GURUR ÖYKÜM GÜVEN
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

GURUR ÖYKÜM GÜVEN

İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Reklamcılık Dijital Reklamcılık, Reklam Kampanyaları, Reklam Araştırmaları goguven[at]ticaret.edu.tr
Araştırmacı ID : 310231

ORCID:0000-0001-9049-4769

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2019
  • İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2021
  • İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM BİLİMİ VE İNTERNET ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK (DR)
  • 2020
  • İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ PAZARLAMA YÖNETİMİ (DR)
  • 2020-2024
  • İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM BİLİMİ VE İNTERNET ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK (DR)
  • 2017-2020
  • İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAM VE STRATEJİK MARKA İLETİŞİMİ (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Feminist reklamların (Femvertising) Aristoteles'in retoriksel üç ikna kanıtı bağlamında değerlendirilmesi ve kadın izleyiciler üzerindeki etkisi
  • 2012-2017
  • DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ

    FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
  • 2012-2014
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ GÖRSEL-İŞİTSEL TEKNİKLER VE MEDYA YAPIMCILIĞI BÖLÜMÜ