MERT GÜRLEK
DOÇENT

MERT GÜRLEK

BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Turizm Turizm İşletmeciliği mertgurlek89[at]hotmail.com
Araştırmacı ID : 57800

ORCID:0000-0002-0024-7746

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2021
  • BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2021
  • BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2019
  • BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2018
  • BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2014
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM FAKÜLTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
  • 2013
  • MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK YÜKSEKOKULU KONAKLAMA İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2015-2019
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ YÖNETİM VE ORGANİZASYON (DR)
    Tez adı: Hizmet odaklı yüksek performanslı insan kaynakları uygulamalarının işgören hizmet performansı üzerindeki etkisinde aracı ve düzenleyici değişkenlerin rolü
  • 2014-2018
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (DR)
    Tez adı: Kurumsal sosyal sorumluluğun işe adanma üzerindeki etkisinde algılanan dışsal prestijin ve örgütsel özdeşleşmenin aracılık rolü: Otel işletmelerinde bir araştırma
  • 2012-2014
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Tüketici etnosantrizminin yerli turistik ürün satın alma niyeti üzerindeki etkisi
  • 2007-2012
  • GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ TURİZM İŞLETMECİLİĞİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ