şekillendirmesine Yönelik Bir Uygulama

BORA GÖKTAŞ,İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI , Yayın Yeri:Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , 2018

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale

33 TÜKETİCİLERİN ETKİNLİK PAZARLAMASI FAALİYETLERİNE VE DÜZENLEYEN MARKALARA BAKIŞ AÇISINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

BORA GÖKTAŞ,CELİLE EVİL KULGA , Yayın Yeri:Global Journal of Economics and Business Studies , 2017

Ulusal   Hakemli   Diğer endeksler   Özgün Makale

36 BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ: BİR UYGULAMA

BORA GÖKTAŞ,NURETTİN PARILTI , Yayın Yeri:Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2016

Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale