DUYGU YAMAN
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

DUYGU YAMAN

BEYKOZ ÜNİVERSİTESİ/BEYKOZ LOJİSTİK MESLEK YÜKSEKOKULU/YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ/LOJİSTİK PR. /

Sosyal-Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı Pazarlama Reklam, Tüketici Davranışları, Ürün ve Marka Yönetimi
Araştırmacı ID : 327688

ORCID:0009-0000-1688-5921

Birlikte çalıştığı yazarlarBirlikte çalıştığı kişiler
  • Öğrenim Bilgisi
  • 2020-2024
  • SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Tez adı: Femvertising reklamcılıkta algı yönetimi; Kadının reklamdaki yerinin incelenmesi
  • 2017-2019
  • MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    Tez adı: Marka iletişimi açısından ürün yerleştirme uygulamaları: Holywood ve Türk sinema filmleri üzerine karşılaştırmalı bir inceleme
  • 2013-2017
  • MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • 2012
  • BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İKTİSAT BÖLÜMÜ
  • 2011-2015
  • ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    İKTİSAT FAKÜLTESİ SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ