FATİH ŞEVKİ ERKUŞ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ FATİH ŞEVKİ ERKUŞ

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ/ZİRAAT FAKÜLTESİ/BİYOSİSTEM MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ/TARIMSAL ENERJİ SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI/

Mühendislik Temel Alanı Çevre Bilimleri ve Mühendisliği
1 Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Yeniden Kazanım Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
NAZLI GÖKÇE,CANSU ÇETİNKAYA AYDOĞDU,FATMA ÖZGE BAYRAM,Esma Arslan,Zülal Kilci
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı , 06.01.2023 -23.08.2024 , 54.830.00 TÜRK LİRASI

Proje Konusu

Ortaokul öğrencilerine yönelik yeniden kazanım tutum ölçeği geliştirilerek çevre eğitimine katkı sağlanması

2 Özel Yeteneklilere Yönelik Öğretim Programları Geliştirme Projesi
UĞUR SAK,ERDOĞAN KAYA,NAZLI GÖKÇE
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) Tamamlandı , 06.04.2018 -25.11.2019

Proje Konusu

Özel Yeteneklilere Yönelik Öğretim Programları Geliştirme

3 Geleceğin Şefleri Gastronomi Keşfinde
NAZLI GÖKÇE,ERDOĞAN KAYA,SEMRA GÜNAY AKTAŞ,SEMA EKİNCEK
TÜBİTAK PROJESİ Tamamlandı , 01.07.2022 -01.07.2022 , 59.603,50 TÜRK LİRASI

Proje Konusu

Doğa, Bilim ve Sanatla Gastronomi Gastronomi Eğitiminde Yenilikçi ve Sürdürülebilir Uygulamalar

4 Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine Göre Sosyal Bilgilerde Kapsayıcı Eğitim
Esra Eroğlu Fırat,NAZLI GÖKÇE
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı , 01.08.2019 -01.08.2021 , 4480 TÜRK LİRASI

Proje Konusu

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Kapsayıcı Eğitim

5 Sosyal Bilgiler Eğitiminde Organ Bağışı
NAZLI GÖKÇE
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı , 03.06.2015 -03.06.2016 , 17 000 TÜRK LİRASI

Proje Konusu

Sosyal Bilgiler Eğitiminde Organ Bağışı Konusunun Yeri ve Önemi

6 Türkiye Eğitim Atlası
NAZLI GÖKÇE,SEMRA GÜNAY AKTAŞ,ERDOĞAN KAYA,YELİZ MERT KANTAR
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Tamamlandı , 08.05.2015 -27.01.2017 , 42 000 TÜRK LİRASI

Proje Konusu

Araştırmanın sonunda Türkiye’deki eğitimin nicel (okul, derslik, öğretmen, öğrenci sayısı vb.) ve nitel (eğitim seviyesinin cinsiyete göre dağılımı vb.) göstergelerine ilişkin istatistiki verilerin zamana (yıllara) ve mekâna (illere) göre dağılımı ve değişimi analiz edilmiş, çeşitli haritalar hazırlanmıştır.