1 | Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Bilgisayar ve İnternet Kullanımına İlişkin Tutumlarının Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği
YUSUF SÜLÜN,BURCU ŞENLER PEHLİVAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR
(24.11.2004
-26.11.2004
)
, Yayın Yeri:IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı
, 2004
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
2 | Fen Bilimleri Dersine Yönelik Robotik Ve Kodlama Destekli Etkinliklerin Geliştirilmesi Ve
Değerlendirilmesi
Suna Karlıdağ,NEVİN KOZCU ÇAKIR
(30.09.2021
-03.10.2021
)
, Yayın Yeri:3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, 2021
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
4 | Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Işık Konusuna Yönelik Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi
NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN
(24.04.2019
-27.04.2019
)
, Yayın Yeri:3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019)
, 2019
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
5 | Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Biyoloji Laboratuarı Entegrasyonuna Örnek Bir Etkinlik
NEVİN KOZCU ÇAKIR,CÜNEYD ÇELİK
(02.05.2019
-04.05.2019
)
, Yayın Yeri:I. uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu
, 2019
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
8 | Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarım Süreci Döngüsünün Robotik Kodlama Uygulamalarına Uyarlanması
NEVİN KOZCU ÇAKIR,Suna Karlıdağ
(22.06.2022
)
, Yayın Yeri:IX th International Eurasian Educational Research Congress
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
10 | Fen Bilimleri Dersine Yönelik Robotik Ve Kodlama Destekli Etkinliklerin Akademik Başarıya
Etkisi
Sıla Yurdakul,NEVİN KOZCU ÇAKIR
(30.09.2021
-03.10.2021
)
, Yayın Yeri:3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
, 2021
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
11 | An Investigation on the Environmental Awareness of Primary School Students in Turkey
BELGİN GÖÇMEN TAŞKIN,MUAMMER TUNA,Buket Ballıel,EMİNE ÇİL,Derya Gök,NEVİN KOZCU ÇAKIR,SAADET KURU ÇETİN
(12.02.2004
-14.02.2004
)
, Yayın Yeri:3rd Global Conference Ecological Justice and Global Citizenship
, 2004
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
12 | FEN BILIMLERI DERSINE YÖNELIK ROBOTIK VE KODLAMA DESTEKLI ETKINLIKLERE YÖNELIK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERI
Suna Karlıdağ,NEVİN KOZCU ÇAKIR
(11.10.2021
-13.10.2021
)
, Yayın Yeri:6. International Contemporary Educational Research Congress
, 2021
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
13 | Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarına Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
EMİNE HATUN DİKEN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,MEHMET İKBAL YETİŞİR
(01.05.2009
-03.05.2009
)
, Yayın Yeri:The First İnternational Congress of Educational Research
, 2009
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
14 | An Evaluation of Science Process Skills of Science Teaching Majors
NEVİN KOZCU ÇAKIR,MUSTAFA SARIKAYA
(29.10.2010
-31.10.2010
)
, Yayın Yeri:World Conference on Learning, Teaching and Administration Papers
, 2010
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
15 | An Analysis of Pre Service Science and Technology Teachers Attitudes Towards Environment
NEVİN KOZCU ÇAKIR,BETÜL TİMUR,FULYA ÖNER ARMAĞAN,GÜLCAN MIHLADIZ TURHAN,SERKAN TİMUR,alev doğan
(31.08.2009
-04.09.2009
)
, Yayın Yeri:The European Science Education Research Association (ESERA)
, 2009
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
19 | Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Bazi Değişkenlerin İncelenmesi
NEVİN KOZCU ÇAKIR,MUSTAFA SARIKAYA
(05.06.2014
-08.06.2014
)
, Yayın Yeri:VI.Uluslararası Eğitim Arastırmaları Kongresi
, 2014
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
20 | The development of an Astronomy Concept Inventory ACI
SEDEF CANBAZOĞLU BİLİCİ,FULYA ÖNER ARMAĞAN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,NEJLA YÜRÜK
(03.02.2011
-07.02.2011
)
, Yayın Yeri:3rd World Conference on Educational Sciences
, 2011
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
21 | Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Farkındalık, Fen Öğrenmeye Yönelik Öz-yeterlilik ve Akademik Başarıları Üzerine Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Etkisi.
NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN
(02.05.2018
-05.05.2018
)
, Yayın Yeri:V. International Eurasian Educational Research Congress
, 2018
Uluslararası Tam metin bildiri |
||
22 | MÜHENDİSLİK TASARIM TEMELLİ FEN EĞİTİMİ UYGULAMALARI
NEVİN KOZCU ÇAKIR,Suna Karlıdağ,Çİsem Ayyıldız
(27.09.2023
-30.09.2023
)
, Yayın Yeri:7.th International Contemporary Educational Research Congress
, 2023
Uluslararası Özet bildiri |
||
24 | Üstkavramsal Öğretim Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Konularına Yönelik Kavramsal Anlamaları Üzerine Etkisi
GÖKHAN GÜVEN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,OĞUZ ÖZDEMİR
(28.09.2017
-01.10.2017
)
, Yayın Yeri:2th International Contemporary Education Research of Education
, 2017
Uluslararası Özet bildiri |
||
28 | Sınıf öğretmenliği anabilim dalinda öğrenim gören öğrencilerin fen öğretmeye yönelik kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
NEVİN KOZCU ÇAKIR
(12.09.2019
-14.09.2019
)
, Yayın Yeri:International Symposium of Academic Studies on Education and Culture
, 2019
Uluslararası Özet bildiri |
||
29 | Arduino Destekli Robotik Kodlama Uygulamalarının Ortaokul 6. Sınıf Fen Öğretimine Entegrasyonu
GÖKHAN GÜVEN,NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÜRCAN ÇETİN,YUSUF SÜLÜN,EMİNE Güven
(23.10.2019
-27.10.2019
)
, Yayın Yeri:2. Uluslararası Temel Eğtim Kongresi
, 2019
Uluslararası Özet bildiri |
||
32 | Effect of 5E Learning Model on Academic Achievement, Attitude and Science Process Skills: Meta-analysis Study
NEVİN KOZCU ÇAKIR
(17.07.2017
-19.07.2017
)
, Yayın Yeri:International Conference on New Horızons in Education
, 2017
Uluslararası Özet bildiri |
||
33 | TGA Stratejisinin Genel Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarında Etkililiğine ilişkin Karma Bir Yöntem
OĞUZ ÖZDEMİR,NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN
(29.09.2016
-02.10.2016
)
, Yayın Yeri:Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
, 2016
Uluslararası Özet bildiri |
||
34 | ELEKTRİK KONUSUNDA ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNİN 5.SINIF
ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÜSTBİLİŞSEL
FARKINDALIKLARINA ETKİSİ
Zehra Kaya,NEVİN KOZCU ÇAKIR
(27.09.2023
-30.09.2023
)
, Yayın Yeri:7. th International Contemporary Educational Research Congress
, 2023
Uluslararası Özet bildiri |
||
35 | Üstkavramsal öğretim etkinliklerinin fen bilgisi öğretmen Adaylarının üstbilişsel farkındalık, biyoloji öğrenmeye yönelik motivasyon ve akademik başarıları üzerine etkisi
NEVİN KOZCU ÇAKIR,GÖKHAN GÜVEN,OĞUZ ÖZDEMİR
(28.09.2017
-01.10.2017
)
, Yayın Yeri:2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
, 2017
Uluslararası Özet bildiri |
||
37 | FEN EĞİTİMİNE MÜHENDİSLİK TASARIM SÜRECİ DÖNGÜSÜNÜN ENTEGRE EDİLMESİ
NEVİN KOZCU ÇAKIR,Suna Karlıdağ
(31.08.2023
-03.09.2023
)
, Yayın Yeri:14th International Congress on New Trends in Education
, 2023
Uluslararası Özet bildiri |
||
39 | Yenilenebilir enerji bilsisinin öğretmen adaylarında var olma durumu
NEVİN KOZCU ÇAKIR
(23.10.2019
-27.10.2019
)
, Yayın Yeri:2. International Elementary Education Congress
, 2019
Uluslararası Özet bildiri |