GÜLCAN ŞENER
DOÇENT

GÜLCAN ŞENER

TRABZON ÜNİVERSİTESİ/İLETİŞİM FAKÜLTESİ/HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ/HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI/

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Reklamcılık Reklam Araştırmaları, Reklam Stratejileri
Araştırmacı ID : 54590

ORCID:0000-0002-7706-3144

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Akademik Görevler
  • 2023
  • TRABZON ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2018
  • TRABZON ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2017
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2015
  • KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
  • 2008-2015
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK (DR)
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2008-2015
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK (DR)
    Tez adı: Reklam bilgi işleme stratejilerinde cinsiyet farklılıkları: Seçicilik hipotezi çerçevesinde reklam tepkisine yönelik deneysel bir çalışma
  • 2004-2007
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLER (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Reklamda cinsel çekiciliklerin iletişim etkisi ile ahlaki değerlendirmesine yönelik tutum araştırması
  • 1999-2003
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ