HASAN ARSLAN

PROFESÖR HASAN ARSLAN

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI/

Eğitim Bilimleri Temel Alanı Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi , Hayat Boyu Öğrenme , Yetişkin Eğitimi
1 Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Bilgisayar ve İnternet Kullanımına İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği

YUSUF SÜLÜN,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR (24.11.2004 -26.11.2004 ) , Yayın Yeri:IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı , 2004

Uluslararası   Tam metin bildiri

2 Fen Bilimleri Dersine Yönelik Robotik Ve Kodlama Destekli Etkinliklerin Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi

Suna Karlıdağ,NEVİN KOZCU ÇAKIR (30.09.2021 -03.10.2021 ) , Yayın Yeri:3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , 2021

Uluslararası   Tam metin bildiri

3 İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği

YUSUF SÜLÜN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,MERYEM GÖRECEK BAYBARS (07.09.2006 -09.09.2006 ) , Yayın Yeri:7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2006

Ulusal   Tam metin bildiri

4 Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Işık Konusuna Yönelik Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi

NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN (24.04.2019 -27.04.2019 ) , Yayın Yeri:3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019) , 2019

Uluslararası   Tam metin bildiri

5 Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Biyoloji Laboratuarı Entegrasyonuna Örnek Bir Etkinlik

NEVİN KOZCU ÇAKIR,CÜNEYD ÇELİK (02.05.2019 -04.05.2019 ) , Yayın Yeri:I. uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , 2019

Uluslararası   Tam metin bildiri

6 Dünya da ve Türkiye de Sürdürülebilir Kalkınma Kavramına Genel Bir Bakış

NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN (05.10.2004 -08.10.2004 ) , Yayın Yeri:IV. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi , 2004

Ulusal   Tam metin bildiri

7 Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği

NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN (05.09.2007 -07.09.2007 ) , Yayın Yeri:XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , 2007

Ulusal   Tam metin bildiri

8 Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarım Süreci Döngüsünün Robotik Kodlama Uygulamalarına Uyarlanması

NEVİN KOZCU ÇAKIR,Suna Karlıdağ (22.06.2022 ) , Yayın Yeri:IX th International Eurasian Educational Research Congress

Uluslararası   Tam metin bildiri

9 Biyoloji ve Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Derslerinde Bilgisayar ve İnternet Kullanımına İlişkin Görüşleri

YUSUF SÜLÜN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN (28.09.2005 -30.09.2005 ) , Yayın Yeri:XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , 2005

Ulusal   Tam metin bildiri

10 Fen Bilimleri Dersine Yönelik Robotik Ve Kodlama Destekli Etkinliklerin Akademik Başarıya Etkisi

Sıla Yurdakul,NEVİN KOZCU ÇAKIR (30.09.2021 -03.10.2021 ) , Yayın Yeri:3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , 2021

Uluslararası   Tam metin bildiri

11 An Investigation on the Environmental Awareness of Primary School Students in Turkey

BELGİN GÖÇMEN TAŞKIN,MUAMMER TUNA,Buket Ballıel,EMİNE ÇİL,Derya Gök,NEVİN KOZCU ÇAKIR,SAADET KURU ÇETİN (12.02.2004 -14.02.2004 ) , Yayın Yeri:3rd Global Conference Ecological Justice and Global Citizenship , 2004

Uluslararası   Tam metin bildiri

12 FEN BILIMLERI DERSINE YÖNELIK ROBOTIK VE KODLAMA DESTEKLI ETKINLIKLERE YÖNELIK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERI

Suna Karlıdağ,NEVİN KOZCU ÇAKIR (11.10.2021 -13.10.2021 ) , Yayın Yeri:6. International Contemporary Educational Research Congress , 2021

Uluslararası   Tam metin bildiri

13 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

EMİNE HATUN DİKEN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,MEHMET İKBAL YETİŞİR (01.05.2009 -03.05.2009 ) , Yayın Yeri:The First İnternational Congress of Educational Research , 2009

Uluslararası   Tam metin bildiri

14 An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors

NEVİN KOZCU ÇAKIR,MUSTAFA SARIKAYA (29.10.2010 -31.10.2010 ) , Yayın Yeri:World Conference on Learning, Teaching and Administration Papers , 2010

Uluslararası   Tam metin bildiri

15 An Analysis of Pre Service Science and Technology Teachers Attitudes Towards Environment

NEVİN KOZCU ÇAKIR,BETÜL TİMUR,FULYA ÖNER ARMAĞAN,GÜLCAN MIHLADIZ TURHAN,SERKAN TİMUR,alev doğan (31.08.2009 -04.09.2009 ) , Yayın Yeri:The European Science Education Research Association (ESERA) , 2009

Uluslararası   Tam metin bildiri

16 Fen Bilgisi Dersinde Laboratuar Yöntemiyle Öğretimin Öğrenci Başarısına Ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisinin Belirlenmesi

NEVİN KOZCU ÇAKIR,YUSUF SÜLÜN (01.05.2008 -03.05.2008 ) , Yayın Yeri:VII.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2008) , 2008

Ulusal   Tam metin bildiri

17 Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı İle Yürütülen Fen Ve Teknoloji Dersinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi Kuvvet Ve Hareket Ünitesi Örneği

NEVİN KOZCU ÇAKIR,HASAN ÖZCAN,BETÜL TİMUR,FULYA ÖNER ARMAĞAN,GÜLCAN MIHLADIZ TURHAN (01.05.2008 -03.05.2008 ) , Yayın Yeri:VII.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2008) , 2008

Ulusal   Tam metin bildiri

18 İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Son Sınıf Öğrencilerinin Biyoteknoloji Konusuna İlişkin Bilgi Seviyelerinin Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği

Tayyip Başol,MERYEM GÖRECEK BAYBARS,NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,BELGİN GÖÇMEN TAŞKIN (28.09.2005 -30.09.2005 ) , Yayın Yeri:XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , 2005

Ulusal   Tam metin bildiri

19 Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Bazi Değişkenlerin İncelenmesi

NEVİN KOZCU ÇAKIR,MUSTAFA SARIKAYA (05.06.2014 -08.06.2014 ) , Yayın Yeri:VI.Uluslararası Eğitim Arastırmaları Kongresi , 2014

Uluslararası   Tam metin bildiri

20 The development of an Astronomy Concept Inventory ACI

SEDEF CANBAZOĞLU BİLİCİ,FULYA ÖNER ARMAĞAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,NEJLA YÜRÜK (03.02.2011 -07.02.2011 ) , Yayın Yeri:3rd World Conference on Educational Sciences , 2011

Uluslararası   Tam metin bildiri

21 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık, Fen Öğrenmeye Yönelik Öz-yeterlilik ve Akademik Başarıları Üzerine Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Etkisi.

NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN (02.05.2018 -05.05.2018 ) , Yayın Yeri:V. International Eurasian Educational Research Congress , 2018

Uluslararası   Tam metin bildiri

22 MÜHENDİSLİK TASARIM TEMELLİ FEN EĞİTİMİ UYGULAMALARI

NEVİN KOZCU ÇAKIR,Suna Karlıdağ,Çİsem Ayyıldız (27.09.2023 -30.09.2023 ) , Yayın Yeri:7.th International Contemporary Educational Research Congress , 2023

Uluslararası   Özet bildiri

23 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Özelliklerinin Değerlendirilmeleri Muğla Üniversitesi Örneği

MERYEM GÖRECEK BAYBARS,Sevim SÜLÜN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN (13.09.2006 -15.09.2006 ) , Yayın Yeri:XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , 2006

Ulusal   Özet bildiri

24 Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularına Yönelik Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi

GÖKHAN GÜVEN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,OĞUZ ÖZDEMİR (28.09.2017 -01.10.2017 ) , Yayın Yeri:2th International Contemporary Education Research of Education , 2017

Uluslararası   Özet bildiri

25 Fen ve Teknoloji Eğitimde Kullanılan Portfolyo Uygulamalarına Dair Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Karşılaştırılması

GÜLCAN MIHLADIZ TURHAN,BELGİN GÖÇMEN TAŞKIN,MEHTAP ÇAKAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR (27.08.2008 -29.08.2008 ) , Yayın Yeri:VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2008

Ulusal   Özet bildiri

26 İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Isı ve Sıcaklık Konusunun Öğretiminde Öğrencilerin Başarılarına Bilgilerinin Kalıcılığına ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisinin Araştırılması

Buket Ballıel,NEVİN KOZCU ÇAKIR,MUSTAFA SARIKAYA (23.09.2010 -25.09.2010 ) , Yayın Yeri:IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2010

Ulusal   Özet bildiri

27 Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları

YUSUF SÜLÜN,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,SAADET KURU ÇETİN (05.10.2004 -08.10.2004 ) , Yayın Yeri:IV. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi , 2004

Ulusal   Özet bildiri

28 Sınıf öğretmenliği anabilim dalinda öğrenim gören öğrencilerin fen öğretmeye yönelik kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

NEVİN KOZCU ÇAKIR (12.09.2019 -14.09.2019 ) , Yayın Yeri:International Symposium of Academic Studies on Education and Culture , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

29 Arduino Destekli Robotik Kodlama Uygulamalarının Ortaokul 6. Sınıf Fen Öğretimine Entegrasyonu

GÖKHAN GÜVEN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÜRCAN ÇETİN,YUSUF SÜLÜN,EMİNE Güven (23.10.2019 -27.10.2019 ) , Yayın Yeri:2. Uluslararası Temel Eğtim Kongresi , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

30 Fen Bilgisi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Organ Nakline Yönelik Bilinç Düzeyleri

EMİNE HATUN DİKEN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,AYŞE SERT ÇIBIK,FULYA ÖNER ARMAĞAN (27.08.2008 -29.08.2008 ) , Yayın Yeri:VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2008

Ulusal   Özet bildiri

31 Aktif Öğrenme Yaklaşımı ile Drama Tekniği Kullanılmasının Öğrencilerin Başarısına Etkilerinin Karşılaştırılması

Nesil Tımbıl,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,BELGİN GÖÇMEN TAŞKIN (27.06.2012 -30.06.2012 ) , Yayın Yeri:X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2012

Ulusal   Özet bildiri

32 Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-analysis Study

NEVİN KOZCU ÇAKIR (17.07.2017 -19.07.2017 ) , Yayın Yeri:International Conference on New Horızons in Education , 2017

Uluslararası   Özet bildiri

33 TGA Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine ilişkin Karma Bir Yöntem

OĞUZ ÖZDEMİR,NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN (29.09.2016 -02.10.2016 ) , Yayın Yeri:Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2016

Uluslararası   Özet bildiri

34 ELEKTRİK KONUSUNDA ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNİN 5.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARINA ETKİSİ

Zehra Kaya,NEVİN KOZCU ÇAKIR (27.09.2023 -30.09.2023 ) , Yayın Yeri:7. th International Contemporary Educational Research Congress , 2023

Uluslararası   Özet bildiri

35 Üstkavramsal öğretim etkinliklerinin fen bilgisi öğretmen Adaylarının üstbilişsel farkındalık, biyoloji öğrenmeye yönelik motivasyon ve akademik başarıları üzerine etkisi

NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN,OĞUZ ÖZDEMİR (28.09.2017 -01.10.2017 ) , Yayın Yeri:2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2017

Uluslararası   Özet bildiri

36 Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları ile Öğretme ve Öğrenme Anlayışları

NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN (11.09.2014 -14.09.2014 ) , Yayın Yeri:XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2014

Ulusal   Özet bildiri

37 FEN EĞİTİMİNE MÜHENDİSLİK TASARIM SÜRECİ DÖNGÜSÜNÜN ENTEGRE EDİLMESİ

NEVİN KOZCU ÇAKIR,Suna Karlıdağ (31.08.2023 -03.09.2023 ) , Yayın Yeri:14th International Congress on New Trends in Education , 2023

Uluslararası   Özet bildiri

38 Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi Muğla İli Örneği

BURCU ŞENLER PEHLİVAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,MERYEM GÖRECEK BAYBARS,BELGİN GÖÇMEN TAŞKIN (28.09.2005 -30.09.2005 ) , Yayın Yeri:XIV. Ulusal Biyoteknoloji Kongresi , 2005

Ulusal   Özet bildiri

39 Yenilenebilir enerji bilsisinin öğretmen adaylarında var olma durumu

NEVİN KOZCU ÇAKIR (23.10.2019 -27.10.2019 ) , Yayın Yeri:2. International Elementary Education Congress , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

40 Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı ve Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları

YUSUF SÜLÜN,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,SAADET KURU ÇETİN (13.09.2006 -15.09.2006 ) , Yayın Yeri:XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , 2006

Ulusal   Özet bildiri

41 Üstkavramsal öğretim Etkinliklerinin sınıf öğretmen adaylarının ses konusuna yönelik kavramsal anlamaları üzerine etkisi

NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN,Buket Ünal Ballıel (04.10.2018 -06.10.2018 ) , Yayın Yeri:13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , 2018

Ulusal   Özet bildiri

1 Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Bilgisayar ve İnternet Kullanımına İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği

YUSUF SÜLÜN,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR (24.11.2004 -26.11.2004 ) , Yayın Yeri:IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı , 2004

Uluslararası   Tam metin bildiri

2 Fen Bilimleri Dersine Yönelik Robotik Ve Kodlama Destekli Etkinliklerin Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi

Suna Karlıdağ,NEVİN KOZCU ÇAKIR (30.09.2021 -03.10.2021 ) , Yayın Yeri:3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , 2021

Uluslararası   Tam metin bildiri

4 Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Işık Konusuna Yönelik Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi

NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN (24.04.2019 -27.04.2019 ) , Yayın Yeri:3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019) , 2019

Uluslararası   Tam metin bildiri

5 Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Biyoloji Laboratuarı Entegrasyonuna Örnek Bir Etkinlik

NEVİN KOZCU ÇAKIR,CÜNEYD ÇELİK (02.05.2019 -04.05.2019 ) , Yayın Yeri:I. uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , 2019

Uluslararası   Tam metin bildiri

8 Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarım Süreci Döngüsünün Robotik Kodlama Uygulamalarına Uyarlanması

NEVİN KOZCU ÇAKIR,Suna Karlıdağ (22.06.2022 ) , Yayın Yeri:IX th International Eurasian Educational Research Congress

Uluslararası   Tam metin bildiri

10 Fen Bilimleri Dersine Yönelik Robotik Ve Kodlama Destekli Etkinliklerin Akademik Başarıya Etkisi

Sıla Yurdakul,NEVİN KOZCU ÇAKIR (30.09.2021 -03.10.2021 ) , Yayın Yeri:3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education , 2021

Uluslararası   Tam metin bildiri

11 An Investigation on the Environmental Awareness of Primary School Students in Turkey

BELGİN GÖÇMEN TAŞKIN,MUAMMER TUNA,Buket Ballıel,EMİNE ÇİL,Derya Gök,NEVİN KOZCU ÇAKIR,SAADET KURU ÇETİN (12.02.2004 -14.02.2004 ) , Yayın Yeri:3rd Global Conference Ecological Justice and Global Citizenship , 2004

Uluslararası   Tam metin bildiri

12 FEN BILIMLERI DERSINE YÖNELIK ROBOTIK VE KODLAMA DESTEKLI ETKINLIKLERE YÖNELIK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERI

Suna Karlıdağ,NEVİN KOZCU ÇAKIR (11.10.2021 -13.10.2021 ) , Yayın Yeri:6. International Contemporary Educational Research Congress , 2021

Uluslararası   Tam metin bildiri

13 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

EMİNE HATUN DİKEN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,MEHMET İKBAL YETİŞİR (01.05.2009 -03.05.2009 ) , Yayın Yeri:The First İnternational Congress of Educational Research , 2009

Uluslararası   Tam metin bildiri

14 An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors

NEVİN KOZCU ÇAKIR,MUSTAFA SARIKAYA (29.10.2010 -31.10.2010 ) , Yayın Yeri:World Conference on Learning, Teaching and Administration Papers , 2010

Uluslararası   Tam metin bildiri

15 An Analysis of Pre Service Science and Technology Teachers Attitudes Towards Environment

NEVİN KOZCU ÇAKIR,BETÜL TİMUR,FULYA ÖNER ARMAĞAN,GÜLCAN MIHLADIZ TURHAN,SERKAN TİMUR,alev doğan (31.08.2009 -04.09.2009 ) , Yayın Yeri:The European Science Education Research Association (ESERA) , 2009

Uluslararası   Tam metin bildiri

19 Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Bazi Değişkenlerin İncelenmesi

NEVİN KOZCU ÇAKIR,MUSTAFA SARIKAYA (05.06.2014 -08.06.2014 ) , Yayın Yeri:VI.Uluslararası Eğitim Arastırmaları Kongresi , 2014

Uluslararası   Tam metin bildiri

20 The development of an Astronomy Concept Inventory ACI

SEDEF CANBAZOĞLU BİLİCİ,FULYA ÖNER ARMAĞAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,NEJLA YÜRÜK (03.02.2011 -07.02.2011 ) , Yayın Yeri:3rd World Conference on Educational Sciences , 2011

Uluslararası   Tam metin bildiri

21 Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık, Fen Öğrenmeye Yönelik Öz-yeterlilik ve Akademik Başarıları Üzerine Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Etkisi.

NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN (02.05.2018 -05.05.2018 ) , Yayın Yeri:V. International Eurasian Educational Research Congress , 2018

Uluslararası   Tam metin bildiri

22 MÜHENDİSLİK TASARIM TEMELLİ FEN EĞİTİMİ UYGULAMALARI

NEVİN KOZCU ÇAKIR,Suna Karlıdağ,Çİsem Ayyıldız (27.09.2023 -30.09.2023 ) , Yayın Yeri:7.th International Contemporary Educational Research Congress , 2023

Uluslararası   Özet bildiri

24 Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularına Yönelik Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi

GÖKHAN GÜVEN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,OĞUZ ÖZDEMİR (28.09.2017 -01.10.2017 ) , Yayın Yeri:2th International Contemporary Education Research of Education , 2017

Uluslararası   Özet bildiri

28 Sınıf öğretmenliği anabilim dalinda öğrenim gören öğrencilerin fen öğretmeye yönelik kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

NEVİN KOZCU ÇAKIR (12.09.2019 -14.09.2019 ) , Yayın Yeri:International Symposium of Academic Studies on Education and Culture , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

29 Arduino Destekli Robotik Kodlama Uygulamalarının Ortaokul 6. Sınıf Fen Öğretimine Entegrasyonu

GÖKHAN GÜVEN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÜRCAN ÇETİN,YUSUF SÜLÜN,EMİNE Güven (23.10.2019 -27.10.2019 ) , Yayın Yeri:2. Uluslararası Temel Eğtim Kongresi , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

32 Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-analysis Study

NEVİN KOZCU ÇAKIR (17.07.2017 -19.07.2017 ) , Yayın Yeri:International Conference on New Horızons in Education , 2017

Uluslararası   Özet bildiri

33 TGA Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine ilişkin Karma Bir Yöntem

OĞUZ ÖZDEMİR,NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN (29.09.2016 -02.10.2016 ) , Yayın Yeri:Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2016

Uluslararası   Özet bildiri

34 ELEKTRİK KONUSUNDA ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNİN 5.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKLARINA ETKİSİ

Zehra Kaya,NEVİN KOZCU ÇAKIR (27.09.2023 -30.09.2023 ) , Yayın Yeri:7. th International Contemporary Educational Research Congress , 2023

Uluslararası   Özet bildiri

35 Üstkavramsal öğretim etkinliklerinin fen bilgisi öğretmen Adaylarının üstbilişsel farkındalık, biyoloji öğrenmeye yönelik motivasyon ve akademik başarıları üzerine etkisi

NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN,OĞUZ ÖZDEMİR (28.09.2017 -01.10.2017 ) , Yayın Yeri:2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2017

Uluslararası   Özet bildiri

37 FEN EĞİTİMİNE MÜHENDİSLİK TASARIM SÜRECİ DÖNGÜSÜNÜN ENTEGRE EDİLMESİ

NEVİN KOZCU ÇAKIR,Suna Karlıdağ (31.08.2023 -03.09.2023 ) , Yayın Yeri:14th International Congress on New Trends in Education , 2023

Uluslararası   Özet bildiri

39 Yenilenebilir enerji bilsisinin öğretmen adaylarında var olma durumu

NEVİN KOZCU ÇAKIR (23.10.2019 -27.10.2019 ) , Yayın Yeri:2. International Elementary Education Congress , 2019

Uluslararası   Özet bildiri

3 İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği

YUSUF SÜLÜN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,MERYEM GÖRECEK BAYBARS (07.09.2006 -09.09.2006 ) , Yayın Yeri:7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2006

Ulusal   Tam metin bildiri

6 Dünya da ve Türkiye de Sürdürülebilir Kalkınma Kavramına Genel Bir Bakış

NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN (05.10.2004 -08.10.2004 ) , Yayın Yeri:IV. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi , 2004

Ulusal   Tam metin bildiri

7 Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği

NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN (05.09.2007 -07.09.2007 ) , Yayın Yeri:XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , 2007

Ulusal   Tam metin bildiri

9 Biyoloji ve Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Derslerinde Bilgisayar ve İnternet Kullanımına İlişkin Görüşleri

YUSUF SÜLÜN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN (28.09.2005 -30.09.2005 ) , Yayın Yeri:XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , 2005

Ulusal   Tam metin bildiri

16 Fen Bilgisi Dersinde Laboratuar Yöntemiyle Öğretimin Öğrenci Başarısına Ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisinin Belirlenmesi

NEVİN KOZCU ÇAKIR,YUSUF SÜLÜN (01.05.2008 -03.05.2008 ) , Yayın Yeri:VII.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2008) , 2008

Ulusal   Tam metin bildiri

17 Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımı İle Yürütülen Fen Ve Teknoloji Dersinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi Kuvvet Ve Hareket Ünitesi Örneği

NEVİN KOZCU ÇAKIR,HASAN ÖZCAN,BETÜL TİMUR,FULYA ÖNER ARMAĞAN,GÜLCAN MIHLADIZ TURHAN (01.05.2008 -03.05.2008 ) , Yayın Yeri:VII.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2008) , 2008

Ulusal   Tam metin bildiri

18 İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Son Sınıf Öğrencilerinin Biyoteknoloji Konusuna İlişkin Bilgi Seviyelerinin Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği

Tayyip Başol,MERYEM GÖRECEK BAYBARS,NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,BELGİN GÖÇMEN TAŞKIN (28.09.2005 -30.09.2005 ) , Yayın Yeri:XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , 2005

Ulusal   Tam metin bildiri

23 Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Özelliklerinin Değerlendirilmeleri Muğla Üniversitesi Örneği

MERYEM GÖRECEK BAYBARS,Sevim SÜLÜN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN (13.09.2006 -15.09.2006 ) , Yayın Yeri:XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , 2006

Ulusal   Özet bildiri

25 Fen ve Teknoloji Eğitimde Kullanılan Portfolyo Uygulamalarına Dair Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Karşılaştırılması

GÜLCAN MIHLADIZ TURHAN,BELGİN GÖÇMEN TAŞKIN,MEHTAP ÇAKAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR (27.08.2008 -29.08.2008 ) , Yayın Yeri:VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2008

Ulusal   Özet bildiri

26 İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Isı ve Sıcaklık Konusunun Öğretiminde Öğrencilerin Başarılarına Bilgilerinin Kalıcılığına ve Fene Karşı Tutumlarına Etkisinin Araştırılması

Buket Ballıel,NEVİN KOZCU ÇAKIR,MUSTAFA SARIKAYA (23.09.2010 -25.09.2010 ) , Yayın Yeri:IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2010

Ulusal   Özet bildiri

27 Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları

YUSUF SÜLÜN,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,SAADET KURU ÇETİN (05.10.2004 -08.10.2004 ) , Yayın Yeri:IV. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi , 2004

Ulusal   Özet bildiri

30 Fen Bilgisi Öğretmenliğinde Öğrenim Gören Lisans Öğrencilerinin Organ Nakline Yönelik Bilinç Düzeyleri

EMİNE HATUN DİKEN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,AYŞE SERT ÇIBIK,FULYA ÖNER ARMAĞAN (27.08.2008 -29.08.2008 ) , Yayın Yeri:VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2008

Ulusal   Özet bildiri

31 Aktif Öğrenme Yaklaşımı ile Drama Tekniği Kullanılmasının Öğrencilerin Başarısına Etkilerinin Karşılaştırılması

Nesil Tımbıl,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,BELGİN GÖÇMEN TAŞKIN (27.06.2012 -30.06.2012 ) , Yayın Yeri:X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2012

Ulusal   Özet bildiri

36 Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları ile Öğretme ve Öğrenme Anlayışları

NEVİN KOZCU ÇAKIR,BURCU ŞENLER PEHLİVAN (11.09.2014 -14.09.2014 ) , Yayın Yeri:XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , 2014

Ulusal   Özet bildiri

38 Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi Muğla İli Örneği

BURCU ŞENLER PEHLİVAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,MERYEM GÖRECEK BAYBARS,BELGİN GÖÇMEN TAŞKIN (28.09.2005 -30.09.2005 ) , Yayın Yeri:XIV. Ulusal Biyoteknoloji Kongresi , 2005

Ulusal   Özet bildiri

40 Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı ve Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumları

YUSUF SÜLÜN,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,SAADET KURU ÇETİN (13.09.2006 -15.09.2006 ) , Yayın Yeri:XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , 2006

Ulusal   Özet bildiri

41 Üstkavramsal öğretim Etkinliklerinin sınıf öğretmen adaylarının ses konusuna yönelik kavramsal anlamaları üzerine etkisi

NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN,Buket Ünal Ballıel (04.10.2018 -06.10.2018 ) , Yayın Yeri:13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , 2018

Ulusal   Özet bildiri