İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Öğrenim Bilgisi
2021
İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM BİLİMİ VE İNTERNET ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK (DR)
2020
İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA YÖNETİMİ (DR)
2020-2024
İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
İLETİŞİM BİLİMİ VE İNTERNET ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK (DR)
2017-2020
İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAM VE STRATEJİK MARKA İLETİŞİMİ (YL) (TEZLİ)
Tez adı: Feminist reklamların (Femvertising) Aristoteles'in retoriksel üç ikna kanıtı bağlamında değerlendirilmesi ve kadın izleyiciler üzerindeki etkisi
2012-2017
DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
2012-2014
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ GÖRSEL-İŞİTSEL TEKNİKLER VE MEDYA YAPIMCILIĞI BÖLÜMÜ