SERKAN DEMİREL

DOÇENT SERKAN DEMİREL

IĞDIR ÜNİVERSİTESİ/IĞDIR TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU/ELEKTRİK VE ENERJİ BÖLÜMÜ/ELEKTRİK PR./

Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı Fizik Malzeme Fiziği , Nanoteknoloji , Yoğun Madde Fiziği
1 Ortaokul matematik öğretmenlerinin üslü ve kareköklü ifadelerdeki kavram yanılgılarına ilişkin farkındalıkları

ESRA MACİT,SEMA NACAR (12.12.2020 -13.12.2020 ) , Yayın Yeri:Selçuk 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , 2020

Uluslararası   Tam metin bildiri

2 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının sınıf yönetimi kaygı durumlarının incelenmesi

METİN KIRBAÇ,ESRA MACİT,SEMA NACAR (20.04.2019 ) , Yayın Yeri:3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies

Uluslararası   Özet bildiri

3 Sınıf Öğretmenlerinin Diskalkuli’ye İlişkin Görüşleri

SÜMEYRA AKKAYA,ESRA MACİT,Ömer KARANFİL (01.11.2019 -03.11.2019 ) , Yayın Yeri:International Congress on Gifted and Talented Education , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

4 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının gerçekleştirdikleri matematiksel etkinliklerin incelenmesi

ESRA MACİT,SEMA NACAR,Furkan GÖKDAŞ (07.12.2018 -09.12.2018 ) , Yayın Yeri:I. Uluslararası Battalgazi Multidisipliner Kongresi , 2018

Uluslararası   Özet bildiri

5 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının işbirlikli öğrenme yöntemine ilişkin görüşleri

ESRA MACİT,SEMA NACAR,BİLAL ALTAY (29.02.2020 -01.03.2020 ) , Yayın Yeri:IV. Uluslararası Battalgazi Multidisipliner Kongresi , 2020

Uluslararası   Özet bildiri

6 Science teacher candidates’ concept images of function

SEMA NACAR,ESRA MACİT (28.04.2018 -01.05.2018 ) , Yayın Yeri:International Conference On Education In Mathematics, Science Technology (ICEMST) , 2018

Uluslararası   Özet bildiri

7 STEM Eğitimi Hakkında Öğretmen Görüşleri.

Hafize Gamze Kırmızıgül,SEMA NACAR,ESRA MACİT (29.02.2020 -01.03.2020 ) , Yayın Yeri:IV. Uluslararası Battalgazi Multidisipliner Kongresi , 2020

Uluslararası   Özet bildiri

8 LİSE DERSHANE ve ÜNİVERSİTE MATEMATİĞİNİN İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

KÜBRA AÇIKGÜL,ESRA MACİT,CELAL ÇAKAN (23.04.2015 -26.04.2015 ) , Yayın Yeri:10. Matematik Sempozyumu , 2015

Ulusal   Özet bildiri

9 Ortaokul matematik öğretmenlerinin kesir kavram yanılgılarına ilişkin görüşleri.

ESRA MACİT,SEMA NACAR,BİLAL ALTAY (29.02.2020 -01.03.2020 ) , Yayın Yeri:IV. Uluslararası Battalgazi Multidisipliner Kongresi , 2020

Uluslararası   Özet bildiri

10 İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının cebire giriş dersinden işlem, cebirsel yapı ve grup kavram imajları

ESRA MACİT,SEMA NACAR,BİLAL ALTAY (30.04.2019 ) , Yayın Yeri:1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi

Uluslararası   Özet bildiri

11 Elementary school teachıng department students’ concept ımages of functıon

ESRA MACİT,SEMA NACAR (28.04.2018 -01.05.2018 ) , Yayın Yeri:International Conference On Education In Mathematics, Science Technology (ICEMST) , 2018

Uluslararası   Özet bildiri

12 Ortaokul matematik öğretmenlerinin negatif sayılardaki kavram yanılgılarına ilişkin farkındalıkları

ESRA MACİT,EBRU KÜKEY (12.12.2020 ) , Yayın Yeri:Selçuk 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Uluslararası   Özet bildiri

13 Kesir Öğretimi Konulu Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Değerlendirme

SÜMEYRA AKKAYA,ESRA MACİT,Nurgül Kendirlioğlu Günhan (02.05.2019 -04.05.2019 ) , Yayın Yeri:UBEST , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

14 Matematik öğretmen adaylarının problem ve problem çözme üzerine görüşlerinin incelenmesi

ESRA MACİT,EBRU KÜKEY (12.12.2020 ) , Yayın Yeri:Selçuk 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Uluslararası   Özet bildiri

15 İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri.

SEMA NACAR,ESRA MACİT,Hafize Gamze KIRMIZIGÜL (29.02.2020 -01.03.2020 ) , Yayın Yeri:IV. Uluslararası Battalgazi Multidisipliner Kongresi , 2020

Uluslararası   Özet bildiri

16 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının limit ve süreklilik kavram imajları

SEMA NACAR,ESRA MACİT,METİN KIRBAÇ (20.04.2019 ) , Yayın Yeri:1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi

Uluslararası   Özet bildiri

17 İlköğretim matematik öğretmenlerinin sınıf yönetimi anlayışlarının öğrencilerin öğrenme süreçlerine etkisi hakkındaki görüşleri

METİN KIRBAÇ,ESRA MACİT,SEMA NACAR (19.04.2019 ) , Yayın Yeri:3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies

Uluslararası   Özet bildiri

1 Ortaokul matematik öğretmenlerinin üslü ve kareköklü ifadelerdeki kavram yanılgılarına ilişkin farkındalıkları

ESRA MACİT,SEMA NACAR (12.12.2020 -13.12.2020 ) , Yayın Yeri:Selçuk 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , 2020

Uluslararası   Tam metin bildiri

2 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının sınıf yönetimi kaygı durumlarının incelenmesi

METİN KIRBAÇ,ESRA MACİT,SEMA NACAR (20.04.2019 ) , Yayın Yeri:3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies

Uluslararası   Özet bildiri

3 Sınıf Öğretmenlerinin Diskalkuli’ye İlişkin Görüşleri

SÜMEYRA AKKAYA,ESRA MACİT,Ömer KARANFİL (01.11.2019 -03.11.2019 ) , Yayın Yeri:International Congress on Gifted and Talented Education , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

4 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının gerçekleştirdikleri matematiksel etkinliklerin incelenmesi

ESRA MACİT,SEMA NACAR,Furkan GÖKDAŞ (07.12.2018 -09.12.2018 ) , Yayın Yeri:I. Uluslararası Battalgazi Multidisipliner Kongresi , 2018

Uluslararası   Özet bildiri

5 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının işbirlikli öğrenme yöntemine ilişkin görüşleri

ESRA MACİT,SEMA NACAR,BİLAL ALTAY (29.02.2020 -01.03.2020 ) , Yayın Yeri:IV. Uluslararası Battalgazi Multidisipliner Kongresi , 2020

Uluslararası   Özet bildiri

6 Science teacher candidates’ concept images of function

SEMA NACAR,ESRA MACİT (28.04.2018 -01.05.2018 ) , Yayın Yeri:International Conference On Education In Mathematics, Science Technology (ICEMST) , 2018

Uluslararası   Özet bildiri

7 STEM Eğitimi Hakkında Öğretmen Görüşleri.

Hafize Gamze Kırmızıgül,SEMA NACAR,ESRA MACİT (29.02.2020 -01.03.2020 ) , Yayın Yeri:IV. Uluslararası Battalgazi Multidisipliner Kongresi , 2020

Uluslararası   Özet bildiri

9 Ortaokul matematik öğretmenlerinin kesir kavram yanılgılarına ilişkin görüşleri.

ESRA MACİT,SEMA NACAR,BİLAL ALTAY (29.02.2020 -01.03.2020 ) , Yayın Yeri:IV. Uluslararası Battalgazi Multidisipliner Kongresi , 2020

Uluslararası   Özet bildiri

10 İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının cebire giriş dersinden işlem, cebirsel yapı ve grup kavram imajları

ESRA MACİT,SEMA NACAR,BİLAL ALTAY (30.04.2019 ) , Yayın Yeri:1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi

Uluslararası   Özet bildiri

11 Elementary school teachıng department students’ concept ımages of functıon

ESRA MACİT,SEMA NACAR (28.04.2018 -01.05.2018 ) , Yayın Yeri:International Conference On Education In Mathematics, Science Technology (ICEMST) , 2018

Uluslararası   Özet bildiri

12 Ortaokul matematik öğretmenlerinin negatif sayılardaki kavram yanılgılarına ilişkin farkındalıkları

ESRA MACİT,EBRU KÜKEY (12.12.2020 ) , Yayın Yeri:Selçuk 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Uluslararası   Özet bildiri

13 Kesir Öğretimi Konulu Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Değerlendirme

SÜMEYRA AKKAYA,ESRA MACİT,Nurgül Kendirlioğlu Günhan (02.05.2019 -04.05.2019 ) , Yayın Yeri:UBEST , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

14 Matematik öğretmen adaylarının problem ve problem çözme üzerine görüşlerinin incelenmesi

ESRA MACİT,EBRU KÜKEY (12.12.2020 ) , Yayın Yeri:Selçuk 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Uluslararası   Özet bildiri

15 İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri.

SEMA NACAR,ESRA MACİT,Hafize Gamze KIRMIZIGÜL (29.02.2020 -01.03.2020 ) , Yayın Yeri:IV. Uluslararası Battalgazi Multidisipliner Kongresi , 2020

Uluslararası   Özet bildiri

16 İlköğretim matematik öğretmen adaylarının limit ve süreklilik kavram imajları

SEMA NACAR,ESRA MACİT,METİN KIRBAÇ (20.04.2019 ) , Yayın Yeri:1. Uluslararası 23 Nisan Multidisipliner Çalışmalar Kongresi

Uluslararası   Özet bildiri

17 İlköğretim matematik öğretmenlerinin sınıf yönetimi anlayışlarının öğrencilerin öğrenme süreçlerine etkisi hakkındaki görüşleri

METİN KIRBAÇ,ESRA MACİT,SEMA NACAR (19.04.2019 ) , Yayın Yeri:3rd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies

Uluslararası   Özet bildiri